abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_211048553
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:11 schreef kree het volgende:
Ik ben wel benieuwd trouwens, want zie dat niet zozeer nu in alle ellende?
Ikn ben sowieso tegen al dat geweld van beide kanten.

maar wat is volgens jullie een oplossing om dit allemaal te laten stoppen daar? en onnodige slachtoffers?
Een twee staten is een goed begin maar daar kunnen een hoop mensen zich niet in vinden. Aan allebei de kanten moeten mensen hun thuis en land verlaten. Grond waar ze net zoals de ander allebei honderden jaren of langer wonen. Ook vinden ze dat ze recht hebben op stukken grond waar de ander woont.

En dan is er ook de kwestie dat een deel van de Joden en een substantieel deel van de “Palestijn” de ander naar het leven staat, zelfs tot uitroeien aan toe. Die haten elkaar.

Dit is zo’n conflict waar geen oplossing voor is. Normaliter wint de sterkste en in dit geval is Israël de allersterkste (muis tegen Goliath) maar die laat de ander in leven. Dus ook een soort van patstelling
pi_211048555
President van Israël komt met een grote onthulling O+

twitter
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211048557
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:24 schreef Slayage het volgende:

[..]
Er was in Nederland ook altijd wel kritiek op zwarte piet. Maar dat deed helemaal niks met zwarte piet als. Culturele icoon. Totdat kick out Zwarte Piet beweging kwam met "zwarte piet is racism" slogan, dat vervolgens leidde tot de grote publieke shit naar een alternatieve piet van de mainstream
dit ook, want echt het merendeel ook niet die zwart waren hadden er moeite mee.
Waardoor het zo grote beweging is is door een mini groepje extremisten, maar waar de media wel vol van smult enzo. En daardoor was het gelijk al weer meer overtrokken als wat t eigenlijk was.
Do what you love, love what you do!
pi_211048567
twitter
3 maanden ban vanwege vvmu en gewoon één op één teksten overnemen van linkse users waar de PVV in DENK/Links wordt veranderd mag blijkbaar niet. Doei.
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:29:27 #245
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048582
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:24 schreef Slayage het volgende:

[..]
Er was in Nederland ook altijd wel kritiek op zwarte piet. Maar dat deed helemaal niks met zwarte piet als. Culturele icoon. Totdat kick out Zwarte Piet beweging kwam met "zwarte piet is racism" slogan, dat vervolgens leidde tot de grote publieke shit naar een alternatieve piet van de mainstream
Hoe simplistisch.

De reden daarvoor ligt niet in Nederland, maar in de VS, van waar die hele identiteitspolitiek is overgewaaid. En wanneer vooral grote bedrijven bang zijn internationaal een pleefiguur te slaan (lees: verlies lijden door lastercampagnes van schreeuwclubjes als KOZP), en clubs als D66 mede het beleid bepalen (zoals is gebeurd) is het een kwestie van tijd voordat toegegeven wordt aan de eisen van voornoemde schreeuwclubs.

De Nederlander is nu eenmaal (geheel onterecht) bang om voor racist te worden uitgemaakt. Verklaart ook waarom weer een hoop erfzonde-behepte witneuzen met Palestina-vlaggen rondlopen
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048585
quote:
1s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:26 schreef opgebaarde het volgende:

[..]
Een twee staten is een goed begin maar daar kunnen een hoop mensen zich niet in vinden. Aan allebei de kanten moeten mensen hun thuis en land verlaten. Grond waar ze net zoals de ander allebei honderden jaren of langer wonen. Ook vinden ze dat ze recht hebben op stukken grond waar de ander woont.

En dan is er ook de kwestie dat een deel van de Joden en een substantieel deel van de “Palestijn” de ander naar het leven staat, zelfs tot uitroeien aan toe. Die haten elkaar.

Dit is zo’n conflict waar geen oplossing voor is. Normaliter wint de sterkste en in dit geval is Israël de allersterkste (muis tegen Goliath) en die houdt de ander in leven. Dus ook een soort van patstelling
of niet en maken we er provincie van, gelijk handig ook, want ok Gaza loopt wss wel weer dik achter en zijn afhankelijk van Israel zo blijkt. beetje water bij de wijn moeten ze dan maar doen.
pi_211048600
One state solution w/

twitter
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:32:09 #248
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048604
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:31 schreef Slayage het volgende:
One state solution w/

[ twitter ][ twitter ]
Dus: Israël opheffen?

Kom ter zake.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048621
Beter idee is nog 1 democratie 1 land. Maargoed zie dat ook weer niet gebeuren eigenlijk :')
pi_211048629
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:32 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dus: Israël opheffen?

Kom ter zake.
Israel/Palestina w/
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:35:30 #251
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048630
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:33 schreef kree het volgende:
Beter idee is nog 1 democratie 1 land. Maargoed zie dat ook weer niet gebeuren eigenlijk :')
Ik ben wel benieuwd hoe @Slayage denkt over godsdienstvrijheid in het nieuwe, betere Palestina.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048637
Volgens militaire experts gaat Hezbollah een heel groot probleem zijn voor Israël en is het echt geen makje.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:37:06 #253
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211048642
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:26 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_211048645
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik ben wel benieuwd hoe @:Slayage denkt over godsdienstvrijheid in het nieuwe, betere Palestina.
toch kan dat wel? beide godsdiensten? in 1 land? Het is nu nou niet echt zo raar meer?

Maargoed hoe meer zuidelijker je gaat richting de woestijn hoe meer de islam daarop achterloopt en denkt nog een wereldheersende maatschappij te kunnen zijn die alles mag veroordelen.

Extreme christenen zijn er ook, maar over het algemeen is dat toch wel redelijk gematigd in vergelijking met daar.
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:38:17 #255
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048651
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:37 schreef kree het volgende:

[..]
toch kan dat wel? beide godsdiensten? in 1 land? Het is nu nou niet echt zo raar meer?

Maargoed hoe meer zuidelijker je gaat richting de woestijn hoe meer de islam daarop achterloopt en denkt nog een wereldheersende maatschappij te kunnen zijn die alles mag veroordelen.

Extreme christenen zijn er ook, maar over het algemeen is dat toch wel redelijk gematigd in vergelijking met daar.
Ik baseer me vooral op uitspraken die ik híer hoor.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048652
quote:
89s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Ik vind het zo'n verschrikkelijke rot taal, alsof een hyena op een bot loopt te kauwen.
Eens.. Turks klinkt mij ook vreselijk in de oren.
Maar andersom hebben zij dat wellicht ook met onze taal.
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:38:42 #257
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_211048655
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
De bekende ja. Ik zal zeker van beide kanten niets geloven.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_211048670
Ik heb een verhaal gehoord he. en dat is van iemand van daar. Ik kan het niet verifiëren dus het is van horen zeggen.

Maar wat ik begreep (hiervoor trouwens he). Is dat de israelie dan zeg maar een doel hadden wat ze wilde bestoken met raketten. En dat ze daar van te voren een soort van blindganger op gooide zodat alle niet hamas weg kon wezen.

Tijdjes daarna kwam pas de echte dan zeg maar.

Of het klopt? weet niet. was er niet bij.
pi_211048675
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:26 schreef Ali_boo het volgende:

[ twitter ]
Dit doet me denken aan die crappy Arabische propaganda praatjes. Ik ben veel betere propaganda gewend van de Israëlisch. Best sneu dit eigenlijk. " this is Hamas Isis al Qaida material". Mensen met kennis van zaken weten dat de drie organisaties oorlog hebben gevoerd met elkaar , maar feiten zijn niet relevant in een post truth tijdperk I guess
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:44:45 #260
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048700
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:42 schreef Slayage het volgende:

[..]
Dit doet me denken aan die crappy Arabische propaganda praatjes. Ik ben veel betere propaganda gewend van de Israëlisch. Best sneu dit eigenlijk. " this is Hamas Isis al Qaida material". Mensen met kennis van zaken weten dat de drie organisaties oorlog hebben gevoerd met elkaar , maar feiten zijn niet relevant in een post truth tijdperk I guess
En toch hebben ze één gemeenschappelijk doel.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048705
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:37 schreef kree het volgende:

[..]

Het was er eeuwenlang een realiteit. Totdat de zionisten hun intrede deden.
-Rabia Al-Basri
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:48:07 #262
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_211048720
Lookners...

It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_211048721
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:45 schreef Slayage het volgende:

[..]
Het was er eeuwenlang een realiteit. Totdat de zionisten hun intrede deden.
Het is wel de ellende en is met de bijbel net zo goed als de koran of etc.
Het is te interpreteren heel anders, zeg maar hoe letterlijk je het neemt.

En nou zal het merendeel van de mensen het zien als verhalen of leidraad wellicht.
Maargoed extremisten die voeden zich natuurlijk met letterlijke teksten eruit.

En dat weten we net zo goed in de bijbel oude testament als wat er in de koran staat.
Tja als je dat letterlijk gaat nemen is het einde zoek natuurlijk.

Denk ook niet echt dat je daardoor in de hemel komt ofzo.

Denk wel door te geven om je medemens en maar te helpen waar je kunt, maar dat is mijn mening erover.
pi_211048742
De IDF heeft de nummer 1 feestbeest van Hezbollah opgeblazen.
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2023 @ 23:53:13 #265
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211048744
quote:
10s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:31 schreef Slayage het volgende:
One state solution w/

[ twitter ][ twitter ]
Ik moet altijd lachen om hoe veel dit soort kaarten overdreven worden :')

Israel deed hetzelfde in Gaza, tot ze er weg gingen. Het kan prima.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:54:25 #266
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_211048749
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:37 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Moet dit nou?? Was net met een warm soepje bezig.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator / Redactie Sport zondag 22 oktober 2023 @ 23:54:54 #267
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_211048753
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:11 schreef kree het volgende:
Ik ben wel benieuwd trouwens, want zie dat niet zozeer nu in alle ellende?
Ikn ben sowieso tegen al dat geweld van beide kanten.

maar wat is volgens jullie een oplossing om dit allemaal te laten stoppen daar? en onnodige slachtoffers?
Hamas uitroeien is de enige oplossing.

Nou ja, en heel Gaza wegvagen, maar dat is niet zo'n sjieke oplossing.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:56:18 #268
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_211048760
quote:
9s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:52 schreef Doler12 het volgende:
De IDF heeft de nummer 1 feestbeest van Hezbollah opgeblazen.
[ afbeelding ]
Helaas voor hem dat hij geen beroep met meer toekomst dan Hezbollah-soldaat wist te vinden.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  zondag 22 oktober 2023 @ 23:56:25 #269
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_211048763
quote:
0s.gif Op zondag 22 oktober 2023 23:48 schreef kree het volgende:

[..]
Het is wel de ellende en is met de bijbel net zo goed als de koran of etc.
Het is te interpreteren heel anders, zeg maar hoe letterlijk je het neemt.

En nou zal het merendeel van de mensen het zien als verhalen of leidraad wellicht.
Maargoed extremisten die voeden zich natuurlijk met letterlijke teksten eruit.

En dat weten we net zo goed in de bijbel oude testament als wat er in de koran staat.
Tja als je dat letterlijk gaat nemen is het einde zoek natuurlijk.

Denk ook niet echt dat je daardoor in de hemel komt ofzo.

Denk wel door te geven om je medemens en maar te helpen waar je kunt, maar dat is mijn mening erover.

Dat is dus het hele probleem van die religies.

Hoe kom IK in de hemel, hoe kom IK in het paradijs, hoe krijg IK een eeuwig leven vol heerlijkheden?

Het stelt mensen in staat om andere mensen te onthoofden, op te blazen, kapot te schieten, levend te verbranden, ja geen enkele gruwelijkheid ontbreekt in het sadistisch notitieboekje van de holy roller om aan 'zijn god' aan te tonen dat het 'm menes is, dat hij letterlijk in staat is medeschepselen op de meest walgelijke wijzen te vernietigen wanneer deze niet dezelfde religie belijden. "Kijk eens, god, hoe veel ik van u hou en hoe ernstig ik uw religie neem? Ik vernietig al uw vijanden! Mag ik nu het paradijs binnen?"

En dat geldt voor al die weerzinwekkende haatdragende religies die er zijn.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_211048769
twitter
-Rabia Al-Basri
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')