Nadat Real is afgezegd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Contract openbreken en verlengen voordat ManU aan de deur klopt.
Rustig aan Klaas, Toornstra gaat Ajax KAPOET makenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:46 schreef klaasweetalles het volgende: TOORNSTRA GVD ik hoopte dat ik deze speler nooit meer een bal zou zien trappen
rkc overleven en je telt die punten erbij sta je ook weer 7e. Maargoed als mijn tante een piemel had was het mijn oomquote:
Op FOK! zitten in het stadion vlak voor een goalquote:
Rare uitspraak vind ik dat, er zijn ook vrouwen met penissenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
rkc overleven en je telt die punten erbij sta je ook weer 7e. Maargoed als mijn tante een piemel had was het mijn oom
2 is genoegquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:48 schreef De_Kraam het volgende:
Hoop voor Klaas dat Toornstra er drie in schiet.
???????????????????????quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:46 schreef klaasweetalles het volgende:
TOORNSTRA GVD
ik hoopte dat ik deze speler nooit meer een bal zou zien trappen
Daar zijn er hier meer vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Op FOK! zitten in het stadion vlak voor een goal
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Rustig aan Klaas, Toornstra gaat Ajax KAPOET maken
Ik ook gisteren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Op FOK! zitten in het stadion vlak voor een goal
quote:
Terwijl je aan het posten in het stadion een doelpunt missenquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Terwijl je aan het posten in het stadion een doelpunt missen
Leermomentje voor forumgebruiker @:Paul en hopelijk wat wijzer nu.
Niet echt, anders kwam je hier niet posten vanaf het stadion tijdens jullie wedstrijd van het jaar.quote:
Nee hoor gewoon gezienquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Terwijl je aan het posten in het stadion een doelpunt missen
Leermomentje voor forumgebruiker @:Paul en hopelijk wat wijzer nu.
🤪quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zit je nou te fokken in het stadion
nee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rare uitspraak vind ik dat, er zijn ook vrouwen met penissen
hoe heette die zwarte keeper van Utrechtquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:53 schreef onlogisch het volgende:
Als kers op de taart zou een blundertje van deze keeper deze KELDERKRAKER compleet maken
Grandelquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:54 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hoe heette die zwarte keeper van Utrecht
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Zou berghuis dit voor ogen hebben gehad toen hij naar ajax ging?
ESPN is een teringzenderquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Geen staking met een beker.
Ik mag deze scheids wel.
@Paul moet leren om niet te gaan FOK!ken in het stadion. Vooral tijdens hun wedstrijd van het jaar.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:53 schreef bbuddybb het volgende:
Jammer dat jullie @:Paul met zijn allen aanvallen. Lieve jongen. Laat hem eens met rust.
Wie ben jij om te bepalen wat @Paul wel of niet doetquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
@:Paul moet leren om niet te gaan FOK!ken in het stadion. Vooral tijdens hun wedstrijd van het jaar.
Blijf dan lekker thuis.
Erasmusquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat @:paul wel of niet doet
Duits toch?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Maatschappijleer, of wiskunde...
Ik ben Erasmus.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie ben jij om te bepalen wat @:paul wel of niet doet
Duitsquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Muziekleraar.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Zijn begeleider moet gewoon die telefoon afpakken, dadelijk knoeit hij sap erover.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:53 schreef bbuddybb het volgende:
Jammer dat jullie @:Paul met zijn allen aanvallen. Lieve jongen. Laat hem eens met rust.
Tijdens zijn carrière als profvoetballer volgde Jans een opleiding aan de lerarenopleiding Ubbo Emmius in Groningen en Leeuwarden. Hij behaalde een bevoegdheid in Duits en Geschiedenis. Na zijn voetbalcarrière werd hij leraar Duits op een middelbare school (het Maartenscollege) in Haren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:58 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Docenten Duits zijn nooit gezellig, dus nee
Zouden hij en Klaas elkaar begeleiden?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zijn begeleider moet gewoon die telefoon afpakken, dadelijk knoeit hij sap erover.
Ach, hij wil gewoon zijn vreugde delen met zijn makkers. Doet ie toch verder niemand kwaad meequote:Op zondag 22 oktober 2023 13:57 schreef Erasmus het volgende:
[..]
@:Paul moet leren om niet te gaan FOK!ken in het stadion. Vooral tijdens hun wedstrijd van het jaar.
Blijf dan lekker thuis.
Haren is wel een goed kak-dorpquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdens zijn carrière als profvoetballer volgde Jans een opleiding aan de lerarenopleiding Ubbo Emmius in Groningen en Leeuwarden. Hij behaalde een bevoegdheid in Duits en Geschiedenis. Na zijn voetbalcarrière werd hij leraar Duits op een middelbare school (het Maartenscollege) in Haren.
Iedereen maakt fouten in de jeugdige jaren, óf hij is geen gezellige leraar. Dat zijn de opties.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Tijdens zijn carrière als profvoetballer volgde Jans een opleiding aan de lerarenopleiding Ubbo Emmius in Groningen en Leeuwarden. Hij behaalde een bevoegdheid in Duits en Geschiedenis. Na zijn voetbalcarrière werd hij leraar Duits op een middelbare school (het Maartenscollege) in Haren.
Fouad?quote:
Zelfs Almere won hier.quote:
Hebben betere mentale begeleiding.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:03 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik zie ajax ook wel verliezen van Almere
Hoe pijnlijk wordt PSV uit voor ze volgende week?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:06 schreef zoekeenleven het volgende:
het is wel jammer dat utrecht ook niet in vorm is, als je dit ajax vol onder druk zet kunnen ze niks meer.
Puntje zou prima zijn daarquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe pijnlijk wordt PSV uit voor ze volgende week?
anale vernederingquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kon volgende week nog wel eens een monsteruitslag worden. Als PSV echt aanzet, zie ik dubbele cijfers nog wel gebeurenquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:06 schreef zoekeenleven het volgende:
het is wel jammer dat utrecht ook niet in vorm is, als je dit ajax vol onder druk zet kunnen ze niks meer.
10 10 10 10quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Open er géén topic over. Ik waarschuw je.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
We gaan naar binnen om waarschijnlijk één bekertje
De KNVB is een parodie op een voetbalbond
We zijn bezig met een mentaliteitsverandering.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
We gaan naar binnen om waarschijnlijk één bekertje
De KNVB is een parodie op een voetbalbond
Geen dank.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:10 schreef vaarsuvius het volgende:
DEGENE DIE VEEL DOELPUNTEN VOorspelde had in elk geval gelijk
Wat geen fuck gaat helpenquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:11 schreef zoekeenleven het volgende:
En degene die hem gegooid heeft krijgt een stadionverbod
Alsof de "harde kern" van Utrecht wat voorstelt.quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:11 schreef VEM2012 het volgende:
Is er nou werkelijk niemand bij de KNVB die durft toe te geven dat dit beleid dom is?
quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Onlogisch lijkt te werken.
Die speler ken ik niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Omspeel die keepert dan, basiskennis.
Geef die bal breed naar je medespeler die 10 meter niemand in zijn buurt heeft.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:11 schreef TweedeKlum het volgende:
Omspeel die keepert dan, basiskennis.
In ieder geval niet met de veiligheid.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:10 schreef Caland het volgende:
1 bekertje 20 meter van spelers vandaan
Waar zijn we toch mee bezig
Mensen moeten gewoon eens leren hun spullen bij zich te houden. Treurig als je als volwassen persoon je emoties niet kunt inhoudenquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:10 schreef Caland het volgende:
1 bekertje 20 meter van spelers vandaan
Waar zijn we toch mee bezig
@Paul @Begeleider pikken jullie dit?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:12 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alsof de "harde kern" van Utrecht wat voorstelt.
Slappe hap.
xDquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:13 schreef Cupfighter het volgende:
Op de tribune dachten ze blijkbaar, we geven Ajax maar een beker kunnen ze zeggen dat ze die gewonnen hebben
Hoeveel landen ter wereld passen deze regel toe eigenlijk?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens leren hun spullen bij zich te houden. Treurig als je als volwassen persoon je emoties niet kunt inhouden
Probeer dit maar nietquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:13 schreef Cupfighter het volgende:
Op de tribune dachten ze blijkbaar, we geven Ajax maar een beker kunnen ze zeggen dat ze die gewonnen hebben
Lekker boeiendquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon eens leren hun spullen bij zich te houden. Treurig als je als volwassen persoon je emoties niet kunt inhouden
Wel netjes van je dat zijn begeleider ook meeneemt in dit gesprek.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:13 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
@:paul @:begeleider pikken jullie dit?
nederland is het enige land ter wereld die dit doetquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hoeveel landen ter wereld passen deze regel toe eigenlijk?
Het was inderdaad een beetje een domme opmerking van mij.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:12 schreef ashardalan het volgende:
[..]KNVB die een fout toe gaat geven
10 euro statiegeld heffen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Twente moet zo. Dan is Drizzt er wel met vertraging.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Coco is er tegenwoordig nooit meer op de zondag.
En dan ben je VBL-mod.
O, een vrouw… Dat verklaart weer alles.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nederland is het enige land ter wereld die dit doet
en dat knjb wijf beweerd dat het allemaal helpt
lekker boeiendquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Vera?quote:
Ja, maar de maatregel slaat nergens op. Je moet zo’n idioot tien jaar stadionverbod geven en de wedstrijd gewoon door laten gaan. Het is geen aansteker hè, het is een plastic bekertje. Desondanks moet dat natuurlijk wel worden aangepakt, want gooien met dingen kan gewoon niet, klaar.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:12 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Wat heeft de voorzitter van de Tweede Kamer ermee te maken?quote:
Probeer dit maar niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:15 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wat heeft de voorzitter van de Tweede Kamer ermee te maken?
Ja, ik dacht al. Bezoek ongeveer 20 wedstrijden per jaar in de 1ste en 2de Bundesliga, heb deze shit nog nooit gezien.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:14 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nederland is het enige land ter wereld die dit doet
en dat knjb wijf beweerd dat het allemaal helpt
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:14 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
op flashscore.nl, als je met je muis over de '!' gaat, staat er 'stilgelegd vanwege rellen.'
Parodie op een mod.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan ben je VBL-mod.
Kunnen ze dat niet achter elkaar doen op neutraal terrein?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:14 schreef RipCity het volgende:
Straks definitief staken en Ajax moet allemaal potjes gaan inhalen van 5 minuten
Nog steeds jaloers op @Calandquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat was wel een goede spits.
BELEIDquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:16 schreef RipCity het volgende:
En ook altijd 10+ minuten staken. Hoezo moet dat allemaal zo lang duren. Dadelijk weer opwarmen en alles.
Ze moeten de dader achterhalenquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:16 schreef RipCity het volgende:
En ook altijd 10+ minuten staken. Hoezo moet dat allemaal zo lang duren. Dadelijk weer opwarmen en alles.
Een beker die niet in de buurt van spelers komt, niet gericht is gegooid. Tja. Is het goed, nee, maar gewoon doorgaan en geen aandacht aan geven. Dit spastische gedoe van de KNVB maakt meer kapot dan een gegooid bekertjequote:Op zondag 22 oktober 2023 14:15 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, maar de maatregel slaat nergens op. Je moet zo’n idioot tien jaar stadionverbod geven en de wedstrijd gewoon door laten gaan. Het is geen aansteker hè, het is een plastic bekertje. Desondanks moet dat natuurlijk wel worden aangepakt, want gooien met dingen kan gewoon niet, klaar.
Schijnbaar is de regel dat de dader uit het stadion verwijdert moet zijn, voor ze verder mogen. Dat kost tijd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:16 schreef RipCity het volgende:
Er moet ten koste van de veiligheid een punt gemaakt worden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In ieder geval niet met de veiligheid.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan ben je VBL-mod.
Er zijn blijkbaar mensen die nog niet weten dat Jans inmiddels trainer van Utrecht isquote:
En tegen Griekenland ook al geen Haxball in de rust. Waardeloosquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En dan ben je VBL-mod.
Ik erger me een beetje aan het onnodige frame met andere ondertitelingquote:
Heel vervelend jaquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erger me een beetje aan het onnodige frame met andere ondertiteling
Zal wel een gifje van @:zipportal zijn
Alles wat er op het internet staat is inderdaad van mij. Ook jouw UI.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik erger me een beetje aan het onnodige frame met andere ondertiteling
Zal wel een gifje van @:zipportal zijn
F1 is voor minderwaardige mensen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
En vanavond wel weer leuk doen in F1.
Waar ligt de grens dan? Een beker? Twee bekers? Twintig meter van spelers? Of een halve?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:16 schreef alopio het volgende:
[..]
Een beker die niet in de buurt van spelers komt, niet gericht is gegooid. Tja. Is het goed, nee, maar gewoon doorgaan en geen aandacht aan geven. Dit spastische gedoe van de KNVB maakt meer kapot dan een gegooid bekertje
Er is meer dan alleen Mercedes hoor.quote:
toornstra gaat vlammenquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik denk dat het 3-3 blijft.
Er spelen te veel downies om een winnaar te kunnen beslissen.
Als je leven zo leeg is dat F1 een leuke afleiding is dan moet je je serieus afvragen waarvoor je het allemaal nog doet ja.quote:
Eerder deze match was er ook beker gegooid. Toen geen staking. Dus consequent is het weer totaal niet.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:19 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Waar ligt de grens dan? Een beker? Twee bekers? Twintig meter van spelers? Of een halve?
Wat mij betreft is de grens gewoon niet gooien met dingen, afhankelijk van waarmee je gooit en waar (aansteker tegen hoofd Klaassen bv) kun je besluiten om wel of niet te staken. Maar sowieso die idioten die überhaupt gooien minimaal tien jaar uit de stadions weren.
4-3 zal dan wel weer terecht zijnquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:19 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik denk dat het 3-3 blijft.
Er spelen te veel downies om een winnaar te kunnen beslissen.
Kan je gewoon wedstrijd zeggen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Eerder deze match was er ook beker gegooid. Toen geen staking. Dus consequent is het weer totaal niet.
De euthanasie wet mag hiervoor idd wel uitgebreid wordenquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je leven zo leeg is dat F1 een leuke afleiding is dan moet je je serieus afvragen waarvoor je het allemaal nog doet ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |