Zelfs Almere won hier.quote:
Hebben betere mentale begeleiding.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:03 schreef ashardalan het volgende:
[..]
Ik zie ajax ook wel verliezen van Almere
Hoe pijnlijk wordt PSV uit voor ze volgende week?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:06 schreef zoekeenleven het volgende:
het is wel jammer dat utrecht ook niet in vorm is, als je dit ajax vol onder druk zet kunnen ze niks meer.
Puntje zou prima zijn daarquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe pijnlijk wordt PSV uit voor ze volgende week?
anale vernederingquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kon volgende week nog wel eens een monsteruitslag worden. Als PSV echt aanzet, zie ik dubbele cijfers nog wel gebeurenquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:06 schreef zoekeenleven het volgende:
het is wel jammer dat utrecht ook niet in vorm is, als je dit ajax vol onder druk zet kunnen ze niks meer.
10 10 10 10quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Verwijderd *
Open er géén topic over. Ik waarschuw je.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:08 schreef Caland het volgende:
We gaan naar binnen om waarschijnlijk één bekertje
De KNVB is een parodie op een voetbalbond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |