Nadat Real is afgezegd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Contract openbreken en verlengen voordat ManU aan de deur klopt.
Rustig aan Klaas, Toornstra gaat Ajax KAPOET makenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:46 schreef klaasweetalles het volgende: TOORNSTRA GVD ik hoopte dat ik deze speler nooit meer een bal zou zien trappen
rkc overleven en je telt die punten erbij sta je ook weer 7e. Maargoed als mijn tante een piemel had was het mijn oomquote:
Op FOK! zitten in het stadion vlak voor een goalquote:
Rare uitspraak vind ik dat, er zijn ook vrouwen met penissenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:48 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
rkc overleven en je telt die punten erbij sta je ook weer 7e. Maargoed als mijn tante een piemel had was het mijn oom
2 is genoegquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:48 schreef De_Kraam het volgende:
Hoop voor Klaas dat Toornstra er drie in schiet.
???????????????????????quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:46 schreef klaasweetalles het volgende:
TOORNSTRA GVD
ik hoopte dat ik deze speler nooit meer een bal zou zien trappen
Daar zijn er hier meer vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Op FOK! zitten in het stadion vlak voor een goal
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:47 schreef alopio het volgende:
[..]
Rustig aan Klaas, Toornstra gaat Ajax KAPOET maken
Ik ook gisteren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:49 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Op FOK! zitten in het stadion vlak voor een goal
quote:
Terwijl je aan het posten in het stadion een doelpunt missenquote:
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Terwijl je aan het posten in het stadion een doelpunt missen
Leermomentje voor forumgebruiker @:Paul en hopelijk wat wijzer nu.
Niet echt, anders kwam je hier niet posten vanaf het stadion tijdens jullie wedstrijd van het jaar.quote:
Nee hoor gewoon gezienquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:51 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Terwijl je aan het posten in het stadion een doelpunt missen
Leermomentje voor forumgebruiker @:Paul en hopelijk wat wijzer nu.
🤪quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:52 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Zit je nou te fokken in het stadion
nee.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Rare uitspraak vind ik dat, er zijn ook vrouwen met penissen
hoe heette die zwarte keeper van Utrechtquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:53 schreef onlogisch het volgende:
Als kers op de taart zou een blundertje van deze keeper deze KELDERKRAKER compleet maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |