quote:
@Paul ook.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch zit ook met stijgende verbazing te kijken
Hadden zij toevallig speciale gele hesjes aan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:35 schreef -XOR- het volgende:
Ik zag net @:Paul en begeleider bij een tribuneshot.
ik heb liever een appelquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
a
[..]
als dit een valse tussenstand is vraag ik een ban aan voor je!
Ik zie een gat in de markt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Herkenbaar
Al is het bij mij safe the children
Probeerde dat laatst op te zeggen, moet het telefonisch. Laat dan maar
Die waren het, lurkend aan een CapriSun-rietje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hadden zij toevallig speciale gele hesjes aan?
Je kan moeilijk alle spelers op de bank houden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
Het lek is boven. Je moet spelers in hun kracht laten spelen!
Idd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:39 schreef Shreyas het volgende:
In deze fase van de wedstrijd verwacht je wel dat spelers als Sutalo, Bergwijn en Berghuis, met enige internationale ervaring, eindelijk eens het verschil gaan maken.
ja dat hebben ze elke wedstrijd tot nu toe gedaan....quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:39 schreef Shreyas het volgende:
In deze fase van de wedstrijd verwacht je wel dat spelers als Sutalo, Bergwijn en Berghuis, met enige internationale ervaring, eindelijk eens het verschil gaan maken.
Wat ga je zo kanen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee joh ik zit alleen maar op LiveScore.
Ga zo flink bunkeren in een Belgisch restaurant.
Friet waarschijnlijk.quote:
Ja, die kunnen er echt geen klote vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:43 schreef Erasmus het volgende:
Hoe slecht moet Utrecht wel niet zijn om een 2-0 voorsprong tegen dit Ajax weg te geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ongelofelijk wat een niveau
In het hoofd van Koeman is het altijd Sesamstraat.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bergwijn stond onder Weghorst op het lijstje.
Nummer 18, met redenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:43 schreef Erasmus het volgende:
Hoe slecht moet Utrecht wel niet zijn om een 2-0 voorsprong tegen dit Ajax weg te geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Utrecht gaat daadwerkelijk degraderenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:43 schreef Erasmus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wellicht wordt Drank van Seumeren dan eens wakker.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Utrecht gaat daadwerkelijk degraderen
Ah, was dat het al die tijd.quote:
Hey, voor hen is boven de nacompetitie streep komen net zo'n grote prestatie... Alles is relatief.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax supporters juchen alsof de Champion L binnen is
Maar hey, als Steijn aanblijft hoor je mij niet klagenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, die kunnen er echt geen klote van
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:43 schreef Erasmus het volgende:
Hoe slecht moet Utrecht wel niet zijn om in een kwartier een 2-0 voorsprong tegen dit Ajax weg te geven
Contract openbreken en verlengen voordat ManU aan de deur klopt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:45 schreef Caland het volgende:
Dit heeft Steijn toch maar mooi voor elkaar gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |