Ik zie genoeg aanknopingspuntenquote:
Was het een lekker wijf?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had van de week iemand aan de deur die mij een KPN abo voor internet en TV heeft aangesmeerd.
Ik trap altijd in dit soort dingen.
Aan de deur wordt niet gekocht.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had van de week iemand aan de deur die mij een KPN abo voor internet en TV heeft aangesmeerd.
Dus jij bent de reden dat die mensen nog steeds regelmatig langskomen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja sorry.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij bent de reden dat die mensen nog steeds regelmatig langskomen.
Ik zou wachten tot na het laatste fluitsignaal.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de drie euro die ik elke maand overmaak aan Greenpeace.
Haha, precies dat.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Herkenbaar
Al is het bij mij safe the children
Probeerde dat laatst op te zeggen, moet het telefonisch. Laat dan maar
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je echt hartstikke goed makker
quote:
Ziggo wil als hoofdsponsor natuurlijk ook niet worden geassocieerd met degradatievoetbalquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:21 schreef klaasweetalles het volgende:
what the fuck
het beeld valt uit bij ziggo
schiedsquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:23 schreef klaasweetalles het volgende:
het beeld is terug
schieds heeft gewacht
Ajax ciedenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax cieden die iets met de verbinding hebben gedaan natuurlijk
ze konden het niet meer aanzien
@VEM2012 vindt dit geen humorquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:23 schreef Zipportal het volgende:
F-Side heeft van te voren tunnels lopen graven.
Dat is dan net te hardquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:23 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoor Mark van Rijswijk héél zacht.
wees blijquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:23 schreef onlogisch het volgende:
Misschien afspraak maken bij Beter Horen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:23 schreef onlogisch het volgende:
In Utreg hebben we patat.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:22 schreef RipCity het volgende:
Lege tribunes daar. Zijn die frietjes zo lekker daar?
Je kan ook gewoon "nee" zeggen.quote:
Insert lachendeJordan.gifquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Users zonder UI staan onderaan de ladder.
2-0.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het beeld doet het hier ook weer, maar bedankt
Hij had nu met zijn vingertje voor z'n mond moeten juichen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van der Hoorn ook echt, wat een afgang.
Staat ook gewoon helemaal vrij, hoe dan.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:27 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van der Hoorn ook echt, wat een afgang.
Camera's dan, enfin, heerlijk hoe zo'n Gorter dan zichzelf voor lul zet.quote:
Gaan ze daar beter van voetballen?quote:
Waar is die post van Firefoxquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar Steijn staat niet op de onwillekeurige lijst.
Niemand in die bus.
@Paul kijk @Erasmus vindt je zieligquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:29 schreef Erasmus het volgende:
Dat zielig stukje koor wat ik op de achtergrond hoor moet die Bunnikside voorstellen?
Lachwekkend.
Dan roept de KNVB Ajax gewoon uit tot kampioenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi moment wel voor een Corona-crisis en de competitie eindstand vast te leggen.
Je dacht toch zeker niet dat hier grappen werden gemaakt daarover?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:30 schreef Zwansen het volgende:
Jezus, die speler van Utrecht heet echt Flamingo?
Er wordt al beraden om te gaan superspreaden bij ADE zodat dit nog een keer gaat gebeuren.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Mooi moment wel voor een Corona-crisis en de competitie eindstand vast te leggen.
ajax moet helemaal niks!quote:
Forbs Brobby Berghuisquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:32 schreef GGMM het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat die Sosa (als één van de weinige) wel kan voetballen
Heel veel betere pure spitsen zijn er ook niet in de wereld dus sluit het niet uit. Kane is misschien iets beter, Haaland op hetzelfde niveau maar verder is het niet veel. 50 miljoen is dus wat aan de lage kant.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:32 schreef TweedeKlum het volgende:
Straks weer verhalen dat dit supertalent 50 miljoen gaat opleveren.
quote:
@Paul ook.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch zit ook met stijgende verbazing te kijken
Hadden zij toevallig speciale gele hesjes aan?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:35 schreef -XOR- het volgende:
Ik zag net @:Paul en begeleider bij een tribuneshot.
ik heb liever een appelquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
a
[..]
als dit een valse tussenstand is vraag ik een ban aan voor je!
Ik zie een gat in de markt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Herkenbaar
Al is het bij mij safe the children
Probeerde dat laatst op te zeggen, moet het telefonisch. Laat dan maar
Die waren het, lurkend aan een CapriSun-rietje.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:36 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Hadden zij toevallig speciale gele hesjes aan?
Je kan moeilijk alle spelers op de bank houden.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:40 schreef Mortaxx het volgende:
Het lek is boven. Je moet spelers in hun kracht laten spelen!
Idd.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:39 schreef Shreyas het volgende:
In deze fase van de wedstrijd verwacht je wel dat spelers als Sutalo, Bergwijn en Berghuis, met enige internationale ervaring, eindelijk eens het verschil gaan maken.
ja dat hebben ze elke wedstrijd tot nu toe gedaan....quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:39 schreef Shreyas het volgende:
In deze fase van de wedstrijd verwacht je wel dat spelers als Sutalo, Bergwijn en Berghuis, met enige internationale ervaring, eindelijk eens het verschil gaan maken.
Wat ga je zo kanen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:40 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nee joh ik zit alleen maar op LiveScore.
Ga zo flink bunkeren in een Belgisch restaurant.
Friet waarschijnlijk.quote:
Ja, die kunnen er echt geen klote vanquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:43 schreef Erasmus het volgende:
Hoe slecht moet Utrecht wel niet zijn om een 2-0 voorsprong tegen dit Ajax weg te geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ongelofelijk wat een niveau
In het hoofd van Koeman is het altijd Sesamstraat.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bergwijn stond onder Weghorst op het lijstje.
Nummer 18, met redenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:43 schreef Erasmus het volgende:
Hoe slecht moet Utrecht wel niet zijn om een 2-0 voorsprong tegen dit Ajax weg te geven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Utrecht gaat daadwerkelijk degraderenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:43 schreef Erasmus het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wellicht wordt Drank van Seumeren dan eens wakker.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:44 schreef alopio het volgende:
[..]
Utrecht gaat daadwerkelijk degraderen
Ah, was dat het al die tijd.quote:
Hey, voor hen is boven de nacompetitie streep komen net zo'n grote prestatie... Alles is relatief.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:44 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax supporters juchen alsof de Champion L binnen is
Maar hey, als Steijn aanblijft hoor je mij niet klagenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, die kunnen er echt geen klote van
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:43 schreef Erasmus het volgende:
Hoe slecht moet Utrecht wel niet zijn om in een kwartier een 2-0 voorsprong tegen dit Ajax weg te geven
Contract openbreken en verlengen voordat ManU aan de deur klopt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:45 schreef Caland het volgende:
Dit heeft Steijn toch maar mooi voor elkaar gekregen
Stond niet zo op het lijstje!quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:46 schreef Enawh het volgende:
Hlynsson moest 'm nemen. Hattrick maken
Slecht hoor van onze captain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |