Ik zie genoeg aanknopingspuntenquote:
Was het een lekker wijf?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had van de week iemand aan de deur die mij een KPN abo voor internet en TV heeft aangesmeerd.
Ik trap altijd in dit soort dingen.
Aan de deur wordt niet gekocht.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik had van de week iemand aan de deur die mij een KPN abo voor internet en TV heeft aangesmeerd.
Dus jij bent de reden dat die mensen nog steeds regelmatig langskomen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja sorry.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij bent de reden dat die mensen nog steeds regelmatig langskomen.
Ik zou wachten tot na het laatste fluitsignaal.quote:
Herkenbaarquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Om nog maar te zwijgen over de drie euro die ik elke maand overmaak aan Greenpeace.
Haha, precies dat.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Herkenbaar
Al is het bij mij safe the children
Probeerde dat laatst op te zeggen, moet het telefonisch. Laat dan maar
quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat doe je echt hartstikke goed makker
quote:
Ziggo wil als hoofdsponsor natuurlijk ook niet worden geassocieerd met degradatievoetbalquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:21 schreef klaasweetalles het volgende:
what the fuck
het beeld valt uit bij ziggo
schiedsquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:23 schreef klaasweetalles het volgende:
het beeld is terug
schieds heeft gewacht
Ajax ciedenquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:22 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax cieden die iets met de verbinding hebben gedaan natuurlijk
ze konden het niet meer aanzien
@VEM2012 vindt dit geen humorquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:23 schreef Zipportal het volgende:
F-Side heeft van te voren tunnels lopen graven.
Dat is dan net te hardquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:23 schreef onlogisch het volgende:
Ik hoor Mark van Rijswijk héél zacht.
wees blijquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:23 schreef onlogisch het volgende:
Misschien afspraak maken bij Beter Horen?quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:23 schreef onlogisch het volgende:
In Utreg hebben we patat.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:22 schreef RipCity het volgende:
Lege tribunes daar. Zijn die frietjes zo lekker daar?
Je kan ook gewoon "nee" zeggen.quote:
Insert lachendeJordan.gifquote:Op zondag 22 oktober 2023 13:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Users zonder UI staan onderaan de ladder.
2-0.quote:Op zondag 22 oktober 2023 13:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het beeld doet het hier ook weer, maar bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |