Niet voor ons klimaat natuurlijk, die paar litertjes van jou zijn misschien net genoeg besparing geweest om te voorkomen dat we hier vandaag met Venusachtige temperaturen te kampen hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:50 schreef H_T het volgende:
[..]
Jawel, maar benzine was toen nog onder de 3 dollar per gallon. Dan maakt een litertje hier of daar toch wat minder uit
Dan zijn de Springboks nog knap teruggekomen sinds ik voor de laatste keer naar de score keekquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
Gedroomde rugby-finale volgende week tussen Nieuw-Zeeland en Zuid-Afrika.
Coronatestje doen? Toen ik corona had en mijn smaak kwijt was heb ik Nickleback gedraaid op Spotifyquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Je moet trouwens wel erg ziek zijn als je zin hebt om Ik hou van Holland te gaan kijken
Random cruiseschip aan de ketting leggen en dan kan ik gewoon met een onnodig grote patserbak aan de andere kant van de wereld de weg opquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:53 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet voor ons klimaat natuurlijk, die paar litertjes van jou zijn misschien net genoeg besparing geweest om te voorkomen dat we hier vandaag met Venusachtige temperaturen te kampen hebben.
Yes, ze kregen met nog een kleine drie minuten te gaan een penalty voor drie puntenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Dan zijn de Springboks nog knap teruggekomen sinds ik voor de laatste keer naar de score keek
De Springbokken tegen de All Blacks, wie is er favoriet?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef Strani het volgende:
Gedroomde rugby-finale volgende week tussen Nieuw-Zeeland en Zuid-Afrika.
44-6 is wel een overtuigende uitslag jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes, ze kregen met nog een kleine drie minuten te gaan een penalty voor drie puntenGelukkig een stuk spannender dan de andere halve finale gisteren.
Of gewoon allebei, random cruiseschip aan de ketting leggen én jij in een Kia de weg op (liefst nog elektrisch en niet aan de andere kant van de wereld natuurlijk)quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:58 schreef H_T het volgende:
[..]
Random cruiseschip aan de ketting leggen en dan kan ik gewoon met een onnodig grote patserbak aan de andere kant van de wereld de weg op
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef sportfreak het volgende:
[..]
De Springbokken tegen de All Blacks, wie is er favoriet?
Over precies een week!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef H_T het volgende:
[..]
44-6 is wel een overtuigende uitslag jawanneer is de finale? Misschien ga ik die kijken
Ja ho, er zijn grenzen hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of gewoon allebei, random cruiseschip aan de ketting leggen én jij in een Kia de weg op (liefst nog elektrisch en niet aan de andere kant van de wereld natuurlijk)
Geen idee, nog niet gekekenquote:
Er is een uitslag! https://upbeatles.nl/app/(...)slag-Pubquiz-151.pdfquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef H_T het volgende:
[..]
Geen idee, nog niet gekekenGing niet heel goed, dus vast niet
Ik had er dan ook geen zin inquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef NailQueen het volgende:
Je moet trouwens wel erg ziek zijn als je zin hebt om Ik hou van Holland te gaan kijken
@H_T is van zichzelf al best lang, dus de kans om hoog te eindigen is daarmee best snel aanwezig natuurlijk.quote:
Die band bestaat nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:57 schreef H_T het volgende:
[..]
Coronatestje doen? Toen ik corona had en mijn smaak kwijt was heb ik Nickleback gedraaid op Spotify
Ja precies, en daarmee hoef je ook niet te dealen als je niet naar de andere kant van de wereld gaat.quote:
Ik zie ons niet op de uitslagquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Er is een uitslag! https://upbeatles.nl/app/(...)slag-Pubquiz-151.pdf
Nu nog gokken in welke groep Billie zitquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie ons niet op de uitslagMaar bravo, goed gedaan
Ik vond Computer Says No! wel een naam die jij had kunnen hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:29 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zie ons niet op de uitslagMaar bravo, goed gedaan
En waar zet je op in?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Nu nog gokken in welke groep Billie zit
Had gekund, maar neequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond Computer Says No! wel een naam die jij had kunnen hebben.
Of was dat meer iets van @:redefine, ik ben daar niet meer zeker van.
Deze band niet?quote:
Hm, ik zie jou ook nog wel meedoen onder de naam Hawaïaanse_T*****pizza oid, maar dat zie ik er ook niet tussen staan.quote:
Ah, ik ken het Duckduckgo spel niet, dus dat zou ik ook niet snel achter Bill gezicht hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Duckduckgo. Vanwege dat ene spelletje
En H_T staat er gewoon bij hoor. Op plaats 84
Zeker, net als De Bitterballen.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:00 schreef NailQueen het volgende:
Vergeten groente is ook een goede naam.
Ik heb niks ingevuld vandaag en dus ook geen reden om HT ergens in te verwerkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
27ste, nee, zo laag eindigen we niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:58 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dan gok ik op Janssen zonder wielenquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
27ste, nee, zo laag eindigen we niet.
Of iemand doet zich voor als jouquote:Op zondag 22 oktober 2023 00:23 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik heb niks ingevuld vandaag en dus ook geen reden om HT ergens in te verwerken
Ah kijk, dan blijf ik toch bij Pecancrumble met slagroom.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
27ste, nee, zo laag eindigen we niet.
Dat was ik jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vond Computer Says No! wel een naam die jij had kunnen hebben.
Of was dat meer iets van @:redefine, ik ben daar niet meer zeker van.
Dat is Nickelback.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Deze band niet?
Raar, ik zou toch zweren dat ik muziek hoor als ik die video afspeel.
Ja, dát weet ik nog wel, dat er iemand over uit de panty schoot.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat was ik ja![]()
Daar werd ooit iemand nog eens Chrystal MADom.
Niet dat ik meegedaan heb aan deze pubquiz![]()
Och ja, ik lees gewoonlijk door dat soort typefoutjes heen, tenzij het een mooie woordgrap op kan leveren.quote:
Zelfde persoon die Klachtnacht starttequote:Op zondag 22 oktober 2023 00:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dát weet ik nog wel, dat er iemand over uit de panty schoot.
Wie weet ik dan niet meer zeker, al heb ik wel een vermoeden.
quote:
Hm, dat is dan waarschijnlijk een kattensnor of een nu anonieme Ierse, om de namen maar even niet te noemen maar wel te beschrijven.quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zelfde persoon die Klachtnacht startte
Ja, waarbij de kans nog steeds best groot is, dat het beiden dezelfde persoon was.quote:Op zondag 22 oktober 2023 01:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Hm, dat is dan waarschijnlijk een kattensnor of een nu anonieme Ierse, om de namen maar even niet te noemen maar wel te beschrijven.
Oh echt? Ik dacht dat dat meer een soort grappig bedoeld idee was. Ik dacht dat ze beide al best lang actief waren, dus dan zou het best wel een dedicated alter ego zijn.quote:Op zondag 22 oktober 2023 01:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, waarbij de kans nog steeds best groot is, dat het beiden dezelfde persoon was.
Ja, ja dat wil ik echt.quote:De post die je wilt quoten is 1814 dagen oud. Wil je deze echt quoten?
quote:Op zaterdag 3 november 2018 01:02 schreef Greys het volgende:
KLACHTNACHT
(op de melodie van Duurt te Lang)
Stemmingen
ze vliegen alle kanten op
zo van hoi m'n liefje
vlak daarna toe rot eens op
En al die bitches zeggen dan
hé meid je haar zit kut
Dan denk ik kijk es effe lekker
in de spiegoil trut
TIS DE NACHTTT
VAN DE VELE WIJNTJES
SNOOF JE TE VEEL LIJNTJES
ZOGENAAMDE GEINTJES
WEEEEEER EEN KLACHTTT
STEEDS MAAR WEER GEMEKKER
HET WORDT STEEDS MAAR GEKKER
VOEL JE JE WEL LEKKER
KLAAACHT NAAAACHT
Dank u dank u.
*buigt*
AvroTros ik ben in te huren.
Goedemorgenquote:
Nee, ik ga lekker wat anders doen.quote:Eerst F1 sprintrace kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |