Dus je woont in een shithole, overal gevaarlijke Joden, onleefbaar! Laten we koters nemen die hier dan op moeten groeien om voor ons te zorgen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De gedachte is daar anders. Kinderen zijn een soort pensioensvoorziening in die landen waar ouders en kinderen een warme band hebben. Hier is de band volledig weggerationaliseerd waardoor vaders en moeders al in het bejaarden tehuis worden geknald voor het echt nodig is.²
Welk bejaardentehuis?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De gedachte is daar anders. Kinderen zijn een soort pensioensvoorziening in die landen waar ouders en kinderen een warme band hebben. Hier is de band volledig weggerationaliseerd waardoor vaders en moeders al in het bejaarden tehuis worden geknald voor het echt nodig is.²
Je hebt serieus een verkeerd wereldbeeld. Hou op hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is westers denkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus je woont in een shithole, overal gevaarlijke Joden, onleefbaar! Laten we koters nemen die hier dan op moeten groeien om voor ons te zorgen!
Mooi man.
Leuk, de argumenten zijn op, snel even een sneer jatten van iemand, dan win jequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Volgens mij kan je jou er goed bij hebben bij het klussen
Als je uit beide mondhoeken kwijlt is het waterpas
man man man
Zeg je nou dat achterhaalde samenlevingen en hun opvattingen hier niet ingevoerd zouden moeten worden?quote:
Trollenvoeden is best leuk af en toe!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:32 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Ah, het is voedertijd?
Nja dan ga ik ff wat anders doen
Ik stel voor dat we het over de echte problemen gaan hebben. Of wil je ze ook de lol van het mooiste wat er is (kinderen) ontnemen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus je woont in een shithole, overal gevaarlijke Joden, onleefbaar! Laten we koters nemen die hier dan op moeten groeien om voor ons te zorgen!
Ho ho, niet teveel nadenken hè. Het is gwn GENOCIDE JA!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me toch iedere keer weer af wat mensen die met termen als apartheidstaat en genocide strooien denken te bereiken met afbreuk doen aan de lading van die termen. Stel we noemen het genocide omdat we nu die zwaar afgezwakte definitie gaan aahouden, wat dan? Wat verandert er? Alle regels des oorlogsrecht zijn geschreven voor de zwaarste definities, dus die zullen niet meer op gaan, zet dat maar uit je hoofd.
Ja, kom op man, net doen alsof de Gaza één of ander Eldorado is, daar hoef ik niet eens op in te gaan, sorry.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk, de argumenten zijn op, snel even een sneer jatten van iemand, dan win je.
Ik vermoed dat ze niet eens weten wat ze willen bereiken. Die vraag komt niet in hun op.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me toch iedere keer weer af wat mensen die met termen als apartheidstaat en genocide strooien denken te bereiken met afbreuk doen aan de lading van die termen. Stel we noemen het genocide omdat we nu die zwaar afgezwakte definitie gaan aahouden, wat dan? Wat verandert er? Alle regels des oorlogsrecht zijn geschreven voor de zwaarste definities, dus die zullen niet meer op gaan, zet dat maar uit je hoofd.
Ik wil niet de visionair uithangen. Maar ik zei het al eerder: semantiek. En die interesseert me vrij weinig. Ik kijk naar wat er daadwerkelijk gebeurd. Taalkundigen mogen janken om de gebruikte termen, ik maak me liever druk om de Palestijnse slachtoffers.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:32 schreef Nattekat het volgende:
hahahaha ja. Ik heb zelf een visschotel kalt gesteld. Aanrader!quote:
Maar je ging er toch op in, waarom als je het niet hoeft te doen, brainiac?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja, kom op man, net doen alsof de Gaza één of ander Eldorado is, daar hoef ik niet eens op in te gaan, sorry.
Met je Pallywood....
Nou ja, die term heeft een flinke lading erachter hangen, dus je kan lekker op emoties inspelen door het genocide te noemen. Hetzelfde volk noemt het minste geringste al racisme, seksisme of *-isme, dus het is een veelvuldig toegepaste tactiek om zieltjes te winnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze niet eens weten wat ze willen bereiken. Die vraag komt niet in hun op.
Jank nog maar heel erg lang doorquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil niet de visionair uithangen. Maar ik zei het al eerder: semantiek. En die interesseert me vrij weinig. Ik kijk naar wat er daadwerkelijk gebeurd. Taalkundigen mogen janken om de gebruikte termen, ik maak me liever druk om de Palestijnse slachtoffers.²
Zodra ze wat water bij de (alcoholvrije) wijn doen en wat minder volgens dat sprookjesboek van ze leven ben ik daar inderdaad ook van overtuigdquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, het is ze helaas niet gegund. Maar er komen betere tijden. Daar ben ik van overtuigd.²
Jup. Lale Gül noemde gisteren bij Op1 de instagram pagina cestmocro (kende deze nog niet). Wat je daar voorbij ziet komen is nog net een stapje erger. Mensen graven zich compleet in. Zorgelijk maar niet nieuw helaas.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou ja, die term heeft een flinke lading erachter hangen, dus je kan lekker op emoties inspelen door het genocide te noemen. Hetzelfde volk noemt het minste geringste al racisme, seksisme of *-isme, dus het is een veelvuldig toegepaste tactiek om zieltjes te winnen.
De live-cams zijn sinds gisteren compleet verdwenen van binnen Gaza. Zou me niets verbazen als het binnen nu en 1-2 dagen begint. Of zelfs al met dit soort operaties begonnen isquote:
om te beginnen. Ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we het over de echte problemen gaan hebben. Of wil je ze ook de lol van het mooiste wat er is (kinderen) ontnemen?²
Dus je bent het ermee eens dat de acties van 1 individuele militair niet genoeg zijn om iemand er van te overtuigen dat het geen apartheidsstaat is?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou was dat natuurlijk de uitzondering, terwijl het in Israël de regel is. Één zo'n voorbeeld zegt niets, maar er zijn er een hele hoop van.
Lolquote:Israël is gewoon een functionerende multiculturele samenleving, een betere dan Nederland.
Dat jij op Reddit zit doet niemand verbazen, hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:50 schreef Nattekat het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)lence_for_palestine/
Moest lachen.
Ja, Reddit, haters gaan haten.
Het is deze militair, dan een voorbeeld van een dokter, dan een voorbeeld van een hoge pief in een groot bedrijf. Eén zwaluw maakt geen zomer, maar er is een hele tsunami aan zwaluwen die het tegendeel bewijzen. Joden en moslims leven zij-aan-zij in Israël, dat is gewoon een feit. Hetzelfde kan niet gezegd worden over Nederlanders en Turken/Marrokanen, dat is net als water en olie. Soms mengt het een beetje, maar als je uitzoomt zie je gewoon een duidelijke scheiding.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dus je bent het ermee eens dat de acties van 1 individuele militair niet genoeg zijn om iemand er van te overtuigen dat het geen apartheidsstaat is?
[..]
Lol
https://www.bnnvara.nl/jo(...)mhaat-en-polarisatiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 14:58 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Staat het er nog steeds?
Link naar het joop bericht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |