Dit dus. In Nederland heb je dit probleem helaad ook. Wel geld vangen maar niet aanpassen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
In totaal zijn het er daar bijna vier miljoen, het gaat dus nog altijd om een kleine minderheid. Maar het geeft wel aan dat de migratie uit Arabische/Islamtische landen in het hele Westen moet worden beperkt als niet compleet stilgelegd.
Veel van deze mensen voelen geen binding met het Westen behalve de economische voordelen die ze hier hebben. Als zij moeten kiezen tussen het Westen en de Arabische/Islamtische wereld kiezen zij volledig voor het laatste. Dat mag natuurlijk, maar kom dan hier ook niet heen als je toch lak hebt aan de cultuur, normen en waarden.
Ja, het is ze helaas niet gegund. Maar er komen betere tijden. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik denk dat die ‘joie de vivre’ inmiddels ook wat minder is in Gaza…
Wat hadden we nou gezegd, niet op het raampje tikken...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:16 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je bent echt wereldvreemd.
Sta je dan als witte. Doe gewoon lekker een burqa op als je zo graag bij dat volk wil horen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:09 schreef HowardRoark het volgende:
Heeft benadrukt dat antizionisme vaak een glijdende schaal is richting antisemitisme.
[ twitter ]
NUANCE GESPOTquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:18 schreef Nattekat het volgende:
@:sjorsie1982 geeft gemengde signalen over z'n standpunt.
Nog ff en kritiek is ook de beginportaal van antisemitisme.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:16 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dit dus, onverholen antisemitisme, het gaat niet om opkomen voor wie dan ook, het gaat om pure Jodenhaat.
Met jou gaan discussies raar. Geen zin anquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:11 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Blijf jij bij jouw vreemde standpunt? Dat is de grote vraag hier.
Ik stel ook voor dat jullie hem helemaal verrot slaan en als ie dan ligt wil ik wel even natrappen voor de zekerheidquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nuance? Bij iemand met een Israël UI? Onmogelijk
Ga jij dan voor mij alle wereldproblematiek oplossen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:18 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Wat hadden we nou gezegd, niet op het raampje tikken...
pfffff geef me een bierviltje, een bicpen en een koud biertje en we zijn ook van kanker af, ik zweer je... heb niet voor niets zo'n buitenproportioneel groot hoofd hequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:20 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga jij dan voor mij alle wereldproblematiek oplossen?
quote:De helft van de 2,3 miljoen inwoners van Gaza zijn kinderen
Heldquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:21 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
pfffff geef me een bierviltje, een bicpen en een koud biertje en we zijn ook van kanker af, ik zweer je... heb niet voor niets zo'n buitenproportioneel groot hoofd he
Iemand moet natuurlijk zelf weten waarvoor die de straat op gaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:10 schreef LethalNinja het volgende:
100k moslims in Engeland? Ik schrik ervan das best veel. Hoeveel daarvan gingen de straat op toen vrouwen en kinderen werden vermoord? Of bij 09/11? Precies..
Ik snap de adoratie, ik heb dan ook meerdere superkrachten, zoals uit mijn nek lullen en met mijn neus kijkenquote:
Dat halen jullie nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:20 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik stel ook voor dat jullie hem helemaal verrot slaan en als ie dan ligt wil ik wel even natrappen voor de zekerheid
ik blijf ook op veilige afstand, beetje hysterisch gillen dit datquote:
Wat is zo verdrietig aan het feit dat ondanks de gEnOcIdE ze toch kunnen fokken als konijnen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws hoor. Dat het verdrietig is wel.
Vandaar ook de extreem lage geboortecijfers in landen waar het bijzonder slecht gaat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is zo verdrietig aan het feit dat ondanks de gEnOcIdE ze toch kunnen fokken als konijnen?. Als je zo enorm kut leeft, niets mag, niets kan, dan begin je ook niet aan kinderen lijkt me
.
Same diff, dom volk doet domme dingen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:26 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Vandaar ook de extreem lage geboortecijfers in landen waar het bijzonder slecht gaat?
Toch heb ik niet de indruk dat de geboorte ratio van FOK! users bijzonder hoog is, dus dat is het nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same diff, dom volk doet domme dingen.
Genoeg FOK!babies alleen al hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:28 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Toch heb ik niet de indruk dat de geboorte ratio van FOK! users bijzonder hoog is, dus dat is het niet
ik post het ook niet als nieuws, meer als een wtfjequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:23 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Dat is geen nieuws hoor. Dat het verdrietig is wel.
De gedachte is daar anders. Kinderen zijn een soort pensioensvoorziening in die landen waar ouders en kinderen een warme band hebben. Hier is de band volledig weggerationaliseerd waardoor vaders en moeders al in het bejaarden tehuis worden geknald voor het echt nodig is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is zo verdrietig aan het feit dat ondanks de gEnOcIdE ze toch kunnen fokken als konijnen?. Als je zo enorm kut leeft, niets mag, niets kan, dan begin je ook niet aan kinderen lijkt me
.
Godsallejezus ook Heatwave gaat op me reagerenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
.
Volgens mij kan je jou er goed bij hebben bij het klussenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Genoeg FOK!babies alleen al hoor.
Maar het zal allemaal wel meevallen met hoe erg het is om er te wonen, puur Pallywood gejank.
Natuurlijk niet. Ze zitten de hele dag op Fok! Geen tijd om lekker akoestisch door de slaapkamer te bouncen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:28 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Toch heb ik niet de indruk dat de geboorte ratio van FOK! users bijzonder hoog is, dus dat is het niet
Fok is entertainment dus wordt er minder geneuktquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:28 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Dus je woont in een shithole, overal gevaarlijke Joden, onleefbaar! Laten we koters nemen die hier dan op moeten groeien om voor ons te zorgen!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De gedachte is daar anders. Kinderen zijn een soort pensioensvoorziening in die landen waar ouders en kinderen een warme band hebben. Hier is de band volledig weggerationaliseerd waardoor vaders en moeders al in het bejaarden tehuis worden geknald voor het echt nodig is.²
Welk bejaardentehuis?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De gedachte is daar anders. Kinderen zijn een soort pensioensvoorziening in die landen waar ouders en kinderen een warme band hebben. Hier is de band volledig weggerationaliseerd waardoor vaders en moeders al in het bejaarden tehuis worden geknald voor het echt nodig is.²
Je hebt serieus een verkeerd wereldbeeld. Hou op hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is westers denkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus je woont in een shithole, overal gevaarlijke Joden, onleefbaar! Laten we koters nemen die hier dan op moeten groeien om voor ons te zorgen!
Mooi man.
Leuk, de argumenten zijn op, snel even een sneer jatten van iemand, dan win jequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Volgens mij kan je jou er goed bij hebben bij het klussen
Als je uit beide mondhoeken kwijlt is het waterpas
man man man
Zeg je nou dat achterhaalde samenlevingen en hun opvattingen hier niet ingevoerd zouden moeten worden?quote:
Trollenvoeden is best leuk af en toe!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:32 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
Ah, het is voedertijd?
Nja dan ga ik ff wat anders doen
Ik stel voor dat we het over de echte problemen gaan hebben. Of wil je ze ook de lol van het mooiste wat er is (kinderen) ontnemen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus je woont in een shithole, overal gevaarlijke Joden, onleefbaar! Laten we koters nemen die hier dan op moeten groeien om voor ons te zorgen!
Ho ho, niet teveel nadenken hè. Het is gwn GENOCIDE JA!!!!!!!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me toch iedere keer weer af wat mensen die met termen als apartheidstaat en genocide strooien denken te bereiken met afbreuk doen aan de lading van die termen. Stel we noemen het genocide omdat we nu die zwaar afgezwakte definitie gaan aahouden, wat dan? Wat verandert er? Alle regels des oorlogsrecht zijn geschreven voor de zwaarste definities, dus die zullen niet meer op gaan, zet dat maar uit je hoofd.
Ja, kom op man, net doen alsof de Gaza één of ander Eldorado is, daar hoef ik niet eens op in te gaan, sorry.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leuk, de argumenten zijn op, snel even een sneer jatten van iemand, dan win je.
Ik vermoed dat ze niet eens weten wat ze willen bereiken. Die vraag komt niet in hun op.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:32 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me toch iedere keer weer af wat mensen die met termen als apartheidstaat en genocide strooien denken te bereiken met afbreuk doen aan de lading van die termen. Stel we noemen het genocide omdat we nu die zwaar afgezwakte definitie gaan aahouden, wat dan? Wat verandert er? Alle regels des oorlogsrecht zijn geschreven voor de zwaarste definities, dus die zullen niet meer op gaan, zet dat maar uit je hoofd.
Ik wil niet de visionair uithangen. Maar ik zei het al eerder: semantiek. En die interesseert me vrij weinig. Ik kijk naar wat er daadwerkelijk gebeurd. Taalkundigen mogen janken om de gebruikte termen, ik maak me liever druk om de Palestijnse slachtoffers.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:32 schreef Nattekat het volgende:
hahahaha ja. Ik heb zelf een visschotel kalt gesteld. Aanrader!quote:
Maar je ging er toch op in, waarom als je het niet hoeft te doen, brainiac?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:33 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ja, kom op man, net doen alsof de Gaza één of ander Eldorado is, daar hoef ik niet eens op in te gaan, sorry.
Met je Pallywood....
Nou ja, die term heeft een flinke lading erachter hangen, dus je kan lekker op emoties inspelen door het genocide te noemen. Hetzelfde volk noemt het minste geringste al racisme, seksisme of *-isme, dus het is een veelvuldig toegepaste tactiek om zieltjes te winnen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:34 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat ze niet eens weten wat ze willen bereiken. Die vraag komt niet in hun op.
Jank nog maar heel erg lang doorquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik wil niet de visionair uithangen. Maar ik zei het al eerder: semantiek. En die interesseert me vrij weinig. Ik kijk naar wat er daadwerkelijk gebeurd. Taalkundigen mogen janken om de gebruikte termen, ik maak me liever druk om de Palestijnse slachtoffers.²
Zodra ze wat water bij de (alcoholvrije) wijn doen en wat minder volgens dat sprookjesboek van ze leven ben ik daar inderdaad ook van overtuigdquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, het is ze helaas niet gegund. Maar er komen betere tijden. Daar ben ik van overtuigd.²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |