Oh yeahquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:17 schreef z80 het volgende:
[..]
Stoofpeertjes. En als je het helemaal bont wil maken een warme chocolade saus er bij. Een saus van echte chocolade die hard wordt om het peertje.
Ze kijken een beetje....alsof ze het ook allemaal niet weten met dat kint in de kribbe.quote:
Zolang er geen zout bij komt kan dat volgens mij wel. Denk dat bepaalde kruiden ook geen goed idee isquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las in een of ander blad dat je havermout in bakvet kunt strooien, dat dan kunt laten uitharden en het aan de vogels voeren. Maar dat lijkt me alleen met boter een goed idee?
Pindakaas lijkt me een beter idee. Maar is het niet een beetje vroeg nog om vogels te voeren?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik las in een of ander blad dat je havermout in bakvet kunt strooien, dat dan kunt laten uitharden en het aan de vogels voeren. Maar dat lijkt me alleen met boter een goed idee?
Vroeger deed je dat in je frituurvet, ossenwit. Het lijkt mij niet optimaal het in margarine te gaan doen.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Als je margarine boter noemt, noem dan frituurvet dan ook gewoon Diamant.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:57 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vroeger deed je dat in je frituurvet, ossenwit. Het lijkt mij niet optimaal het in margarine te gaan doen.
Sterkte voor haarquote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meubelmakert heeft morgen een operatie, en moet om 7(!) Uur in het ziekenhuis zijn. Bedtijd dus.
Gelukkig deed ie als bakker geen patisseriequote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je margarine boter noemt, noem dan frituurvet dan ook gewoon Diamant.
Ik lees bakvet als margarine in die context.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:59 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Als je margarine boter noemt, noem dan frituurvet dan ook gewoon Diamant.
Voorspoedig herstel voor Ise💐quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Meubelmakert heeft morgen een operatie, en moet om 7(!) Uur in het ziekenhuis zijn. Bedtijd dus.
Sterkte voor haar!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, jammerquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 06:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ochtend![]()
Tijd om te werken. En bier bottelen en bier ophalen te missen
zkh koffiequote:Op vrijdag 20 oktober 2023 06:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Niet geheel wakker
Fijn om te horen van Doraquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:45 schreef Lonaa het volgende:
Dora is veilig op Curaçao. Ik had wakker willen blijven vannacht tot dat bericht maar is niet gelukt. 8 uur fatsoenlijke slaap wel
Ik was zo moe.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Fijn om te horen van Dora
En fijn dat jij fatsoenlijk hebt kunnen slapen
Wat zullen je dagen anders zijn!quote:
Ik verhuis woensdagochtend definitief. Komende paar dagen enorm druk met oa werk. Tussendoor doe ik wel een paar dozen als dat lukt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wat zullen je dagen anders zijn!
Fijn, dat Dora natuurlijk goed is aangekomen bij haar nieuwe familie. 26o !
Wij op de achtergrond moeten nu ook afkicken van al het gedoe. Laat je af en toe een fotootje zien?
Woon jij nu ook al op je nieuwe plek?
Foei Kaat! Hatquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:04 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Wat fijn @:lonaa zowel jouw slaap als Dora’s goede aankomst.
14 uur slaap @:tele6 dat hat je blijkbaar hard nodig.
Hier ook een goede nacht en als ik de weersverwachting vandaag bekijk is het ook een binnendagje.
Ik zeg het ook als het niet klopt, eergisteren eerst bij de fietsenmaker waar een fietskrat volgens de kassa ¤ 29,95 zou kosten terwijl er op het bordje bij de fietskratten ¤ 34,95 stond voor dat formaat, fietsenmaker verbaasd en de prijs checken bij de fabrikant, maar de ¤ 29,95 klopte.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:37 schreef Troel het volgende:
Ik ben op dreef vandaag. Puber mocht niet ontbijten met het restant arretjescake van gisteren en op mijn Lidlbon vond ik drie fouten. Dus ben met bon weer naar binnen gegaan en heb nu weer klein geld. Normaal ben ik niet zo van het controleren, maar was veel kwijt en was benieuwd waar het vandaan kwam. Nou, van de 1 plus 1 gratis die niet klopte, een vergeten kortingssticker en een goedkoper kaartje op het schap.
Maar verder moet je niet teveel nadenken over de prijzen geloof ik.
Oef geen idee wat daar is misgegaanquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Foei Kaat! Hat![]()
Drukke dag hier. Vanochtend even snel wat dingen wegwerken. Dan met Piep naar de dierenarts voor injectie en controle. Daarna samen (met J, niet Piep) grooote boodschappenronde. 8 boodschappen met steeds ongeveer 15 minuten rijden er tussen. Vanavond uit eten.
Wat fijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Operatie goed gegaan, ze ligt op de uitslaapkamer.
Ik kreeg vorige week ook iets totaal anders binnen dan besteld. Wat ik kreeg stond niet eens op de site. Teruggestuurd en hopelijk krijg ik eel het juiste bedrag terug.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 09:58 schreef sigme het volgende:
Ik had twee mutsen online gekocht omdat lief & ik het niet eens werden over welke de mooiste was. Eenmaal in handen was dat wel in 1 oogopslag duidelijk. Dus ik ging de tweede muts terugsturen, maar niet dan nadat ik de webshop ook even een maitlje had gestuurd dat de muts niet op het plaatje leek.
Hebben ze de verkeerde muts gestuurd. Een duurdere. Maar de andere onvangen muts (nog duurder) is goed bevonden dus ik stuur de foute muts retour en ben blij met de andere muts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier dagje thuiswerken tot 17:30 uur en dan vanavond voor 't weekend naar ons nieuwe huis.
Van de week de knoop doorgehakt dat we per 1-12 echt verhuisd willen zijn. Man gaat dan over naar de andere locatie, heeft afgelopen week groen licht gekregen dat ze hem er daar graag bij willen hebben nadat hij vorige week even drie dagen daar had meegedraaid. Ik zal dan een tijdje uitsluitend vanuit huis werken tot m'n nieuwe functie begin 2024Goeie berichtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de verandering.
😂quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:06 schreef Kaatje1 het volgende:
En weer staat mijn vorige functie open. Derde keer geloof ik nadat mijn contract niet verlengd werd. Tussendoor zag ik dat de gepensioneerde ook teruggekomen was. En op LinkedIn kon ik zien dat 2 anderen ook op zoek zijn en 1 een andere functie heeft
Nee, niemand meer gesproken. Maar het viel me vanochtend op bij LinkedIn nieuws. Toen ook even verder gekeken en toen zag ik dat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 11:08 schreef AnneX het volgende:
[..]
😂
Bijna een jaar of zo later. Je spreekt er niemand meer van?
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 10:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Hier dagje thuiswerken tot 17:30 uur en dan vanavond voor 't weekend naar ons nieuwe huis.
Van de week de knoop doorgehakt dat we per 1-12 echt verhuisd willen zijn. Man gaat dan over naar de andere locatie, heeft afgelopen week groen licht gekregen dat ze hem er daar graag bij willen hebben nadat hij vorige week even drie dagen daar had meegedraaid. Ik zal dan een tijdje uitsluitend vanuit huis werken tot m'n nieuwe functie begin 2024SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was dan ook best een kbedrijf zo te horen van jou, @Kaatje1Geen wonder dat niemand er blijft hangen terwijl er genoeg andere banen zijn.
Ik las net in een artikel dat de hele dag je huis op een fijne temperatuur (er stond niet bij wat dat dan was) met CV op gas nu ongeveer 12 euro per dag kost
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]Ik had tijdens mijn vakantie de ramen op kiepstand gezet voor lekker frisse lucht. Niet echt enorm doordacht planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was dan ook best een kbedrijf zo te horen van jou, @:Kaatje1Geen wonder dat niemand er blijft hangen terwijl er genoeg andere banen zijn.
Ik las net in een artikel dat de hele dag je huis op een fijne temperatuur (er stond niet bij wat dat dan was) met CV op gas nu ongeveer 12 euro per dag kost
Door de weersomslag was het resultaat een totaal koud en klam huis waar we in terug kwamen dus we stoken ons vandaag maar even de ziekte om het weer droog te krijgen![]()
![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Oh brrrrr.....de verwarming even een tijdje aan is dan wel noodzaak jaquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:15 schreef Molo het volgende:
Ik had tijdens mijn vakantie de ramen op kiepstand gezet voor lekker frisse lucht. Niet echt enorm doordacht plan
Door de weersomslag was het resultaat een totaal koud en klam huis waar we in terug kwamen dus we stoken ons vandaag maar even de ziekte om het weer droog te krijgen![]()
![]()
Tijdens onze vakantie in december vorig jaar leek het me wel nobel om de katten niet te laten bevriezen en heb ik de CV, die we normaal bijna nooit gebruiken omdat we een pelletkachel hebben, op continue 19 graden gezet.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik had tijdens mijn vakantie de ramen op kiepstand gezet voor lekker frisse lucht. Niet echt enorm doordacht plan
![]()
19!!! Voor de katten!! Die katten hadden 16 vast ook dikke prima gevondenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:19 schreef MadMaster het volgende:
Tijdens onze vakantie in december vorig jaar leek het me wel nobel om de katten niet te laten bevriezen en heb ik de CV, die we normaal bijna nooit gebruiken omdat we een pelletkachel hebben, op continue 19 graden te zetten.
De katten hebben niks te klagen gehad, maar met temperaturen en gasprijzen van toen, was dat een zeer duur grapje…
Ik gebruik die CV en de bijbehorende thermostaat nooit, dus ik had geen idee wat goed was.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
19!!! Voor de katten!! Die katten hadden 16 vast ook dikke prima gevonden
En nu heb ik een bloedneus. Grrrquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 08:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben gister na het avondeten ingedommeld op de bank, toen ik naar sport had gemoeten nog even getwijfeld maar niet gegaan en mezelf naar bed verplaatst, en tot kwart voor 8 vanochtend geslapen. 14 uur slaap![]()
Kennelijk had ik het nodig
@:vlindertje89 keukenpapier gebruik ik voor bloedneuzen. Wc-papier of zakdoekjes zijn daarvoor namelijk niet toereikend.Gelukkig al een tijdje niet nodig gehad. Straks als het overal binnen weer heel droog wordt, zal ik wel weer de klos zijn.
Oh heerlijk, nat hout fikkenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh brrrrr.....de verwarming even een tijdje aan is dan wel noodzaak ja![]()
Mijn ouders hebben een knalduur hete luchtsysteem aan laten leggen (van die airco's die dan ook warmte kunnen blazen zo'n 2 meter rond dat ding in een woonkamer van 10 meter lengte) en een houtbrander gekocht. Waar mijn vader dan vervolgens geen hout voor koopt, maar her en der sprokkelt en er dan vochtig hout in doet en dan staat de hele woonkamer blauw van de rook. En gisteren hadden ze de cv aan gezetMja. Het was wel heerlijk warm voor de verandering.
Holy shit 19° voor de kattenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tijdens onze vakantie in december vorig jaar leek het me wel nobel om de katten niet te laten bevriezen en heb ik de CV, die we normaal bijna nooit gebruiken omdat we een pelletkachel hebben, op continue 19 graden gezet.
De katten hebben niks te klagen gehad, maar met temperaturen en gasprijzen van toen, was dat een zeer duur grapje…
Wanneer ik een hangmandje aan de verwarming hang gaat Elin (en indertijd Nika ook) er in wanneer de verwarming niet aan is. Zodra die wel aan is taalden ze er niet naarquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gebruik die CV en de bijbehorende thermostaat nooit, dus ik had geen idee wat goed was.
Binnenkort, als we zelf weer naar de 30 graden toevliegen, zal ik 'm op 16 graden zetten…
Richting Dora, Curaçao.quote:
Mijn katten liggen ofwel onder de sprei ofwel op de verwarming zodra die aan is… ik denk dat ik die met 16 graden echt geen plezier doe.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wanneer ik een hangmandje aan de verwarming hang gaat Elin (en indertijd Nika ook) er in wanneer de verwarming niet aan is. Zodra die wel aan is taalden ze er niet naar
Wat een verschil dan. Elin tref ik nooit aan ergens onder een dekentje of zo. Zou dat komen omdat ze half Noorse Boskat half Sybeer is?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:35 schreef yinu het volgende:
[..]
Mijn katten liggen ofwel onder de sprei ofwel op de verwarming zodra die aan is… ik denk dat ik die met 16 graden echt geen plezier doe.
Dat klinkt wel als een kat die tegen een beetje kou zou moeten kunnen in ieder geval. Mijn heren zijn van Thaise afkomst dus die zijn sowieso wat delicater.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:39 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Wat een verschil dan. Elin tref ik nooit aan ergens onder een dekentje of zo. Zou dat komen omdat ze half Noorse Boskat half Sybeer is?
Oh dat klinkt heerlijk!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Richting Dora, Curaçao.
Met lokale vrienden en een paar afkomstig van Aruba vieren we daar o.a. ons 25 jarig huwelijk en de verjaardag van mw. MM. Verder veel duiken, een boottrip naar Klein Curaçao en er wat bekenden opzoeken…
Ja, da's wat andere DNA denk ikquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:42 schreef yinu het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een kat die tegen een beetje kou zou moeten kunnen in ieder geval. Mijn heren zijn van Thaise afkomst dus die zijn sowieso wat delicater.
Nu ben ik zeer benieuwd naar de kattendraalquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:55 schreef sigme het volgende:
Ik zal binnenkort de kathedraal weer inrichten.
Dit jaar ga ik voor een warmtelamp erboven en een verwarmd matje er in. Als wij dan naar Spanje zijn, en de katten hier, kunnen zij daarmee overwinteren.
Die lamp vreet stroom, dus die doe ik dan op een tijdklok beperkt aan. Die warmte is wel nodig om de katten naar de kathedraal te lokken, alleen een warm matje merken ze niet erg op want dat straalt niet uit.
Ik stel me een soort van mini nomadentent voor, waaruit licht en warmte straalt.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:00 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nu ben ik zeer benieuwd naar de kattendraal
Dan kan op vakantie gaan dus bijna uitquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:10 schreef Isabeau het volgende:
Voor 12 euro per dag?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Dan kan op vakantie gaan dus bijna uit
Een goede all-in kan bijna uit. 12 euro per dag aan stookkosten en daar komt eten en drinken nog bij. Als je naar een warme omgeving gaat hoef je enkel je badpak aan, scheelt ook weerquote:
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:31 schreef Troel het volgende:
[..]
Een goede all-in kan bijna uit. 12 euro per dag aan stookkosten en daar komt eren en drinken nog bij. Als je naar een warme omgeving gaat hoef je enkel je badpak aan, scheelt ook weer
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]Afgelopen dinsdagmiddag ging de cv voor het eerst aan. Dat was 2 m3 gas plus vaste kosten ¤ 3,54 voor dinsdag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was dan ook best een kbedrijf zo te horen van jou, @:Kaatje1Geen wonder dat niemand er blijft hangen terwijl er genoeg andere banen zijn.
Vanmiddag weer met de Turkse studente gelest. Vorige week was het gekke woord - voor mij! - jam. Leg maar uit. Hóe wordt dat geschreven, hoe uitgesproken. Logisch?
Nu was het de uitdrukking “zonder poespas” , die we tegenkwamen. 😂
Dat heb je helemaal goed begrepenquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 12:23 schreef Molo het volgende:
Oh heerlijk, nat hout fikken![]()
Hadden ze nou gisteren CV aangezet én dat hete luchtsysteem, begrijp ik dat nou goed
Er zijn mogelijkheden dichterbij natuurlijkquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik red het naar/op Curaçao niet met 12 euro per dag + voedselkosten p.p.…
Volgende keer mag jij mijn zonnetrip regelen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 15:53 schreef Troel het volgende:
[..]
Er zijn mogelijkheden dichterbij natuurlijk![]()
En bijna he, bijna!
Ja echt, tot kerst gaat het nog wel. Na de feestdagen duurt die winter nog veel te lang.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 16:11 schreef Isabeau het volgende:
Ik zou lekker in januari of februari de zon opzoeken![]()
Want dan ben ik de winter echt meer dan zat en verlang naar de lente.
Maar daar is geen geld voor, dus jammer dan
Schopquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:25 schreef Tele6 het volgende:
Kan iemand hier me een schop onder de kont geven? Ik heb een vacature gevonden en moet voor maandag de sollicitatie insturen. M'n CV heb ik al netjes maar zo'n brief is telkens zo'n rotklusen ik voel me vandaag al niet zo blij met mezelf dus al helemaal geen inspiratie voor een mooie brief.
Uit ervaring, vandaag niet schrijven maar morgen. Toon van de brief zal dan heel anders zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:25 schreef Tele6 het volgende:
Kan iemand hier me een schop onder de kont geven? Ik heb een vacature gevonden en moet voor maandag de sollicitatie insturen. M'n CV heb ik al netjes maar zo'n brief is telkens zo'n rotklusen ik voel me vandaag al niet zo blij met mezelf dus al helemaal geen inspiratie voor een mooie brief.
Mooi op tijd weer thuis om @Tele6 een liefdevol schopje te geven.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:25 schreef Tele6 het volgende:
Ze klikken en zingen hier ook de hele dag doorquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 13:35 schreef yinu het volgende:
Ik at net een heerlijke peer uit mijn baby-perenboompje
Dit was de oogst van 2023, minus twee wat grotere peren die bewoond waren, dus die heb ik aan de vogels geofferd.
[ afbeelding ]
Ik weet niet of het door de peer kwam, maar deze bezoeker kwam zich melden.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:25 schreef Tele6 het volgende:
Ja, ik heb 2 brieven liggen waar ik dingen uit kan halen.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Mooi op tijd weer thuis om @:Tele6 een liefdevol schopje te geven.
Kun je niet (deels) overnemen uit je vorige brief?
Of is het een totaal andere functie?
Als je g mee wil laten kijken mag dat altijd he!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:46 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja, ik heb 2 brieven liggen waar ik dingen uit kan halen.
Ik wil eigenlijk gewoon niet.
Het is weer een plek binnen "mijn" zkh, nu niet echt binnen mijn afdeling dus niet solliciteren bij m'n baas maar wel een gerelateerde afdeling. Als ik onzin schrijf dan val ik vrij snel door de mand.
Als ik nou gewoon m'n werk hier gewoon kon blijven doen ipv afgeleid zijn door sollicitatiestress.
* Jan_Onderwater zingtquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
jammie (denk ik)
https://www.gelderlander.(...)-de-winkel~a589aa21/
Spijkers met koppen hier hoor. Dit wordt vanavond geproefdraaidquote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:10 schreef Clubsoda het volgende:
Ik doe het gewoon. Zo.
https://www.pastrypal.com/2009/08/hello-again-chocolate-mousse/
Zonder ei, dus veilig voor zwangeren en andere tere zielen
Ik doe trouwens deels pure chocola, anders is het wel heel zoet.
SPOILER: 2e stukjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 3e stukjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen had ik 'm geraden. Ik heb de 2e en 3e hint maar even gespoilerd voor mensen die beter zijn in songteksten dan ik![]()
Had eigenlijk nooit goed naar die tekst geluisterd dus verbaast me dat mijn brein de songtitel er wel bij wist. (Zonder verder te weten waarom. Dat soort onbewust geheugen. Gaaf)
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:46 schreef Tele6 het volgende:
Na de rage van Wordle ben ik met m'n vrienden Heardle gaan spelen, waarbij je liedjes moet raden op basis van eerst 2 seconden en dan steeds een paar seconden extra tot je het weet. Sneller is beter natuurlijk. Er staan een hoop varianten van het spel op heardledecades.com want de originele Heardle doet het niet in NL vanwege rechten geloof ik.
Nou is er ook een variant waarbij je steeds een stukje songtekst krijgt. Die van gisteren was:
"A man walks down..."SPOILER: 2e stukjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tijdens bepaalde draaibeurten bij Radio49 is het inmiddels ook standaard geworden om binnen zo kort mogelijke tijd een song te raden. Ik ben er redelijk goed in, al zeg ik het zelfSPOILER: 3e stukjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen had ik 'm geraden. Ik heb de 2e en 3e hint maar even gespoilerd voor mensen die beter zijn in songteksten dan ik![]()
Had eigenlijk nooit goed naar die tekst geluisterd dus verbaast me dat mijn brein de songtitel er wel bij wist. (Zonder verder te weten waarom. Dat soort onbewust geheugen. Gaaf), dus ik zal eens kijken op die website…
Je kan beter steekwoorden intypen en dan selecteren uit het lijstje wat hij voorstelt. Dan heb je sowieso een songtitel in een format dat hij herkentquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:54 schreef MadMaster het volgende:
Al weer klaar mee: Sweet - Ballroom Blitz keurt 'ie niet goed.
Sweet - The Ballroom Blitz wel. Stupid computers…
Jij boft!quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Spijkers met koppen hier hoor. Dit wordt vanavond geproefdraaid
Ja, zag dat later ook, maar ik vind het te makkelijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 18:57 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je kan beter steekwoorden intypen en dan selecteren uit het lijstje wat hij voorstelt. Dan heb je sowieso een songtitel in een format dat hij herkent
Bovendien soms wel handig als je wel al de artiest geraden hebt maar nog op zoek bent naar de songtitel, dan kan je door een lijstje heen scrollen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:08 schreef sigme het volgende:
Wij gaan in november lekker november ontvluchten: Spanje!
Vandaag de hond voorbereid: ze is gewassen.
[ afbeelding ]
Ze zijn er met twee personen drie(!) uur mee bezig geweest.
Ik had gezegd dat ik met liefde extra betaal omdat het extra tijd ging kosten (dat zag ik wel aankomen zeg maar).Jeetje wat een werk. De hond ziet er wel extra pluizig uit. Hoe vindt ze het om in de was te moeten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vreselijk. Ronduit vreselijk.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:09 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Jeetje wat een werk. De hond ziet er wel extra pluizig uit. Hoe vindt ze het om in de was te moeten?
Ik mis eischuim, dat maakt hem lichter.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 20:10 schreef Clubsoda het volgende:
Ik doe het gewoon. Zo.
https://www.pastrypal.com/2009/08/hello-again-chocolate-mousse/
Zonder ei, dus veilig voor zwangeren en andere tere zielen
Ik doe trouwens deels pure chocola, anders is het wel heel zoet.
is dit een grapje, of heb je de post waarop je reageert maar half gelezen?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik mis eischuim, dat maakt hem lichter.
Dat begrijp, maar de luchtigheid mis ik. Je zou als alternatief voor ei natuurlijk Espuma uit de kidde kunnen maken en dat gebruiken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging terugzoeken naar mijn post waarin ik zeg dat het zonder ei is, maar dat was dus de gequote post al
De meest simpele chocolademousse die ik ooit gemaakt heb lijkt hier op maar was vegan. Suiker of maple syrup, pure chocola, cacao, en silken tofu. Staafmixer goes brrrrr en in de koeling.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:38 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ging terugzoeken naar mijn post waarin ik zeg dat het zonder ei is, maar dat was dus de gequote post al
Ik spreek dan ook alleen maar voor mijzelfquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:54 schreef Clubsoda het volgende:
Of je vindt minder luchtige chocolademousse met caramel heel lekker.
Ik hou ook niet van super luchtige mousse. De mousses in de supermarkt klop ik zelfs wat op waardoor het meest luchtige er uit gaatquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 19:54 schreef Clubsoda het volgende:
Of je vindt minder luchtige chocolademousse met caramel heel lekker.
Waarom heb je nog een pyjama als je die blijkbaar al jaren niet draagt?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:54 schreef fietsie het volgende:
Ik zeg dit dus denk ik voor 't eerst sinds ik een klein jongentje was: ik doe zo mijn pyama aan. En dan naar bed.
Die is recent aangeschaft. Ervaar nu het concept “koud bed”quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 21:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom heb je nog een pyjama als je die blijkbaar al jaren niet draagt?
Vanwege het isolatielaagje wat je de afgelopen tijd uitgedaan hebt? Of hebben jullie de thermostaat tegenwoordig anders ingesteld?quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:03 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die is recent aangeschaft. Ervaar nu het concept “koud bed”
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 08:36 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!
Zo eerst even posters plakken een dorp verderop.
Daarna gaat C. waarschijnlijk door naar een demonstratie. Ik blijf dit keer thuis, ik ben inmiddels al wat minder moe (toen alle adrenaline weer naar normaal gezakt was voelde ik hem wel) maar ik heb even weinig puf voor nog meer diepgravende gesprekken.![]()
Beetje het huis opruimen, lezen, gamen, zoiets wordt het denk ik.
Lekker!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 09:40 schreef Tuindier het volgende:
'morgen. Heb mijn sportmojo weer terug. Nu alweer een paar keer met echt plezier gesport en ik ga zo weer, nu voor een lesje mobiliteit.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:19 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen![]()
Niet de beste nacht ooit. Al een paar dagen last van maagpijn
Ik denk dat stress wel een factor isquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Enig idee over oorzaak? Stress en hard werken met het bottelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 12:04 schreef Blues het volgende:
Bedverschoondag en 2 wassen doen.
En voor 3 dagen boodschappen.
Dan de krant en lekker dik boek
Ik ga het wandelen lekker overslaagWat sneu zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Ik heb nu één alinea afquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 10:25 schreef sigme het volgende:
@:tele6 vandaag die motivatiebrief even bijelkaar rapen? Hophop, kan je best, mag je daarna wat leuks doen. Door de koude blubber rennen ofzo
Of je maakt de brief bij je ouders afquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga richting m'n ouders en daar slapen omdat ik morgenochtend vroeg een survivalrun in die regio heb. Maar ik kan natuurlijk m'n ouders afzeggen en niet naar die run gaan. Solliciteren is belangrijker en het is m'n eigen schuld dat ik zo heb lopen treuzelen met die brief schrijven deze week. Als ik afzeg, heb ik vandaag en morgen nog om de brief goed af te maken.
Link doet het nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:05 schreef AnneX het volgende:
@:Blues zag je Mick hupsen met zijn kunstheup? Oh yeah.
https://twitter.com/Rolli(...)gStones&mode=profile
Onderbuikje volgenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 13:16 schreef Tele6 het volgende:
Ik ga richting m'n ouders en daar slapen omdat ik morgenochtend vroeg een survivalrun in die regio heb. Maar ik kan natuurlijk m'n ouders afzeggen en niet naar die run gaan. Solliciteren is belangrijker en het is m'n eigen schuld dat ik zo heb lopen treuzelen met die brief schrijven deze week. Als ik afzeg, heb ik vandaag en morgen nog om de brief goed af te maken.
De zorg verliest met haar een enórm goede zorgverlenerquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:04 schreef Tele6 het volgende:
Brief afgeschreven in de trein naar ouders![]()
![]()
Morgen nalezen en insturen.
Na veel gezoek ook m'n cijferlijst gevonden van m'n master. Waarom ze die nou ook willen hebben
Ik vind dat overvolle moordende schema al zo raar.. nu ‘snap’ ik het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Bij een 5-1 voorsprong is de wedstrijd na 7 innings gestaakt en wordt die morgen vóór de volgende wedstrijd (er vanuit gaande dat Amsterdam de voorsprong tijdens het restant niet meer uit handen geeft) uitgespeeld.
Met de beelden van het zwembad vorige week in R'dam nog in mijn geheugen, zal het morgen weer een lange dag worden. Als er al gespeeld kan worden.
Maar ja, diverse spelers van R'dam gaan maandag terug naar de Antillen, dus die wil men in R'dam niet missen.
Met dank aan een honkbalbond die denkt dat je in oktober nog lekker kan ballen en dan de finale van het seizoen inplant…![]()
Misschien zeg ik nu iets heel doms, maar zou dat evt niet op een tablet kunnen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
Fijn dat de brief toch gelukt is @:tele6![]()
Ik kom er net achter dat, nu ook werkgever 2 voor MS365 gaat, ik op de werklaptop van die werkgever niet meer in de bestanden van werkgever 1 kan. Alles knalt naar het tweede account
Logisch dat ze het dichtgezet hebben. Hun apparatuur, hun regels, maar voor mij vet onhandig.
Nu moet ik óf 20 km rijden naar kantoor als ik zaken wil uitwerken, of ontdekken of mijn eigen oude laptop nog te gebruiken is. Of een nieuwe kopen. Voor die paar keer per maand dat ik in dat andere 365 moet zijn. Ugh.
Zeker niet dom, maar ik ben zo ouderwets dat ik een muis nodig heb voor knippenplakken actie. En dat is wat ik dan veel doe.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien zeg ik nu iets heel doms, maar zou dat evt niet op een tablet kunnen?
Ah, zo ouderwets ben ik ook, ik snap jequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeker niet dom, maar ik ben zo ouderwets dat ik een muis nodig heb voor knippenplakken actie. En dat is wat ik dan veel doe.
En ook die werkt met een tablet. Gewoon een bluetooth muis koppelen en gaan. Een bluetooth toetsenbord kan er ook aan voor sneller klop werk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zeker niet dom, maar ik ben zo ouderwets dat ik een muis nodig heb voor knippenplakken actie. En dat is wat ik dan veel doe.
Ah! Hipheid! Optie erbij dusquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:10 schreef z80 het volgende:
[..]
En ook die werkt met een tablet. Gewoon een bluetooth muis koppelen en gaan. Een bluetooth toetsenbord kan er ook aan voor sneller klop werk.
Kun je dat concert niet streamen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Gloeiende, hele dag droog en zelfs zon. Nu op de fiets naar Gelredome en regen
Ik merk dat het weer eens tijd wordt voor eenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Suf is dat altijd
![]()
Ik ben bezig bibimbap te maken. Dat vind ik heel lekker, maar het is ook altijd een karwei
Schoon opquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:39 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik merk dat het weer eens tijd wordt voor een
'heb je over?'
Ik zou het zeker aankaarten. Wellicht hebben ze het niet in de gaten/horen ze het zelf niet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:54 schreef Sarabi het volgende:
Een paar weken geleden is er ingebroken bij een paar huizen verderop. Sinds deze week hebben onze achterburen 2 grote camera's hangen. Maar eentje daarvan geeft elke minuut een behoorlijk hard piepgeluid. Als de ramen dicht zijn horen we het al. Laat staan als je met een raam open probeert te slapen.
Zeuren we te veel als we hier iets van zeggen?
Ik snap dat ze misschien bang zijn geworden maar een camera hoeft toch geen geluid te maken.....
Ja dat gaan we dan maar doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zou het zeker aankaarten. Wellicht hebben ze het niet in de gaten/horen ze het zelf niet.
Ik merk dat het weer eens tijd wordt voor eenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]Suf is dat altijd
![]()
Ik ben bezig bibimbap te maken. Dat vind ik heel lekker, maar het is ook altijd een karwei
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja ik vond dat ook al echt onhandig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:16 schreef MadMaster het volgende:
Bij een 5-1 voorsprong is de wedstrijd na 7 innings gestaakt en wordt die morgen vóór de volgende wedstrijd (er vanuit gaande dat Amsterdam de voorsprong tijdens het restant niet meer uit handen geeft) uitgespeeld.
Met de beelden van het zwembad vorige week in R'dam nog in mijn geheugen, zal het morgen weer een lange dag worden. Als er al gespeeld kan worden.
Maar ja, diverse spelers van R'dam gaan maandag terug naar de Antillen, dus die wil men in R'dam niet missen.
Met dank aan een honkbalbond die denkt dat je in oktober nog lekker kan ballen en dan de finale van het seizoen inplant…![]()
Als je aanbelt en de laatste zin gebruikt, moet dat toch goed komen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:54 schreef Sarabi het volgende:
Een paar weken geleden is er ingebroken bij een paar huizen verderop. Sinds deze week hebben onze achterburen 2 grote camera's hangen. Maar eentje daarvan geeft elke minuut een behoorlijk hard piepgeluid. Als de ramen dicht zijn horen we het al. Laat staan als je met een raam open probeert te slapen.
Zeuren we te veel als we hier iets van zeggen?
Ik snap dat ze misschien bang zijn geworden maar een camera hoeft toch geen geluid te maken.....
Joh, bij ons thuis vroegah in de zeventies, stond naast het schaaltje worst en kaas op verjaardagen ook altijd een glaasje caballeroquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:07 schreef derLudolf het volgende:
Sigaretten reclame als een kinderboekje. Vroeger werd niet dus moeilijk gedaan![]()
[ afbeelding ]
Van Pünktlichkeit was vorige maand geen sprake, bij Fernverkehr was in september 58,4% was minder dan 6 minuten te laat (of op tijd)quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:38 schreef sigme het volgende:
Volgens mij is het me gelukt om drie nachten hotels bij 2 Duitse hotels te reserveren (gewoon per e-mail, dus niet via booking ofzo), en om voor ons beide eersteklas treinkaartjes te kopen. Treinreis is zo’n 9u enkele reis, met 3 of 4 overstappen. Lijkt me geweldig
Joaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:34 schreef sigme het volgende:
Dat suckt, @:cat-astophe
Aangezien er toch niks aan te doen valt; kies voor de meest gunstige lezing voor de achterblijvers. Dat is beter voor je geest
Kusje op de sippigheidquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Joa
En nu ga ik bedwaarts. Een week van vroeg opstaan en telkens afspraken tot laat in de avond matcht niet.
Morgen weer op tijd eruit en ook laat thuis. Dus nu even profiteren van de extra uurtjes. Ook beter voor de acute sippigheid. Kan ik die eruit slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Sarabi fijn dat het bier nu wel gebotteld is! Leid ik uit de naam correct af dat hij zoet is?En wat shit van het geluid van de camera van de buren. Zou inderdaad gewoon even aanbellen en aangeven dat je super vervelend vindt van de inbraak en goed snapt dat ze camera's hebben opgehangen, en of ze zich er bewust van zijn dat ze om de zoveel tijd piepen want jullie hebben daar wat last van. Hopelijk is dat gewoon iets wat ze kunnen instellen en dus uit te zetten valt!
@MadMaster hopelijk is het morgen ineens onverwachts de hele dag droog in het stadion!
@Kaatje1 hopelijk is het snel droog geworden! Vind het zo stoer dat je daar heen gaat! Was het leuk?
@Lucky_Strike wat ontzettend fijn van de nierwaarden van Piep!
@Lonaa hopelijk inmiddels aan het bier of in bed na je drukke werkdag.
@Clubsoda tevreden met het nieuwe kapsel?
@sigme mooi schone hond!![]()
Zo, nu ben ik volgens mij weer bij!
[ Bericht 1% gewijzigd door vlindertje89 op 22-10-2023 09:04:15 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klinkt stom, maar ik vind dit wel het mooiste deel van studenten begeleiden. Ze hebben beide professionele hulp, dus die rol hoef ik niet op me te nemen (wil ik ook niet want niet voor opgeleid) maar ik kan wel net dat steuntje in de rug zijn dat ze soms nodig hebben. Het kost me veel meer uur dan ik ervoor krijg, maar bij deze twee is dat het zo waard![]()
Verder voelde ik me vandaag voor het eerst in bijna drie weken weer behoorlijk normaal. Nog niet helemaal 100% normaal (en de vlekjes zitten er ook gewoon nog), maar stuk minder hoofdpijn en ook minder last van ogen door dag heen. Vanmiddag bijna twee uur met buurvrouw en de buurkindjes in de speeltuin gezeten, was leuk. En zo ook maar eens richting bed
[ Bericht 0% gewijzigd door vlindertje89 op 21-10-2023 22:55:19 ]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
GofferWat droevig alemaal weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja en deze Clara Schumann gekocht in Gem Unc![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Flash op 22-10-2023 00:32:22 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op zondag 22 oktober 2023 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ja met mij gaat het eigenlijk best goed momenteel. Net terug van een vrij grootschalige fok!meet in Woerden. Erg leuk samen gegeten met 15 man![]()
En het beste is nog dat ik afgelopen woensdag eindelijk weer aan het werk ging na bijna 2 weken vakantie. Zag ineens op Intranet dat de personeelsvereniging een minicruise naar Oslo organiseerde. Er waren nog plekken vrij. Dus ik meteen enthousiast doen.Met welk subforum/SC heb je gemeet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja en deze Clara Schumann gekocht in Gem Unc![]()
[ afbeelding ]
Meer travelsnacks![]()
@VlinDerTjE Wat boffen je studenten toch met jeFijn dat je je beter voelt ook.
Veel plezier @MadMaster, een weekje Europa klinkt gaaf! Ik hoop dat jullie vandaag winnen.
Hier is het vandaag droog en zonnig dus vanochtend tuinieren. Ik heb echt enorme afvinkdrang voor de winter. Vanmiddag naar een klein barbecuefestival. Geen idee wat ik daarvan moet verwachten.Spoilers!
Nee, nog niet. Wat een stoer dingquote:Op zondag 22 oktober 2023 09:30 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Had ik deze knots al gezwaaid?
[ afbeelding ]
Staat op mijn woonwerkfietsroute. Op de foto zie je niet hoe groot deze paddestoelen zijn. Wel 30cm hoog denk ik.
Ik heb ook met een knots van 30cm gezwaaidquote:Op zondag 22 oktober 2023 09:30 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Staat op mijn woonwerkfietsroute. Op de foto zie je niet hoe groot deze paddestoelen zijn. Wel 30cm hoog denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Net een tijgerbolletje daar bovenopquote:Op zondag 22 oktober 2023 09:30 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Oh wat leuk! Ik wist niet dat jij daar in zatquote:Op zondag 22 oktober 2023 08:12 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Te vroeg op voor het laatste dagje honkbal in Nederland dit jaar.
KoffieSC uit GCquote:Op zondag 22 oktober 2023 08:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Met welk subforum/SC heb je gemeet?
Meer travelsnacks![]()
Leuke foto. Sangriaquote:Op zondag 22 oktober 2023 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
KoffieSC uit GCGeen travelsnack hoor, was gewoon een avondje uit eten met z'n allen
Erg leuk
Ja van Oslo wel een snack tzt natuurlijk
Gaan jullie naar je huisje met de trein dit jaar? Of haal ik 2 dingen door elkaar?quote:Op zondag 22 oktober 2023 09:30 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
[ afbeelding ]
Tenzij sigme ook een huisje heeft in Bayern, wel.quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Gaan jullie naar je huisje met de trein dit jaar? Of haal ik 2 dingen door elkaar?
Door elkaar!quote:Op zondag 22 oktober 2023 11:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Gaan jullie naar je huisje met de trein dit jaar? Of haal ik 2 dingen door elkaar?
De isolatie ja; de verwarming staat juist weer wat hoger sinds ik bijna 1500,- van Essent terug kreeg voor alleen gasquote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:26 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Vanwege het isolatielaagje wat je de afgelopen tijd uitgedaan hebt? Of hebben jullie de thermostaat tegenwoordig anders ingesteld?
Het is voetbal, dus 'hoogstaand' kan sowieso al geen concept zijnquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:42 schreef derLudolf het volgende:
Commentaar bij Utrecht-Ajax... "Ja het is geen hoogstaand voetbal"
Tja, wat verwacht je, het is degradatievoetbal
Deze post is worthless zonder insta post van het TikTok filmpje zodat onze generatie (oftewel ik) hem ook kan bekijkenquote:Op zondag 22 oktober 2023 14:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb vandaag mijn eerste (en vast laatste) TikTok clip opgenomen
Zal toch wat zijn. Ajax gedegradeerd, hebben ze ooit daar gezeten?quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:42 schreef derLudolf het volgende:
Commentaar bij Utrecht-Ajax... "Ja het is geen hoogstaand voetbal"
Tja, wat verwacht je, het is degradatievoetbal
Jammer joh! Ik heb geen instaquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:09 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Deze post is worthless zonder insta post van het TikTok filmpje zodat onze generatie (oftewel ik) hem ook kan bekijken![]()
Voor je werk? Vrijwilligerswerk? Vrijwillig?![]()
Ik kroop vanmorgen onder mijn steen uit voetbal gewijd en hoorde het toen pas. Bedankt Ajax, ik had die lach nodigquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zal toch wat zijn. Ajax gedegradeerd, hebben ze ooit daar gezeten?
Haha too bad. Maar wel lief van je dat je je daarvoor geleend hebt.quote:Op zondag 22 oktober 2023 15:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jammer joh! Ik heb geen insta
Het was semi vrijwillig voor mijn vrijwilligerswerk. Alles voor een lach op de gezichten/karma sletje
Ik moest er ook wel om grinniken toen ik het net las jaquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kroop vanmorgen onder mijn steen uit voetbal gewijd en hoorde het toen pas. Bedankt Ajax, ik had die lach nodig![]()
![]()
Denk het niet zo te zien.quote:Op zondag 22 oktober 2023 14:38 schreef Kaatje1 het volgende:
Volgens mij zag ik @:madmaster bij honkbal. Stond jij achter de slagman? Met rode pet?
Bijzonder mooie fotoquote:Op zondag 22 oktober 2023 15:53 schreef Blues het volgende:
Heb even een hoofdleegrondje gelopen na de emo lunch met coll die weggaat.![]()
Prachtig weer zeg, lijkt wel voorjaarherfstig![]()
[ afbeelding ]
😂quote:Op zondag 22 oktober 2023 16:31 schreef Blues het volgende:
@:madmaster gespot en foto van m gemaakt en doorgeappt 😄⚾️
In Den Haag opgegroeid vlakbij de Storks met toen bekende spelers, die in de buurt ook woonden.quote:
Jullie eigen Drenthse Biesboschquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:08 schreef sigme het volgende:
Vorige week zag mijn liefste hier in onze tuin een eekhoorn. Die hebben we hier nog *nooit* gezien (en ik zit hier al sind '85 hè). Vandaag zagen we de eekhoorn opnieuw![]()
En vanochtend kreeg ik een filmpje met daarop 'onze'. bevers. Het waterschap heeft hun dam vernield, tegen alle afspraken in. Dus daarover zij we boos & verdrietig. Maar op het filmpje staan niet alleen bevers, maar ook een ekte ekte OTTER![]()
![]()
Zal nu wel dronken zijnquote:Op zondag 22 oktober 2023 16:31 schreef Blues het volgende:
@:madmaster gespot en foto van m gemaakt en doorgeappt 😄⚾️
Hoe krijg je dit nou weer voor elkaarquote:Op zondag 22 oktober 2023 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh. Ik ging gisteren op een dode mol staan. Nog niet lang dood want de maden spoten er niet uit en er waren twee molshopen die er een dag eerder niet waren.
Het staan op de mol was niet toevallig gerelateerd aan het dood zijn?quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh. Ik ging gisteren op een dode mol staan. Nog niet lang dood want de maden spoten er niet uit en er waren twee molshopen die er een dag eerder niet waren.
Dat beest lag gewoon in de tuin op het pad in de moestuin. Was op zich geen uitdaging.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe krijg je dit nou weer voor elkaar
Neequote:Op zondag 22 oktober 2023 18:48 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Het staan op de mol was niet toevallig gerelateerd aan het dood zijn?
Voor de kinderen iets leuks kopen en voor haar inderdaad een bos bloemen, als ze blij is om jullie te zien en alles een beetje vergeten is maakt het niet zoveel uit wat je meeneemt denk ik.quote:Op zondag 22 oktober 2023 18:46 schreef Tele6 het volgende:
Wedstrijd gelopen. Matig resultaat. Beetje jammer dat m'n trainingen de laatste tijd beter en beter gaan, maar dat totaal niet te merken is aan de wedstrijden
Sollicitatie ingestuurdB zei dat hij het een sterke brief vond. Brief past maar nét op een kantje A4 maar kon niks vinden om te schrappen. Dus dat is dan maar zo.
Nu heb ik ook nog een solli met deadline over een week. En een drukke week voor de boeg. Jippie
Vrijdag gaan broertje en ik op bezoek bij m'n nicht die we al 5+ jaar niet gezien hebben. M'n moeder gaat namens ons vast cadeaus kopen voor de kindjes van m'n nicht, (want we komen wat oud speelgoed van m'n nicht terugbrengen dat hier nog stond, leuk om ook wat nieuws te geven). Ik heb geen tijd om deze week de stad in te gaan of pakketjes in ontvangst te nemen.
Allemaal wel beetje gevoelig want we hebben haar niet voor niks al zo lang niet gezien. Dan wil ik graag alles goed doen zodat we niet weer jaren niks van haar horen. Maar in gedachten houden dat broertje en ik niks misdaan hebben destijds dus nu ook niks goed te maken. Lastig wel. Zou ze het stom vinden als we wel een boekje en spelletje voor de kinderen meenemen maar niet echt wat voor haar? Misschien toch ook nog bloemen of bonbons halen of zo.
Ga als Evaquote:Op zondag 22 oktober 2023 20:03 schreef Lonaa het volgende:
Volgende week heb ik een verkleedfeestje en ik heb nog geen outfit. Help.
quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Net pas weer thuis na een bloedstollende dag, met een krankzinnig score verloop, en een mooi feestje in het clubhuis met alle spelers, meegereisde supporters en aanhang.
Mijn stem ben ik kwijt, maar dat boeit niet.
Ladies & gentlemen, we've got him…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoilers!
Meestal worden er maar van een paar wedstrijden beelden uitgezonden via de reguliere TV zenders. En dan ook maar vaak een korte samenvatting. Het is helaas vaak vulling als er niets anders uit te zenden is.quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:42 schreef derLudolf het volgende:
Was er dit jaar meer aandacht voor honkbal op tv gaan gebruikelijk of valt het me meer op omdat jij er best me bezig bent? Vorige week was het ook al op tv, vandaag weer.
Kan me niet heugen dat ik dat vaker heb gezien.
heul lang geleden werd er in 2 weken ‘s avonds laat wedstrijden uitgezonden van een toernooi dat in Nederland gehouden werd. Het was toen bloedheet, ik kon niet slapen en had vakantie dus al die wedstrijden gekeken zonder enige kennis van zaken. Bloedje spannend wel. Daarna nooit meer gekekenquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Meestal worden er maar van een paar wedstrijden beelden uitgezonden via de reguliere TV zenders. En dan ook maar vaak een korte samenvatting. Het is helaas vaak vulling als er niets anders uit te zenden is.
Dit jaar waren er wel veel internationale toernooien die door de NL teams gewonnen zijn, die ook de TV hebben gehaald.
Het seizoen is nu voorbij, dus van mij hebben jullie voorlopig geen last meer wat honkbal betreft…
quote:Op zondag 22 oktober 2023 22:39 schreef MadMaster het volgende:
Net pas weer thuis na een bloedstollende dag, met een krankzinnig score verloop, en een mooi feestje in het clubhuis met alle spelers, meegereisde supporters en aanhang.
Mijn stem ben ik kwijt, maar dat boeit niet.
Ladies & gentlemen, we've got him…WhohoooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Oh woon je daar inmiddelsquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Idd mooi weer vandaag, ook in het Noorden
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op zondag 22 oktober 2023 22:46 schreef Memento-Mori het volgende:
Idd mooi weer vandaag, ook in het Noorden
[ afbeelding ]
Ik bel de DA nog wel even ja.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:37 schreef AnneX het volgende:
@:Lonaa Tuurlijk ben ik wel benieuwd naar je linkje in pm.
En het is best verbazend hoe snel je je plek hebt gevonden bij je werkgever.👍🏼
En wat fijn om te horen dat Dora oók op haar plek is. Laat je dat de da ook nog weten?
Sterkte met de laatste loodjes van verhuizen en de verkoudheid.
Er is vast een comfortabele stoel om naartoe te verhuizenquote:
Dat was niet helemaal het idee.quote:Op maandag 23 oktober 2023 09:46 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er is vast een comfortabele stoel om naartoe te verhuizen
Maar wel fijnquote:
Wat een luxe op maandagquote:Op maandag 23 oktober 2023 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker wakker worden met koffie die de man op het nachtkastje heeft gezet en expeditie robinson
Maar is de koffie dan nog warm of blijf je lekker lang liggen en is de koffie eigenlijk niet meer warm genoeg?quote:Op maandag 23 oktober 2023 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lekker wakker worden met koffie die de man op het nachtkastje heeft gezet en expeditie robinson
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |