SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
hajjewa kale?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
allemaal oude mensen
En @:crack_
Ik zie het probleem niet. Ja weet je ik drink echt gewoon geen alcohol en ik vind mijn geld verspillen in de kroeg aan cola echt gewoon zonde van mijn geld. En ik moest nog 3 uur terug reizen met de fiets erbij.quote:
Kom vechten danquote:
ik snap jou echt niet. Had me echt helemaal kleurenblind gezopen van het geld van ome Los.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Ja weet je ik drink echt gewoon geen alcohol en ik vind mijn geld verspillen in de kroeg aan cola echt gewoon zonde van mijn geld. En ik moest nog 3 uur terug reizen met de fiets erbij.
Van 1700 tot 2200 ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap jou echt niet. Had me echt helemaal kleurenblind gezopen van het geld van ome Los.
Je hebt ook gelijk toch? Er is geen probleem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Ja weet je ik drink echt gewoon geen alcohol en ik vind mijn geld verspillen in de kroeg aan cola echt gewoon zonde van mijn geld. En ik moest nog 3 uur terug reizen met de fiets erbij.
Ja tuurlijk man. Ama moet gewoon even een knuffel hebbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk toch? Er is geen probleem.
Ja is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap jou echt niet. Had me echt helemaal kleurenblind gezopen van het geld van ome Los.
Laat me raden… @dud0r zeker? Die dreigt me ook altijd te knuffelen.quote:
Ben vandaag twee keer langs Solo gereden. 😔quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man. Ama moet gewoon even een knuffel hebben
En, had je er wat aan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben vandaag twee keer langs Solo gereden. 😔
Eigenlijk eerder al natuurlijk.quote:
je had em ook even kunnen berijden tussen de bedrijven doorquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben vandaag twee keer langs Solo gereden. 😔
Kleine crackie is ook wel ontzettend knuffeligquote:
Maar de manflu!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
je had em ook even kunnen berijden tussen de bedrijven door
We zijn oud tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow de meets waar ik ben geweest gingen hele nacht door
We zijn oud hequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow de meets waar ik ben geweest gingen hele nacht door
Die wilt met iedereen knuffelen jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Laat me raden… @:dud0r zeker? Die dreigt me ook altijd te knuffelen.
Nee want hij is ziek en ik ben dat niet en dat wil ik heel graag zo houden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
je had em ook even kunnen berijden tussen de bedrijven door
Ik las likken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:56 schreef mschol het volgende:
ik zit een beetje koekjes te klikken en doen
videobellenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:57 schreef Ama het volgende:
Wel overwogen om na de meet naar hem toe te gaan maar ja elkaar aansteken heeft ook zo weinig nut. Dan maar even een weekje niet helaas maar overleef ik ook wel weer.
Laat mij raden dat hoef jij niet zelf te doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja
Zaterdag is bed verschoon dag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik vermoed dat het jordans waren maar geen idee welke uitvoeringquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:55 schreef Ama het volgende:
@:4everblackeyed Hoe heten die schoenen die je vriend aan had. Ja Nike maar verder? Ik vind ze cool en zei dat net tegen Solo maar ja de omschrijving ja allemaal leuke kleuren zegt weinig.
Man het is niet alsof ik hem nooit zie en dat hij in Amerika zit ofzo.quote:
Beetje tv kijken op de kamer. Heb nog een tripel meegenomenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
En nog even wat metal luisteren
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat mij raden dat hoef jij niet zelf te doen.Ja en neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal komt de begeleiding om 18.30 voor de dagelijkse ondersteuning. Daar valt bed verschonen ook onder. De ene keer doen zij het, de andere keer ik. En omdat nu niemand komt, kan ik het naar morgen verzetten of zo zelf doen.
Ik kies toch voor het laatste"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ach als je het eenmaal doet is het vaak wel zo gedaan maar wel fijn dat je hulp erbij kan krijgen als het echt nodig is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en nee
Normaal komt de begeleiding om 18.30 voor de dagelijkse ondersteuning. Daar valt bed verschonen ook onder. De ene keer doen zij het, de andere keer ik. En omdat nu niemand komt, kan ik het naar morgen verzetten of zo zelf doen.
Ik kies toch voor het laatste
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:50 schreef Ama het volgende: [..] Ik vond het leuk om je eindelijk eens echt te ontmoeten.
![]()
Ik moest zo hard lachen toen jullie dat echt gingen bestellen. 😆quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou eentje dan. Van rechts naar links La @:Crack_ en Le Me nemen het op tegen een liter sangria. Oneerlijke strijd natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Wat een blije foto.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou eentje dan. Van rechts naar links La @:Crack_ en Le Me nemen het op tegen een liter sangria. Oneerlijke strijd natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Air Jordan 1 Retro High Tokyo Bio Hackquote:
quote:
Jaaa!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef Ama het volgende:
Ja nogmaals bedankt voor het organiseren van een geslaagde meet @:dud0r
Ja dat je niet onderweg een bumper of lamp bent kwijt geraakt.quote:
Sow oke haha duidelijk. Dankjewelquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Air Jordan 1 Retro High Tokyo Bio Hack
Afgekort Bio Hack
watquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afgekort Bio Hack
Hahaha zo los zit het nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat je niet onderweg een bumper of lamp bent kwijt geraakt.
Uiteindelijk wil ik het helemaal zelf doen, zonder hulp. Maar die stap is nog wel ver weg en ik heb iig nog wel wat hulp nodig mbt meerdere zaken. Ik woon hier natuurlijk niets voor niets...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach als je het eenmaal doet is het vaak wel zo gedaan maar wel fijn dat je hulp erbij kan krijgen als het echt nodig is.
Goede fotograaf ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dat is ook logisch toch, je woont daar niet omdat je alles altijd helemaal zelfstandig kan maar dat is toch ook helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil ik het helemaal zelf doen, zonder hulp. Maar die stap is nog wel ver weg en ik heb iig nog wel wat hulp nodig mbt meerdere zaken. Ik woon hier natuurlijk niets voor niets...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En jou ook eindelijk gemeet![]()
. Geen 2 meter
Quequote:
En jou ook eens gemeet, weer aardig wat af kunnen vinkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goede fotograaf ook
En inderdaad bedankt @:dud0r en @:loveislikeakiss Het was een goede avond
Ik kan nog wel een foto opduiken voor jequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:55 schreef Ama het volgende:
@:4everblackeyed Hoe heten die schoenen die je vriend aan had. Ja Nike maar verder? Ik vind ze cool en zei dat net tegen Solo maar ja de omschrijving ja allemaal leuke kleuren zegt weinig.
Ik heb me heel netjes gedragen en lang niet iedereen geknuffeldquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die wilt met iedereen knuffelen ja
Kloptquote:
Daar is ze dan. De ultieme vreetqueenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afgekort Bio Hack
Ja ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet of ik de juiste nu voor mij heb.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een foto opduiken voor je
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bent ook heel knuffelbaar
Zeker. Wel met een omweg, want ik was hier aan het posten en had mn afslag gemistquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En jou ook eens gemeet, weer aardig wat af kunnen vinken. Hotel teruggevonden?
massacre van je soortgenootjes helaasquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:09 schreef Shii het volgende:
Ik val hier nu net binnen, maar zie heel veel enthousiaste berichtjes over de meet. Wat leuk dat het zo'n succes was.
Hahahahaha sorry.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeker. Wel met een omweg, want ik was hier aan het posten en had mn afslag gemist
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
massacre van je soortgenootjes helaas
Die heb ik ook thuis laten liggen. Maar er hadden misschien meer fotos gemaakt kunnen worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik overwoog nog even om een camera mee te nemen maar wilde ook weer niet die gast zijn die met het CompensatieKanon9000 aan komt zeilen.
Ja deze meet lukte wel voor mij itt laatstquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:09 schreef Shii het volgende:
Ik val hier nu net binnen, maar zie heel veel enthousiaste berichtjes over de meet. Wat leuk dat het zo'n succes was.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:10 schreef Ama het volgende:
Zwabber is wel een beetje een levende teddybeer ja.
Het stomme is, ik heb een piepklein cameraatje. Formaatje Snickers reep. Had best gekund. Maar ik heb nog niet de goede ontwikkelaar daarvoor. En om nou over drie maanden met oude meetfotos te komen is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik ook thuis laten liggen. Maar er hadden misschien meer fotos gemaakt kunnen worden.
Gelukkig hebben we dr fles nog
jij had die zoete aardappelfrietjes stiekem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:11 schreef Ama het volgende:
De enige klacht die ik heb is dat mijn garnalen kroketjes totaal niet naar garnaal smaakte en ik ook eigenlijk 0 garnaal heb gevonden.
Bij de derde was ik nog steeds aan het twijfelen of ik niet iemand anders zijn bestelling aan het opeten was.
Maar ze hadden wel cola cherry zero.![]()
Ik ga morgen ook een slachting aanrichten onder haar soortgenotenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
massacre van je soortgenootjes helaas
Ik had wel echt kroketjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij had die zoete aardappelfrietjes stiekem.
Die gianni al niet te frete vond
Met je chocoladetaartquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb me heel netjes gedragen en lang niet iedereen geknuffeld
[..]
Klopt
[..]
Daar is ze dan. De ultieme vreetqueen![]()
![]()
Zal de volgende keer zo'n poloroid ding mee nemenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het stomme is, ik heb een piepklein cameraatje. Formaatje Snickers reep. Had best gekund. Maar ik heb nog niet de goede ontwikkelaar daarvoor. En om nou over drie maanden met oude meetfotos te komen is ook weer zoiets.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook een slachting aanrichten onder haar soortgenoten
Die heeft hij volgens mij ook wel nodig gehad af en toe.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Bedankt voor de Kudos hoor jongens maar ik heb niets georganiseerd, ben enkel dud0r zijn mentale steun geweest
oh ik maak altijd overal graag vaak en veel en hard en diep en ver foto'squote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik ook thuis laten liggen. Maar er hadden misschien meer fotos gemaakt kunnen worden.
Gelukkig hebben we dr fles nog
Ook belangrijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Bedankt voor de Kudos hoor jongens maar ik heb niets georganiseerd, ben enkel dud0r zijn mentale steun geweest
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:10 schreef Ama het volgende:
Zwabber is wel een beetje een levende teddybeer ja.
Hij was jaloers en wilde perse de laatste ronde hebbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je chocoladetaart![]()
NB op het station nog een klein busje Pringles gedeeld
Want geen toetje
Het is gewoon een hoerige kutklus. Maar snap dat het prettig voelt als je het zelf kunt. Maar iedereen haat het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil ik het helemaal zelf doen, zonder hulp. Maar die stap is nog wel ver weg en ik heb iig nog wel wat hulp nodig mbt meerdere zaken. Ik woon hier natuurlijk niets voor niets...
Jaaa.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zal de volgende keer zo'n poloroid ding mee nemen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want geen toetje
Het is al gelukt en ik heb gelukkig een 1 persoonsmatras en dito dekbed. Dat scheelt denk ik ook een hoopquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is gewoon een hoerige kutklus. Maar snap dat het prettig voelt als je het zelf kunt. Maar iedereen haat het.
Oh nee, ik moet een aparte rugzak meenemen voor mijn camera. Dan gebruik ik ik deze situaties beter mijn telefoonquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het stomme is, ik heb een piepklein cameraatje. Formaatje Snickers reep. Had best gekund. Maar ik heb nog niet de goede ontwikkelaar daarvoor. En om nou over drie maanden met oude meetfotos te komen is ook weer zoiets.
Daarom dronk ik waterquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:14 schreef Ama het volgende:
Ik had ook geen toetje maar om heel eerlijk te zijn kwam het eten bij mij bijna eruit in combinatie met alle cola.
Ja terwijl ik normaal toch echt wel veel cola zuip en ook best veel eet maar het kwam er letterlijk op een gegeven moment bijna uitzetten.
Lol 🤣quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij was jaloers en wilde perse de laatste ronde hebben
Nu dus gefaald als zij nog een bus Pringles leeg heeft zitten vretenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hij was jaloers en wilde perse de laatste ronde hebben
Ik heb twee eenpersoonsmatrassen, dat scheelt een stuk met optillen en ik kan ze soms nog even omdraaien.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is al gelukt en ik heb gelukkig een 1 persoonsmatras en dito dekbed. Dat scheelt denk ik ook een hoop
Bedankt voor de mentale steunquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ja doe ik volgende keer ook maar. Dacht echt als ik nog een hap neem spuug ik het eruit volgens mij.quote:
Op het terras heeft dud0r nog een stuk taart weggewerkt met pualaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:14 schreef Ama het volgende:
Ik had ook geen toetje maar om heel eerlijk te zijn kwam het eten bij mij bijna eruit in combinatie met alle cola.
Ja terwijl ik normaal toch echt wel veel cola zuip en ook best veel eet maar het kwam er letterlijk op een gegeven moment bijna uitzetten.
Nou ja dat is dus het CompensatieKanon. Die kan ik wel ontwikkelen maar de aarde gaat iets langzamer draaien als ik er mee in de trein zit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nee, ik moet een aparte rugzak meenemen voor mijn camera. Dan gebruik ik ik deze situaties beter mijn telefoon
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Want geen toetje
Snel het is nog geen twaalf uur, maak nog een gerechtjequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu dus gefaald als zij nog een bus Pringles leeg heeft zitten vreten
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nu dus gefaald als zij nog een bus Pringles leeg heeft zitten vreten
Wat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Op het terras heeft dud0r nog een stuk taart weggewerkt met puala
Was lekkerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn toetjesmaag huildequote:
Was geen stuk taartquote:
Kijk dat is dan wel weer een eer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze mogen wel in mijn splinternieuwe koekepan
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was geen stuk taart
Was een bonk taart
Ik heb m'n tandjes al gepoetstquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Snel het is nog geen twaalf uur, maak nog een gerechtje
Chocolade taart. Gedeeld. Raar hequote:
dat scheelt enorm vind ik..quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het is al gelukt en ik heb gelukkig een 1 persoonsmatras en dito dekbed. Dat scheelt denk ik ook een hoop
Nou ik had er eerlijk gezegd echt niet meer aan hoeven te denken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb m'n tandjes al gepoetst![]()
Hoewel er nog best wat bij zou kunnen
[..]
Chocolade taart. Gedeeld. Raar he
Misschienquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:17 schreef Ama het volgende:
Paula oke maar Dud0r? Hebben jullie zijn eten gejat aan die kant van de tafel ofzo.
Ik ben helemaal voor het gebruik van bonk als volumetrische meeteenheid.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was geen stuk taart
Was een bonk taart
Was wel hele lekkere taartquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was geen stuk taart
Was een bonk taart
Leuk dat je er was als surprise guest!quote:
Ik zat met de caviamoedermaffialeidster aan tafel he.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:17 schreef Ama het volgende:
Paula oke maar Dud0r? Hebben jullie zijn eten gejat aan die kant van de tafel ofzo.
Was een prima formaatquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was geen stuk taart
Was een bonk taart
Zeker! Volgende x wil ik er langer bij zijn, want nu heb ik echt niet iedereen gesprokenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Leuk dat je er was als surprise guest!
Dat eerste kan ik op zich wel beamenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zat met de caviamoedermaffialeidster aan tafel he.
Ik kan veel eten maar de tering he, die blijft ook schuiven![]()
![]()
[..]
Was een prima formaat
Ama teur.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik had er eerlijk gezegd echt niet meer aan hoeven te denken.
goh @Haagsquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Was wel uitkijken dat we buiten de event horizon van het zwarte gat bleven.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
![]()
Volgende keer zorgt lilakje ervoor dat we ergens eten waar ze rekening kunnen houden met je allergieënquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker! Volgende x wil ik er langer bij zijn, want nu heb ik echt niet iedereen gesproken
Goede combi welquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:21 schreef Puala het volgende:
En nu lekker in bad met wijn en borrelnootjes
Ik heb van lilak geleerd dat prima iets negatiefs isquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
![]()
[..]
Was een prima formaat
Jaloersquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:21 schreef Puala het volgende:
Een puala. Dat zie je tochquote:
En anders neem ik wel een paar bakjes zelf meequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgende keer zorgt lilakje ervoor dat we ergens eten waar ze rekening kunnen houden met je allergieën
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja had je niet moeten gaan, ik was t leukste toetje
Ook een optiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:22 schreef Puala het volgende:
[..]
En anders neem ik wel een paar bakjes zelf mee
Ja. Maar ik heb ook niet iedereen kunnen spreken. Blijft lastig met zo'n groep.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Zeker! Volgende x wil ik er langer bij zijn, want nu heb ik echt niet iedereen gesproken
Dan had je mij niet in Utrecht af hoeven zetten, was ik liever bij jou geblevenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:21 schreef Puala het volgende:
wat is dit nu weerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan had je mij niet in Utrecht af hoeven zetten, was ik liever bij jou gebleven
Oh, ander keertje!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dan had je mij niet in Utrecht af hoeven zetten, was ik liever bij jou gebleven
Je bent een snoepjequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:22 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja had je niet moeten gaan, ik was t leukste toetje
Zo zag hij er wel uitquote:
Voor mij waren FLes, jij, Zwabber en 4BE eerder gemeetten. De rest was nieuw voor mijquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:26 schreef Koen66 het volgende:
@:ama @:loveislikeakiss @:4EverBlackEyed @:ijsdraakje @:gianni61 @:mr4be en @:puala als toetje, goede score nieuwe gemeeten
Ik ben hem in restaurant al kwijt geraaktquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
Mijn naamsticker zit in m'n portemonnee.
Ik heb hem weggegooid volgens mijquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
De enige die ik al eens eerder had gemeet (onbewust) was @ijsdraakje.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:26 schreef Koen66 het volgende:
@:ama @:loveislikeakiss @:4EverBlackEyed @:ijsdraakje @:gianni61 @:mr4be en @:puala als toetje, goede score nieuwe gemeeten
Ik vond dat ik herkenbaar genoeg was met mijn t-shirt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
Wat stond er bij jou voor tekening op? Een openstaande brug??quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben hem in restaurant al kwijt geraakt
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Hoe kun je krekkie vergeten?quote:
Nee het zwaardje van deze UIquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wat stond er bij jou voor tekening op? Een openstaande brug??
Blijf je toch wel houden met zo'n grote groep met mensenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ja. Maar ik heb ook niet iedereen kunnen spreken. Blijft lastig met zo'n groep.
Wel allemaal leuke mensen
Mijne op de Britneywombquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:27 schreef DeZwabber het volgende:
Jij bent er ook het kortst van ons allemaal geweestquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik was die van mij ook kwijtgeraakt
Volgens mij echt 10 minuten nadat je m kreegquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:29 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ben hem in restaurant al kwijt geraakt
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik heb hem weggegooid volgens mij![]()
![]()
Heb ik daarvoor zo mijn best gedaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:29 schreef CherryLips het volgende:
Plakte niet goed op shirt denk ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Heb ik daarvoor zo mijn best gedaan
Volgende keer geen shirt. Opgelost.quote:
Kut action stickersquote:
Wat goeeeeed!!!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:26 schreef Koen66 het volgende:
Nou ik wou eigenlijk liever gewoon geen sticker plakken op mijn t-shirt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Die van mij zat ook niet op mijn shirt toen ik m kreegquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende keer geen shirt. Opgelost.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja hebben we ook een keer gedaan toen we met heel veel mensen in een park gingen chillen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef Koen66 het volgende:
Ik vond het wel een tof idee die sticker
Nou ik niet in ieder gevalquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wat goeeeeed!!!![]()
Dus 4BE was de grootste eter?
Plofkraak?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik precies om 0:00 in de bank plof.
@loveislikeakiss had genoeg huid om hem op te plakkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden waar die wel zat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die van mij zat ook niet op mijn shirt toen ik m kreeg
Voor zo'n klein meisje bestelde crack ook wel opvallend veel..quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wat goeeeeed!!!![]()
Je had ook geen shirt aanquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Neehelemaal niet. Gewoon genoeg gegeten. Lekker opt ijd ermee gestopt en zoquote:
Kijk dat zijn de details waar we wat aan hebbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Voor zo'n klein meisje bestelde crack ook wel opvallend veel..
Te veel om het te onthoudenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Verstandig als altijdquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neehelemaal niet. Gewoon genoeg gegeten. Lekker opt ijd ermee gestopt en zo
ja iedereen alles maar bij mij neerzettenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geef hem een banaan om vast te houden en maak een fotoquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:34 schreef Puala het volgende:
Dr zit een spin op t plafond, zo groot dat ie huur zou moeten betalen
Nou ik zag ook wat dingen naar Gianni geschoven worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja iedereen alles maar bij mij neerzetten![]()
En zij maar bestellen"ja uhh bijna tijd doe alles maar!"
Vast op m'n bord gevallen en opgegeten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:30 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens mij echt 10 minuten nadat je m kreeg
ja turlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik zag ook wat dingen naar Gianni geschoven worden.
Pics en a/s/lquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:34 schreef Puala het volgende:
Dr zit een spin op t plafond, zo groot dat ie huur zou moeten betalen
Ow wacht ff... Was jij dan de grootste eter?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast op m'n bord gevallen en opgegeten.
Zo in de rare saus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast op m'n bord gevallen en opgegeten.
Ja hoor sowieso in ons hoekje is alles prima verlopen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja turlijk.
Maar goed, het ging uiteindelijk best prima toch?
Ik heb besteld door met m'n ogen dicht gewoon wat aan te wijzen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:37 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ow wacht ff... Was jij dan de grootste eter?
Toppunt was nog wel dat ze dr broek ging open maken om dr buik te laten zien...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja iedereen alles maar bij mij neerzetten![]()
En zij maar bestellen"ja uhh bijna tijd doe alles maar!"
Die grijze jurk die ik ook aan haar ik de limoquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden waar die wel zat.
Nog een doggybag meegenomen voor op de hotelkamer?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Geef hem een banaan om vast te houden en maak een foto
Dit kan ik bevestigen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb besteld door met m'n ogen dicht gewoon wat aan te wijzen.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef Xilia het volgende:
[..]
Wat goeeeeed!!!![]()
Goorlelquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik wou eigenlijk liever gewoon geen sticker plakken op mijn t-shirt.Maar ja toen bleken later ook al deo vlekken in te zitten.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Da’s een goede jurk om niet iets op stof te moeten plakken inderdaad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:39 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die grijze jurk die ik ook aan haar ik de limo
Dus ja
Was niet mijn idee, was het idee van de baas
Nou ja.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:37 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ow wacht ff... Was jij dan de grootste eter?
Ik klaag nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou ik zag ook wat dingen naar Gianni geschoven worden.
Dat was niet een antwoord op mijn vraag jongedamequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb besteld door met m'n ogen dicht gewoon wat aan te wijzen.
Wat zou er gebeuren als hij nu in je bad valt?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:40 schreef Puala het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vanuit bad zonder inzoomen
Ja dat was misschien niet de meest briljante zet van het bord inderdaadquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Toppunt was nog wel dat ze dr broek ging open maken om dr buik te laten zien...
Tussen mensen die minimaal het dubbele van haar wegen
Alleen 2 biertjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Nog een doggybag meegenomen voor op de hotelkamer?
beter dat die spin daarin valt dan d'r foonquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als hij nu in je bad valt?
Had het eerste gerechtje al op voor ik goed en wel zat. Had het wel even nodigquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja.
Cherry was een half uur te laat.
En de eerste ronde was al uitgedeeld en had al op kunnen en moeten zijn. Maar we hadden ons voor haar van alles uit de mond gespaard.
En toen kregen die bedienpoppetjes ook kortsluiting want ja, eerste ronde is niet op dus tweede ronde, nog maar even niet.
En toen kwam ze eindelijk binnen. Dus ja, hou je jas maar aan, nu even een kwartiertje Kirby![]()
En daarna was iedereen weer op schema en ging het verder allemaal prima
Dan gaat ie door t putje en ik naar bed. Maar ik ga sowieso zo slapenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat zou er gebeuren als hij nu in je bad valt?
Ja wij ook jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had het eerste gerechtje al op voor ik goed en wel zat. Had het wel even nodig
Telefoons zijn tegenwoordig nog wel waterdicht.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
beter dat die spin daarin valt dan d'r foon
Klinkt wel ongeveer zoals ik verwacht hadquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja.
En de eerste ronde was al uitgedeeld en had al op kunnen en moeten zijn. Maar we hadden ons voor haar van alles uit de mond gespaard.
En toen kregen die bedienpoppetjes ook kortsluiting want ja, eerste ronde is niet op dus tweede ronde, nog maar even niet.
En toen kwam ze eindelijk binnen. Dus ja, hou je jas maar aan, nu even een kwartiertje Kirby![]()
totdat we weg werden gekekenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja.
Wij vonden het garderobe-deel nog best lang duren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Had m'n jas ook lukraak over de garderobe getieft.
Koen wist ook niet waar ie zijn jas had gelatenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:42 schreef CherryLips het volgende:
Had m'n jas ook lukraak over de garderobe getieft.
Stond te knuffelen met dudje.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:43 schreef Elvi het volgende:
[..]
Wij vonden het garderobe-deel nog best lang duren.
Plofkraak?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
Ik denk dat ik precies om 0:00 in de bank plof.
Er waren ook niet genoeg kleerhangersquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Koen wist ook niet waar ie zijn jas had gelaten
Auto toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spuit 11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111quote:
Oh toen ik binnenkwam hing mijn jas ongeveer als enige er.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er waren ook niet genoeg kleerhangers
Dat dacht hij wel jaquote:
True 🤷🏼♀️quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kan ook overal zijn tegenwoordig
Dat dacht ie. maar hij had hem binnen in het restaurant gehangenquote:
dacht serieus dat ik hem in de auto had laten liggenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spuit 11111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111111
Niet, er hingen er minstens twee eerder: die van Elvi en die van mijquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh toen ik binnenkwam hing mijn jas ongeveer als enige er.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
ja dat dacht ik maar bleek dat ik hem in restaurant in 'garderobe' had opgehangenquote:
Maar je hebt 'm uiteindelijk gevonden?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dacht serieus dat ik hem in de auto had laten liggen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:45 schreef Xilia het volgende:
Anyway, klinky als en gezellige meet, lekker nagenieten jullie
truste Mrs XSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:45 schreef Shii het volgende:
[..]
Maar je hebt 'm uiteindelijk gevonden?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja dat dacht ik maar bleek dat ik hem in restaurant in 'garderobe' had opgehangen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:45 schreef Xilia het volgende:
Anyway, klinky als en gezellige meet, lekker nagenieten jullie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh toen ik binnenkwam hing mijn jas ongeveer als enige er.
Ja, ik was even eldersquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Wel met een flinke vertraging
Blij dat het geen cola was die in m'n neus zat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:44 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat er ook bijna meteen weer uit kwam
hoop voor jou dat je daar niet in zitquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:46 schreef Ama het volgende:
Maar beetje metal, rock, dansmuziek enz en je bent zo twee uur verder.Dit is de space trein naar Amsterdam Centraal tudududu.
Ik las iets anders. Foei Ama, foei.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blij dat het geen cola was die in m'n neus zat.
Ik heb hem nog en die van mr 4E ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nee maar ik was wel de hele tijd dat liedje aan het luisteren omdat ik het in mijn hoofd had zitten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop voor jou dat je daar niet in zit
Jawel joh. Lekker nog een nachtje doorhalen op ADEquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hoop voor jou dat je daar niet in zit
Op het terras?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Eur 11,50 voor een Gin-tonic, man man man
Aanbieding?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:48 schreef Koen66 het volgende:
Eur 11,50 voor een Gin-tonic, man man man
Best leuk maar dan had ik even de andere kant op moeten gaan met de trein.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jawel joh. Lekker nog een nachtje doorhalen op ADE
ik zal wel zijn blijven stilstaan dat dat tegenwoordig een normale prijs isquote:
Nederland begint wel een inhaalslag te maken, maar ik ben al blij als ik een GT voor omgerekend minder dan 15 euro kan krijgen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zijn Noorse prijzen (ok van een paar jaar terug)
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb hem nog en die van mr 4E ookvond die stickers echt leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |