SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
hajjewa kale?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
allemaal oude mensen
En @:crack_
Ik zie het probleem niet. Ja weet je ik drink echt gewoon geen alcohol en ik vind mijn geld verspillen in de kroeg aan cola echt gewoon zonde van mijn geld. En ik moest nog 3 uur terug reizen met de fiets erbij.quote:
Kom vechten danquote:
ik snap jou echt niet. Had me echt helemaal kleurenblind gezopen van het geld van ome Los.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Ja weet je ik drink echt gewoon geen alcohol en ik vind mijn geld verspillen in de kroeg aan cola echt gewoon zonde van mijn geld. En ik moest nog 3 uur terug reizen met de fiets erbij.
Van 1700 tot 2200 ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap jou echt niet. Had me echt helemaal kleurenblind gezopen van het geld van ome Los.
Je hebt ook gelijk toch? Er is geen probleem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Ja weet je ik drink echt gewoon geen alcohol en ik vind mijn geld verspillen in de kroeg aan cola echt gewoon zonde van mijn geld. En ik moest nog 3 uur terug reizen met de fiets erbij.
Ja tuurlijk man. Ama moet gewoon even een knuffel hebbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk toch? Er is geen probleem.
Ja is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap jou echt niet. Had me echt helemaal kleurenblind gezopen van het geld van ome Los.
Laat me raden… @dud0r zeker? Die dreigt me ook altijd te knuffelen.quote:
Ben vandaag twee keer langs Solo gereden. 😔quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man. Ama moet gewoon even een knuffel hebben
En, had je er wat aan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben vandaag twee keer langs Solo gereden. 😔
Eigenlijk eerder al natuurlijk.quote:
je had em ook even kunnen berijden tussen de bedrijven doorquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben vandaag twee keer langs Solo gereden. 😔
Kleine crackie is ook wel ontzettend knuffeligquote:
Maar de manflu!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
je had em ook even kunnen berijden tussen de bedrijven door
We zijn oud tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow de meets waar ik ben geweest gingen hele nacht door
We zijn oud hequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow de meets waar ik ben geweest gingen hele nacht door
Die wilt met iedereen knuffelen jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Laat me raden… @:dud0r zeker? Die dreigt me ook altijd te knuffelen.
Nee want hij is ziek en ik ben dat niet en dat wil ik heel graag zo houden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
je had em ook even kunnen berijden tussen de bedrijven door
Ik las likken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:56 schreef mschol het volgende:
ik zit een beetje koekjes te klikken en doen
videobellenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:57 schreef Ama het volgende:
Wel overwogen om na de meet naar hem toe te gaan maar ja elkaar aansteken heeft ook zo weinig nut. Dan maar even een weekje niet helaas maar overleef ik ook wel weer.
Laat mij raden dat hoef jij niet zelf te doen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja
Zaterdag is bed verschoon dag![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Ik vermoed dat het jordans waren maar geen idee welke uitvoeringquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:55 schreef Ama het volgende:
@:4everblackeyed Hoe heten die schoenen die je vriend aan had. Ja Nike maar verder? Ik vind ze cool en zei dat net tegen Solo maar ja de omschrijving ja allemaal leuke kleuren zegt weinig.
Man het is niet alsof ik hem nooit zie en dat hij in Amerika zit ofzo.quote:
Beetje tv kijken op de kamer. Heb nog een tripel meegenomenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
En nog even wat metal luisteren
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Laat mij raden dat hoef jij niet zelf te doen.Ja en neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal komt de begeleiding om 18.30 voor de dagelijkse ondersteuning. Daar valt bed verschonen ook onder. De ene keer doen zij het, de andere keer ik. En omdat nu niemand komt, kan ik het naar morgen verzetten of zo zelf doen.
Ik kies toch voor het laatste"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ach als je het eenmaal doet is het vaak wel zo gedaan maar wel fijn dat je hulp erbij kan krijgen als het echt nodig is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en nee
Normaal komt de begeleiding om 18.30 voor de dagelijkse ondersteuning. Daar valt bed verschonen ook onder. De ene keer doen zij het, de andere keer ik. En omdat nu niemand komt, kan ik het naar morgen verzetten of zo zelf doen.
Ik kies toch voor het laatste
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:50 schreef Ama het volgende: [..] Ik vond het leuk om je eindelijk eens echt te ontmoeten.
![]()
Ik moest zo hard lachen toen jullie dat echt gingen bestellen. 😆quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou eentje dan. Van rechts naar links La @:Crack_ en Le Me nemen het op tegen een liter sangria. Oneerlijke strijd natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Wat een blije foto.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou eentje dan. Van rechts naar links La @:Crack_ en Le Me nemen het op tegen een liter sangria. Oneerlijke strijd natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
Air Jordan 1 Retro High Tokyo Bio Hackquote:
quote:
Jaaa!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef Ama het volgende:
Ja nogmaals bedankt voor het organiseren van een geslaagde meet @:dud0r
Ja dat je niet onderweg een bumper of lamp bent kwijt geraakt.quote:
Sow oke haha duidelijk. Dankjewelquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Air Jordan 1 Retro High Tokyo Bio Hack
Afgekort Bio Hack
watquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afgekort Bio Hack
Hahaha zo los zit het nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dat je niet onderweg een bumper of lamp bent kwijt geraakt.
Uiteindelijk wil ik het helemaal zelf doen, zonder hulp. Maar die stap is nog wel ver weg en ik heb iig nog wel wat hulp nodig mbt meerdere zaken. Ik woon hier natuurlijk niets voor niets...quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Ach als je het eenmaal doet is het vaak wel zo gedaan maar wel fijn dat je hulp erbij kan krijgen als het echt nodig is.
Goede fotograaf ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ja maar dat is ook logisch toch, je woont daar niet omdat je alles altijd helemaal zelfstandig kan maar dat is toch ook helemaal niet erg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:05 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Uiteindelijk wil ik het helemaal zelf doen, zonder hulp. Maar die stap is nog wel ver weg en ik heb iig nog wel wat hulp nodig mbt meerdere zaken. Ik woon hier natuurlijk niets voor niets...
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En jou ook eindelijk gemeet![]()
. Geen 2 meter
Quequote:
En jou ook eens gemeet, weer aardig wat af kunnen vinkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goede fotograaf ook
En inderdaad bedankt @:dud0r en @:loveislikeakiss Het was een goede avond
Ik kan nog wel een foto opduiken voor jequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:55 schreef Ama het volgende:
@:4everblackeyed Hoe heten die schoenen die je vriend aan had. Ja Nike maar verder? Ik vind ze cool en zei dat net tegen Solo maar ja de omschrijving ja allemaal leuke kleuren zegt weinig.
Ik heb me heel netjes gedragen en lang niet iedereen geknuffeldquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:55 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Die wilt met iedereen knuffelen ja
Kloptquote:
Daar is ze dan. De ultieme vreetqueenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afgekort Bio Hack
Ja ik weet eerlijk gezegd nog steeds niet of ik de juiste nu voor mij heb.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een foto opduiken voor je
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Je bent ook heel knuffelbaar
Zeker. Wel met een omweg, want ik was hier aan het posten en had mn afslag gemistquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
En jou ook eens gemeet, weer aardig wat af kunnen vinken. Hotel teruggevonden?
massacre van je soortgenootjes helaasquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:09 schreef Shii het volgende:
Ik val hier nu net binnen, maar zie heel veel enthousiaste berichtjes over de meet. Wat leuk dat het zo'n succes was.
Hahahahaha sorry.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zeker. Wel met een omweg, want ik was hier aan het posten en had mn afslag gemist
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
massacre van je soortgenootjes helaas
Die heb ik ook thuis laten liggen. Maar er hadden misschien meer fotos gemaakt kunnen worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
Ik overwoog nog even om een camera mee te nemen maar wilde ook weer niet die gast zijn die met het CompensatieKanon9000 aan komt zeilen.
Ja deze meet lukte wel voor mij itt laatstquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:09 schreef Shii het volgende:
Ik val hier nu net binnen, maar zie heel veel enthousiaste berichtjes over de meet. Wat leuk dat het zo'n succes was.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:10 schreef Ama het volgende:
Zwabber is wel een beetje een levende teddybeer ja.
Het stomme is, ik heb een piepklein cameraatje. Formaatje Snickers reep. Had best gekund. Maar ik heb nog niet de goede ontwikkelaar daarvoor. En om nou over drie maanden met oude meetfotos te komen is ook weer zoiets.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die heb ik ook thuis laten liggen. Maar er hadden misschien meer fotos gemaakt kunnen worden.
Gelukkig hebben we dr fles nog
jij had die zoete aardappelfrietjes stiekem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:11 schreef Ama het volgende:
De enige klacht die ik heb is dat mijn garnalen kroketjes totaal niet naar garnaal smaakte en ik ook eigenlijk 0 garnaal heb gevonden.
Bij de derde was ik nog steeds aan het twijfelen of ik niet iemand anders zijn bestelling aan het opeten was.
Maar ze hadden wel cola cherry zero.![]()
Ik ga morgen ook een slachting aanrichten onder haar soortgenotenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
massacre van je soortgenootjes helaas
Ik had wel echt kroketjes.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij had die zoete aardappelfrietjes stiekem.
Die gianni al niet te frete vond
Met je chocoladetaartquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:09 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb me heel netjes gedragen en lang niet iedereen geknuffeld
[..]
Klopt
[..]
Daar is ze dan. De ultieme vreetqueen![]()
![]()
Zal de volgende keer zo'n poloroid ding mee nemenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het stomme is, ik heb een piepklein cameraatje. Formaatje Snickers reep. Had best gekund. Maar ik heb nog niet de goede ontwikkelaar daarvoor. En om nou over drie maanden met oude meetfotos te komen is ook weer zoiets.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 23:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga morgen ook een slachting aanrichten onder haar soortgenoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |