SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
hajjewa kale?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
allemaal oude mensen
En @:crack_
Ik zie het probleem niet. Ja weet je ik drink echt gewoon geen alcohol en ik vind mijn geld verspillen in de kroeg aan cola echt gewoon zonde van mijn geld. En ik moest nog 3 uur terug reizen met de fiets erbij.quote:
Kom vechten danquote:
ik snap jou echt niet. Had me echt helemaal kleurenblind gezopen van het geld van ome Los.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Ja weet je ik drink echt gewoon geen alcohol en ik vind mijn geld verspillen in de kroeg aan cola echt gewoon zonde van mijn geld. En ik moest nog 3 uur terug reizen met de fiets erbij.
Van 1700 tot 2200 ofzo?quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap jou echt niet. Had me echt helemaal kleurenblind gezopen van het geld van ome Los.
Je hebt ook gelijk toch? Er is geen probleem.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet. Ja weet je ik drink echt gewoon geen alcohol en ik vind mijn geld verspillen in de kroeg aan cola echt gewoon zonde van mijn geld. En ik moest nog 3 uur terug reizen met de fiets erbij.
Ja tuurlijk man. Ama moet gewoon even een knuffel hebbenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je hebt ook gelijk toch? Er is geen probleem.
Ja is ook wel weer zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ik snap jou echt niet. Had me echt helemaal kleurenblind gezopen van het geld van ome Los.
Laat me raden… @dud0r zeker? Die dreigt me ook altijd te knuffelen.quote:
Ben vandaag twee keer langs Solo gereden. 😔quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man. Ama moet gewoon even een knuffel hebben
En, had je er wat aan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben vandaag twee keer langs Solo gereden. 😔
Eigenlijk eerder al natuurlijk.quote:
je had em ook even kunnen berijden tussen de bedrijven doorquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ben vandaag twee keer langs Solo gereden. 😔
Kleine crackie is ook wel ontzettend knuffeligquote:
Maar de manflu!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
je had em ook even kunnen berijden tussen de bedrijven door
We zijn oud tegenwoordig.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow de meets waar ik ben geweest gingen hele nacht door
We zijn oud hequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:53 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ow de meets waar ik ben geweest gingen hele nacht door
Die wilt met iedereen knuffelen jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:51 schreef Fogel het volgende:
[..]
Laat me raden… @:dud0r zeker? Die dreigt me ook altijd te knuffelen.
Nee want hij is ziek en ik ben dat niet en dat wil ik heel graag zo houden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:54 schreef mschol het volgende:
[..]
je had em ook even kunnen berijden tussen de bedrijven door
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |