SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
OVboeiquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Was op de trein aan het wachten richting Zwolle.
jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:bitterbal volgende week of ik wel dan niet een afspraak heb gemaakt
[ afbeelding ]
Met wiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:bitterbal volgende week of ik wel dan niet een afspraak heb gemaakt
[ afbeelding ]
Wie danquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Twee weg bij het restaurant 1 nieuwe onderweg naar de kroeg
Heeft ze wel iedereen geknuffeld?quote:
Crackiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof ik gelijk.
Wat is het lekkerste dat je gegeten hebt?
Die chili nugget die hij van mij probeerde te jatten, maar uiteindelijk toch kreegquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof ik gelijk.
Wat is het lekkerste dat je gegeten hebt?
Rot toch op man.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oplaaien die hap man, die doet het echt met iedereen
... dat je er zo in bijt, en dan blllllllluuuuurgh... dat zo het nat eruit komt...quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die chili nugget die hij van mij probeerde te jatten, maar uiteindelijk toch kreeg
quote:
hmmm nee dat heb ik gemist denk ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja we gingen vandaag trouwen wist je toch.
Wow wow wow.. ik kom net binnenvallen, en gelijk bij de bruiloft van Flesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoek je nog een "best man"?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies dit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wow wow wow.. ik kom net binnenvallen, en gelijk bij de bruiloft van Fles
Zegt de man die 13 miljoen miljard vrouwen heeft gehad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oplaaien die hap man, die doet het echt met iedereen
ohhh met wie ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Familiebezoek, gewerkt, en hele leuke mini fokmeet
Ben je al weer terug in de bergenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met kutmensen of leuke mensen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik moest je maar even ontwijken. Want in een normaalland meeten, dat kunnen we nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat is zo basic. Daar doen wij niet aan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik moest je maar even ontwijken. Want in een normaalland meeten, dat kunnen we niet
Wel de hele auto al afgeladen met snacks?quote:
Bijna, morgenochtend nog even de verse spullen halen, zoals vlaaiquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel de hele auto al afgeladen met snacks?
Heel de dwuster afladen zodat er niks meer bij kanquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bijna, morgenochtend nog even de verse spullen halen, zoals vlaai
Ik zat er ook, en grmbl ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
op de front page zitten toch alleen maar stormfront leden
Vergeet niet het licht uit te doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja zeg, ik ben net onderweg naar die meet.
Jammer hoor.
Hebben jullie iets te vertellen?quote:
oh heeft ze met grmbl gemeetquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben jullie iets te vertellen?
Wir haben es nicht gewusstquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben jullie iets te vertellen?
Dat zou wel een twist zijnquote:
quote:
Uhuh uhuhquote:
Alsof ik dat zou durvenquote:
Goed puntquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou jij was offline en kwiwi ook
Ja dankjequote:
Ja nou dat was gewoon toevallig zoquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja iddquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja, onder die witte puntmuts heb je niet zo'n goed bereikquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Wat een vertrouwen zegquote:
Je hebt dit getest?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, onder die witte puntmuts heb je niet zo'n goed bereik
Dit klinkt als een strikvraag, ik onthoud mij van een antwoordquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met @:kwiwi meeten?
Tuurlijk wel
Je zou toch ook meteen in de auto springen om mij te meeten?
Moest je niet nog even de badkamer ofzo poetsen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt als een strikvraag, ik onthoud mij van een antwoord
Ja gaan jullie eens snel meeten joh. Anders friendzonen jullie elkaar nog omdat het zo lang duurt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met @:kwiwi meeten?
Tuurlijk wel
Je zou toch ook meteen in de auto springen om mij te meeten?
Heel verstandigquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee heb vanmiddag al alle huishouddingetjes gedaanquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moest je niet nog even de badkamer ofzo poetsen?
Precies hup ketsen bam bam bam!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja gaan jullie eens snel meeten joh. Anders friendzonen jullie elkaar nog omdat het zo lang duurt.
Nee, nu moet je ‘ja’ zeggen hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Echt he?quote:
Maar dan moet ik straks gelijk in de auto springen? Heb eigenlijk geen zin meer om nu van de bank af te komenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, nu moet je ‘ja’ zeggen hoor
IJsjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ja ik dacht zelf meer aan een kort wandelingetje en een ijsje eten ofzo.
wat heb je dan gedaan met kwiwiquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet ik straks gelijk in de auto springen? Heb eigenlijk geen zin meer om nu van de bank af te komen
Wat definieer je als 'kort wandelingetje'?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Of een wandelingetje en wat glazen wijn op een gezellig terrasjequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel verdacht ditquote:
Helemaal niksquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat heb je dan gedaan met kwiwi
Max een half uurtje anders val ik omquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat definieer je als 'kort wandelingetje'?
Ik ben niet zo van de wijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Of een wandelingetje en wat glazen wijn op een gezellig terrasje
Waarom niet?quote:
Dan kan ik je terug dragenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Max een half uurtje anders val ik om
Waarom wel, ik heel dat alpenzusje nog nooit gezienquote:
Hmmmzquote:
Morgen mag vast ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan moet ik straks gelijk in de auto springen? Heb eigenlijk geen zin meer om nu van de bank af te komen
Nou een wandeling die niet te zwaar voor Essie is?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een gat in je leven. @kwiwi isquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom wel, ik heel dat alpenzusje nog nooit gezien
Ik welquote:
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stapje of 47.000quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaat wel lekker daar he?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:59 schreef Ama het volgende:
Oh we worden naar eerste klas gestuurd voor de veiligheid.
Heb net nog een halve vissenkom sangria met Crackie gedeeldquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen of nog met een deel van de meeters?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Op een terras nu in het bruisende centrum van Woerden
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Ben helemaal into meeten sinds ik Fles en Lies gemeet heb. Ga ook met @:Lospedrosa meeten. Hoewel hij eerst een foto wil zien blijkbaar
Oh dus niet even een rondje industrieterreinquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou een wandeling die niet te zwaar voor Essie is?
wie zijn er nog?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:00 schreef Koen66 het volgende:
Op een terras nu in het bruisende centrum van Woerden
Maar dat is 3 uur rijden ofzoquote:
Een gat, huehuequote:
de stormfrontpagequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
op de front page zitten toch alleen maar stormfront leden
quote:
quote:
Ja maar fles en lies meeten is dan ook subliem. Meer dan eens gedaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Ben helemaal into meeten sinds ik Fles en Lies gemeet heb. Ga ook met @:Lospedrosa meeten. Hoewel hij eerst een foto wil zien blijkbaar
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar fles en lies meeten is dan ook subliem. Meer dan eens gedaan.
Beetje wel jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Een soort van instapmeetkoppel. Daarna durf je alles.
Nog 9 + een late arrivalquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Alleen of nog met een deel van de meeters?
Nou ja ja j sport dus dat kan nog wel zonder verassingenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Jank niet zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:05 schreef essnhills het volgende:
Maar vind het opzich wel praktisch om pas nieuwe mensen te meeten als ik weer een beetje fatsoenlijk kan praten en ik niet al compleet instort van een uurtje bezoek van mensen die ik al jaren ken
Denk dat het ook komt doordat Fles zo open is met foto's en filmpjes enzo. Dan heb je het gevoel alsof je hem al heel goed kent. En hij is in het echt ook precies zoals hier. En ik heb het idee dat ik in het echt ook niet heel anders ben, dat scheelt misschien al.quote:
Nou daar zeg je wat, maar dat is wel zo ja. En jij bent ook gewoon hetzelfde dus was alsof we elkaar al lang kenden bij de eerste meet inderdaad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk dat het ook komt doordat Fles zo open is met foto's en filmpjes enzo. Dan heb je het gevoel alsof je hem al heel goed kent. En hij is in het echt ook precies zoals hier. En ik heb het idee dat ik in het echt ook niet heel anders ben, dat scheelt misschien al.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:01 schreef kwiwi het volgende:
Maar als je te lang wacht zijn de vlinders straks weg en dat is ook zonde. LTVDK weet toch al hoe het met je gaat. Ik zou echt snel ergens een half uurtje afspreken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:05 schreef essnhills het volgende:
Maar vind het opzich wel praktisch om pas nieuwe mensen te meeten als ik weer een beetje fatsoenlijk kan praten en ik niet al compleet instort van een uurtje bezoek van mensen die ik al jaren ken
Wacht wat gebeurt hier allemaalquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb geen idee wat je wil zeggen, probeer het nog eens als je weer nuchter bentquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ja ja j sport dus dat kan nog wel zonder verassingen
Ik zit in d trein naar Utrecht met draakjequote:
En hoe lang (lees kort) vantevoren had je hem ook alweer verteld dat je ging meeten en dat je op een forum zat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou daar zeg je wat, maar dat is wel zo ja. En jij bent ook gewoon hetzelfde dus was alsof we elkaar al lang kenden bij de eerste meet inderdaad.
Was trouwens wel grappig met @:Fogel . Ik zat te vertellen dat we naar Cuba gaan, en Fogel zei: Ik dacht dat jullie maar 4u wilde vliegen? En Gergi keek zo van: Huh, hoe weet jij dat nou? O ja, jullie delen natuurlijk alles op het forum.
Je sport dus het kan niet anders dan dat je een afgetraind lichaam hebt en dan durft Los je ook wel te meeten zonder foto vooraf.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je wil zeggen, probeer het nog eens als je weer nuchter bent
Ja zeg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat we ondanks dat we soms wat op elkaar mopperen leuk beginnersmeetmateriaal zijn.
Hij wist al dat ze op een forum zat van Cyprus toch?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
En hoe lang (lees kort) vantevoren had je hem ook alweer verteld dat je ging meeten en dat je op een forum zat?
Geen idee, maar hij wist niet dat ie Gergi heetquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Hij wist al dat ze op een forum zat van Cyprus toch?
Nu doe je net alsof het een straf is.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zeg.
Ik heb wel wat beters te doen in het leven
Niet gesproken, maar wel leuk om er nu een gezicht bij te hebbenquote:
Vergeten. Want zo heb ik hem meerdere keren genoemd.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij wist niet dat ie Gergi heet
Wanneer gaan wij weer eens meeten?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof het een straf is.
Wat?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Geen idee, maar hij wist niet dat ie Gergi heet
@kwiwi weet er vast het fijne vanquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vergeten. Want zo heb ik hem meerdere keren genoemd.
Nou dat niet, maar nou doe je net alsof we de goedkope subsidiehoertjes zijn waar de meet-o-foben het op moeten leren of zoquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu doe je net alsof het een straf is.
Ja ik wil een fokmeet organiseren naar Tallinn en dan moeten Fles, Kwiwi en jij (en jullie aanhang) mee. Ergens januari/februari ofzo.quote:
En ik maar denken dat het om haar prettige persoonlijkheid gaat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je sport dus het kan niet anders dan dat je een afgetraind lichaam hebt en dan durft Los je ook wel te meeten zonder foto vooraf.
Alsof jij aan iedereen mededeelt dat jij stiekem Buda heetquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat?![]()
@:kwiwi heb je dat nooit gedeeld met hem?
LOL! Tranen van het lachen nu.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar nou doe je net alsof we de goedkope subsidiehoertjes zijn waar de meet-o-foben het op moeten leren of zo
Het is Los. Bij elk ander zou dit kloppen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het om haar prettige persoonlijkheid gaat.
Jawelquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij aan iedereen mededeelt dat jij stiekem Buda heet
Stiekem was ik sarcastisch.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het is Los. Bij elk ander zou dit kloppen.
OKquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja ik wil een fokmeet organiseren naar Tallinn en dan moeten Fles, Kwiwi en jij (en jullie aanhang) mee. Ergens januari/februari ofzo.
Ja een lange tafel is niet echt het meest praktische om met iedereen te kletsenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:13 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet gesproken, maar wel leuk om er nu een gezicht bij te hebben
Los heeft gewoon een vieze dikke oostbloktang thuis die hem ook nog finaal onder de plak heeft. Die wil weleens weten hoe de rest van de wereld eruit ziet.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik maar denken dat het om haar prettige persoonlijkheid gaat.
Dat meen je nietquote:
En dan kijken ze je niet eerst wat vreemd aan?quote:
Alsof dat mag als je zo'n partner hebt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Los heeft gewoon een vieze dikke oostbloktang thuis die hem ook nog finaal onder de plak heeft. Die wil weleens weten hoe de restanten de wereld eruit ziet.
Bedankt voor deze vertalingquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Je sport dus het kan niet anders dan dat je een afgetraind lichaam hebt en dan durft Los je ook wel te meeten zonder foto vooraf.
Doen ze sowieso welquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan kijken ze je niet eerst wat vreemd aan?
Jawel, vlak voor de cyprus meet. En daarna nog eens. Maar hij vergeet het steedsquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat?![]()
@:kwiwi heb je dat nooit gedeeld met hem?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, vlak voor de cyprus meet. En daarna nog eens. Maar hij vergeet het steeds
Blijft lastig hier wanneer je dat nog ff moet benadrukken. Al is mijn inschatting dat liesje dat niet nodig heeft.quote:
Ach wij hebben wel gekletst.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:17 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja een lange tafel is niet echt het meest praktische om met iedereen te kletsen
Jawel maar geen mietje die met alle winden mee waaitquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent de enige normale hier joh.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je bent de enige normale hier joh.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:32 schreef Ama het volgende:
Balen ze hebben die mongolen toch in de trein gezet naar Emmen maar beveiliging is wel mee.Jezus laat ze lekker lopen vanaf Zwolle als ze niet normaal kunnen doen.
Wellicht zijn ze uit elkaar gehaaldquote:
Misschien hangt de ander achter de trein?quote:
Die waar je op reageert is totaal niet onderdanig, die andere wel, die verscheur jij als een woeste haai een goudvis.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als goede jonkvrouw moet je dat kunnen handelen
Morgen de foto's uit zoeken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ben weer thuis. Lekker op tijdWas leuk allen
Jij nog lang niet thuisquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:46 schreef Ama het volgende:
De hele dag bij NS geluidjes dit in mijn hoofd.
zo veel zijn het er nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen de foto's uit zoeken?
Jij hebt je toestel onbeheerd achter gelatenquote:
Ja maar jullie hebben je best gedragenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij hebt je toestel onbeheerd achter gelaten![]()
Nou eh, goedemiddag beste mensen! Hier zitten we dan in......quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Jij hebt je toestel onbeheerd achter gelaten![]()
Nee geeneens filmpjequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou eh, goedemiddag beste mensen! Hier zitten we dan in......![]()
Hahaha ik ging stuk. Maar ging ik wel vaker volgens mij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
De leukste is nog die van crackie en mij met de sangria
Oeh die mag in overleg met Crackels vast wel gedeeld, zij is niet zo moeilijk geloof ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:51 schreef Dr_Flash het volgende:
De leukste is nog die van crackie en mij met de sangria
Heb alleen foto's van ons eten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
pics willen we zien (al dan niet met zwarte balkjes voor de ogen)
dit soort lafbekkerij doen we echt niet aan mee. Dan moet je maar naar de meet komen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 21:57 schreef Wereldgozer het volgende:
pics willen we zien (al dan niet met zwarte balkjes voor de ogen)
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit soort lafbekkerij doen we echt niet aan mee. Dan moet je maar naar de meet komen.
Da's niet Bestquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mm deze trein stopt niet te Best
neequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dit soort lafbekkerij doen we echt niet aan mee. Dan moet je maar naar de meet komen.
Hier ben ik veiligquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:16 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar is het veilig.
Vraag maar aan @:ama
Glowsticks… klinkt als Liesje aan boordquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
Deze trein is stampesvol keiharde techno muziek en er liggen allemaal glowsticks op de vloer.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
Deze trein is stampesvol keiharde techno muziek en er liggen allemaal glowsticks op de vloer.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Glowsticks… klinkt als Liesje aan boord
De spacetrein uit Amsterdam??quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Glowsticks… klinkt als Liesje aan boord
Stoepkrijt in een trein is wel next level. En stoepkrijt op de badkamervloer was al zo hoog.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]is er stoepkrijt en vrouwenzweet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de hotel lobbyReaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:36 schreef gianni61 het volgende:
Zuipert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de hotel lobby🐙
Zegt de man die zn delerium is 2 slokken leeg hadquote:
Ik ga mee stoepkrijten in de trein!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stoepkrijt in een trein is wel next level. En stoepkrijt op de badkamervloer was al zo hoog.
Trondheim, 28 augustus 2016 #neverforgetquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Stoepkrijt in een trein is wel next level. En stoepkrijt op de badkamervloer was al zo hoog.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Zegt de man die zn delerium is 2 slokken leeg had
Ja!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik ga mee stoepkrijten in de trein!
Gaan we dan ook meteen steengrillen?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trondheim, 28 augustus 2016 #neverforget
[ afbeelding ]
I dont think this is gonna workquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!Moeten we wel een trein hebben met een stopcontact.
Zo lang geleden al…quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Trondheim, 28 augustus 2016 #neverforget
[ afbeelding ]
Wij ookquote:
Pak de trein terug naar de plek waar eten is.quote:
Thuis is ook eten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:44 schreef Fogel het volgende:
[..]
Pak de trein terug naar de plek waar eten is.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 22:36 schreef gianni61 het volgende:
Poh die heb ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de hotel lobbyHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |