SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
ik ga nu inchecken. Dan eens uitzoeken hoe ik bij het restaurant komquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 15:44 schreef Crack_ het volgende:
Zou @:gianni61 al aangekomen zijn in z’n hotel?
We kunnen wel alvast koppeltjes maken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:17 schreef bitterbal het volgende:
yes we horen straks we wie het met wie heeft gedaan
over 9 maanden allemaal fokbabiesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik denk iedereen van de aanwezigen wel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vast wel iemand die z’n mond open wil doen
Gianni met iedereen want hij heeft een hotel.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Ik doe het sowieso met iedereen, fyiquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:17 schreef bitterbal het volgende:
Chillie!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ga nu inchecken. Dan eens uitzoeken hoe ik bij het restaurant kom
Allemaal kloontjesquote:
Nou kijk!quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk iedereen van de aanwezigen wel.
Gezellie mozzarelliequote:
Ok Patriciaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vast wel iemand die z’n mond open wil doen
Dan is de eerste ronde al voorbij.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:26 schreef DeZwabber het volgende:
Drie minuutjes vertraging. Valt me nog mee.
Ja, kijk, daar ga je al. Je komt nu niet meer aan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:27 schreef DeZwabber het volgende:
Oh. Nee. Nu vier. Ik had m'n mond moeten houden.
Ik wil nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso met iedereen, fyi
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso met iedereen, fyi
[..]
Chillie!
Yiss.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Zwab en dudor en gang komen volgens mij tegelijk aan? 16:34ish?
Is volgens Google maps 8 minuten lopen van het hotel. Ik kan nog rustig aan doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:32 schreef Crack_ het volgende:
Zwab en dudor en gang komen volgens mij tegelijk aan? 16:34ish?
Meeste zijn er al over uhhh max 10 min, kom ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is volgens Google maps 8 minuten lopen van het hotel. Ik kan nog rustig aan doen
Jaja, even opfrissen:Pquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Meeste zijn er al over uhhh max 10 min, kom ook
Ik wilde eigenlijk nog veel eerder vertrekken thuisquote:
Invasie zodra de deur open gaatquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:37 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe laat begint het eten dan? Vijf uur ofzo al?
luxepaardquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Is volgens Google maps 8 minuten lopen van het hotel. Ik kan nog rustig aan doen
nee maar wel naar kijkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je dan je beeldscherm aflikken?
spaanse ballenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal ik Spaanse ballen maken of Hongaars prutje?
maar hang niet aan de muurquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ben je welkom in de muurbloempjes-SC vanavond
Oh dus dat missen we dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Meet is begonnen, meteen drie politie auto's met zwaailampen en de politie helicopter...
Ze hebben vast mijn zonnezoomcamera gespot en komen die stelenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Meet is begonnen, meteen drie politie auto's met zwaailampen en de politie helicopter...
ontvangst comitéquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
Helicopters ,vpolitie gezellig in Woerden
Ja ik heb een hekel aan regen dus fuck datquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Elvi en ik beginnen vast, de rest staat nog buiten in de regen
Ik heb wel eens een vriendin gehad en die werd onder de douche meteen 15 keer zo knap juist.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik heb een hekel aan regen dus fuck dat
Ik voel mij nu al thuisquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan ben je welkom in de muurbloempjes-SC vanavond
We stonden droog.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 16:59 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja ik heb een hekel aan regen dus fuck dat
Dramalama's hou je altijd bij meets.quote:
watquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien hangt Modus zo wel voor je raam in zo'n glazenwasserbakje.
jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:12 schreef mschol het volgende:
of krijg je ook een allergische reactie als je het koud krijgt, zoeen waarbij je allerlei vlekken krijgt en opgezwollen hoofd enzo?
op mijn hoofd goed. Heb nog maar 1 keer gewassen en het lijkt bijna wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe is het met de schilfers?
Positiefquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
op mijn hoofd goed. Heb nog maar 1 keer gewassen en het lijkt bijna weg
Dat doet haar post wel vermoedenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
PositiefHeb je nog andere schilfers?
Toch een paneerprobleem danquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat doet haar post wel vermoeden![]()
ja te koud. Zeg het elke dag maar jullie nemen het niet serieusquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Toch een paneerprobleem dan
Vies idee dit wel, alsof je gezicht uit elkaar valt of zo.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:24 schreef bitterbal het volgende:
nee had laatst toch grapje gemaakt dat ik schilfers op mijn gezicht had van de kou :p
Verwarmde sloffen kopenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja te koud. Zeg het elke dag maar jullie nemen het niet serieus
Slangen vervellen nou eenmaal.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vies idee dit wel, alsof je gezicht uit elkaar valt of zo.
Google eens op demodex mijtenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vies idee dit wel, alsof je gezicht uit elkaar valt of zo.
Je had ook jeukjes in de zomer hoorquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je er over nadenkt zitten bitterballen de meeste tijd in de vriezer.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh ja op mijn hoofd dat klopt jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je had ook jeukjes in de zomer hoor
ik ben een aparte bitterbalquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je er over nadenkt zitten bitterballen de meeste tijd in de vriezer.
OH KAKquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zwabber, moet je niet bij de meet zijn?
Ik.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wie heeft er de mooiste bips denk je?
misschien wel te fokken tijddens het kakken op de meetquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit je nou te fokken op de meet
Yes!quote:
De meet is een hoax. We zitten allemaal gewoon thuis achter de pc.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ben je er al ? moet je niet bij de meet zijn ipv fokken
Piel uit de broek en worstenbroodje in de andere hand.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De meet is een hoax. We zitten allemaal gewoon thuis achter de pc.
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
seems legit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Jij niet dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit je nou de hele tijd op je schermpje te kijken?
Nah. Sons serveren ze ook eten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zit je nou de hele tijd op je schermpje te kijken?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nah. Sons serveren ze ook eten.
niet babbelen met de rest? of zit iedereen strak naar zn telefoon te staren en durven ze niks te zeggen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Best wel gek, de hele wereld heeft wat te neuken, keuze wie hoe of wat wanneer zelfs en jij niet, het is wat zeg.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik snap je zit hier ook met een stijve en niks om te neuken
Hoi Zwabberquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik weet wel hoe het komt, ik wil te perfect zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best wel gek, de hele wereld heeft wat te neuken, keuze wie hoe of wat wanneer zelfs en jij niet, het is wat zeg.
oei, wrom dan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was vandaag buiten en toen werd ik uitgescholden voor kankerhoer
Niks mis met perfectie maar je moet dat niet op jezelf betrekken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet wel hoe het komt, ik wil te perfect zijn
Ja maar jij woont in Artis.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik was vandaag buiten en toen werd ik uitgescholden voor kankerhoer
Don't let perfect be the enemy of good.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik weet wel hoe het komt, ik wil te perfect zijn
perfectie bestaat alleen niet dat is het probleemquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niks mis met perfectie maar je moet dat niet op jezelf betrekken.
een man stak gewoon over op het fietspad en ik moest vol op de remmen. En toen keek die mij aan en zei ik dat ik een kankerhoer wasquote:
en je hebt em niet lekker op zn haags de huid volgescholden dattie uit zm doppen moet kijken?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een man stak gewoon over op het fietspad en ik moest vol op de remmen. En toen keek die mij aan en zei ik dat ik een kankerhoer was
Niet mee eens, je kunt altijd streven naar een klein beetje mooiere en betere versie van jezelf.quote:
nee want hij zag er niet helemaal goed uit. Heb niks gezegdquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:01 schreef mschol het volgende:
[..]
en je hebt em niet lekker op zn haags de huid volgescholden dattie uit zm doppen moet kijken?
je leert elke dag weer wat bij, dat is waar, maar we blijven toch allemaal uniek en verschillend als mensenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet mee eens, je kunt altijd streven naar een klein beetje mooiere en betere versie van jezelf.
Dit ben jij nog steeds ten voeten hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee want hij zag er niet helemaal goed uit. Heb niks gezegd
Misschien mocht je daar niet op het fietspad rijden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
een man stak gewoon over op het fietspad en ik moest vol op de remmen. En toen keek die mij aan en zei ik dat ik een kankerhoer was
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit ben jij nog steeds ten voeten hoor.
ja zal volgende keer op de stoep rijdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien mocht je daar niet op het fietspad rijden.
ga zo ook maar opstaan maar dan moet ik mijn slaapzak uit doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Nu een paar broodjes in de oven
Hier zit je ook in verstopt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga zo ook maar opstaan maar dan moet ik mijn slaapzak uit doen
Of op de rijbaan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal volgende keer op de stoep rijden
quote:
Kun je niet even een foto maken hiervan?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je niet even een foto maken hiervan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohh ga je een dansje wagen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:23 schreef Karzai het volgende:
dutje doen zo daarna ga ik kijken of ik nog de melkweg of paradiso in kom
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]Allahoe Akbar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]TeringSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]SchattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
☺smilies
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Je label zit er nog aan
-XOXO-
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je bitterbals UI ook met een klein schattig bomgordeltje maken?
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Ik zocht iets herfstigquote:
Een dakquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik zocht iets herfstig![]()
Heb jouw ui al ingezoomd, maar geen idee wat het is
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:39 schreef Xilia het volgende:
[..]
Ik zocht iets herfstig![]()
Heb jouw ui al ingezoomd, maar geen idee wat het is
Ik zat al te zoeken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:44 schreef Budapestenaar het volgende:
O wacht, dat was mijn vorige UI
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:04 schreef Xilia het volgende:
@:essnhills deze is kleiner [ afbeelding ]
Daarom zo'n snugglehoodie. Kun je gewoon mee rondlopen in huisquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja, het heet het vrijheidsbeeld. En ik heb ooit gelezen dat een verpleegster model heeft gestaan voor het beeld.quote:
Ik dacht nou komt er wat.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou ja, het heet het vrijheidsbeeld. En ik heb ooit gelezen dat een verpleegster model heeft gestaan voor het beeld.
Geen https?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:48 schreef Budapestenaar het volgende:
Snap niet waarom dat kaas uuu thee plaatje niet werkt.
Ik weet alleen dat het opgericht is om de bevrijding van Hongarije te herdenken. Alle glorie voor het Rode Leger ditdat. En dat communistische tintje is later weggepoetst.quote:
Beetje de kleine bescheiden versie van The Motherland Calls dus.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat het opgericht is om de bevrijding van Hongarije te herdenken. Alle glorie voor het Rode Leger ditdat. En dat communistische tintje is later weggepoetst.
Ja, heeft het wel iets van weg. Al houdt deze dame een palmtak vast en geen zwaard.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje de kleine bescheiden versie van The Motherland Calls dus.
Ik wil nog steeds een keer samen met jou naar het Hermannsdenkmal eigenlijkquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, heeft het wel iets van weg. Al houdt deze dame een palmtak vast en geen zwaard.![]()
Ben wel blij dat ze het hebben laten staan. Alle andere communistische beelden zijn verbannen naar een park buiten de stad.
Ze hebben hier iets dan drinkerij t bierhuys heet.. volgens mij kwam ijs daar mee..quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dus, bier, Woerden
Heeft iemand tips voor waar we dat goed kunnen doen?
Die heb ik ook maar deze is warmerquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 18:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Daarom zo'n snugglehoodie. Kun je gewoon mee rondlopen in huis
Detmold. Dat is niet zo ver wegquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil nog steeds een keer samen met jou naar het Hermannsdenkmal eigenlijk
Volgende winter een infraroodcabine?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die heb ik ook maar deze is warmer
Geen idee waar, maar ik wil t adres wel ontvangenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dus, bier, Woerden
Hmm geen slecht ideequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgende winter een infraroodcabine?
De Varusslag in het Teutoburgerwoud.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Detmold. Dat is niet zo ver weg
Vlakbij Tecklenburg. Heb ik weleens een weekendje gewandeld.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Varusslag in het Teutoburgerwoud.
Hoe komen jullie in woerden terechtquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Dus, bier, Woerden
Ik wil vooral onder Arminius staan en omboog staren in ontzag.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vlakbij Tecklenburg. Heb ik weleens een weekendje gewandeld.
https://maps.app.goo.gl/PzNkyKRgDjrDyvDy8quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee waar, maar ik wil t adres wel ontvangen
Met ledlampjesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kun je het hele snackcontrolcenter in kwijt.
Razend tempoquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/PzNkyKRgDjrDyvDy8
Maar we zitten nu nog aan het toetje
Zekerquote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil vooral onder Arminius staan en omboog staren in ontzag.
Ik moet nog 30 kmquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Chill man.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
ZekerBeetje huishouden gedaan en gesmurfd. En zo nog even een boodschapje doen voor mijn albondigas morgen
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen tijd voor een tweepersoons toetje.
Superprettig als de ene chocoladeprut wenst en de ander alleen maar even lekker wil smekken op zijn gemakje.quote:
Ze hebben bij @dud0r dat voer gewoon met zo'n trechter naar binnen gepropt.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mensen die smakkenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Superprettig als de ene chocoladeprut wenst en de ander alleen maar even lekker wil smekken op zijn gemakje.
Dud0r heeft niet het meeste op, daarvoor moet je bij een cavia moeder zijnquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze hebben bij @:dud0r dat voer gewoon met zo'n trechter naar binnen gepropt.
Net als bij ganzen. @:haags
Huehuehuequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ze hebben bij @:dud0r dat voer gewoon met zo'n trechter naar binnen gepropt.
Net als bij ganzen. @:haags
Een smeulende puinhoop achterlatend, vertrekt de luidruchtige kudde naar nieuwe oorden, om elders een nietsvermoedend restaurantje kaal te grazen.quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r heeft niet het meeste op, daarvoor moet je bij een cavia moeder zijn
Kunnen er 2 zijn.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:28 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Dud0r heeft niet het meeste op, daarvoor moet je bij een cavia moeder zijn
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een smeulende puinhoop achterlatend, vertrekt de luidruchtige kudde naar nieuwe oorden, om elders een nietsvermoedend restaurantje kaal te grazen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:39 schreef Xilia het volgende:
@:budapestenaar
Er zijn volgens mij betere pics van je ui, zo zonde, je ziet echt niet wat het is.Kun je hier geen Budaconda van maken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je hier geen Budaconda van maken?
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:20 schreef Haags het volgende:
[..]
Chill man.
Mijn dag was ook leuk. Thanks!
quote:
Ik kan niet anders dan walgen van de wijze waarop 'progressief' Nederland dit allemaal maar laat gebeuren.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:54 schreef Haags het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit is vast en zeker beoordeeld door agent Achmed, uit de Schilderswijk zelf.
Wat een totale afgang.
Leest dit in Attenborough-stemquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een smeulende puinhoop achterlatend, vertrekt de luidruchtige kudde naar nieuwe oorden, om elders een nietsvermoedend restaurantje kaal te grazen.
Ik ben sowieso voor Israël.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik kan niet anders dan walgen van de wijze waarop 'progressief' Nederland dit allemaal maar laat gebeuren.
Ik ben voor geen van beide.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor Israël.
https://www.youtube.com/shorts/g6w-izHHPZM
Ik zitquote:
waarom ga je niet naar de huisarts, serieusquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
weer afgevallen en geen honger
Ditquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben voor geen van beide.
Dit is Nederland. Geen zin om dat haatfestijn daar naar hier te halen.
druk druk drukquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom ga je niet naar de huisarts, serieus
quote:
Ik ben wat meer wereldburger dan, ik vind het ook wel prettig als hullie een leuk leven hebben.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik ben voor geen van beide.
Dit is Nederland. Geen zin om dat haatfestijn daar naar hier te halen.
Ik ben meer een cheeseburger.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wat meer wereldburger dan, ik vind het ook wel prettig als hullie een leuk leven hebben.
Oh ik ook hoor.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben wat meer wereldburger dan, ik vind het ook wel prettig als hullie een leuk leven hebben.
Daar gaat het juist om aan alle kanten mijn waarde Etto, het heeft geen zin om slechts je eigen stoepje schoon te vegen als er dagelijks schijtende kamelen langs lopen.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:03 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh ik ook hoor.
Heb alleen niet echt de illusie dat het gaat helpen wanneer ik hier op straat ga lopen zwaaien met vlaggetjes.
Dan zwaai ik de Brabantse vlag en eis ik de herinstelling van het Hertogdom.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om aan alle kanten mijn waarde Etto, het heeft geen zin om slechts je eigen stoepje schoon te vegen als er dagelijks schijtende kamelen langs lopen.
Dit ook jaquote:
Zwaait fanatiek mee.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan zwaai de Brabantse vlag en eis ik de herinstelling van het Hertogdom.
Heeft wel een punt. Volgens mij is Baudet iets op het spoor.quote:
Ik zit al buiten.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 19:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mooi, kan ik je buiten zetten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |