SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
OVboeiquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Was op de trein aan het wachten richting Zwolle.
jaquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:bitterbal volgende week of ik wel dan niet een afspraak heb gemaakt
[ afbeelding ]
Met wiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:17 schreef EttovanBelgie het volgende:
@:bitterbal volgende week of ik wel dan niet een afspraak heb gemaakt
[ afbeelding ]
Wie danquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:19 schreef Bomenverzameling het volgende:
Twee weg bij het restaurant 1 nieuwe onderweg naar de kroeg
Heeft ze wel iedereen geknuffeld?quote:
Crackiequote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof ik gelijk.
Wat is het lekkerste dat je gegeten hebt?
Die chili nugget die hij van mij probeerde te jatten, maar uiteindelijk toch kreegquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geloof ik gelijk.
Wat is het lekkerste dat je gegeten hebt?
Rot toch op man.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oplaaien die hap man, die doet het echt met iedereen
... dat je er zo in bijt, en dan blllllllluuuuurgh... dat zo het nat eruit komt...quote:
quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die chili nugget die hij van mij probeerde te jatten, maar uiteindelijk toch kreeg
quote:
hmmm nee dat heb ik gemist denk ikquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]ja we gingen vandaag trouwen wist je toch.
Wow wow wow.. ik kom net binnenvallen, en gelijk bij de bruiloft van Flesquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoek je nog een "best man"?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Precies dit.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wow wow wow.. ik kom net binnenvallen, en gelijk bij de bruiloft van Fles
Zegt de man die 13 miljoen miljard vrouwen heeft gehad.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oplaaien die hap man, die doet het echt met iedereen
ohhh met wie ?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Familiebezoek, gewerkt, en hele leuke mini fokmeet
Ben je al weer terug in de bergenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met kutmensen of leuke mensen?quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik moest je maar even ontwijken. Want in een normaalland meeten, dat kunnen we nietquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat is zo basic. Daar doen wij niet aan.quote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik moest je maar even ontwijken. Want in een normaalland meeten, dat kunnen we niet
Wel de hele auto al afgeladen met snacks?quote:
Bijna, morgenochtend nog even de verse spullen halen, zoals vlaaiquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel de hele auto al afgeladen met snacks?
Heel de dwuster afladen zodat er niks meer bij kanquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bijna, morgenochtend nog even de verse spullen halen, zoals vlaai
Ik zat er ook, en grmbl ookquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:44 schreef bitterbal het volgende:
op de front page zitten toch alleen maar stormfront leden
Vergeet niet het licht uit te doenquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ja zeg, ik ben net onderweg naar die meet.
Jammer hoor.
Hebben jullie iets te vertellen?quote:
oh heeft ze met grmbl gemeetquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben jullie iets te vertellen?
Wir haben es nicht gewusstquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hebben jullie iets te vertellen?
Dat zou wel een twist zijnquote:
quote:
Uhuh uhuhquote:
Alsof ik dat zou durvenquote:
Goed puntquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou jij was offline en kwiwi ook
Ja dankjequote:
Ja nou dat was gewoon toevallig zoquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja iddquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja, onder die witte puntmuts heb je niet zo'n goed bereikquote:Op zaterdag 21 oktober 2023 20:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:
quote:
quote:
Wat een vertrouwen zegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |