Nou dat wordt dan nog wat als veel autochtone Nederlanders de komende jaren geen huis kunnen krijgen omdat die allemaal vergeven worden aan statushouders.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:11 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zodra Nederlanders zich systematisch en door de Nederlandse overheid gestimuleerd onrechtmatig het land en de eigendommen van de Belgische bevolking toe-eigenen en diezelfde Belgische bevolking met geweld verjaagt zullen dat evengoed kolonisten genoemd worden. Wat vooral raar is, is dat jij dat maar niet wil begrijpen.
En dit vind je zelf nou echt een heel sterke vergelijking?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:13 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Nou dat wordt dan nog wat als veel autochtone Nederlanders de komende jaren geen huis kunnen krijgen omdat die allemaal vergeven worden aan statushouders.
Iedereen verhard zich daar.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:09 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat zal in België niet op deze manier gebeuren, maar dat is slechts een vermoeden.
Een team NLse moslims? Undercover naar Gaza?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:13 schreef TheJanitor het volgende:
Benieuwd wat de reacties zouden zijn van de moslim-medelanders als we een team zouden sturen om een Nederlander te redden.
Hey super, je ziet mijn reacties toch, mooi dan ga ik even van dit moment gebruik maken om je netjes te verzoeken om hier eens op te reageren:quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:14 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En vind je dit zelf nou echt een heel sterke vergelijking?
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:27 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Eerlijke vraag, zonder ruzie te willen zoeken ben oprecht benieuwd naar je mening. Waarom is dit nu een probleem? Ik geef toe, het hoort niet, moet gestopt en gestraft worden. Maar waarom is dit alleen bij Israël een probleem? Overal in de islamitische wereld worden minderheden vervolgd, weggejaagd en vermoord, dat gebeurd al meer dan 1400 jaar, tot op de dag van vandaag, waarom zo selectief aandacht en ophef over wat Israël doet terwijl het dagelijks gebeurd in andere landen, landen waarvan ik de burgers massaal de straat op zie gaan protesteren tegen wat Israël doet? Joden zijn overal weggejaagd, overal vervolgd, overal vermoord, maar alleen in dit conflict is het een groot probleem en een soort van massa hysterie. Ik blijf het maar hypocriet vinden.
Kunnen we niet gewoon Wendy van Dijk sturen dan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Een team NLse moslims? Undercover naar Gaza?
Pro Palestinaquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is doel van demonstratie? Misschien moet je dat eerst duidelijk krijgen.
Zowel vanuit de Palestijnen als vanuit de verdere Arabische wereld zie ik geen enkele openlijke veroordeling van het Hamas geweld. Het zou enorm helpen als ze daar afstand van zouden nemen. Dat geeft ook ingang tot een gesprek over de zaken die hen zijn/worden aangedaan.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Het gaat er vooral bij heel veel niet in dat je zowel tegenstander van Hamas als de Israëlische terreurregering kan zijn.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon Wendy van Dijk sturen dan.
Krijgen die dan ook 72 maagden als ze afgeschoten worden of hoe werkt dat precies?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:15 schreef capricia het volgende:
[..]
Een team NLse moslims? Undercover naar Gaza?
Dan liever deze bazin met een bloemetjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Kunnen we niet gewoon Wendy van Dijk sturen dan.
Ha. Dat is een mooiequote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:15 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Hey super, je ziet mijn reacties toch, mooi dan ga ik even van dit moment gebruik maken om je netjes te verzoeken om hier eens op te reageren:
[..]
Een lintje en heldenverering van Geert W. En onze eeuwige dank, natuurlijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Krijgen die dan ook 72 maagden als ze afgeschoten worden of hoe werkt dat precies?
Neuh. Hij verwart helemaal niks, daar is Dejann slim genoeg voor.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je verwart een huis bouwen na alle procedures te hebben doorlopen in betreffende land met illegaal een huis bouwen in een land dat niet van jou is.
EU, Amerika en andere organisaties hebben het allemaal al veroordeeld. Ik heb tot zover nog niemand de Nederlanders die wonen net over de grens in Belgie zien veroordelen.
Het is geen kwestie van terminologie mara vooral hoe je dat in de context wil verlichten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het bombarderen van Gaza is een reactie op Hamas die ruim 1200 Israeli's op gruwelijke wijze heeft vermoord. Dus ja, een vergeldingsactie.
Maar als jij liever een andere term gebruikt, dan have at it.
Hoe ziet dat lintje er precies uit? Ik begin wel te twijfelen nu....quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Een lintje en heldenverering van Geert W. En onze eeuwige dank, natuurlijk.
Volgens mij klopt dat niet, en hebben onder andere Turkije en Egypte het geweld van Hamas veroordeeld.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:16 schreef littlemindy het volgende:
[..]
Zowel vanuit de Palestijnen als vanuit de verdere Arabische wereld zie ik geen enkele openlijke veroordeling van het Hamas geweld. Het zou enorm helpen als ze daar afstand van zouden nemen. Dat geeft ook ingang tot een gesprek over de zaken die hen zijn/worden aangedaan.
Dat is hoe het al decennia gaatquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet, en hebben onder andere Turkije en Egypte het geweld van Hamas veroordeeld.
Punt is dat Israël na dat geweld al heel snel heeft gereageerd en ook veel burgerslachtoffers gemaakt, waardoor de aandacht weer daar naartoe gaat.
Klopt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:21 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dat is hoe het al decennia gaat
Dat valt niet te verwachten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:23 schreef Flow3r het volgende:
Zouden ze dat grondoffensief afblazen ?
Neuh. Stilte voor de storm.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:23 schreef Flow3r het volgende:
*hamasvraagquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:21 schreef UitStraling het volgende:
De hamvraag is wel, hoe versla je in hemelsnaam blinde en pure haat, zeker als iemand onderontwikkeld is, een ding is wel zeker en dat is niet met kogels.
Geboren in Israel, woont in Israel. Er stond niet bij of hij ooit in Nederland heeft gewoon of alleen via pa of ma een paspoort heeft.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:08 schreef superniger het volgende:
1 Nederlander ontvoerd. Tijd om pang pang te roepen in Gaza.
#bootsontheground
Doen wequote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ha. Dat is een mooie. Je negeert mijn reacties structureel, en nu moet ik ineens reageren op een whataboutism-post die niks met dit onderwerp te maken heeft?
Ik weet het goedgemaakt, als jij nog even op de volgende reacties antwoordt dan zal ik naar die van jou kijken:
Isdatzo in NWS / Oorlog Israël - Hamas - Palestina #103
Maar die gaan we nu niet opratelen omdat ik geen ban wil hebben, oftewel ik heb netjes gereageerd op je en whataboutism's stoor jij je blijkbaar totaal niet aan gezien je eigen reacties, dus nu netjes hopelijk je antwoord op mijn vraag waarom zo selectief "boos" op Israël?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:23 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Ze zijn er wel, klaar. Genoeg mensen die dit gezien en vermeld hebben, en gisteren nog een mod die een lijstje opsomde van users die zich daaraan schuldig hebben gemaakt gevolgd door een klacht van iemand uit jouw kringen die het dan weer kan ontkennen omdat er geen namen worden genoemd.
Het is klaar Isdatzo, dit gaat over in persoonlijke aanvallen en daar staat zover ik weet een ban voor, dus kappen nu.
En bepaalt het antwoord op die vraag hoe erg het is wanneer er 500 doden te betreuren zijn door een Israëlische aanval op een Palestijns ziekenhuis?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel rellen er wereldwijd gaan uitbreken als er en Israëlisch ziekenhuis, met 500 doden tot gevolg, geraakt gaat worden door een Hamas raket, wat jullie?
Bron?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:20 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet, en hebben onder andere Turkije en Egypte het geweld van Hamas veroordeeld.
Dan nog kun je er afstand van nemen toch? Het geweld wordt toegejuicht of op z'n best weggewuifd, waardoor het niet gek is dat mensen geen onderscheid maken tussen Palestijnen en Hamas.quote:Punt is dat Israël na dat geweld al heel snel heeft gereageerd en ook veel burgerslachtoffers gemaakt, waardoor de aandacht weer daar naartoe gaat.
Hoe propaganda werkt en wie er vatbaar voor zijn.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En bepaalt het antwoord op die vraag hoe erg het is wanneer er 500 doden te betreuren zijn door een Israëlische aanval op een Palestijns ziekenhuis?
Of beter gezegd: welk punt tracht je hiermee precies te maken?
Gewoon, ik verwacht dat zeker de normale kanalen als de NOS met een zeer weloverwogen berichtgeving komen waarin ze aangeven dat er een incident is geweest bij een ziekenhuis en dat de palestijnse authoriteiten melden dat er doden zijn, wat llemaal nog niet is geverifieerd tot Conny Mus ter plaatse is om verslag te doen van de uiteengreten lichamen, zoals hij die dagelijks verslaat voor onze ongekleurde media.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:25 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd hoeveel rellen er wereldwijd gaan uitbreken als er en Israëlisch ziekenhuis, met 500 doden tot gevolg, geraakt gaat worden door een Hamas raket, wat jullie?
Aha. En hoe werkt propaganda, en wie zijn er vatbaar voor?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe propaganda werkt en wie er vatbaar voor zijn.
Denk het niet. Ze hebben 2 dagen geleden nog aangegeven dat het er sowieso komtquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:23 schreef Flow3r het volgende:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze hebben 2 dagen geleden nog aangegeven dat het er sowieso komt
maar ik denk dat mensen zich verkijken op hoe snel je dat kan doen. Normaal heb je weken tot maanden aan voorbereiding voor een grondoorlog in een stad. Kijk maar naar hoe een handjevol lui in Oekraine weken bleven vechten vanuit een grote fabriek tegen het russische leger.
Daar is geen makkelijk antwoord op te geven maar je zou eens kunnen beginnen met Ordinary Men van Christopher R. Browning.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Aha. En hoe werkt propaganda, en wie zijn er vatbaar voor?
Das waar. Die pro-elite eenheden doen zelfs 360 no-scopes terwijl ze van dak naar dak springen. De terroristen zouden geen kans maken tegen hun.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]kom op man voor de meeste mensen is het gewoon de playstation aanzetten, chippies pakken, gaan zitten, headsetje op en knallen.
Moet je mij zien met mijn ninja-guerilla Ronnie Brunswijk jungle commando statistieken!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Das waar. Die pro-elite eenheden doen zelfs 360 no-scopes terwijl ze van dak naar dak springen. De terroristen zouden geen kans maken tegen hun.
Dat die kinderen zielig zijn wordt door niemand hier ontkend.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 15:28 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
De combinatie van zijn Palestijnse vader en de publieke omroep. Zodra iets geplaatst wordt die het lijden van de Palestijn beschrijft komen er giftige reacties, zoals dat de bron waardeloos is. Alsof het geen mensen zijn, alsof iedereen Hamas is. Alsof alles gelogen is.
Vanmorgen podcast geluisterd met een journalist die al 12 jaar contact heeft met een meisje in Gaza. Wat dat meisje vertelt daar draait mijn maag van om. Uit onderzoek van 2022 bleek dat 80% van de gazaanse kinderen depressieve klachten heeft. Kinderen vragen elkaar niet eens wat ze later willen worden. Het leven is daar zo misselijk en uitzichtloos, niet verknipt raken is misschien zelfs onmogelijk. En dan nu elk moment kans op een bom en als je pech hebt dan is het bij de buren zonder waarschuwing.
Ondertussen zie ik zo'n Palestijn stoïcijns met twee zakjes rondrennen dan weet ik niet of ik dat moet geloven of hoe ik zijn emotie moet plaatsen. Die doden kinderen die vaak door de ouders elke keer weer in beeld gebracht worden met als doel ons te informeren dat is zo surrealistisch, wat zien we? Het is het meest verknipte stukje aarde op deze wereld.
Maar dat die mensen zielig zijn dat staat toch wel buiten kijf. Voor mij dan. En helaas voor heel veel mensen net niet. 500 Palestijnse doden bij het ziekenhuis was zelfs voor normale mensen gewoon helemaal legitiem, alleen maar omdat het Palestijnen zijn.
Je weet dat het Israëlische leger altijd al traint op juist dit scenario?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk het niet. Ze hebben 2 dagen geleden nog aangegeven dat het er sowieso komt
maar ik denk dat mensen zich verkijken op hoe snel je dat kan doen. Normaal heb je weken tot maanden aan voorbereiding voor een grondoorlog in een stad. Kijk maar naar hoe een handjevol lui in Oekraine weken bleven vechten vanuit een grote fabriek tegen het russische leger.
Met een paar goede mensen idd, maar niet op deze schaal.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Je weet dat het Israëlische leger altijd al traint op juist dit scenario?
Dikzak gespotquote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:30 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]kom op man voor de meeste mensen is het gewoon de playstation aanzetten, chippies pakken, gaan zitten, headsetje op en knallen.
Dus Israel heeft zo ongeveer elk ziekenhuis daar gebeld en gezegd dat ze kans liepen gebombardeerd te worden. Lijkt me logisch.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:28 schreef theunderdog het volgende:
https://twitter.com/Lowkey0nline/status/1714970229019725957
Zeker een K/D van 100quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:32 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Moet je mij zien met mijn ninja-guerilla Ronnie Brunswijk jungle commando statistieken!
Open er een topic over, maar hier hoort een discussie over de landjepik van andere landen en volken niet thuis.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 16:26 schreef Tekaschi het volgende:
maar niks over andere landen en volken die exact hetzelfde doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |