SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Die ligt op dezelfde plek als MH370.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:41 schreef Ama het volgende:
Zullen ze ooit nog iets vinden van Natalee Holloway?
Ja dacht ik ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
Die plea is volgens mij trouwens alleen voor het afpersen. Niet voor de moord.
Maar ik heb het verder niet gevolgd
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ligt op dezelfde plek als MH370.
Op het eiland van Lost?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ligt op dezelfde plek als MH370.
He, ik heb er 13 jaar voor geschreven en nu kom ik er ook amper. Maar dat is meer om de kommer en kwel in de wereld te mijdenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In before: Je moet ook niet op de frontpage komen.
Dat was toch echt een teleurstellende serie. Mag ik mijn 5 seizoenen kijktijd terug als je zo'n kuteinde bedenkt.quote:
Dat je het vol hebt gehouden tot het einde vind ik al knapquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was toch echt een teleurstellende serie. Mag ik mijn 5 seizoenen kijktijd terug als je zo'n kuteinde bedenkt.
Zes toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was toch echt een teleurstellende serie. Mag ik mijn 5 seizoenen kijktijd terug als je zo'n kuteinde bedenkt.
Je kijkt te veel natuurfilmsquote:
Ik probeer het te vergeten, ik was al een seizoen kwijt. Waarschijnlijk #4 tijdens die schrijversstakingquote:
ik ontken allesquote:
JJ Abrams is best oke in toffe dingen bedenken, maar na de eerste conceptmeeting moeten ze hem meteen van het project halen en iemand er op zetten die dingen wel af kan maken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
zal ik jou even volstouwen met saucijzenbroodjes?quote:
Ja toen ging het ook snel berg afwaarts met Pablo en Nickyquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer het te vergeten, ik was al een seizoen kwijt. Waarschijnlijk #4 tijdens die schrijversstaking
Stouw ze maar in je reetquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal ik jou even volstouwen met saucijzenbroodjes?
Heb er nog 7 over
Van de Mastenbroek?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal ik jou even volstouwen met saucijzenbroodjes?
Heb er nog 7 over
Hoax wentelteefjes zijn van wit broodquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:12 schreef essnhills het volgende:
Wentelteefjes van zelfgebakken volkorenbrood
Ja, maar de laatste 2 sneetjes van het brood waren wat droog geworden dus dan maar wentelteefjesquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoax wentelteefjes zijn van wit brood
Man in Amsterdam na avond stappen niet thuisgekomen, dat klinkt inderdaad als de gracht in.quote:
komt vaak voor idd, ze vissen er elk jaar wel een paar uit de gracht, hier laatst ook weer eentje vlak om de hoekquote:
ik dm je even mijn adresquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:12 schreef essnhills het volgende:
Wentelteefjes van zelfgebakken volkorenbrood
Ze hebben net een lichaam gevonden in het water. Dat zal hem wel zijn. Sneuquote:
Oh wow echt net?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben net een lichaam gevonden in het water. Dat zal hem wel zijn. Sneu
ja elk wel weer een aantalquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:51 schreef Ama het volgende:
Sneu wel.Maar ik las idd al @:karzai dat dit vaker voorkomt langs de grachten enz daar. Dat ze mensen dood uit het water halen met hun broek nog open enz omdat ze erin zijn gevallen tijdens het plassen.
Is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:53 schreef Karzai het volgende:
maja wel kunnen niet overal hekken en waarschuwingsbordjes neerzetten
Zag net ergens iets voorbij komen dat ze een uurtje terug ofzo een lichaam hebben gevondenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:49 schreef Karzai het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)naar-vermiste-sam-29
Je hebt me stiekem geblokkeerd he.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag nou al een paar keer gehad dat ik posts alleen zie als ze gequote wordenNu weer met die post van Ama, die zie ik alleen omdat Karzai erop reageert.
Hmm, ik zie andere posts ook gewoonquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag nou al een paar keer gehad dat ik posts alleen zie als ze gequote wordenNu weer met die post van Ama, die zie ik alleen omdat Karzai erop reageert.
Heb ik ook bij vlagen ja, dan laadt een aantal posts niet goed in ofzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:53 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ik zie andere posts ook gewoon
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:51 schreef Ama het volgende:
Sneu wel.Maar ik las idd al @:karzai dat dit vaker voorkomt langs de grachten enz daar. Dat ze mensen dood uit het water halen met hun broek nog open enz omdat ze erin zijn gevallen tijdens het plassen.
quote:mictie syncope, flauwvallen na plassen.
Wat gebeurt er bij mictie syncope?
Door alcohol zetten de bloedvaten uit (zo kom je ook aan die blosjes op je wangen). Daardoor stroomt bloed minder makkelijk terug naar het hart en je bloeddruk daalt. Dat hoeft op zich niet erg te zijn, maar als je dan ook nog gaat plassen, kan het misgaan. Zeker als je gedronken hebt. Ook staan verlaagt de doorbloeding in het brein.
Door die lage bloeddruk raak je duizelig en kan je vallen - en in het water terechtkomen, als je daar net staat. "In mijn tijd als schouwarts in Amsterdam heb ik wel een aantal gevallen meegemaakt", zegt Selma Eikelenboom-Schieveld, forensisch medisch onderzoeker van Independent Forensic Services. "Ik denk de meeste schouwartsen wel. En dan vonden we ze met de broek nog open."
Jouw telling klopt ook niet. Bij mij is post 42 van Ama, die van Karzai is 43quote:
Automatische updates? En verschijnt 'ie wel als je ververst?quote:
O niet geprobeerdquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Automatische updates? En verschijnt 'ie wel als je ververst?
Dat fixt het bij mij meestal.quote:
Check.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik het wel weten dat ik iets mis.
Maar is wel raar dat ie dan posts gewoon overslaat tochquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Automatische updates? En verschijnt 'ie wel als je ververst?
Liever nog ff nietquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:58 schreef Ama het volgende:
Is het binnenkort al tijd voor mijn sneeuw UI?
Dronken mensen zien die waarschuwingsbordjes waarschijnlijk toch niet.quote:
Niet perse, net hoe de nummering bepaald wordt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar is wel raar dat ie dan posts gewoon overslaat toch
Of sneeuw.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Is het al tijd voor de Sint UI?
hup gelijk de schijnwerper erop als je staat te pissenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:01 schreef Ama het volgende:
[..]
Dronken mensen zien die waarschuwingsbordjes waarschijnlijk toch niet.
En dan ZO'N GROTE slagschaduw jonge.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:04 schreef Karzai het volgende:
[..]
hup gelijk de schijnwerper erop als je staat te pissen
Binnen achter de laptop vind ik het prima.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik niet, want sneeuw
Erop klikken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even bedenken hoe ik ook alweer mijn UI verander.
Als je via pc doet gewoon op je UI klikken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Even bedenken hoe ik ook alweer mijn UI verander.
Ik wacht altijd gewoon tot ik weer achter de laptop zit.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
En indien mobiel even wisselen naar desktopweergave en er dan op klikken.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Als je via pc doet gewoon op je UI klikken.
quote:
Ja het kan ook via je profiel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]Er gaat een wereld voor me open. Ik wist dit serieus niet. Ik ging altijd helemaal moeilijk via het profiel en weet ik wat.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]Er gaat een wereld voor me open. Ik wist dit serieus niet. Ik ging altijd helemaal moeilijk via het profiel en weet ik wat.
Ja, als ik de komende periode niet de deur uit moet, dan mag het wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:05 schreef Ama het volgende:
[..]
Binnen achter de laptop vind ik het prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |