Van de Mastenbroek?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal ik jou even volstouwen met saucijzenbroodjes?
Heb er nog 7 over
Hoax wentelteefjes zijn van wit broodquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:12 schreef essnhills het volgende:
Wentelteefjes van zelfgebakken volkorenbrood
Ja, maar de laatste 2 sneetjes van het brood waren wat droog geworden dus dan maar wentelteefjesquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoax wentelteefjes zijn van wit brood
Man in Amsterdam na avond stappen niet thuisgekomen, dat klinkt inderdaad als de gracht in.quote:
komt vaak voor idd, ze vissen er elk jaar wel een paar uit de gracht, hier laatst ook weer eentje vlak om de hoekquote:
ik dm je even mijn adresquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:12 schreef essnhills het volgende:
Wentelteefjes van zelfgebakken volkorenbrood
Ze hebben net een lichaam gevonden in het water. Dat zal hem wel zijn. Sneuquote:
Oh wow echt net?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben net een lichaam gevonden in het water. Dat zal hem wel zijn. Sneu
ja elk wel weer een aantalquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:51 schreef Ama het volgende:
Sneu wel.Maar ik las idd al @:karzai dat dit vaker voorkomt langs de grachten enz daar. Dat ze mensen dood uit het water halen met hun broek nog open enz omdat ze erin zijn gevallen tijdens het plassen.
Is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:53 schreef Karzai het volgende:
maja wel kunnen niet overal hekken en waarschuwingsbordjes neerzetten
Zag net ergens iets voorbij komen dat ze een uurtje terug ofzo een lichaam hebben gevondenquote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:49 schreef Karzai het volgende:
https://www.at5.nl/artike(...)naar-vermiste-sam-29
Je hebt me stiekem geblokkeerd he.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag nou al een paar keer gehad dat ik posts alleen zie als ze gequote wordenNu weer met die post van Ama, die zie ik alleen omdat Karzai erop reageert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |