SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Die ligt op dezelfde plek als MH370.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:41 schreef Ama het volgende:
Zullen ze ooit nog iets vinden van Natalee Holloway?
Ja dacht ik ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:01 schreef datismijnmening het volgende:
Die plea is volgens mij trouwens alleen voor het afpersen. Niet voor de moord.
Maar ik heb het verder niet gevolgd
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ligt op dezelfde plek als MH370.
Op het eiland van Lost?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die ligt op dezelfde plek als MH370.
He, ik heb er 13 jaar voor geschreven en nu kom ik er ook amper. Maar dat is meer om de kommer en kwel in de wereld te mijdenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
In before: Je moet ook niet op de frontpage komen.
Dat was toch echt een teleurstellende serie. Mag ik mijn 5 seizoenen kijktijd terug als je zo'n kuteinde bedenkt.quote:
Dat je het vol hebt gehouden tot het einde vind ik al knapquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was toch echt een teleurstellende serie. Mag ik mijn 5 seizoenen kijktijd terug als je zo'n kuteinde bedenkt.
Zes toch?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat was toch echt een teleurstellende serie. Mag ik mijn 5 seizoenen kijktijd terug als je zo'n kuteinde bedenkt.
Je kijkt te veel natuurfilmsquote:
Ik probeer het te vergeten, ik was al een seizoen kwijt. Waarschijnlijk #4 tijdens die schrijversstakingquote:
ik ontken allesquote:
JJ Abrams is best oke in toffe dingen bedenken, maar na de eerste conceptmeeting moeten ze hem meteen van het project halen en iemand er op zetten die dingen wel af kan maken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
zal ik jou even volstouwen met saucijzenbroodjes?quote:
Ja toen ging het ook snel berg afwaarts met Pablo en Nickyquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik probeer het te vergeten, ik was al een seizoen kwijt. Waarschijnlijk #4 tijdens die schrijversstaking
Stouw ze maar in je reetquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zal ik jou even volstouwen met saucijzenbroodjes?
Heb er nog 7 over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |