Hmm, ik zie andere posts ook gewoonquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag nou al een paar keer gehad dat ik posts alleen zie als ze gequote wordenNu weer met die post van Ama, die zie ik alleen omdat Karzai erop reageert.
Heb ik ook bij vlagen ja, dan laadt een aantal posts niet goed in ofzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag nou al een paar keer gehad dat ik posts alleen zie als ze gequote wordenNu weer met die post van Ama, die zie ik alleen omdat Karzai erop reageert.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hmm, ik zie andere posts ook gewoon
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:51 schreef Ama het volgende:
Sneu wel.Maar ik las idd al @:karzai dat dit vaker voorkomt langs de grachten enz daar. Dat ze mensen dood uit het water halen met hun broek nog open enz omdat ze erin zijn gevallen tijdens het plassen.
quote:mictie syncope, flauwvallen na plassen.
Wat gebeurt er bij mictie syncope?
Door alcohol zetten de bloedvaten uit (zo kom je ook aan die blosjes op je wangen). Daardoor stroomt bloed minder makkelijk terug naar het hart en je bloeddruk daalt. Dat hoeft op zich niet erg te zijn, maar als je dan ook nog gaat plassen, kan het misgaan. Zeker als je gedronken hebt. Ook staan verlaagt de doorbloeding in het brein.
Door die lage bloeddruk raak je duizelig en kan je vallen - en in het water terechtkomen, als je daar net staat. "In mijn tijd als schouwarts in Amsterdam heb ik wel een aantal gevallen meegemaakt", zegt Selma Eikelenboom-Schieveld, forensisch medisch onderzoeker van Independent Forensic Services. "Ik denk de meeste schouwartsen wel. En dan vonden we ze met de broek nog open."
Jouw telling klopt ook niet. Bij mij is post 42 van Ama, die van Karzai is 43quote:
Automatische updates? En verschijnt 'ie wel als je ververst?quote:
O niet geprobeerdquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Automatische updates? En verschijnt 'ie wel als je ververst?
Dat fixt het bij mij meestal.quote:
Check.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik het wel weten dat ik iets mis.
Maar is wel raar dat ie dan posts gewoon overslaat tochquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Automatische updates? En verschijnt 'ie wel als je ververst?
Liever nog ff nietquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:58 schreef Ama het volgende:
Is het binnenkort al tijd voor mijn sneeuw UI?
Dronken mensen zien die waarschuwingsbordjes waarschijnlijk toch niet.quote:
Niet perse, net hoe de nummering bepaald wordt.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:00 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar is wel raar dat ie dan posts gewoon overslaat toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |