In het hoofd van @onlogisch draait de hele wereld om @onlogischquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:15 schreef Scrummie het volgende:
Geen tarado in de TT.
Flop TT.
Flop TS.
Flop OP.
hooftquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het hooft van @:onlogisch draait de hele wereld om @:onlogisch
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het hoofd van @:onlogisch draait de hele wereld om @:onlogisch
Kijk even naar de ondertitel van @Taradoquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:15 schreef Scrummie het volgende:
Geen tarado in de TT.
Flop TT.
Flop TS.
Flop OP.
Ah oke.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk even naar de ondertitel van @:Tarado
Weet je wel wat het betekent danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk even naar de ondertitel van @:Tarado
Al besproken.quote:
Zlotygodquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al besproken.
Jeetje. Wist je ook al dat we inmiddels met de Euro betalen in het goede deel van Europa?
Je vergeet een paar letters.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:24 schreef Oriente het volgende:
@:Coco zit nog in het oude topic, wat een skkl
Geen E-step?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:28 schreef Oriente het volgende:
En dan nog naar huis fietsen en dan katjes knuffelen.
Beter met de wagen maatquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:28 schreef Oriente het volgende:
En dan nog naar huis fietsen en dan katjes knuffelen.
Ben je gek, die bolle is een gevaar op de weg.quote:
Oh ja dat was ik helemaal vergeten.quote:
Lekker.quote:
Black Nova Traders doet het helaas niet meer, maar Kings of Chaos is er nog steeds, net als Orkfia. Oja, Star Kingdoms is ook zo'n spel van vroegah en is er ook nog steedsquote:
Ik deed zo’n versnelde cursus in een week, of 10 dagen oid, bij de ANWB.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas ben je dan nog wel even bezig voor je het rijbewijs hebt.
Die deed ik ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik deed zo’n versnelde cursus in een week, of 10 dagen oid, bij de ANWB.
Oh is tong terug?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Eindelijk weer inhoud in het Ajax topic.
Stamppot zuurkool.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
quote:
Spruitjes met spekjes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni uit de oven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta tonijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bah.quote:
Vieze bigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gaan strakjes een döner of köfte steken.
@:Drizzt_DoUrden
Butter Chicken als je veilig wil beginnen, maar anders aan de Madras.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:14 schreef KingRoland het volgende:
morgen naar een indiase restaurant. 1e keer dat ik indiase gerechten ga eten.
ben benieuwd.
Vindalooquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Butter Chicken als je veilig wil beginnen, maar anders aan de Madras.
Ik wilde niet kijken, want die carrière (en die relatie) is al minstens 40-45 keer in een docu vastgelegd. Maar nu heb je me overtuigd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:00 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
BECKHAM.
8/10
Ge-noten.
[ afbeelding ]
Wat blijft het toch een lekkere vent.
@:Pisces29
@:GGMM
Veel plezier op Cyprus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Hallo vanaf Cyprus
@:kukelekucktsju (of zoiets)
Heerlijk. Geniet van je vakantie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Hallo vanaf Cyprus
Heerlijk maat. Ik wens je een fijne vakantie toequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Hallo vanaf Cyprus
Geniet er lekker van makkerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Hallo vanaf Cyprus
Dat gun je niemand inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(en ik hoop dat je Befbekje niet tegenkomt)
Er zijn mensen die ik dat absoluut gun. Waaronder jij als je weer komt discussiëren in het Feyenoord-topic! Toch wel de equivalent van op een legoblokje stappen.quote:
Jij ergert je net iets te snel/veel aan dingen op het internet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ik dat absoluut gun. Waaronder jij als je weer komt discussiëren in het Feyenoord-topic! Toch wel de equivalent van op een legoblokje stappen.
Maar @:fetx zeker niet nee.
Ik erger mij aan deze post.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ergert je net iets te snel/veel aan dingen op het internet.
Ik zou daar eens naar kijken als ik jou was
Het was niets meer dan een vriendelijk bedoeld advies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik erger mij aan deze post.
Ik zal daar niet te veel naar kijken
Dit klinkt meer als jaloezie dat Pietje beter is in mij ergeren dan dat jij bent!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was niets meer dan een vriendelijk bedoeld advies.
Sommige dingen zijn je ergernis niet waard. (ik wel, maar ik noem een Pietje)
Hoe dan ook, fijne avond
Oh, oke!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als jaloezie dat Pietje beter is in mij ergeren dan dat jij bent!
Ik erger mij niet zo gauw serieus aan dingen op internet. Het is voor mij zelf meer een uitlaatklep dan iets anders. Vooral tijdens wedstrijden van Feyenoord. Op die manier ben ik in het dagelijkse leven de rust zelve (oké, dat valt ook wel mee. Maar toch!). Alleen aan het kokende hete bad van DRT hecht ik wel veel waarde
Wat een klootzakquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scrummie verspreidt fakenews over mij in NWS.
[..]
Over -9 jaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een klootzak
Wanneer word je 16 dan?
Dat lijkt me hartstikke gezelligquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Kom jij ook op mijn verjaardagsfeestje donderdag?
Advies: Bestel er ook als supplement hygiëne bij….. want anders zit je de rest van de week op de pot.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:14 schreef KingRoland het volgende:
morgen naar een indiase restaurant. 1e keer dat ik indiase gerechten ga eten.
ben benieuwd.
Tot morgen gap.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Hallo vanaf Cyprus
Dat was in FB ouwe reus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scrummie verspreidt fakenews over mij in NWS.
[..]
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GM GM
Dat jullie er maar een prachtige woensdag van maken.
Hallo maatjes. Wat brengt de dag vandaag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang ga je nog door met deze act?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:47 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 851 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 647 5/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟨
⬛🟨🟨⬛🟩⬛
🟨🟨🟩⬛🟩🟨
⬛⬛🟩🟨🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜⬜🟨⬜ ⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟨⬜ 🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟨⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜🟨🟨⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟨🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬜⬜⬜🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩⬜ ⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟨⬜🟩🟩
⬜🟨⬜🟩⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛ ⬛⬛⬛⬛⬛
https://quordlewordle.com(...)sYm90ZXIsc3RlZW46bmw
Laat mij lekker genieten van mijn ochtend ritueel.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoelang ga je nog door met deze act?
Je hebt helemaal gelijk maat. Waar bemoei ik me ook mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laat mij lekker genieten van mijn ochtend ritueel.
Schijven door het dak?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk maat. Waar bemoei ik me ook mee.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
[..]
Hallo maatjes. Wat brengt de dag vandaag?
Mijn iPhone hoesje komt vandaag binnen. Dat is wel een beetje het hoogtepunt van de dag.Heb je ook een screenprotector???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon bij de Turk halen.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ga vanmiddag langs de Turk maat.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 08:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je ook een screenprotector???
Gewoon bij de Turk halen.
Klasse maat. Doe Hassan de groeten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ga vanmiddag langs de Turk maat.
Ja las het, grappig wel dat ze daarin stappen zetten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:27 schreef Bezsen het volgende:
Nederland gister gewonnen op wk cricket @:tarado
Die is denk ik in het water helaasquote:Op woensdag 18 oktober 2023 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
NWS / 29-jarige Sam uit Amsterdam vermist, politie maakt zich zorgen
De detectives mogen weer @:oriente
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 09:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Klasse maat. Doe Hassan de groeten.
Rijst, boontjes en kipquote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Gebakken aardappeltjes, kabbeljauw ( @:GGMM @:Scrummie) en groente
Dit klinkt als avond eten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:28 schreef onlogisch het volgende:
Gebakken aardappeltjes, kabbeljauw ( @:GGMM @:Scrummie) en groente
Hoe was het in het bos?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Niks mis met een warme maaltijd tussen de middag.
Ze hebben hem (waarschijnlijk) gevondenquote:
quote:Lichaam gevonden in IJhaven tijdens zoektocht naar vermiste Sam (29)
Ripquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben hem (waarschijnlijk) gevonden
[..]
Ja triestquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben hem (waarschijnlijk) gevonden
[..]
@DombohetOlifantje1quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat er vanavond weer mensen zijn die naar de McDonalds gaan, dat is ook triest maat.
Ga je er nooit heen met je zoontje? Ik kom er ook nooit meer maar als kind en tiener was het toch wel een traktatie.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat er vanavond weer mensen zijn die naar de McDonalds gaan, dat is ook triest maat.
Heel af&toe voor Jr. ja, ik moet er niks van hebben. Walgelijke zooi. Dan liever 2 kapsalonsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga je er nooit heen met je zoontje? Ik kom er ook nooit meer maar als kind en tiener was het toch wel een traktatie.
Op een gegeven moment geeft het geen voldoening meer inderdaadquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel af&toe voor Jr. ja, ik moet er niks van hebben. Walgelijke zooi. Dan liever 2 kapsalons
Ik haal er eens in de zoveel tijd kipnuggets of (in de zomer) een softijsje. Verder niksquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga je er nooit heen met je zoontje? Ik kom er ook nooit meer maar als kind en tiener was het toch wel een traktatie.
Ik was laatst met jr. bij de Mcdonalds en toen gaf hij mij één kipnugget. Dat smaakt echt nergens naar.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik haal er eens in de zoveel tijd kipnuggets of (in de zomer) een softijsje. Verder niks
Ik vind ze wel ok, maar dus wel echt eens in de paar maanden dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was laatst met jr. bij de Mcdonalds en toen gaf hij mij één kipnugget. Dat smaakt echt nergens naar.
Daarom liters zoetzuur erover kwakken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was laatst met jr. bij de Mcdonalds en toen gaf hij mij één kipnugget. Dat smaakt echt nergens naar.
Beter bbqquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom liters zoetzuur erover kwakken.
Dat vrekkige heeft hij van jou uiteraard.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo Oriente.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verveel me kapot en kan me slecht concentreren op mijn werk omdat ik na morgen twee weken vakantie hebquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo forumgebruiker Caland.
Hoe maak jij het?
Dat kan ik me goed voorstellen. Geniet van je vakantie makker!quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik verveel me kapot en kan me slecht concentreren op mijn werk omdat ik na morgen twee weken vakantie heb
Hoe gaat het met jou forum administrator GGMM?
Tering maat, ben je het nieuwe testament aan het schrijven ofzo?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Geniet van je vakantie makker!
Met mij gaat het uitstekend. Ik zal je de details besparen, maar ik had een x-aantal weken geleden een klein foutje gemaakt op m'n werk. Ik heb dat vandaag eindelijk weten te herstellen. (dat had veel eerder gekund maar ik wilde per se dat er niemand achter zou komen)
Ik ben dus erg tevreden.
En dan heb ik over tweeënhalve week ook nog eens 3 weken vakantie.![]()
Ik heb alleen m'n examen zo gepland dat ik die de vrijdag voor m'n vakantie heb, dus ik zal me niet de pleuris vervelen. Als ik zak moet ik in m'n vakantie aan de bak en daar heeft deze jongen nou net even helemaal geen zin in. Nog even flink druk dus de komende tijd!
Leuk om even een praatje gemaakt te hebben moeten we vaker doen.
Mensen. Zijn het niet vooral kinderen van een jaar of 12-15?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:41 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen met fatbikes behoren sowieso tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Klopt voornamelijk een puberding voor onzekere trendgevoelige pubers gefaciliteerd door ouders van licht tot ernstig asociaal allooi. Hier en daar zie je een verstandelijk beperkte volwassene op zo'n ding.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen. Zijn het niet vooral kinderen van een jaar of 12-15?
Verder wel klote dingen, ja.
Dit was het meest interessante wat hier de afgelopen 12 jaar gepost is.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan ik me goed voorstellen. Geniet van je vakantie makker!
Met mij gaat het uitstekend. Ik zal je de details besparen, maar ik had een x-aantal weken geleden een klein foutje gemaakt op m'n werk. Ik heb dat vandaag eindelijk weten te herstellen. (dat had veel eerder gekund maar ik wilde per se dat er niemand achter zou komen)
Ik ben dus erg tevreden.
En dan heb ik over tweeënhalve week ook nog eens 3 weken vakantie.![]()
Ik heb alleen m'n examen zo gepland dat ik die de vrijdag voor m'n vakantie heb, dus ik zal me niet de pleuris vervelen. Als ik zak moet ik in m'n vakantie aan de bak en daar heeft deze jongen nou net even helemaal geen zin in. Nog even flink druk dus de komende tijd!
Leuk om even een praatje gemaakt te hebben moeten we vaker doen.
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:28 schreef GGMM het volgende:
Ik ben dus erg tevreden.
okquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wordt dit gifje gehost vanaf een floppydisk?
Wat is nou eigenlijk het voordeel van die dingen ten opzichte van een elektrische fiets?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:49 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Klopt voornamelijk een puberding voor onzekere trendgevoelige pubers gefaciliteerd door ouders van licht tot ernstig asociaal allooi. Hier en daar zie je een verstandelijk beperkte volwassene op zo'n ding.
Ziet er toffer uit.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is nou eigenlijk het voordeel van die dingen ten opzichte van een elektrische fiets?
Ik vind ze er vooral heel lelijk uitzien
Kenteken en helm plicht voor alles met hulpaandrijving, zal ze leren die dikke kutkinderenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ziet er toffer uit.
E-bike imago: toch een beetje voor de luie papzak / 65+.
En die is ook iets duurder, maar dat is even een gokje.
Nog geen idee, denk niet dat ik ga koken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Oh, heten die krengen zo? Zie ze ook ineens her en der opduiken en het ziet er niet uitquote:Op woensdag 18 oktober 2023 16:41 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen met fatbikes behoren sowieso tot de lagere sociale klasses binnen onze samenleving.
Ja die kinderen zijn niet meteen dik.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kenteken en helm plicht voor alles met hulpaandrijving, zal ze leren die dikke kutkinderen
Het zijn toch wel vaak luie dikkies die erop zitten.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja die kinderen zijn niet meteen dik.![]()
Verder wel eens hoor.
Vandaag ook weer iemand slalommend langs m’n parkeervak, met zo een snelheid en rare beweging dat je het amper ziet en het altijd net goed gaat.
Oh dat was me dan nog niet opgevallen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het zijn toch wel vaak luie dikkies die erop zitten.
Als je jonger bent dan 50 en je zit op een elektrische fiets moet je je kapotschamen,quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat was me dan nog niet opgevallen.![]()
Die dikkies zie ik meer op een e-bike. Dan hopen de ouders dat ze ‘lekker’ gaan fietsen en wat afvallen, met een beetje hulp.
Dat zijn ook ondingen in het verkeer, ja.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
De elektrische fiets is dan ook meteen de regel om te kappen met al die ellendige fietser heeft voorrangsiuaties.
Verkeersveiligheid mijn reet.
Yeahquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
The fall of the house of Usher. Iemand toevallig een review?
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:59 schreef Pisces29 het volgende:
The fall of the house of Usher. Iemand toevallig een review?
Dikke banden, lekker zitten, hip en swag.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:53 schreef onlogisch het volgende:
Wat is eigenlijk het voordeel van zo'n fatbike? Of moet het vooral hip overkomen?
Wow. Zelfs @Sked z’n review over het bos kwam met meer zorgvuldigheid.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:01 schreef onlogisch het volgende:
Dit waren de 5 hardste spoilers volgens Chatgpt.
Graag gedaan
Geen idee. Je gelooft toch niet dat ik het allemaal heb gelezen?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow. Zelfs @:sked z’n review over het bos kwam met meer zorgvuldigheid.
Geen idee, ik ga altijd uit van goeie intenties.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee. Je gelooft toch niet dat ik het allemaal heb gelezen?
Jazeker. We kunnen nu veilig facetimen.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Geen idee, ik ga altijd uit van goeie intenties.
Ben je wel langs Hassan voor wat bescherming gegaan?
Kipquote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wijnzuurkool.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand. @onlogischquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
Vanmiddag al stiekem even snel een satékroketje uit de muur getrokken.
Broccoli is genotquote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel broccoli maar ik weet niet zeker of Drizzt dat lekker vindt en ik wil wel een like
Bohh werelds.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
Oké Joelquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Shirt aan of uit op het strand, je hebt het zelf in de hand. @:onlogisch
FlaneerGodquote:
Wtfquote:Op woensdag 18 oktober 2023 19:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/VM6SHwl4bak?si=AtbXUi4muSwwgUGG
Goddelijk flaneerkanaal
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:10 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
No thanks, ik ga wel beetje wandelen in de rosse buurt.
Dat lijkt me niet verstandig.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 20:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Iedereen moet lekker doen waar hij of zij zich goed bij voelt
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:57 schreef maxi-mus het volgende:
Misschien moet je dit gaan vieren in de KLB SCquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:22 schreef Zoon_John het volgende:
Mannen, ik had op zijn minst wel een kleine felicitatie verwacht....
[..]
Stop met likkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet je dit gaan vieren in de KLB SC
Geen subtropisch warm bad hier. Ik vind dat wel jammer. Nu ga ik stress eten.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Misschien moet je dit gaan vieren in de KLB SC
Je ruggengraat nog niet gevonden zo te lezen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:14 schreef Zoon_John het volgende:
[..]
Geen subtropisch warm bad hier. Ik vind dat wel jammer. Nu ga ik stress eten.
Dan zou het een kvg zijn dom varkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:39 schreef onlogisch het volgende:
@:Zoon_John kan niemand anders zijn dan @:Neef_Wuppie , net zo'n kwast.
Ik ga binnenkort wat sporten. Ik zit te denken aan poweryoga. Heb jij hier een mening over maat?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je ruggengraat nog niet gevonden zo te lezen?
Nee johquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:39 schreef onlogisch het volgende:
@:Zoon_John kan niemand anders zijn dan @:Neef_Wuppie , net zo'n kwast.
Het één sluit het ander niet uit, achterlijke mongoolquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou het een kvg zijn dom varken
Rustig aan max verstappenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit, achterlijke mongool
Sorry, maar jij bent écht dom.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit, achterlijke mongool
quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gefeliciteerd mijn meest favoriete FA![]()
@:Sked dus.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:48 schreef Pisces29 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:Sked
quote:
quote:
Bedankt vriendenquote:
Die neem ik dan wel op mij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:19 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt vrienden
Hopelijk loop ik vandaag niet tegen een ban aan.
Dat hoop ik ook nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:19 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt vrienden
Oh dan hoop ik het welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die neem ik dan wel op mij.
Erg mooiquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die neem ik dan wel op mij.
Nijmegen hooligansquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:27 schreef Caland het volgende:
Gefeliciteerd en nog vele jaren in een andere stad toegewenst @:sked
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:19 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt vrienden
Wat ben je toch een lulquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet
[..]
Oh dan hoop ik het wel
Crewbashquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lul
Gebbetjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lul
Mwah @Neef_Wuppie is geen domme jongen. Ik beschouw hem wel onder de users met inhoudquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:43 schreef Zoon_John het volgende:
Ik kan me neef wuppie niet meer zo goed herinneren, maar ik heb toch echt wel meer processorkracht in mijn kop.
Wel een user die je een mes in de rug stak.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah @:neef_wuppie is geen domme jongen. Ik beschouw hem wel onder de users met inhoud
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah @:neef_wuppie is geen domme jongen. Ik beschouw hem wel onder de users met inhoud
Alleen users met inhoud kunnen mij in de rug stekenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel een user die je een mes in de rug stak.
Gelukkig valt FA GGMM niet voor dit soort kwallen.
Ik heb eventjes mijn gesprekken met @Neef_Wuppie erbij gehaald en ik heb inderdaad besloten dat ik mijzelf achter de oren mag krabben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:59 schreef GGMM het volgende:
Als @:neef_wuppie iemand was met wie je gesprekken op niveau voerde mag je jezelf ook wel eens achter de oren krabben.
Eet smakelijk.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb eventjes mijn gesprekken met @:neef_wuppie erbij gehaald en ik heb inderdaad besloten dat ik mijzelf achter de oren mag krabben.
Wie?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
John is Sfancta van KLB. Geen porem.
Daar heb ik wel eens ruzie meegemaakt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
John is Sfancta van KLB. Geen porem.
Jij en ruzie? Gohquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens ruzie meegemaakt.
Met wie heb jij eigenlijk nog nooit ruzie gemaaktquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens ruzie meegemaakt.
@fetXquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met wie heb jij eigenlijk nog nooit ruzie gemaakt
Adolf Hitler, best een schappelijke vent.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met wie heb jij eigenlijk nog nooit ruzie gemaakt
FOK! VRIENDENquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
User @:fetX is een voorbeeld voor velen.
Wat een armenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:11 schreef Oriente het volgende:
@:onlogisch ken je deze verdediger van Lecce
[ afbeelding ]
Wat een beest
Draaicirkel van een vrachtwagen waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kerel is Bodybuilder naast het voetballen. Geen spits die hem omver krijgt iig
Heb hem wel een paar keer zien spelen en het valt nog mee moet ik zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Draaicirkel van een vrachtwagen waarschijnlijk
Aantoonbaar een leugen, ook daar maakte je vroeger wel eens ruzie mee (in je 'nobody die stront postte'-fase).quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is geen jubelstemming en niemand hier zegt 'scoren aan de lopende band'.
Kortom, je praat weer eens onzin.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat jij wil makker.
Toch zeker die quote gelezen hier. En ach jubelstemming, voor iedereen een ander begrip.
Hmm dat is geen ruzie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aantoonbaar een leugen, ook daar maakte je vroeger wel eens ruzie mee (in je 'nobody die stront postte'-fase).
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |