Dan zou het een kvg zijn dom varkenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:39 schreef onlogisch het volgende:
@:Zoon_John kan niemand anders zijn dan @:Neef_Wuppie , net zo'n kwast.
Ik ga binnenkort wat sporten. Ik zit te denken aan poweryoga. Heb jij hier een mening over maat?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je ruggengraat nog niet gevonden zo te lezen?
Nee johquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:39 schreef onlogisch het volgende:
@:Zoon_John kan niemand anders zijn dan @:Neef_Wuppie , net zo'n kwast.
Het één sluit het ander niet uit, achterlijke mongoolquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zou het een kvg zijn dom varken
Rustig aan max verstappenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit, achterlijke mongool
Sorry, maar jij bent écht dom.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit, achterlijke mongool
quote:
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gefeliciteerd mijn meest favoriete FA![]()
@:Sked dus.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 08:48 schreef Pisces29 het volgende:
Gefeliciteerd met je verjaardag @:Sked
quote:
quote:
Bedankt vriendenquote:
Die neem ik dan wel op mij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:19 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt vrienden
Hopelijk loop ik vandaag niet tegen een ban aan.
Dat hoop ik ook nietquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:19 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt vrienden
Oh dan hoop ik het welquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die neem ik dan wel op mij.
Erg mooiquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die neem ik dan wel op mij.
Nijmegen hooligansquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:27 schreef Caland het volgende:
Gefeliciteerd en nog vele jaren in een andere stad toegewenst @:sked
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:19 schreef Sked het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Bedankt vrienden
Wat ben je toch een lulquote:Op donderdag 19 oktober 2023 10:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook niet
[..]
Oh dan hoop ik het wel
Crewbashquote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lul
Gebbetjequote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat ben je toch een lul
Mwah @Neef_Wuppie is geen domme jongen. Ik beschouw hem wel onder de users met inhoudquote:Op donderdag 19 oktober 2023 09:43 schreef Zoon_John het volgende:
Ik kan me neef wuppie niet meer zo goed herinneren, maar ik heb toch echt wel meer processorkracht in mijn kop.
Wel een user die je een mes in de rug stak.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah @:neef_wuppie is geen domme jongen. Ik beschouw hem wel onder de users met inhoud
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah @:neef_wuppie is geen domme jongen. Ik beschouw hem wel onder de users met inhoud
Alleen users met inhoud kunnen mij in de rug stekenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wel een user die je een mes in de rug stak.
Gelukkig valt FA GGMM niet voor dit soort kwallen.
Ik heb eventjes mijn gesprekken met @Neef_Wuppie erbij gehaald en ik heb inderdaad besloten dat ik mijzelf achter de oren mag krabben.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 11:59 schreef GGMM het volgende:
Als @:neef_wuppie iemand was met wie je gesprekken op niveau voerde mag je jezelf ook wel eens achter de oren krabben.
Eet smakelijk.
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb eventjes mijn gesprekken met @:neef_wuppie erbij gehaald en ik heb inderdaad besloten dat ik mijzelf achter de oren mag krabben.
Wie?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
John is Sfancta van KLB. Geen porem.
Daar heb ik wel eens ruzie meegemaakt.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
John is Sfancta van KLB. Geen porem.
Jij en ruzie? Gohquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens ruzie meegemaakt.
Met wie heb jij eigenlijk nog nooit ruzie gemaaktquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens ruzie meegemaakt.
@fetXquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met wie heb jij eigenlijk nog nooit ruzie gemaakt
Adolf Hitler, best een schappelijke vent.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met wie heb jij eigenlijk nog nooit ruzie gemaakt
FOK! VRIENDENquote:Op donderdag 19 oktober 2023 13:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
User @:fetX is een voorbeeld voor velen.
Wat een armenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 12:11 schreef Oriente het volgende:
@:onlogisch ken je deze verdediger van Lecce
[ afbeelding ]
Wat een beest
Draaicirkel van een vrachtwagen waarschijnlijkquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:22 schreef Oriente het volgende:
[..]
Kerel is Bodybuilder naast het voetballen. Geen spits die hem omver krijgt iig
Heb hem wel een paar keer zien spelen en het valt nog mee moet ik zeggenquote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Draaicirkel van een vrachtwagen waarschijnlijk
Aantoonbaar een leugen, ook daar maakte je vroeger wel eens ruzie mee (in je 'nobody die stront postte'-fase).quote:
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Er is geen jubelstemming en niemand hier zegt 'scoren aan de lopende band'.
Kortom, je praat weer eens onzin.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 16:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat jij wil makker.
Toch zeker die quote gelezen hier. En ach jubelstemming, voor iedereen een ander begrip.
Hmm dat is geen ruzie.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Aantoonbaar een leugen, ook daar maakte je vroeger wel eens ruzie mee (in je 'nobody die stront postte'-fase).
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |