In het hoofd van @onlogisch draait de hele wereld om @onlogischquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:15 schreef Scrummie het volgende:
Geen tarado in de TT.
Flop TT.
Flop TS.
Flop OP.
hooftquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het hooft van @:onlogisch draait de hele wereld om @:onlogisch
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
In het hoofd van @:onlogisch draait de hele wereld om @:onlogisch
Kijk even naar de ondertitel van @Taradoquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:15 schreef Scrummie het volgende:
Geen tarado in de TT.
Flop TT.
Flop TS.
Flop OP.
Ah oke.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk even naar de ondertitel van @:Tarado
Weet je wel wat het betekent danquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kijk even naar de ondertitel van @:Tarado
Al besproken.quote:
Zlotygodquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Al besproken.
Jeetje. Wist je ook al dat we inmiddels met de Euro betalen in het goede deel van Europa?
Je vergeet een paar letters.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:24 schreef Oriente het volgende:
@:Coco zit nog in het oude topic, wat een skkl
Geen E-step?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:28 schreef Oriente het volgende:
En dan nog naar huis fietsen en dan katjes knuffelen.
Beter met de wagen maatquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:28 schreef Oriente het volgende:
En dan nog naar huis fietsen en dan katjes knuffelen.
Ben je gek, die bolle is een gevaar op de weg.quote:
Oh ja dat was ik helemaal vergeten.quote:
Lekker.quote:
Black Nova Traders doet het helaas niet meer, maar Kings of Chaos is er nog steeds, net als Orkfia. Oja, Star Kingdoms is ook zo'n spel van vroegah en is er ook nog steedsquote:
Ik deed zo’n versnelde cursus in een week, of 10 dagen oid, bij de ANWB.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
Helaas ben je dan nog wel even bezig voor je het rijbewijs hebt.
Die deed ik ook.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik deed zo’n versnelde cursus in een week, of 10 dagen oid, bij de ANWB.
Oh is tong terug?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:06 schreef Coco het volgende:
[..]
Eindelijk weer inhoud in het Ajax topic.
Stamppot zuurkool.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
quote:
Spruitjes met spekjes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni uit de oven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta tonijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |