Hoe was het in het bos?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 12:51 schreef Sked het volgende:
[..]
Niks mis met een warme maaltijd tussen de middag.
Ze hebben hem (waarschijnlijk) gevondenquote:
quote:Lichaam gevonden in IJhaven tijdens zoektocht naar vermiste Sam (29)
Ripquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben hem (waarschijnlijk) gevonden
[..]
Ja triestquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze hebben hem (waarschijnlijk) gevonden
[..]
@DombohetOlifantje1quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat er vanavond weer mensen zijn die naar de McDonalds gaan, dat is ook triest maat.
Ga je er nooit heen met je zoontje? Ik kom er ook nooit meer maar als kind en tiener was het toch wel een traktatie.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat er vanavond weer mensen zijn die naar de McDonalds gaan, dat is ook triest maat.
Heel af&toe voor Jr. ja, ik moet er niks van hebben. Walgelijke zooi. Dan liever 2 kapsalonsquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga je er nooit heen met je zoontje? Ik kom er ook nooit meer maar als kind en tiener was het toch wel een traktatie.
Op een gegeven moment geeft het geen voldoening meer inderdaadquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heel af&toe voor Jr. ja, ik moet er niks van hebben. Walgelijke zooi. Dan liever 2 kapsalons
Ik haal er eens in de zoveel tijd kipnuggets of (in de zomer) een softijsje. Verder niksquote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga je er nooit heen met je zoontje? Ik kom er ook nooit meer maar als kind en tiener was het toch wel een traktatie.
Ik was laatst met jr. bij de Mcdonalds en toen gaf hij mij één kipnugget. Dat smaakt echt nergens naar.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:57 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik haal er eens in de zoveel tijd kipnuggets of (in de zomer) een softijsje. Verder niks
Ik vind ze wel ok, maar dus wel echt eens in de paar maanden dan.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was laatst met jr. bij de Mcdonalds en toen gaf hij mij één kipnugget. Dat smaakt echt nergens naar.
Daarom liters zoetzuur erover kwakken.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was laatst met jr. bij de Mcdonalds en toen gaf hij mij één kipnugget. Dat smaakt echt nergens naar.
Beter bbqquote:Op woensdag 18 oktober 2023 14:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Daarom liters zoetzuur erover kwakken.
Dat vrekkige heeft hij van jou uiteraard.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 13:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |