Bah.quote:
Vieze bigquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 19:00 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Gaan strakjes een döner of köfte steken.
@:Drizzt_DoUrden
Butter Chicken als je veilig wil beginnen, maar anders aan de Madras.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:14 schreef KingRoland het volgende:
morgen naar een indiase restaurant. 1e keer dat ik indiase gerechten ga eten.
ben benieuwd.
Vindalooquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Butter Chicken als je veilig wil beginnen, maar anders aan de Madras.
Ik wilde niet kijken, want die carrière (en die relatie) is al minstens 40-45 keer in een docu vastgelegd. Maar nu heb je me overtuigd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:00 schreef RamboDirk het volgende:
NETFLIX.
BECKHAM.
8/10
Ge-noten.
[ afbeelding ]
Wat blijft het toch een lekkere vent.
@:Pisces29
@:GGMM
Veel plezier op Cyprus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Hallo vanaf Cyprus
@:kukelekucktsju (of zoiets)
Heerlijk. Geniet van je vakantie.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Hallo vanaf Cyprus
Heerlijk maat. Ik wens je een fijne vakantie toequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Hallo vanaf Cyprus
Geniet er lekker van makkerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Hallo vanaf Cyprus
Dat gun je niemand inderdaadquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
(en ik hoop dat je Befbekje niet tegenkomt)
Er zijn mensen die ik dat absoluut gun. Waaronder jij als je weer komt discussiëren in het Feyenoord-topic! Toch wel de equivalent van op een legoblokje stappen.quote:
Jij ergert je net iets te snel/veel aan dingen op het internet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er zijn mensen die ik dat absoluut gun. Waaronder jij als je weer komt discussiëren in het Feyenoord-topic! Toch wel de equivalent van op een legoblokje stappen.
Maar @:fetx zeker niet nee.
Ik erger mij aan deze post.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij ergert je net iets te snel/veel aan dingen op het internet.
Ik zou daar eens naar kijken als ik jou was
Het was niets meer dan een vriendelijk bedoeld advies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik erger mij aan deze post.
Ik zal daar niet te veel naar kijken
Dit klinkt meer als jaloezie dat Pietje beter is in mij ergeren dan dat jij bent!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het was niets meer dan een vriendelijk bedoeld advies.
Sommige dingen zijn je ergernis niet waard. (ik wel, maar ik noem een Pietje)
Hoe dan ook, fijne avond
Oh, oke!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dit klinkt meer als jaloezie dat Pietje beter is in mij ergeren dan dat jij bent!
Ik erger mij niet zo gauw serieus aan dingen op internet. Het is voor mij zelf meer een uitlaatklep dan iets anders. Vooral tijdens wedstrijden van Feyenoord. Op die manier ben ik in het dagelijkse leven de rust zelve (oké, dat valt ook wel mee. Maar toch!). Alleen aan het kokende hete bad van DRT hecht ik wel veel waarde
Wat een klootzakquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scrummie verspreidt fakenews over mij in NWS.
[..]
Over -9 jaar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een klootzak
Wanneer word je 16 dan?
Dat lijkt me hartstikke gezelligquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Kom jij ook op mijn verjaardagsfeestje donderdag?
Advies: Bestel er ook als supplement hygiëne bij….. want anders zit je de rest van de week op de pot.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 20:14 schreef KingRoland het volgende:
morgen naar een indiase restaurant. 1e keer dat ik indiase gerechten ga eten.
ben benieuwd.
Tot morgen gap.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:07 schreef fetX het volgende:
Hallo vanaf Cyprus
Dat was in FB ouwe reus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Scrummie verspreidt fakenews over mij in NWS.
[..]
quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
GM GM
Dat jullie er maar een prachtige woensdag van maken.
Hallo maatjes. Wat brengt de dag vandaag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoelang ga je nog door met deze act?quote:Op woensdag 18 oktober 2023 07:47 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Woordle 851 4/6
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 647 5/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟨
⬛🟨🟨⬛🟩⬛
🟨🟨🟩⬛🟩🟨
⬛⬛🟩🟨🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik heb deze Quordle in 9/9 pogingen. Kun jij deze 4 woorden raden?
⬜⬜⬜🟨⬜ ⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟨⬜ 🟩⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟨⬜ 🟩🟩🟩🟩🟩
⬜⬜🟨🟨⬜ ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟨🟨 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟨⬜⬜⬜🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩 ⬛⬛⬛⬛⬛
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜⬜⬜🟩🟩
⬜🟩⬜🟩⬜ ⬜⬜⬜🟩🟩
⬜⬜⬜🟩⬜ ⬜🟨⬜🟩🟩