SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe moe ik van die figuren word die dat daadwerkelijk zo zien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Heel erg van die vermoorde Zweden maarrrrrrrrrrr de Israëliërs zijn ook geen lieverdjes dus begrijpelijk is het wel.
Eigenlijk wel, de 'superfantastische' z-book van 4k die ongeveer 34 kilo weegt die ik als werklaptop zou krijgen is nog trager dan mijn eigen 3 jaar oude macbook airquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je het voor je werk niet nodig.
Nouja, ze waren allebei zelf ook fans natuurlijkquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja niets zal wel per ongeluk zijn wat dat betreft. [..] If you could concentrate...
Allahu Akbar?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en weer in de buurt van dezelfde bar
Ok, zal even een ticket aanmaken zodat je een scriptje in AE kunt toevoegen zodat ik weer door kanquote:
Niet van je IT matties een localadmin account krijgen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IT'ers die alles willen managen waardoor je voor elk lettertype dat je wilt installeren weer een ticket moet gaan maken
In watquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, zal even een ticket aanmaken zodat je een scriptje in AE kunt toevoegen zodat ik weer door kan
Is essie zo'n creepquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik houd er wel van als ze een beetje creepy doen.
Zelf hier ook een Mac. En op zich geen problemen met IT. Maar ja, ik heb ze ook nooit nodig, alleen om licenties voor andere software erop te zetten of zo. Of een GitHub-repo toegangquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, de 'superfantastische' z-book van 4k die ongeveer 34 kilo weegt die ik als werklaptop zou krijgen is nog trager dan mijn eigen 3 jaar oude macbook air
Kijk, daar gaat het al. IT en Adobe gaan niet samen (Adobe en windows 11 overigens ook nietquote:
Vond Kalmthout al op het randjequote:Op maandag 16 oktober 2023 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Brussel, maar dat is de terreurhoofdstad van west europa
Ja ik werk nu maar op een gammele HP laptop op werk, ik ga mijn eigen macbook niet meenemen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelf hier ook een Mac. En op zich geen problemen met IT. Maar ja, ik heb ze ook nooit nodig, alleen om licenties voor andere software erop te zetten of zo. Of een GitHub-repo toegang
Uberhaupt Adobe.... Oke , AEM is wel nice, soms, als je het als author gebruikt en wat verstand hebt. Als developer.....quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het al. IT en Adobe gaan niet samen (Adobe en windows 11 overigens ook niet)
Mijn Thinkpad is qua performance best goed; alleen kan ik niet zoveel met Windows tegenwoordig. Voor dagelijks gebruik eigenlijk altijd de Macbook.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, de 'superfantastische' z-book van 4k die ongeveer 34 kilo weegt die ik als werklaptop zou krijgen is nog trager dan mijn eigen 3 jaar oude macbook air
Bedrijven waar zo'n strenge controle is zou ik niet eens willen werken. Dat zegt genoeg over het type bedrijf.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het al. IT en Adobe gaan niet samen (Adobe en windows 11 overigens ook niet)
Blijf dan maar uit de buurt van Molenbeekquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond Kalmthout al op het randje
Nee, I resemble a means to keep oneself coolquote:
Iedere keer als m'n laptop me bedelt om W11 te installeren krijg ik een warm gevoel van binnen als ik de melding wegklik.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik heb Adobe wel een beetje nodig, 99% van mijn werk doe ik daarinquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uberhaupt Adobe.... Oke , AEM is wel nice, soms, als je het als author gebruikt en wat verstand hebt. Als developer.....
Bij grote bedrijven ontkom je er vaak niet aan (tenzij je boven een bepaalde pay grade zit, dan kan ineens vanalles).quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bedrijven waar zo'n strenge controle is zou ik niet eens willen werken. Dat zegt genoeg over het type bedrijf.
We zijn in Nederland, we posten op een Nederlands forum. Schrijf ajb dan ook in het Nederlandsquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, I resemble a means to keep oneself cool
Flash games makenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik heb Adobe wel een beetje nodig, 99% van mijn werk doe ik daarin
Nou ik moet zeggen, voel me toch ook nooit echt op m'n gemak in Brussel. In de binnenstad in ieder geval.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond Kalmthout al op het randje
Mja, die laptops hier zitten ook met een permanente onedrive connectie en allerlei andere rotzooi om het 'veilig' te houden waardoor het stronttraag wordtquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Thinkpad is qua performance best goed; alleen kan ik niet zoveel met Windows tegenwoordig. Voor dagelijks gebruik eigenlijk altijd de Macbook.
I don't really see the issue here.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We zijn in Nederland, we posten op een Nederlands forum. Schrijf ajb dan ook in het Nederlands
Gecondoleerd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik heb Adobe wel een beetje nodig, 99% van mijn werk doe ik daarin
Het was een referentiequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We zijn in Nederland, we posten op een Nederlands forum. Schrijf ajb dan ook in het Nederlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik vind Brussel sowieso een zeer onaangename stadquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijf dan maar uit de buurt van Molenbeek
ik heb mn pc gewoon verteld dat hij die niet meer mag aanbiedenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere keer als m'n laptop me bedelt om W11 te installeren krijg ik een warm gevoel van binnen als ik de melding wegklik.
Mijn directe manager zou het liefste wel gewoon een mb voor me bestellen, maar die zit weer met de laag erboven die moeilijk aan het doen isquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij grote bedrijven ontkom je er vaak niet aan (tenzij je boven een bepaalde pay grade zit, dan kan ineens vanalles).
Eén van de klanten van het bedrijf waar ik werk is zo'n groot bedrijf. Soms hoor ik dan wat waar mijn gezicht spontaan eenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij grote bedrijven ontkom je er vaak niet aan (tenzij je boven een bepaalde pay grade zit, dan kan ineens vanalles).
Flash bestaat niet meerquote:
Idemquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, voel me toch ook nooit echt op m'n gemak in Brussel. In de binnenstad in ieder geval.
Ik snap de referentie nietquote:
Eens, daar hoef ik ook niet meer perse heen. Hoewel ik dan nog steeds Parijs boven Brussel zou verkiezen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IdemEn ik heb het gevoel dat Parijs precies zo is, dus daar heb ik ook geen goesting voor.
Leukste zijn browsers die niet ge-update kunnen/mogen worden. Dan houdt het soms gewoon op om dingen te kunnen doen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén van de klanten van het bedrijf waar ik werk is zo'n groot bedrijf. Soms hoor ik dan wat waar mijn gezicht spontaan eenvan wordt.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was een referentieCan I call you Charles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
We hebben dat dure bakbeest na veel gedoe nog wel kunnen testen op W10, was die wel iets sneller mee, maar alsnog sloeg het nergens op als je kijkt naar de specs die dat ding heeftquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere keer als m'n laptop me bedelt om W11 te installeren krijg ik een warm gevoel van binnen als ik de melding wegklik.
Ik ga wel naar Boedapest. Amper bontkraagjes en ik heb me nog nooit onveilig gevoeld.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, daar hoef ik ook niet meer perse heen. Hoewel ik dan nog steeds Parijs boven Brussel zou verkiezen.
Dan zou ik ook voor Parijs kiezen; maar dat is ook beetje afhankelijk van welke hoek van Parijs.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, daar hoef ik ook niet meer perse heen. Hoewel ik dan nog steeds Parijs boven Brussel zou verkiezen.
Ik zou geen banlieues in willen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik ook voor Parijs kiezen; maar dat is ook beetje afhankelijk van welke hoek van Parijs.
Ja Animate, maar niet het oorspronkelijke Flashquote:
Genot. Ik heb gewoon een Macbook waar ik mee kan doen wat ik wil.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leukste zijn browsers die niet ge-update kunnen/mogen worden. Dan houdt het soms gewoon op om dingen te kunnen doen.
Maar jij bent dan ook zo groot en breed als Lebron James.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb me nog nooit ergens bang gevoeld, past totaal niet bij mijn karakter.
Daar voel ik me ook niet onveilig nee.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ga wel naar Boedapest. Amper bontkraagjes en ik heb me nog nooit onveilig gevoeld.
Ik ook, totdat de IT-afdeling weet dat ik die spyware niet op mijn laptop heb gezetquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genot. Ik heb gewoon een Macbook waar ik mee kan doen wat ik wil.
Die heb ik ook, maar die is van mezelf en gebruik ik niet voor werkquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook Nederlander. Gratis is gratisquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die heb ik ook, maar die is van mezelf en gebruik ik niet voor werk
Tevens een IT'er met een macbook, wat ben jij voor neppe
en hij komt nooit buiten. Dat scheelt ook veelquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook zo groot en breed als Lebron James.
Loop een keer een arme wijk Johannesburg in zou ik zeggen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb ooit nog met Adobe Director gewerkt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Animate, maar niet het oorspronkelijke Flash
Een programmeur is ook wel een heel ander soort afdeling dan een systeembeheerder natuurlijkquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben ook Nederlander. Gratis is gratis
En onder den programmeurs zie je veel meer Macbooks dan alternatieven.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef UitStraling het volgende:
Klopt. Wij weten wat we doen, een systeembeheerder doet alsof.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een programmeur is ook wel een heel ander soort afdeling dan een systeembeheerder natuurlijk
Of de verkeerde buurt in Washington DC of New York.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Loop een keer een arme wijk Johannesburg in zou ik zeggen.
Ik heb eigenlijk nog best lang met WordPerfect gewerktquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog met Adobe Director gewerkt.
Want nu net zoiets is als zeggen dat je vaardig bent in WordPerfect 5.2.
Ik heb serieus erger meegemaakt, ook daar loopt het niet dun door mijn broek.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is minder erg.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of de verkeerde buurt in Washington DC of New York.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb het wel door dat er een dreigende sfeer is maar bang, nopes.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat angst in bepaalde omstandigheden een zeer gezonde eigenschap is.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een programmeur is ook wel een heel ander soort afdeling dan een systeembeheerder natuurlijk
Daar moet je dan ook iets verkeerds voor etenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb serieus erger meegemaakt, ook daar loopt het niet dun door mijn broek.
Molenbeek schijnt idd erg gezellie te zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijf dan maar uit de buurt van Molenbeek
Hier ook. Al zijn er nu wel wat security vereisten die voorbij komen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:14 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar was je in Rusland en wat deed je daar?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:19 schreef kwiwi het volgende:
O ja in Rusland om 1u 's nachts alleen op straat op zoek naar m'n hotel, met overal rondhangende groepjes russische mannen. Toen voelde ik me ook niet erg prettig
Tijdens dat gedonder met Trump? Ja, was wel minder met die Vikingquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het in Washington redelijk onaangenaam en best bedreigend.
Ja, maar in vergelijking met Zuid-Afrika valt het wel mee. In de VS kom je er meestal nog wel onberoofd vanaf.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vond het in Washington redelijk onaangenaam en best bedreigend.
Als Ess en ik driftig lullen over iets is het meestal Doctor Who ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ik zie denk ik Dr. Who? Ooit gezien, met nog een Billie Piper in een bijrol of zo. Nee, ik denk niet dat ik nu moet instappen
Olympische Spelen in Sochi, geen idee meer welk jaar dat was.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar was je in Rusland en wat deed je daar?
Slaapzequote:
2014 toch?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Olympische Spelen in Sochi, geen idee meer welk jaar dat was.
Nee, toen ik er was in 2003quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tijdens dat gedonder met Trump? Ja, was wel minder met die Viking
Dat feestje met Willem en Putin?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Olympische Spelen in Sochi, geen idee meer welk jaar dat was.
Hoog overleg met Vladquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar was je in Rusland en wat deed je daar?
Zou kunnen ja.quote:
quote:
Bijrol? Wow.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ik zie denk ik Dr. Who? Ooit gezien, met nog een Billie Piper in een bijrol of zo. Nee, ik denk niet dat ik nu moet instappen
Zat een klein maandje tussen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Viel een beetje samen met het Krim gebeuren volgens mij.
Ja klopt, was overal op het nieuws toen. Maar we zagen alleen de beelden en verstonden natuurlijk niet wat er gezegd werd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Viel een beetje samen met het Krim gebeuren volgens mij.
Dat is een links bolwerk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben voor m'n werk wel eens in...
*tromgeroffel*
Nijmegen geweest.
Nee dat begon exact in die 2 weken volgens mij.quote:
Ik mocht een keer op zakenreis.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben voor m'n werk wel eens in...
*tromgeroffel*
Nijmegen geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |