Flash games makenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik heb Adobe wel een beetje nodig, 99% van mijn werk doe ik daarin
Nou ik moet zeggen, voel me toch ook nooit echt op m'n gemak in Brussel. In de binnenstad in ieder geval.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond Kalmthout al op het randje
Mja, die laptops hier zitten ook met een permanente onedrive connectie en allerlei andere rotzooi om het 'veilig' te houden waardoor het stronttraag wordtquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Thinkpad is qua performance best goed; alleen kan ik niet zoveel met Windows tegenwoordig. Voor dagelijks gebruik eigenlijk altijd de Macbook.
I don't really see the issue here.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We zijn in Nederland, we posten op een Nederlands forum. Schrijf ajb dan ook in het Nederlands
Gecondoleerd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik heb Adobe wel een beetje nodig, 99% van mijn werk doe ik daarin
Het was een referentiequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We zijn in Nederland, we posten op een Nederlands forum. Schrijf ajb dan ook in het Nederlands
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik vind Brussel sowieso een zeer onaangename stadquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Blijf dan maar uit de buurt van Molenbeek
ik heb mn pc gewoon verteld dat hij die niet meer mag aanbiedenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere keer als m'n laptop me bedelt om W11 te installeren krijg ik een warm gevoel van binnen als ik de melding wegklik.
Mijn directe manager zou het liefste wel gewoon een mb voor me bestellen, maar die zit weer met de laag erboven die moeilijk aan het doen isquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij grote bedrijven ontkom je er vaak niet aan (tenzij je boven een bepaalde pay grade zit, dan kan ineens vanalles).
Eén van de klanten van het bedrijf waar ik werk is zo'n groot bedrijf. Soms hoor ik dan wat waar mijn gezicht spontaan eenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij grote bedrijven ontkom je er vaak niet aan (tenzij je boven een bepaalde pay grade zit, dan kan ineens vanalles).
Flash bestaat niet meerquote:
Idemquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ik moet zeggen, voel me toch ook nooit echt op m'n gemak in Brussel. In de binnenstad in ieder geval.
Ik snap de referentie nietquote:
Eens, daar hoef ik ook niet meer perse heen. Hoewel ik dan nog steeds Parijs boven Brussel zou verkiezen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
IdemEn ik heb het gevoel dat Parijs precies zo is, dus daar heb ik ook geen goesting voor.
Leukste zijn browsers die niet ge-update kunnen/mogen worden. Dan houdt het soms gewoon op om dingen te kunnen doen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eén van de klanten van het bedrijf waar ik werk is zo'n groot bedrijf. Soms hoor ik dan wat waar mijn gezicht spontaan eenvan wordt.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was een referentieCan I call you Charles?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
We hebben dat dure bakbeest na veel gedoe nog wel kunnen testen op W10, was die wel iets sneller mee, maar alsnog sloeg het nergens op als je kijkt naar de specs die dat ding heeftquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iedere keer als m'n laptop me bedelt om W11 te installeren krijg ik een warm gevoel van binnen als ik de melding wegklik.
Ik ga wel naar Boedapest. Amper bontkraagjes en ik heb me nog nooit onveilig gevoeld.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, daar hoef ik ook niet meer perse heen. Hoewel ik dan nog steeds Parijs boven Brussel zou verkiezen.
Dan zou ik ook voor Parijs kiezen; maar dat is ook beetje afhankelijk van welke hoek van Parijs.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eens, daar hoef ik ook niet meer perse heen. Hoewel ik dan nog steeds Parijs boven Brussel zou verkiezen.
Ik zou geen banlieues in willen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan zou ik ook voor Parijs kiezen; maar dat is ook beetje afhankelijk van welke hoek van Parijs.
Ja Animate, maar niet het oorspronkelijke Flashquote:
Genot. Ik heb gewoon een Macbook waar ik mee kan doen wat ik wil.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Leukste zijn browsers die niet ge-update kunnen/mogen worden. Dan houdt het soms gewoon op om dingen te kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |