SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ik kan niet in woorden uitdrukken hoe moe ik van die figuren word die dat daadwerkelijk zo zien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef UitStraling het volgende:
Heel erg van die vermoorde Zweden maarrrrrrrrrrr de Israëliërs zijn ook geen lieverdjes dus begrijpelijk is het wel.
Eigenlijk wel, de 'superfantastische' z-book van 4k die ongeveer 34 kilo weegt die ik als werklaptop zou krijgen is nog trager dan mijn eigen 3 jaar oude macbook airquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je het voor je werk niet nodig.
Nouja, ze waren allebei zelf ook fans natuurlijkquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja niets zal wel per ongeluk zijn wat dat betreft. [..] If you could concentrate...
Allahu Akbar?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en weer in de buurt van dezelfde bar
Ok, zal even een ticket aanmaken zodat je een scriptje in AE kunt toevoegen zodat ik weer door kanquote:
Niet van je IT matties een localadmin account krijgen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
IT'ers die alles willen managen waardoor je voor elk lettertype dat je wilt installeren weer een ticket moet gaan maken
In watquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ok, zal even een ticket aanmaken zodat je een scriptje in AE kunt toevoegen zodat ik weer door kan
Is essie zo'n creepquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja ik houd er wel van als ze een beetje creepy doen.
Zelf hier ook een Mac. En op zich geen problemen met IT. Maar ja, ik heb ze ook nooit nodig, alleen om licenties voor andere software erop te zetten of zo. Of een GitHub-repo toegangquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, de 'superfantastische' z-book van 4k die ongeveer 34 kilo weegt die ik als werklaptop zou krijgen is nog trager dan mijn eigen 3 jaar oude macbook air
Kijk, daar gaat het al. IT en Adobe gaan niet samen (Adobe en windows 11 overigens ook nietquote:
Vond Kalmthout al op het randjequote:Op maandag 16 oktober 2023 21:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja Brussel, maar dat is de terreurhoofdstad van west europa
Ja ik werk nu maar op een gammele HP laptop op werk, ik ga mijn eigen macbook niet meenemen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelf hier ook een Mac. En op zich geen problemen met IT. Maar ja, ik heb ze ook nooit nodig, alleen om licenties voor andere software erop te zetten of zo. Of een GitHub-repo toegang
Uberhaupt Adobe.... Oke , AEM is wel nice, soms, als je het als author gebruikt en wat verstand hebt. Als developer.....quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het al. IT en Adobe gaan niet samen (Adobe en windows 11 overigens ook niet)
Mijn Thinkpad is qua performance best goed; alleen kan ik niet zoveel met Windows tegenwoordig. Voor dagelijks gebruik eigenlijk altijd de Macbook.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, de 'superfantastische' z-book van 4k die ongeveer 34 kilo weegt die ik als werklaptop zou krijgen is nog trager dan mijn eigen 3 jaar oude macbook air
Bedrijven waar zo'n strenge controle is zou ik niet eens willen werken. Dat zegt genoeg over het type bedrijf.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het al. IT en Adobe gaan niet samen (Adobe en windows 11 overigens ook niet)
Blijf dan maar uit de buurt van Molenbeekquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond Kalmthout al op het randje
Nee, I resemble a means to keep oneself coolquote:
Iedere keer als m'n laptop me bedelt om W11 te installeren krijg ik een warm gevoel van binnen als ik de melding wegklik.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik heb Adobe wel een beetje nodig, 99% van mijn werk doe ik daarinquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uberhaupt Adobe.... Oke , AEM is wel nice, soms, als je het als author gebruikt en wat verstand hebt. Als developer.....
Bij grote bedrijven ontkom je er vaak niet aan (tenzij je boven een bepaalde pay grade zit, dan kan ineens vanalles).quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Bedrijven waar zo'n strenge controle is zou ik niet eens willen werken. Dat zegt genoeg over het type bedrijf.
We zijn in Nederland, we posten op een Nederlands forum. Schrijf ajb dan ook in het Nederlandsquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, I resemble a means to keep oneself cool
Flash games makenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik heb Adobe wel een beetje nodig, 99% van mijn werk doe ik daarin
Nou ik moet zeggen, voel me toch ook nooit echt op m'n gemak in Brussel. In de binnenstad in ieder geval.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond Kalmthout al op het randje
Mja, die laptops hier zitten ook met een permanente onedrive connectie en allerlei andere rotzooi om het 'veilig' te houden waardoor het stronttraag wordtquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn Thinkpad is qua performance best goed; alleen kan ik niet zoveel met Windows tegenwoordig. Voor dagelijks gebruik eigenlijk altijd de Macbook.
I don't really see the issue here.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
We zijn in Nederland, we posten op een Nederlands forum. Schrijf ajb dan ook in het Nederlands
Gecondoleerd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja ik heb Adobe wel een beetje nodig, 99% van mijn werk doe ik daarin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |