Bijrol? Wow.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:24 schreef Pheno het volgende:
Ik zie denk ik Dr. Who? Ooit gezien, met nog een Billie Piper in een bijrol of zo. Nee, ik denk niet dat ik nu moet instappen
Zat een klein maandje tussen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Viel een beetje samen met het Krim gebeuren volgens mij.
Ja klopt, was overal op het nieuws toen. Maar we zagen alleen de beelden en verstonden natuurlijk niet wat er gezegd werd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Viel een beetje samen met het Krim gebeuren volgens mij.
Dat is een links bolwerk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben voor m'n werk wel eens in...
*tromgeroffel*
Nijmegen geweest.
Nee dat begon exact in die 2 weken volgens mij.quote:
Ik mocht een keer op zakenreis.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:30 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben voor m'n werk wel eens in...
*tromgeroffel*
Nijmegen geweest.
Meanwhile, all is well in Foquevillequote:
Dat zou niet slim zijn van Poetertje, maandje erna.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat begon exact in die 2 weken volgens mij.
Je zit toch niet bij buitenlandse zaken?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mocht een keer op zakenreis.
Naar Nederland
En ik mag er nog steeds niet wonenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meanwhile, all is well in Foqueville![]()
Kun je even ondertitelen voor bos?
Nee, toen woonde ik nog in Boedapestquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zit toch niet bij buitenlandse zaken?
Ondertussen is alles put in Fokdorp.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Begon rond de 20e februari zegt internet, en de spelen waren tot de 23e.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou niet slim zijn van Poetertje, maandje erna.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, toen woonde ik nog in Boedapest
De selectie is streng, we moeten eerst een tijd het vlees in de kuip beoordelen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik mag er nog steeds niet wonen
Damn right buddy!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ondertussen is alles put in Fokdorp.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De selectie is streng, we moeten eerst een tijd het vlees in de kuip beoordelen.
We hebben wel meer blauw op straat nodig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De selectie is streng, we moeten eerst een tijd het vlees in de kuip beoordelen.
Gelukkig hebben wij het Zwitserse systeem overgenomen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gesnipperde diepvriesaardappels?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij het Zwitserse systeem overgenomen.
Alles pais en vree in Fokstad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Broodballetjes op het nachtkastje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gesnipperde diepvriesaardappels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |