Meanwhile, all is well in Foquevillequote:
Dat zou niet slim zijn van Poetertje, maandje erna.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat begon exact in die 2 weken volgens mij.
Je zit toch niet bij buitenlandse zaken?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mocht een keer op zakenreis.
Naar Nederland
En ik mag er nog steeds niet wonenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meanwhile, all is well in Foqueville![]()
Kun je even ondertitelen voor bos?
Nee, toen woonde ik nog in Boedapestquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zit toch niet bij buitenlandse zaken?
Ondertussen is alles put in Fokdorp.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Begon rond de 20e februari zegt internet, en de spelen waren tot de 23e.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou niet slim zijn van Poetertje, maandje erna.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, toen woonde ik nog in Boedapest
De selectie is streng, we moeten eerst een tijd het vlees in de kuip beoordelen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik mag er nog steeds niet wonen
Damn right buddy!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ondertussen is alles put in Fokdorp.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De selectie is streng, we moeten eerst een tijd het vlees in de kuip beoordelen.
We hebben wel meer blauw op straat nodig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De selectie is streng, we moeten eerst een tijd het vlees in de kuip beoordelen.
Gelukkig hebben wij het Zwitserse systeem overgenomen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gesnipperde diepvriesaardappels?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij het Zwitserse systeem overgenomen.
Alles pais en vree in Fokstad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Broodballetjes op het nachtkastje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gesnipperde diepvriesaardappels?
Kaasfonduequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij het Zwitserse systeem overgenomen.
Ik ken een leuk grafiekje hiervan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien is ondertitelaar toch niet het vak voor mij.
Ik ben dan ook heel beschaafd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een heel beschaafd Dunning Kruger grafiekje. Meestal zijn ze iets onaardiger.
Mogen ze het stadion überhaupt nog uit vannacht?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:25 schreef Xilia het volgende:
Aan het wachten tot mijn familie veilig en wel uit het stadion (Brussel) is en in de auto op weg naar huis is
Net appje gehad dat ze in de auto zittenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mogen ze het stadion überhaupt nog uit vannacht?
Wow, dat is echt fijn nieuws, maar nu nog duimen dat ze snel thuis zijn en niet te lang in de stress zittenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:28 schreef Xilia het volgende:
[..]
Net appje gehad dat ze in de auto zitten
Echt in paniek waren ze gelukkig niet, althans zo kwam het over.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wow, dat is echt fijn nieuws, maar nu nog duimen dat ze snel thuis zijn en niet te lang in de stress zitten
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:25 schreef Xilia het volgende:
Aan het wachten tot mijn familie veilig en wel uit het stadion (Brussel) is en in de auto op weg naar huis is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
begrijpelijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:46 schreef Xilia het volgende:
We hebben zelfs nog getwijfeld om ook te gaan want er waren nog tickets.
Zelf waren we net terug uit Wenen dus niet gedaan, vanmiddag nog spijt, vanavond echter niet meer![]()
quote:@spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:46 schreef Xilia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom maar weer dan
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
Nou ja, het is nog geen 6u en donker. Niet zo vreemd toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 05:44 schreef Karzai het volgende:
Gebeurt weer vreemde shit, het is hier verdacht stil op straat
Normaal rijdt er minimaal een scooter per kwartier door de straat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 05:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, het is nog geen 6u en donker. Niet zo vreemd toch?
Iedereen heeft zich verslapenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 05:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Normaal rijdt er minimaal een scooter per kwartier door de straat.
Het verkeer gaat hier meestal 24 uur per dag wel doorquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 05:55 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen heeft zich verslapen
Nou, geniet er van danquote:
ja weer al die kutkinderenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 06:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vandaag weer ballenbakbrigadier?
Met of zonder tape op je mond?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 07:50 schreef mschol het volgende:
geslapen als een blok, dat is lang geleden
euhm..?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 07:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met of zonder tape op je mond?
Schijnt een of andere nieuwe hype te zijn of zo. Ik las het vanmorgen in de krant.quote:
nooit, zou wat vreemd zijn ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Word je niet regelmatig gekidnapt in je slaap?
euhm, bijzonderquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Schijnt een of andere nieuwe hype te zijn of zo. Ik las het vanmorgen in de krant.
Ja, dat dacht ik dus ook. Ik had er tot vandaag ook nog nooit van gehoord. Schijnbaar is Haaland (de voetballer) ermee begonnen en vervolgens hebben allerlei BN'ers en influencers at overgenomen.quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vandaag komt m’n infrarood verwarming.
Jij ook al. Staan we in dezelfde trein?quote:
Donderdag weer 17 graden. Dus het is helemaal niet nodig om zo frisjes nu te zijnquote:
Hier was het nog 19. Maar het koelt gewoon 3 graden af s nachtsquote:
350W. Mijn oude kachel 2200quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh jawat gebruikt dat aan stroom?
Oh netjes. Maak je een foto?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
350W. Mijn oude kachel 2200
Bevalt eigenlijk niemand in de praktijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
350W. Mijn oude kachel 2200
Ik ben eens benieuwd. Op m’n werkkamer zit ik gewoon op dezelfde plekquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bevalt eigenlijk niemand in de praktijk.
brrquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:18 schreef bitterbal het volgende:
Zag net nog iemand in korte broek fietsen
Een kapotte rijdende bus?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:31 schreef bitterbal het volgende:
Oké bus kapot rijdt. Wordt zo moe van dat ov
Lekkere hobbelbus? Oh nvmquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:31 schreef bitterbal het volgende:
Oké bus kapot rijdt. Wordt zo moe van dat ov
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |