Meanwhile, all is well in Foquevillequote:
Dat zou niet slim zijn van Poetertje, maandje erna.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat begon exact in die 2 weken volgens mij.
Je zit toch niet bij buitenlandse zaken?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik mocht een keer op zakenreis.
Naar Nederland
En ik mag er nog steeds niet wonenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meanwhile, all is well in Foqueville![]()
Kun je even ondertitelen voor bos?
Nee, toen woonde ik nog in Boedapestquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Je zit toch niet bij buitenlandse zaken?
Ondertussen is alles put in Fokdorp.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Begon rond de 20e februari zegt internet, en de spelen waren tot de 23e.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou niet slim zijn van Poetertje, maandje erna.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, toen woonde ik nog in Boedapest
De selectie is streng, we moeten eerst een tijd het vlees in de kuip beoordelen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En ik mag er nog steeds niet wonen
Damn right buddy!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ondertussen is alles put in Fokdorp.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De selectie is streng, we moeten eerst een tijd het vlees in de kuip beoordelen.
We hebben wel meer blauw op straat nodig.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De selectie is streng, we moeten eerst een tijd het vlees in de kuip beoordelen.
Gelukkig hebben wij het Zwitserse systeem overgenomen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gesnipperde diepvriesaardappels?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij het Zwitserse systeem overgenomen.
Alles pais en vree in Fokstad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:34 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Broodballetjes op het nachtkastje.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gesnipperde diepvriesaardappels?
Kaasfonduequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij het Zwitserse systeem overgenomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |