Ik ken een leuk grafiekje hiervan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
Misschien is ondertitelaar toch niet het vak voor mij.
Ik ben dan ook heel beschaafd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is een heel beschaafd Dunning Kruger grafiekje. Meestal zijn ze iets onaardiger.
Mogen ze het stadion überhaupt nog uit vannacht?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:25 schreef Xilia het volgende:
Aan het wachten tot mijn familie veilig en wel uit het stadion (Brussel) is en in de auto op weg naar huis is
Net appje gehad dat ze in de auto zittenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:27 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Mogen ze het stadion überhaupt nog uit vannacht?
Wow, dat is echt fijn nieuws, maar nu nog duimen dat ze snel thuis zijn en niet te lang in de stress zittenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:28 schreef Xilia het volgende:
[..]
Net appje gehad dat ze in de auto zitten
Echt in paniek waren ze gelukkig niet, althans zo kwam het over.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Wow, dat is echt fijn nieuws, maar nu nog duimen dat ze snel thuis zijn en niet te lang in de stress zitten
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:25 schreef Xilia het volgende:
Aan het wachten tot mijn familie veilig en wel uit het stadion (Brussel) is en in de auto op weg naar huis is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
begrijpelijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:46 schreef Xilia het volgende:
We hebben zelfs nog getwijfeld om ook te gaan want er waren nog tickets.
Zelf waren we net terug uit Wenen dus niet gedaan, vanmiddag nog spijt, vanavond echter niet meer![]()
quote:@spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:46 schreef Xilia het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welkom maar weer dan
<a href="https://forum.fok.nl/topic/1321859/1/30" target="_blank" >HuHu en kwiwi hebben een kindje gemaakt</a> O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |