quote:Na Frankrijk speelt Oranje uit tegen Griekenland, dat sinds november 2021 geen thuisduel meer heeft verloren. In september had Nederland geen kind aan de Grieken: in Eindhoven werd het 3-0.
Griekenland - Nederland
Oranje trof de Zuid-Europeanen in september ook al. In Eindhoven werd het een makkelijke avond, de 3-0 eindstand was voor rust al bereikt. Toch is het oppassen geblazen in Athene: de ploeg heeft al bijna twee jaar geen thuiswedstrijd verloren; in november 2021 was Spanje met 0-1 te sterk. Toen was John van ’t Schip nog bondscoach van de Grieken, begin 2022 nam Gustavo Poyet die rol over.
De kracht van zijn ploeg ligt bij de defensie, met Konstantinos Tsimikas (Liverpool), Konstantinos Mavropanos (West Ham) en keeper Odysseas Vlachodimos (Nottingham Forest) als sterspelers. Bij Oranje ontbreekt de geblesseerde Frenkie de Jong, Memphis Depay keert mogelijk terug na zijn blessure.
Wanneer is Griekenland vs. Nederland op televisie te zien?
De EK-kwalificatiewedstrijd tussen Griekenland en Nederland is op maandag 16 oktober om 20:45 uur te zien op NPO1.
Ik moet ineens denken aan de WK-kwalificatie waarin ze 0-2 in 5 minuten weggaven tegen Montenegro en daardoor de plaatsing op dat moment misliepen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik moet zeggen: Deze wedstrijd heeft alle ingrediënten voor een late 1-0 nederlaag.
Ordinair.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jojoortje antwoord nooitquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
Als je niet wint moet je in ieder geval zorgen dat je niet verliest
Voor meer advies kunnen jullie altijd @:jojoortje een DM sturen
Correctie: Weg bent naar de kerkquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alleen op zondagen als je terug bent van de kerk.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ordinair.Taylor Sands.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
Dan zal ik @IkGeefEnkelLikes op mijn blokkeerlijst moeten plaatsen. Dan zie ik geen posts meer van hem (of haar)quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:46 schreef Mortaxx het volgende:
Jaaaa ik heb een like van @:ikgeefenkellikes voor die leuke grap @:coco
IkGeefEnkelLikesquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dan zal ik @:ikgeefenkellikes op mijn blokkeerlijst moeten plaatsen. Dan zie ik geen posts meer van hem (of haar)
quote:aantal posts: 0 (gemiddeld 0 per dag)
Altijd terecht.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:46 schreef KingRoland het volgende:
Ik krijg een sneer van user @:Frozen-assassin
Half geluisterdquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:34 schreef Caland het volgende:
Simons en Geertruida eruit
Malen en Van de Ven erin
@:koeman
lijkt me voor de balans beter toch een blanke erin te houdenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:50 schreef Netsplitter het volgende:
Niks gemist aan de eerste helft gezien de start.
Weghorst zal nooit meer geselecteerd worden na die blunder?
Hey vriendjequote:Op maandag 16 oktober 2023 21:50 schreef Netsplitter het volgende:
Niks gemist aan de eerste helft gezien de start.
Weghorst zal nooit meer geselecteerd worden na die blunder?
Luuk de Jong, Kenneth Taylor, Kevin Strootman, Xavi Simons.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Halve minuut gespeeld en Simons is weer eens verontwaardigd
jaraquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:52 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Bergwijn is de meest waardeloze aankoop van Ajax in de afgelopen 10 jara
Als je 2023 niet meetelt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:52 schreef GGMM het volgende:
Stelling: Bergwijn is de meest waardeloze aankoop van Ajax in de afgelopen 10 jara
Alsof die ooit scoortquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:53 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Bal had op Weghorst gemoeten. Kut Bergwijn.
Nouja toen liep het allemaal nog goed af. Daar heb ik nu meer twijfels over bij een nederlaag.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan de WK-kwalificatie waarin ze 0-2 in 5 minuten weggaven tegen Montenegro en daardoor de plaatsing op dat moment misliepen.
moeten we straks tegen Kroatie. Nou, weet je wel hoe het aflooptquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja toen liep het allemaal nog goed af. Daar heb ik nu meer twijfels over bij een nederlaag.
Klopt, maar dat wisten we toen ook nog niet. Die laatste pot in een leeg stadion tegen Noorwegen was ook mokerslecht natuurlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nouja toen liep het allemaal nog goed af. Daar heb ik nu meer twijfels over bij een nederlaag.
Hij bedoelde vast die Chileenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jara trouwens
ggmm was vast te lui om het op te zoeken hoe je jaar schrijft.
Klopt, het was de laatste kwalificaties ook niet zoveel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wisten we toen ook nog niet. Die laatste pot in een leeg stadion tegen Noorwegen was ook mokerslecht natuurlijk.
Dat kan niet aangezien het al bezig was.quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je was toch net van de ratten af?
Wow @Jojoortje is erquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een ongelooflijke zaadpot.
Gaarne een goal!
Tevens: HALLO!
Beetje overdreven. Dan kunnen ze in amerika de NFL en NBA elke dag wel aflasten.quote:
Aanvallend onmachtig!!!quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom gooi je het systeem overhoop als je de wedstrijd volledig onder controle hebt.
Die Belgen waren net zo lekker op schot.quote:
hoiquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef Jojoortje het volgende:
Wat een ongelooflijke zaadpot.
Gaarne een goal!
Tevens: HALLO!
Hier kan ik niet om lachenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die Belgen waren net zo lekker op schot.
Omdat je nu in 7 minuten meer mogelijkheden en kansen bij elkaar speelt dan in de vorige 45quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waarom gooi je het systeem overhoop als je de wedstrijd volledig onder controle hebt.
Niet eerlijk natuurlijk als Zweden het met 2 fans minder moet doenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit kan niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Okay.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:58 schreef klaasweetalles het volgende:
reijnders is eecht 5 klasse beter dan frenkie de jong
Een type Chilavert lost twee problemen opquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
We missen een type Charisteas
Frenkie in vorm is dan weer beter dan Reijnders.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Malen voor Weghorst was logischquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Aanvallend onmachtig!!!
Wellicht had hij dan beter Weghorst gewisseld maar hee.
Jerdy Schouten ookquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:58 schreef klaasweetalles het volgende:
Erg goed, met jou ook hopelijk?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Hoe is het?
Ik ben wel fan van Reijnders.
frenkie is een middelmatige kut spelerquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Frenkie in vorm is dan weer beter dan Reijnders.
Mits hij kan kappen met dat loopje elke keer
Frenkie is vandaag ook weer onzichtbaar. Weg met die gozer.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
frenkie is een middelmatige kut speler
reijnders is 5 klasse beter
frenkie de jong heeft ondertussen 5 grote toernooien gespeeld
en altijd gefaald
IK WIL FRENKIE UIT HET ORANJE HEBBEN!
Er was anders 1 persoon door wie ze niet werden gemist.quote:
Zeker.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed, met jou ook hopelijk?
Ik kijk maar half eerlijk gezegd, zonder FOK had ik waarschijnlijk niet eens de TV aangezet
hallo jojoquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Als oud VBL mod moet je wel het belang van deze wedstrijd inzien hč.
quote:
Erg mooi.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:01 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zeker.![]()
Als oud VBL mod moet je wel het belang van deze wedstrijd inzien hč.
@ronald_koeman Graag kappen met Frenkie selecteren!quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
frenkie is een middelmatige kut speler
reijnders is 5 klasse beter
frenkie de jong heeft ondertussen 5 grote toernooien gespeeld
en altijd gefaald
IK WIL FRENKIE UIT HET ORANJE HEBBEN!
Is het toen allemaal begonnen mis te gaan ja?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bij Bergwijn gaat alles wel mis rond de 16.
Feyenoord zou gewoon winnen van dit Nederlands Elftal.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Slot zal wel blij zijn dat 'ie volgende interlandbreak gewoon beschikking heeft over Wieffer en Geertruida.
Jezus wat een kutmongolen.
En dan is ook nog alle friet op, en Freek de Jonge op de radio.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef RipCity het volgende:
35.000 mensen in het stadion
Momenteel zitten er 35.000 mensen in het Koning Boudewijnstadion. Zij worden aangemaand te blijven zitten in de tribunes.
Zit je daar in de kou. EN ook nog eens in belgie.
Ik vond de elftallen van 2000-2008 ook veel mooier maar misschien komt dat omdat ik toen jong was.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg mooi.
Ja nee dit Nederlands elftal doet me weinig helaas
Ik mis de tijden van '98 eigenlijk, maar ik wil niet op Tong lijken dus vergeet dat ik dat heb gezegd
hun probleemquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Brussel leeft al mee met Zweden.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef Erasmus het volgende:
[..]
@:Ronald_Koeman Graag kappen met Frenkie selecteren!
Ok.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Feyenoord zou gewoon winnen van dit Nederlands Elftal.
Ook met de Geert en Hartman in een Oranje shirt?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Feyenoord zou gewoon winnen van dit Nederlands Elftal.
Je zou het wat vaker eens met mij moeten zijnquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens eigenlijk.
@gogoswedenquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef RipCity het volgende:
Wie neemt er als eerste een zweeds vlaggetje als UI
Tong nog actief op Fok?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg mooi.
Ja nee dit Nederlands elftal doet me weinig helaas
Ik mis de tijden van '98 eigenlijk, maar ik wil niet op Tong lijken dus vergeet dat ik dat heb gezegd
Nou, zijn (loop)acties voor de zestien vind ik vandaag prima eigenlijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef Zorro het volgende:
[..]
Is het toen allemaal begonnen mis te gaan ja?
toen later begonnen onder zijn alias @klaasweetallesquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zal z'n wachtwoord wel kwijt zijn ofzo.
Wat een sukkel ben je dan.
- -
Leuk,een plaatje van benefietfestival voor Oekrainequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Brussel leeft al mee met Zweden.
Zowaar een terechte postquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef klaasweetalles het volgende:
pleur toch op met je brobby
EXIT KOEMAN
2008 groepsfasegenotquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond de elftallen van 2000-2008 ook veel mooier maar misschien komt dat omdat ik toen jong was.
Inbox bommetje vol.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:41 schreef Caland het volgende:
Als je niet wint moet je in ieder geval zorgen dat je niet verliest
Voor meer advies kunnen jullie altijd @:jojoortje een DM sturen
2002 -> uitgeschakeld in de kwalificatie tegen Ierlandquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond de elftallen van 2000-2008 ook veel mooier maar misschien komt dat omdat ik toen jong was.
Ik koop een krakkemikkige kast bij ikeaquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef Caland het volgende:
Ik ga uit solidariteit morgen gehaktballetjes maken
@Wazaaaaaquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die zal z'n wachtwoord wel kwijt zijn ofzo.
Wat een sukkel ben je dan.
- -
Praat je zo over mij?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nuja.
Alles beter dan Weghorst. Zelfs Bobbie.
2006 kijk ik nog regelmatig terug. Jammer dat we een kaart aan werden genaaid door Figo.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
2002 -> uitgeschakeld in de kwalificatie tegen Ierland
2004 -> Kuttoernooi, gered door Milan Barros, vernederd tegen Portugal
2006 -> Schoppartij tegen Portugal
2008 -> Eruit tegen Arshavin met zijn vetpens
Waarvoor nu weer? Israel?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh dat hebben we dit weekend weer.
Zeker weten. Zerrouki is eigenlijk gewoon beter en Lopez is een prima back-up.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:04 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ook met de Geert en Hartman in een Oranje shirt?
Coco was lenient vanavond, daar maak ik nu naar hartelust misbruik van.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
De posts van -XOR- zijn niet van hoogstaand niveau
Echtquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef GGMM het volgende:
Wacht, die terrorist had een Ajax-shirt aan?
Godverdomme we blijven pech hebben
Lijkt me niet, hij schoot namelijk wel raakquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef GGMM het volgende:
Nee?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Loting Afrika Cup al gezien?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef GGMM het volgende:
Post van het jaar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me niet, hij schoot namelijk wel raak
Na 3 mislukte grappen is deze wel leukquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was ironisch genoeg nog de beste wedstrijd waarin we werden uitgeschakeld (en meest onterechte uitschakeling)quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
2006 kijk ik nog regelmatig terug. Jammer dat we een kaart aan werden genaaid door Figo.
Hey maatje.quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef Bezsen het volgende:
Erg jammer dat jojoortje mij afdoet met een duimpje
Too soon..quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]Heel Afrika doet gewoon meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Wees welkom in mijn landquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Zipportal in VBL / België - Zweden Afgelast na tereuraanslag IS
Dan heeft het niet zo veel met islam te maken…quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:08 schreef GGMM het volgende:
Bedankt voor deze statistiek.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef Cara het volgende:
Griekenland de topscoorder van de nr. 2 van Nederland op de bank.
Nederland de niet-scorende spits van de nr. 16 op het veld.
Flophostquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Deze wedstrijd had wel een potje Haxball in de rust kunnen gebruiken.
Wist je nog mijn Blue Band grap?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:12 schreef GGMM het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om de grap van @:caland
Hopelijk vraagt iemand morgen op m'n werk ook of hij een Ajax-shirt aanhad, dan doe ik net alsof ik grappig ben
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:12 schreef Elan het volgende:
Wat een poepwedstrijd.
Waarom niet gewoon met Luuk de Jong beginnen in plaats van Woutje Weghorst en Brubby.
Eensquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Deze wedstrijd had wel een potje Haxball in de rust kunnen gebruiken.
Niet als WIJ nog 2x winnen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:12 schreef -XOR- het volgende:
Huh? Griekjes hebben niets aan een gelijkspel?
Zijn gewoon 2e bij winst op een al geplaatst Frankrijk.
Ja, daar schrik ik nog regelmatig van wakkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wist je nog mijn Blue Band grap?
Michiel Kramer hadden ze beter mee kunnen nemen ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:11 schreef Cara het volgende:
Griekenland de topscoorder van de nr. 2 van Nederland op de bank.
Nederland de niet-scorende spits van de nr. 16 op het veld.
Bedankt klaas.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
dodelijke schietpartij bij belgie zweden
Weer de hele avond gore schieten in je nestquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik eet nu een bammetje met gehakt en een augurk erop.
Slowpokedquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Steve Irwin is doodgestoken door een pijlstaartrog.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef klaasweetalles het volgende:
Het veldspel is op zich wel prima, vooral de eerste helft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef Caland het volgende:
Ik vind het eigenlijk niet eens zo slecht als je met name het veld en de voorhoede van Oranje ziet.
Je bent zelf gore schieten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer de hele avond gore schieten in je nest
ah, WIJ hadden een wedstrijd minder gespeeld zie ik nu inderdaad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet als WIJ nog 2x winnen.
Dat komt door het geluidje uit je koelkast.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, daar schrik ik nog regelmatig van wakker
Olof Palme is vermoordquote:
Ek is in een corrupt land, waar mensenrechten worden geschonden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:15 schreef Saekerhett het volgende:
Volgens mij willen ze helemaal niet naar het EK.
Het is wachten tot Koeman Seuntjens en Azarkan brengt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het veldspel is op zich wel prima, vooral de eerste helft.
Voorin is het wel heel slecht, maar goed das niveautje degradatiezone in de Eredivisie.
Trinity gaat dood in deel 3 van The Matrix.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:14 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Steve Irwin is doodgestoken door een pijlstaartrog.
Nazi-Duitsland?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:16 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ek is in een corrupt land, waar mensenrechten worden geschonden.
Niet door Koeman als ik vandaag zo zie.quote:
Deel 4 schijnt kut te zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:16 schreef Coco het volgende:
[..]
Trinity gaat dood in deel 3 van The Matrix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |