Bron HLN.bequote:LIVE. Twee doden bij terreuraanslag in Brussel tegen Zweedse supporters - Dader nog op de vlucht - Eist in video aanslag op in naam van IS
In de Ieperlaan in Brussel heeft maandagavond een schietpartij plaatsgevonden. Daarbij zijn twee personen van Zweedse nationaliteit om het leven gekomen. Dat bevestigen bronnen binnen de politie. Volgens onze informatie zijn het twee Zweedse supporters. De dader sloeg op de vlucht en kon nog niet gevat worden. De omstandigheden van de schietpartij zijn nog niet duidelijk.
Hoe kun je nou 20x harder bestraft worden dan de slachtoffers?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef Erasmus het volgende:
Jezus wat vreselijk
Dat die gore varkens 20x harder bestraft worden
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kook van woede. Wat hebben die onschuldige burgers nu weer misdaan.
Mijn punt was duidelijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kun je nou 20x harder bestraft worden dan de slachtoffers?
Was dus een joodquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef Bezsen het volgende:
Lol die terrorist had ajax shirt aan op livestream
Nee niet echt. Je hebt het over ‘varkens’ terwijl het nu over 1 dader gaat? Of richt je je op de moslims in zijn algemeenheid in je tirade?quote:
Vieze klootzak. Ik hoop dat je snel gepakt wordt en dat je de rest van je miezerige bestaan in de isoleercel doorbrengt.quote:
Ik sta niet achter dit gedrag. Is het nu terrorist pleegt aanslag of Ajax-hooliganquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik wil dat jij hier afstand van neemt als ajacied
https://www.mirror.co.uk/(...)sels-attack-31204566quote:Belgium vs Sweden abandoned after two people in football shirts shot dead in Brussels
Ik moest hier ook aan denken. Die weet dus niets van het Nederlands voetbal.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:15 schreef Kriegel het volgende:
En dan een jodenshirt dragen, die heeft het begrepen. :/
Als je denkt dat IS maar uit 1 dader bestaat kunnen we het beste nu kappen met dit rare gesprek.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee niet echt. Je hebt het over ‘varkens’ terwijl het nu over 1 dader gaat? Of richt je je op de moslims in zijn algemeenheid in je tirade?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |