Bron HLN.bequote:LIVE. Twee doden bij terreuraanslag in Brussel tegen Zweedse supporters - Dader nog op de vlucht - Eist in video aanslag op in naam van IS
In de Ieperlaan in Brussel heeft maandagavond een schietpartij plaatsgevonden. Daarbij zijn twee personen van Zweedse nationaliteit om het leven gekomen. Dat bevestigen bronnen binnen de politie. Volgens onze informatie zijn het twee Zweedse supporters. De dader sloeg op de vlucht en kon nog niet gevat worden. De omstandigheden van de schietpartij zijn nog niet duidelijk.
Hoe kun je nou 20x harder bestraft worden dan de slachtoffers?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:57 schreef Erasmus het volgende:
Jezus wat vreselijk
Dat die gore varkens 20x harder bestraft worden
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kook van woede. Wat hebben die onschuldige burgers nu weer misdaan.
Mijn punt was duidelijk.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:59 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe kun je nou 20x harder bestraft worden dan de slachtoffers?
Was dus een joodquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:03 schreef Bezsen het volgende:
Lol die terrorist had ajax shirt aan op livestream
Nee niet echt. Je hebt het over ‘varkens’ terwijl het nu over 1 dader gaat? Of richt je je op de moslims in zijn algemeenheid in je tirade?quote:
Vieze klootzak. Ik hoop dat je snel gepakt wordt en dat je de rest van je miezerige bestaan in de isoleercel doorbrengt.quote:
Ik sta niet achter dit gedrag. Is het nu terrorist pleegt aanslag of Ajax-hooliganquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:13 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik wil dat jij hier afstand van neemt als ajacied
https://www.mirror.co.uk/(...)sels-attack-31204566quote:Belgium vs Sweden abandoned after two people in football shirts shot dead in Brussels
Ik moest hier ook aan denken. Die weet dus niets van het Nederlands voetbal.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:15 schreef Kriegel het volgende:
En dan een jodenshirt dragen, die heeft het begrepen. :/
Als je denkt dat IS maar uit 1 dader bestaat kunnen we het beste nu kappen met dit rare gesprek.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee niet echt. Je hebt het over ‘varkens’ terwijl het nu over 1 dader gaat? Of richt je je op de moslims in zijn algemeenheid in je tirade?
Ach daar is vrijgezel GGMM weer om de rare uitspraken van zijn onderdaan Erasmus te duiden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:26 schreef GGMM het volgende:
Als de @:de_boswachter zich met grotere zaken dan poep en pies gaat bemoeien gaat het vaak mis.
Er is tot nu toe maar één dader ja. Lekker generaliseren hé zo in het blauw.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:22 schreef Erasmus het volgende:
Als je denkt dat IS maar uit 1 dader bestaat kunnen we het beste nu kappen met dit rare gesprek.
Voerde hij het uit in een Ajax shirt of wat?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:44 schreef Marsenal het volgende:
Bij Ajax nemen wij publiekelijk en zonder compromissen afstand van deze persoon in kwestie. Wij zijn geschokt door de verschrikkelijke aanslag en ons hart gaat uit naar de slachtoffers en de nabestaanden. We willen benadrukken dat dit niks met voetbal heeft te maken.
Misschien is de beste man wel in België geboren? Waarom zou je hem dan in huis willen nemen?quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:47 schreef einzeinz het volgende:
2 doden en meteen het land in rep en roer. Man man man, je hebt toch geen schrik voor zo'n lonewolf?
Ben wel eens benieuwd waar die honderduizenden mensen zitten die massaal voorstander waren voor het aantrekken van deze bevolkingsgroep? Ze gingen ze toch in huis nemen? Ze gingen ze toch integreren in de maatschappij?
Het zijn zo'n lieve mannen, ze liegen alleen een beetje over hun leeftijd en afkomst maar wie heeft nog nooit gelogen?
Ik hoor hen precies niet, willen ze vanonder hun steen komen en zien wat dergelijk crapuul aanricht?
https://www.ilgiornale.it(...)uxelles-2227005.htmlquote:Op maandag 16 oktober 2023 22:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Voerde hij het uit in een Ajax shirt of wat?
quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
https://www.ilgiornale.it(...)uxelles-2227005.html
Niet zomaar twee doden he, het zijn slachtoffers van een zieke moordende religek.quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:47 schreef einzeinz het volgende:
2 doden en meteen het land in rep en roer. Man man man, je hebt toch geen schrik voor zo'n lonewolf?
Ben wel eens benieuwd waar die honderduizenden mensen zitten die massaal voorstander waren voor het aantrekken van deze bevolkingsgroep? Ze gingen ze toch in huis nemen? Ze gingen ze toch integreren in de maatschappij?
Het zijn zo'n lieve mannen, ze liegen alleen een beetje over hun leeftijd en afkomst maar wie heeft nog nooit gelogen?
Ik hoor hen precies niet, willen ze vanonder hun steen komen en zien wat dergelijk crapuul aanricht?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 05:50 schreef einzeinz het volgende:
Geen idee waarom ze de naam willen afkorten. Is niet nodig, we vinden hem wel!
Zijn moeder is trots op hem.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 01:51 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet zomaar twee doden he, het zijn slachtoffers van een zieke moordende religek.
Het zal je zoon, broer of man maar zijn.
Nu niet meer, hij ligt in het mortuarium.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 06:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]zou het wat uitmaken voor hem denk je?
AAh heerlijk gelukkig is die dood..scheelt de gemeemschap weer duizendeneuro'squote:Op dinsdag 17 oktober 2023 08:18 schreef maily het volgende:
en weg
Verdachte terreuraanslag Brussel doodgeschoten in Schaarbeek
Denk de @rendac @Zipportalquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 10:59 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Nu niet meer, hij ligt in het mortuarium.
Honderden lone wolves klinkt als een samenwerking in naam van iets of iemand. Wat kan dat toch zijn?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 13:34 schreef einzeinz het volgende:
Voila, we kunnen weer naar de waan van de dag. Intussen zijn we dit soort lonewolf acties intussen wel gewoon in Europa. 1 haatbaard uitgeschakeld, nog honderden te gaan.
Straks nog wat Hamas-strijders er bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |