Dus het kan wel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:52 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Beetje zoals het "rebellen" gebied in Syrië. Of Libië.
Ja precies, een en al ellendequote:Op maandag 16 oktober 2023 22:02 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Gaza is een strook land waar veel Palestijnen naar toe zijn verdreven in de onafhankelijkheidsoorlog van Israèl van 1948. Dat was toen nog grondgebied van Egypte die ze daar opving in vluchtelingenkampen. Egypte was toen in de veronderstelling Israël in de toekomst te kunnen verslaan en de Palestijnen weer naar hun oorspronkelijke gebieden te brengen. Na de Jim Kimpoeroorlog van 1973 kwam Sadat tot inkeer dat Israël een blijvend buurland zou worden, waar je beter vrede mee kon sluiten, wat vijf /zes later ook gebeurde onder president Jimmy Carter op Camp David.
De Palestijnen wilde Egypte er eigenlijk er niet bij hebben, en zei tegen Israël maar RUR met de Gazastrook.
Israël heeft de Gazastrook tot haar probleemgebied gemaakt door de Zesdaagse oorlog van 1967, toen ze de eerder weggejaagde Palestijnen in de Gazastrook en de Westelijke Jordaanoever opnieuw gingen bezetten.
Jordanië zei later ook RUR met de Westelijke Jordaanoever tegen Israël, want Koning Hoessein was maar al te bang dat die vele Palestijnen anders zijn bewind omver zouden wippen.
Alleen de beelden vrijgegeven.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:08 schreef Vis1980 het volgende:
Die Mia is vrijgelaten.
Edit: toch weer niet. Jeeeeej Op1.
Ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:49 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik denk dat Israël ook al lang via informanten uit Gaza weet waar die mensen zo'n beetje gevangen gehouden worden.
Maar probeer maar eens een kleine 200 mensen gelijktijdig te bevrijden als de gijzelaars hen het mes op de keel houdt.
Nou ja, die krijgt natuurlijk ook ineens wat in zijn oor oid.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:10 schreef superniger het volgende:
[..]
FAKE NEWS van OP1 en Sven Kockelmann.
Jezus.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Als ze nog leven.
Ik zie die filmpjes voorbij komen (vandaag weer 2) die geupload worden op facebookpaginas (en er vanaf gehaald worden, en te vinden zijn op Telegram) van die jonge mensen (van het festival). Door Hamas. Het martelen en smeken en daarna moorden, nadat ze ontvoerd zijn. Te smerig voor woorden. Ik heb geen idee of dat direct na de ontvoering gemaakt is, of veel later, en nu pas geupload wordt. Het is zo ziek, omdat familieleden dat soort pagina's als eerste zien.
Onbeschrijflijk leed. Om zoiets te uploaden met de telefoon van iemands kind.
Dit is niet over hoor. Dit gaat iedere dag door.
Palestijnen zijn gewoon inheemse mensen, 1400 jaar geleden bekeerd tot de islam.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:37 schreef Salina het volgende:
Maar waar komen jullie vandaan, Palestijnen?
Sorry, het is niet iets voor hier. Het maakt me alleen zo boos en moedeloos.quote:
Jaja.. insert vaag filmpje van een of andere dodo en je hebt alle media in alle westerse landen helemaal in de smiezen hoor.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:48 schreef BookFreak het volgende:
De ontmaskering van de hypocriete westerse zionistische media.
Hetzelfde soort argumentatie als Mohammed Hijab in de video zelf gebruikt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:57 schreef Perrin het volgende:
[..]
Jaja.. insert vaag filmpje van een of andere dodo en je hebt alle media in alle westerse landen helemaal in de smiezen hoor.
Zou je als familielid niet liever de werkelijkheid aanschouwen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:11 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja.
Als ze nog leven.
Ik zie die filmpjes voorbij komen (vandaag weer 2) die geupload worden op facebookpaginas (en er vanaf gehaald worden, en te vinden zijn op Telegram) van die jonge mensen (van het festival). Door Hamas. Het martelen en smeken en daarna moorden, nadat ze ontvoerd zijn. Te smerig voor woorden. Ik heb geen idee of dat direct na de ontvoering gemaakt is, of veel later, en nu pas geupload wordt. Het is zo ziek, omdat familieleden dat soort pagina's als eerste zien.
Onbeschrijflijk leed. Om zoiets te uploaden met de telefoon van iemands kind.
Dit is niet over hoor. Dit gaat iedere dag door.
Zo irritant als mensen geen antwoord geven op vragen die gesteld wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:48 schreef BookFreak het volgende:
Bloedirritant inderdaad. Slechte beurt van Piers Morgan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 04:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Zo irritant als mensen geen antwoord geven op vragen die gesteld worden
He wat naar.. Beetje zoals jouw broeders die de dag na de terreur hun medeleven toonden richting slachtoffers. Een pro-Palestijnen demonstratie vonden zij niet zo gepast op dat moment.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:51 schreef Slayage het volgende:
De Britten blijven doorgaan met het vergoelijken van de wandaden
[ twitter ]
Hele filmpje gekeken, en hij klinkt als alle andere moslims. But what about what about what about... echt irritant, geeft nergens antwoord op. Echt een slechte beurt van Mohammed Hijab met zijn mega minderwaardigheidscomplexje. Ik geloof Westerse bronnen niet, maar die van Palestina wel meteenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:48 schreef BookFreak het volgende:
Wat is eigenlijk jouw oplossing dan?quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:51 schreef Slayage het volgende:
De Britten blijven doorgaan met het vergoelijken van de wandaden
[ twitter ]
Ten eerste wijkt het Joodse gedeelte van hun gen niet significant af. Ten tweede, zelfs als ze bekeerde niet-Joden zouden zijn, wat ze alleen in de hoofden van anti Semieten zijn, zijn ze dat al zo lang dat ze for all intents and purposes Joods zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:43 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Palestijnen zijn gewoon inheemse mensen, 1400 jaar geleden bekeerd tot de islam.
Ga jij ons nu btw vertellen dat ashkenazi joden uit het midden oosten komen?
Vraag het die Saudische schrijver die ik quote.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:43 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Palestijnen zijn gewoon inheemse mensen, 1400 jaar geleden bekeerd tot de islam.
Ga jij ons nu btw vertellen dat ashkenazi joden uit het midden oosten komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |