Dit soort monsterlijke propaganda hebben we zelfs vlak na 9/11 niet gezien.quote:
Weet je, toen Heineken ontvoerd werd, wist op een gegeven moment half Amsterdam dat de ontvoerders ook bij de Blaffende Vis zaten (een lokaal cafeetje in de Jordaan) omdat ze na het borrelen zeiden "even Heineken te eten moesten geven".quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks word je er nog van beschuldigd Israel als de vertegenwoordiger van de blanke witte man te zien.
Ik snap echt niet dat mensen alleen maar in hokjes kunnen denken. Ze hebben een bepaald vooroordeel over alles en iedereen, en de rest moet in die hokjes passen. Moslims zijn een minderheid in Nederland, worden in de Westbank ook onderdrukt. Die zijn dus zielig. En hop, Israël is het kwaad in een totaal ander conflict. Geen nuance is mogelijk. Dat soort figuren moeten vooral geen podium krijgen, dat polariseert de boel alleen maar verder dan het al lis.
Ik denk dat het inderdaad tot een situatie à la de Stasi is verworden waarbij alles onder controle staat van de partij. De Stasi had op een gegeven moment een kwart van het land op de loonlijst staan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:29 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je zoon wordt vast al vroeg beïnvloed en dan krijg je van die situaties waarbij er zelfs iemand bij je thuis woont, uit je lichaam is gekomen en je in de gaten houdt voor Hamas. Misschien kijk ik teveel films.
Angstcultuur hè. De nazi's konden ook vrij hun gang zijn, maar na de bevrijding was heel Duitsland op eens tegen die nazi's.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Weet je, toen Heineken ontvoerd werd, wist op een gegeven moment half Amsterdam dat de ontvoerders ook bij de Blaffende Vis zaten (een lokaal cafeetje in de Jordaan) omdat ze bij het borrelen zeiden "even Heineken te eten moesten geven".
Je gaat me niet vertellen dat 150 ontvoerde Israeli niet bekend zijn bij grote delen van de bevolking in Gaza. Zoiets houd je niet verborgen.
Hamas is terreur en is als de maffia. Het zit door heel de bevolking heen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat is deze dan.![]()
Saudische schrijver.
Volgens deze man behoort Palestina volgens de Kuran tot Issac (Israël), de broer van Ismail (Arabieren).
Maar waar komen jullie vandaan, Palestijnen? Jullie zijn oorspronkelijk Mongolen, Turkmenen, zigeuners en Circassiërs.
Ah, hij heeft vaker zijn zegje gedaan over de Palestijnen, zie ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen eigen wikipage. Da's dan weer jammer.
Interessant, interessant. Ik ga er morgenavond meer over lezen.![]()
Eerst even slapen en werken morgen.![]()
Zul je net zien dat de grondinvasie aanvangt natuurlijk."The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
dus de hele Jordaan was ook de maffiaquote:Op maandag 16 oktober 2023 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Weet je, toen Heineken ontvoerd werd, wist op een gegeven moment half Amsterdam dat de ontvoerders ook bij de Blaffende Vis zaten (een lokaal cafeetje in de Jordaan) omdat ze na het borrelen zeiden "even Heineken te eten moesten geven".
Je gaat me niet vertellen dat 150 ontvoerde Israeli niet bekend zijn bij grote delen van de bevolking in Gaza. Zoiets houd je niet verborgen.
Er is inderdaad stevig wat projectie wat zijn beslag krijgt tijdens dit conflict.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks word je er nog van beschuldigd Israel als de vertegenwoordiger van de blanke witte man te zien.
Ik snap echt niet dat mensen alleen maar in hokjes kunnen denken. Ze hebben een bepaald vooroordeel over alles en iedereen, en de rest moet in die hokjes passen. Moslims zijn een minderheid in Nederland, worden in de Westbank ook onderdrukt. Die zijn dus zielig. En hop, Israël is het kwaad in een totaal ander conflict. Geen nuance is mogelijk. Dat soort figuren moeten vooral geen podium krijgen, dat polariseert de boel alleen maar verder dan het al lis.
Dit is wel de kern van het probleem. Ik heb het al eens vaker gezegd, maar zelfs als ik Israël op een of andere manier kon dwingen om terug te keren naar de grenzen van pre-1967 zou ik het waarschijnlijk nog niet doen. Simpelweg omdat extremisten als Hamas en Hezbollah in dat gat zouden springen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:19 schreef Janneke141 het volgende:
Maar zelfs dan. Het geweld van eender welke kant lokt telkens opnieuw (al dan niet gelegitimeerd) geweld van de andere kant uit, en geen van beide partijen zal de eerste zijn om te zeggen 'wij passen, laten we naar de onderhandelingstafel gaan'. En zelfs als dat al zou lukken, en er komt een of ander bestand en een tweestatenoplossing, zelfs dan wordt dat nooit stabiel omdat zowel de extremistische Palestijnen als de ultrarechtse Israëli's de andere partij zullen blijven aanvallen.
Zo zijn ze natuurlijk deels aan de macht gekomen, huizen geven, werk geven, vervolgens afhankelijk van ze zijn. Nu ook nog je huis kwijt. Hamas, IS, Bokoe Haram, Og3ne; Al Qaida...dat ze allemaal maar snel naar het hiernamaals mogen gaan.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:36 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad tot een situatie à la de Stasi is verworden waarbij alles onder controle staat van de partij. De Stasi had op een gegeven moment een kwart van het land op de loonlijst staan.
Hamas zorgt voor je als je familielid omkomt. Hamas controleert wie toegang heeft tot de zorg. Hamas geeft toelages aan gezinnen per gesluierd gezinslid, en dan van een orde van grootte waarbij het je magere inkomen echt over de streep kan trekken.
Het gevolg is dat precies zichtbaar is welke familie loyaal/afhankelijk is. Hamas zorgt niet voor de niet-loyale Gazanen.
Vergeet niet dat aanvankelijk 90% van Hamas liefdadigheid was voor mensen die verder niks hadden.
Duitsland is bij uitstek een land dat haar verleden niet uit de weg is gegaan. De schaamte was enorm en wordt actief gecultiveerd. Zo hebben ze zich weer kunnen profileren op den duur als betrouwbare partij.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Angstcultuur hè. De nazi's konden ook vrij hun gang zijn, maar na de bevrijding was heel Duitsland op eens tegen die nazi's.
Og3ne ook ??quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zo zijn ze natuurlijk deels aan de macht gekomen, huizen geven, werk geven, vervolgens afhankelijk van ze zijn. Nu ook nog je huis kwijt. Hamas, IS, Bokoe Haram, Og3ne; Al Qaida...dat ze allemaal maar snel naar het hiernamaals mogen gaan.
Grapje op zijn tijd moet kunnen, toch? Het was er een voor de echte lezers. Ik dacht aan allerlei namen, zoals die dochter van Hazes, maar dat was te opzichtig.quote:
Die werden dan ook gepakt..quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dus de hele Jordaan was ook de maffia
Ja, de innocent bystander. Die alles mogelijk maakt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Angstcultuur hè. De nazi's konden ook vrij hun gang zijn, maar na de bevrijding was heel Duitsland op eens tegen die nazi's.
Ik denk dat Israël ook al lang via informanten uit Gaza weet waar die mensen zo'n beetje gevangen gehouden worden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:35 schreef capricia het volgende:
[..]
Weet je, toen Heineken ontvoerd werd, wist op een gegeven moment half Amsterdam dat de ontvoerders ook bij de Blaffende Vis zaten (een lokaal cafeetje in de Jordaan) omdat ze na het borrelen zeiden "even Heineken te eten moesten geven".
Het leuke van dit soort achterlijke waanbeelden moet zijn dat één Palestina gewoon onmogelijk kan gebeuren, zelfs als je heel Israël ertussenuit haalt. Dat wordt gewoon een failed state constant in burgeroorlog.quote:
Beetje zoals het "rebellen" gebied in Syrië. Of Libië.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het leuke van dit soort achterlijke waanbeelden moet zijn dat één Palestina gewoon onmogelijk kan gebeuren, zelfs als je heel Israël ertussenuit haalt. Dat wordt gewoon een failed state constant in burgeroorlog.
Je kunt ze voor de rechter slepen, maar ik ben bang dat er vreselijke dingen gaan gebeuren. Iedereen maakt er een 'zij tegen wij' van en dat kunnen sommige mensen niet aan. Kijk naar dat incident in Amerika en kijk naar de vele acties van terreur in de afgelopen en aankomende tijd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:51 schreef Slayage het volgende:
De Britten blijven doorgaan met het vergoelijken van de wandaden
[ twitter ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |