quote:Na Frankrijk speelt Oranje uit tegen Griekenland, dat sinds november 2021 geen thuisduel meer heeft verloren. In september had Nederland geen kind aan de Grieken: in Eindhoven werd het 3-0.
Griekenland - Nederland
Oranje trof de Zuid-Europeanen in september ook al. In Eindhoven werd het een makkelijke avond, de 3-0 eindstand was voor rust al bereikt. Toch is het oppassen geblazen in Athene: de ploeg heeft al bijna twee jaar geen thuiswedstrijd verloren; in november 2021 was Spanje met 0-1 te sterk. Toen was John van ’t Schip nog bondscoach van de Grieken, begin 2022 nam Gustavo Poyet die rol over.
De kracht van zijn ploeg ligt bij de defensie, met Konstantinos Tsimikas (Liverpool), Konstantinos Mavropanos (West Ham) en keeper Odysseas Vlachodimos (Nottingham Forest) als sterspelers. Bij Oranje ontbreekt de geblesseerde Frenkie de Jong, Memphis Depay keert mogelijk terug na zijn blessure.
Wanneer is Griekenland vs. Nederland op televisie te zien?
De EK-kwalificatiewedstrijd tussen Griekenland en Nederland is op maandag 16 oktober om 20:45 uur te zien op NPO1.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
@:Caland gaat NU met meubels gooien.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je wist het al toen Weghorst hem nam.
Echt hequote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef DeeBee het volgende:
PeNalTiEs kAn Je NieT TraInEN
Die downie leunt drie kilometer naar links en je ziet al twee minuten waar hij gaat schieten
Oranje penaltytroep
?????????????????quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef polderturk het volgende:
ORORSPU ÇOCUĞU FLIKKER OP POEP HONDEN HUP HOLLAND KIN OMHOOG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iedere blinde kon zien aankomen door dat loopje dat die bal naar rechts zou gaan gvdquote:
die keeper had ook rood moeten hebbenquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:14 schreef polderturk het volgende:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
Depay had hem gemaakt.Het is de laatste jaren wel weer echt een zooi zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zei 'iequote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef RAVW het volgende:
[..]
die keeper had ook rood moeten hebben
met zijn uitspraken net na het tegen houden van de pingel
En op de bank de spits van een clubje in de degradatiezonequote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sowieso treurig dat we beroep moeten doen op een vermoeiend spitsje die er bij een Duitse middenmoter nog geen een heeft ingeknald
We hadden Bozenik moet naturaliseren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sowieso treurig dat we beroep moeten doen op een vermoeiend spitsje die er bij een Duitse middenmoter nog geen een heeft ingeknald
Dat is wel een van de debielste uitspraken die je kunt krijgen ja. Je kan prima na elke training even tien minuutjes penalties rammen, spiergeheugen is zo belangrijk bij dat soort (fysiek) simpele handelingen. Beduidend makkelijker te trainen dan allerlei ingewikkelde speltactieken en complexe passes en alles.quote:
Luukquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou Malen gewoon in de spits zetten.
In principe scoorde hij tegen Argentinie de penaltyquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Bedankt Koeman domme debiel dat je bent. Waarom laat je de pingels door Weghorst nemen?
Sinds die dataduitser moet ik altijd binnensmonds kotsen van het woord "overperformer".quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:17 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Weghorst gaat nu overperformen.
Laat Malen maar vast warmlopen
DRUK VAN *insert stadion*quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:17 schreef Caland het volgende:
Waarom krijgt zo’n Griek dan niet gewoon geel als hij op de grens afstormt
De grens heeft geen kaarten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:17 schreef Caland het volgende:
dus ditquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:17 schreef Caland het volgende:
en dan twee wedstrijden in Cyprusquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:18 schreef KingRoland het volgende:
Griekenland Turkije zou een leuke wedstrijd zijn voor de kwalificatie lol
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allemaal ego'tjes bij NL. Grieken maakt het niets uit wie er scoort, alsiemarakis
Ik ben het juist een ontzettend geestig woord gaan vinden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sinds die dataduitser moet ik altijd binnensmonds kotsen van het woord "overperformer".
Deze 'grap' was al gemaakt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allemaal ego'tjes bij NL. Grieken maakt het niets uit wie er scoort, alsiemarakis
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er is geen 1 speler van het niveau RVP/Robben/Sneijder in de laatste 5 jaar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef KingRoland het volgende:
hebben we echt geen nieuwe Robben ergens? probleem in dit land is de jeugdopleidingen. Je gaat mij niet zeggen dat er niet 1 speler is van niveau RvP/Robben/Sneijder in de laatste 5 jaar.
Gelachen, keihard.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die spelers worden in de jeugd eruit gegooid want ze moeten ''overspelen''quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef KingRoland het volgende:
hebben we echt geen nieuwe Robben ergens? probleem in dit land zijn de jeugdopleidingen. Je gaat mij niet zeggen dat er niet 1 speler is van niveau RvP/Robben/Sneijder in de laatste 5 jaar.
Schreeuw niet zo manquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
REINDERS IS BETER DAN FRENKIE DE JONG
Psychologische oorlogsvoering van de Griekenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Sabata het volgende:
Monitoren van Arno en Armand doen het niet meer
Benieuwd wat VI gaat zeggenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Reijnders.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
FEITEN.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelachen, keihard.
@:zipportal ook
Iedereen die dit een like heeft gegeven komt bij mij op de blokkeerlijstquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb al weken een bobbeltje op mijn balzak. toen ging ik daar wat knijpen. kwam er ineens wit push uitquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben het juist een ontzettend geestig woord gaan vinden.
“Ja maar volgens de statistiekjes is het een heel goede speler!!”
En dan heb je plots Branco
HEEL vi heeft sex met frenkie de jongquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Benieuwd wat VI gaat zeggen
karmahoerquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
maakt niet uit de likes stromen binnen
Push?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb al weken een bobbeltje op mijn balzak. toen ging ik daar wat knijpen. kwam er ineens wit push uit
Dit was ook 100% een misser en geen redding.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat is wel een van de debielste uitspraken die je kunt krijgen ja. Je kan prima na elke training even tien minuutjes penalties rammen, spiergeheugen is zo belangrijk bij dat soort (fysiek) simpele handelingen. Beduidend makkelijker te trainen dan allerlei ingewikkelde speltactieken en complexe passes en alles.
Lekker pikquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb al weken een bobbeltje op mijn balzak. toen ging ik daar wat knijpen. kwam er ineens wit push uit
Die stond langs de lijn dus Wout rook zijn kans.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Vies mad om die penalty. Zei Koetje ook niet dat Van Dijk beslist wie hem neemt?
Dit is geil @de_boswachterquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
HEEL vi heeft sex met frenkie de jong
zonder condoom
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Haal Weghorst eens van het veld
Daar hebben we er al twee van en één van de twee is Marten de Roon.quote:
Dit ja. Schiet hem gewoon normaal en hard in een hoek en het is kassa.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:22 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Dit was ook 100% een misser en geen redding.
Lichaamshouding compleet verkeerd (en absoluut geen schijnbeweging), kniehoek verraadde al de gekozen hoek, vervolgens ook nog in de grond trappen en hem niet binnen 30-50cm van de paal kunnen krijgen.
het zit diepquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
Mensen die "vies mad" zeggen zouden ze moeten bannen. Tenenkrommend.
Mad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
viesquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:23 schreef bbuddybb het volgende:
Waarom verdiende dit bericht geen all caps?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:24 schreef klaasweetalles het volgende:
die grieken kunnen er geen tering van
Dan haak ik afquote:
Dan heb je een penalty gemist.quote:
moderator slijmbalquote:
Ik zet de verwarming even aanquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pietje, Klaas en GGMM vallen tegelijkertijd het topic binnen.
Ja vanwege onderling resultaat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als dit gelijk wordt en Griekenland wint van de Fransen, zijn we er dan bij 2x winst (tegen Ierland en Gibraltar)?
Welke idioot missen we nog?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Pietje, Klaas en GGMM vallen tegelijkertijd het topic binnen.
omdat me caps nu uit is....quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:25 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Waarom verdiende dit bericht geen all caps?
Met die 3 zit je snel aan het energieplafond.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zet de verwarming even aan
Ik warm een kopje thee op.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zet de verwarming even aan
Onlogischquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Welke idioot missen we nog?
Niet dat we zomaar van Ierland winnen trouwens met deze aids.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja vanwege onderling resultaat.
laten we dat vooral zo houdenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik weet gewoon wie mijn vrienden zijn klaas.
Jij bijvoorbeeld niet.
Het is wel een mensonterend slechte kwalificatie zo ja. Ook nauwelijks gescoord nog.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Niet dat we zomaar van Ierland winnen trouwens met deze aids.
Hopelijk is er dan weer wat meer keuze.
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als dit gelijk wordt en Griekenland wint van de Fransen, zijn we er dan bij 2x winst (tegen Ierland en Gibraltar)?
Iedereen is wel iemand zijn vriend.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
laten we dat vooral zo houden
de meeste moorden worden gepleegd door vrienden....
Iemand maakte een Alsiemarakis-grapje, wellicht kan je daar nog een ban voor uitdelen.quote:
Misschien.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat luguber.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
laten we dat vooral zo houden
de meeste moorden worden gepleegd door vrienden....
Gohquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou toch niet kijken?
Of zei je dat puur voor de aandacht?
Oh wacht je bent Tjacka
Dat valt reuze mee.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is meteen een koud bad.
Sorry. Had al mijn podcasts beluisterd en het niveau in het Oorlog in Israël topic werd te hoogquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij zou toch niet kijken?
Of zei je dat puur voor de aandacht?
Oh wacht je bent Tjacka
Hielenlikkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het zijn altijd de blauwen die de sfeer verpesten hier.
En aan het eind van de avond maar janken.
stokerquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is meteen een koud bad.
Ik sta achter deze post.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
crewbashquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Onbeschaafd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Grieken breken nog geen potten ook
Taeke Taekema vindt dit niet leukquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Korte corners moeten een trein koppen
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:30 schreef KingRoland het volgende:
Dit is toch wel een lekkere pot hoor
Grieks is dan ook een mannending.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ben tegen huiselijk geweld.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja maar Lesbos.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Grieks is dan ook een mannending.
Gelukkig juistquote:
Neequote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
Is dit het slechtste Oranje van de laatste 20 jaar?
Wel bordenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Nederland speelt toch best prima.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
2016 was stukken slechterquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
Alleen als je achter staat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:31 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Grieks is dan ook een mannending.
Rond 2015 was het dieptepunt. Maar komt in de buurt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
2015/2016 was echt om te jankenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:32 schreef PicoMMP het volgende:
Ze zijn weinig creatief inderdaadquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:33 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Misschien moet Oranje als verrassing de corner kort nemen en dan naar Reijnders spelen.
Die thuiswedstrijd tegen IJsland en uit in Bulgarije was echt afschuwelijkquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:33 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Blind als bondscoach is naderhand toch wel een traumatische ervaring te noemen.
@onlogisch kijkt niet eens zo slecht is hetquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:35 schreef RAVW het volgende:
Wat is dit , word het pro football nu echt met de dag slechter
Houdt van stokjes.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Daarom valt die op Auschwitz benen.
Bedankt voor deze levensbeschouwing.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien.
Maar misschien ook wel niet.
Het hele spel word gewoon dood gemaakt door al die regelsquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch kijkt niet eens zo slecht is het
Klinkt een beetje Koreaans.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
wie noemt hun zoon zo
wie dat doet moeten ze in het gesticht stoppen
Taekema?quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klinkt een beetje Koreaans.
Mo Taeke Bum
We hebben Bert uit de Worp nodigquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
Alleen boerenpummels Weghorst en Wieffer zijn niet van de straat in dit team.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |