quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allemaal ego'tjes bij NL. Grieken maakt het niets uit wie er scoort, alsiemarakis
Ik ben het juist een ontzettend geestig woord gaan vinden.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:18 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Sinds die dataduitser moet ik altijd binnensmonds kotsen van het woord "overperformer".
Deze 'grap' was al gemaakt.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
allemaal ego'tjes bij NL. Grieken maakt het niets uit wie er scoort, alsiemarakis
quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Er is geen 1 speler van het niveau RVP/Robben/Sneijder in de laatste 5 jaar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef KingRoland het volgende:
hebben we echt geen nieuwe Robben ergens? probleem in dit land is de jeugdopleidingen. Je gaat mij niet zeggen dat er niet 1 speler is van niveau RvP/Robben/Sneijder in de laatste 5 jaar.
Gelachen, keihard.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die spelers worden in de jeugd eruit gegooid want ze moeten ''overspelen''quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:19 schreef KingRoland het volgende:
hebben we echt geen nieuwe Robben ergens? probleem in dit land zijn de jeugdopleidingen. Je gaat mij niet zeggen dat er niet 1 speler is van niveau RvP/Robben/Sneijder in de laatste 5 jaar.
Schreeuw niet zo manquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
REINDERS IS BETER DAN FRENKIE DE JONG
Psychologische oorlogsvoering van de Griekenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef Sabata het volgende:
Monitoren van Arno en Armand doen het niet meer
Benieuwd wat VI gaat zeggenquote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Reijnders.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:21 schreef klaasweetalles het volgende:
FEITEN.quote:Op maandag 16 oktober 2023 21:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Gelachen, keihard.
@:zipportal ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |