Geen scer van hier.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:00 schreef Scrummie het volgende:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 338.166 (gemiddeld 80 per dag)
Wie is dit?
Jij bent diegene die het steeds groter maakt dan het is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je vanavond ook zo gaat stoken ben ik snel klaar met je.
Bah wat een geslijm.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch ben ik dol op moderator Coco hoor.
pietpukjequote:Op maandag 16 oktober 2023 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
Meeloper @:scrummie likt weer wat kontjes en haalt zwak uit naar het standaard doelwit van pesterijen @:pietpukje2000
Ik en @Tarado liggen dichtbij elkaar qua absolute aantallenquote:Op maandag 16 oktober 2023 15:59 schreef Coco het volgende:
Ik post gemiddeld evenveel als @:onlogisch per dag.
De afgelopen dagen ben je wel flink op hem aan het uitlopenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik en @:Tarado liggen dichtbij elkaar qua absolute aantallen
inlopen, dom varken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
De afgelopen dagen ben je wel flink op hem aan het uitlopen
Triest dat ze altijd mij moeten hebben.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
Meeloper @:scrummie likt weer wat kontjes en haalt zwak uit naar het standaard doelwit van pesterijen @:pietpukje2000
Aan dat woordje ben je wel vaak verbonden hé, triest.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Triest dat ze altijd mij moeten hebben.
Ik niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind je aanwezigheid anders op zeer positieve wijze veranderd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moderator @onlogisch wordt met de minuut bozer, omdat de pakketservice niet on point heeft bezorgd.quote:
Straks krijg ik een update 'pakket is vanaf morgen af te halen bij een dhl servicepoint'.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moderater @:onlogisch wordt met de minuut bozer, omdat de pakketservice niet on point heeft bezorgd.
USAgodquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:07 schreef onlogisch het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MTc4MmM1YmI2Ng==
@:Scrummie
Moest lachen.
Ah hoe dat zo?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je aanwezigheid anders op zeer positieve wijze veranderd.
Haha, dat is echt om woest van te worden, ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks krijg ik een update 'pakket is vanaf morgen af te halen bij een dhl servicepoint'.
Heb de laatste tijd ook helemaal niks tegen hem gezegd ook, maarja boeiend lolquote:Op maandag 16 oktober 2023 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is een Nederlands forum.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch wordt met de minuut bozer, omdat de pakketservice niet on point heeft bezorgd.
Helemaal omdat je in zo'n gehucht woont dat dat 40-45 kilometer rijden is zeker.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks krijg ik een update 'pakket is vanaf morgen af te halen bij een dhl servicepoint'.
Dan word ik heel boos.
Ik heb het niet zo op mensen die veelal zonder hoofdletters en puntjes posten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd ook helemaal niks tegen hem gezegd ook, maarja boeiend lol
Nee hoor, het zit op 300 meter.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal omdat je in zo'n gehucht woont dat dat 40-45 kilometer rijden is zeker.
@KingRoland heeft zich de afgelopen jaren sterk verbeterd als user dus ik vind het onterecht dat je hem geen krediet geeft. Terwijl je users als klaas of neef_wuppie wél krediet geeft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die veelal zonder hoofdletters en puntjes posten.
Dan zullen ze hem bij @onlogisch wel in een fitnesszaak afleveren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind DHL altijd wel chill, vooral omdat die servicepunten altijd van die zaken zijn waar je normaal nooit komt.
Ik ben al ééns om die reden in een Afrikaanse pruikenwinkel en een Turkse tapijtenzaak geweest, erg vriendelijke mensen
DHL pakketautomaten zijn sowieso de bom.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind DHL altijd wel chill, vooral omdat die servicepunten altijd van die zaken zijn waar je normaal nooit komt.
Ik ben al ééns om die reden in een Afrikaanse pruikenwinkel en een Turkse tapijtenzaak geweest, erg vriendelijke mensen
Daarvan staat er één bij metrostation Beurs @KingRolandquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
DHL pakketautomaten zijn sowieso de bom.
Je wil niet weten hoeveel mensen het niet bij de buren bezorgd willen hebben.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:37 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg laatst iets bezorgd via een bedrijf 'Budbee'. (een lamp @:scrummie)
Toen wilde ik via de link checken hoelaat het bezorgd werd moest ik eerst per se 100 vragen invullen "Mag je bij de buren bezorgen", "Welke buren", "woon je in een huis of een appartement", "kunnen we gewoon aanbellen", "Op welke verdieping", "heb je een intercom of een bel" "heb je misschien een mobiel nummer waar we je kunnen bereiken?"
En ik moest doorklikken voordat ik bij m'n track & trace info kwam.
Ik werd daar zo woedend over. Jullie zijn toch niet achterlijk ofzo
Bezorg dat ding en geef het anders af bij de buren, complexer dan dat hoef je het echt niet te maken verder.
Gelachen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zullen ze hem bij @:onlogisch wel in een fitnesszaak afleveren.
Oh, misschien! Van mij ben je van harte welkom! Zolang je het niet weer als een knikker in een knikkerbaan tekeer gaat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah hoe dat zo?Omdat ik überhaupt nooit meer aanwezig ben in het Feyenoordtopic?
God zal dit wel verder oppakken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd ook helemaal niks tegen hem gezegd ook, maarja boeiend lol
Namen en rugnummers, dan zet ik het banmeldtopic klaar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, misschien! Van mij ben je van harte welkom! Zolang je het niet weer als een knikker in een knikkerbaan tekeer gaat.![]()
Alleen users die zeer kortzichtig zijn geven je nu nog een veeg uit de pan, maar goed daar kunnen zij natuurlijk ook niks aan doen. Ik noem uiteraard geen namen.
Eerst Tarado unbannen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, dan zet ik het banmeldtopic klaar.
Gurney gok ik?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, misschien! Van mij ben je van harte welkom! Zolang je het niet weer als een knikker in een knikkerbaan tekeer gaat.![]()
Alleen users die zeer kortzichtig zijn geven je nu nog een veeg uit de pan, maar goed daar kunnen zij natuurlijk ook niks aan doen. Ik noem uiteraard geen namen.
Tarado een ban?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eerst Tarado unbannen.
#FreeTarado
NeeNee. Gurney is een goede vriend van mij. Hij mag je niet zo en dat is wederzijds ook zo. Dus dan is het allemaal prima.quote:
Niet doen. We hebben het vaak genoeg geprobeerd. Die plaat voor zijn kop gaat echt niet weg, en dat racistische gedoe ook niet. Het Feyenoord-topic is een warm bad nu. Houden zo.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar ging het warme bad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet doen. We hebben het vaak genoeg geprobeerd. Die plaat voor zijn kop gaat echt niet weg, en dat racistische gedoe ook niet. Het Feyenoord-topic is een warm bad nu. Houden zo.
Ik doe lekker makkelijk vandaag: Brood met soepquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik pak soep, en bak een ei.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze is op prime te zien toch?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Totally Killer(2023)6.6comedy, horror106Rn/aNahnatchka KhanDavid Matalon, Sasha Perl-Raver, Jen D'AngeloKiernan Shipka, Olivia Holt, Charlie GillespieWhen the infamous "Sweet Sixteen Killer" returns 35 years after his first murder spree to claim another victim, 17-year-old Jamie accidentally travels back in time to 1987, determined to stop the killer before he can startAls je er met de mindset ingaat dat dit een enorme kutfilm gaat worden dan valt het eigenlijk best nog wel mee.6.5
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000
Zie review.
Aardappelschijfjes, witlof, kip.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat ei gaat op brood ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet met brood? Schijnt een hit te zijn hoor, soep met brood.
Je doet maar gewoon normaal.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:26 schreef Bezsen het volgende:
Zin om iemand dood te wensen en diegene voor uitlokking een ban aan te smeren
Hier schrik ik van.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:26 schreef Bezsen het volgende:
Zin om iemand dood te wensen en diegene voor uitlokking een ban aan te smeren
Broodje gezond en tomatensoep.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Camera van mijn oude telefoon werkt niet meer goed. Eén van de redenen voor deze appel.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:48 schreef Pisces29 het volgende:
Graag een unboxing video van je nieuwe appel. @:onlogisch
quote:Op maandag 16 oktober 2023 18:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Camera van mijn oude telefoon werkt niet meer goed. Eén van de redenen voor deze appel.
Maar geen nood. Het overzetten is zo goed als klaar.
WE KUNNEN FACETIMEN
Haha wat een lul is het ook.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar ging het warme bad.
Je pakt bar weinig likes met je agressieve posts Gurney.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet doen. We hebben het vaak genoeg geprobeerd. Die plaat voor zijn kop gaat echt niet weg, en dat racistische gedoe ook niet. Het Feyenoord-topic is een warm bad nu. Houden zo.
https://nos.nl/artikel/24(...)nederlandse-schappenquote:Onderzoek: dwangarbeid in Chinese visserij, producten ook in Nederlandse schappen
De Chinese visserij heeft veel connecties met Nederland en Chinese exporteurs die gebruik zouden maken van dwangarbeiders, leveren volgens het onderzoek aan Nederlandse distributeurs en supermarkten. Het gaat onder andere om tong, kabbeljouw en witte koolvis.
Ahjoh, dat gebeurt de beste.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)nederlandse-schappen
quote:Op dinsdag 25 juli 2023 19:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gebakken aardappelen groente en kabbeljauw
Gefeliciteerd nog, Disney 100 jaar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik help je alleen maar.
Ik kijk erg uit naar de grappen en grollen in het live-topic zometeenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh dit ontspoort.
Gelukkig moet Nederland bijna voetballen.
Telt de Feyenoord-docu ook mee? Is immers ook Disneyquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die Disney films kijken?
Ik voorspel wel weer een 'Dat is Hart man.'quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik kijk erg uit naar de grappen en grollen in het live-topic zometeen
Leuke en lieve mensenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat vind je van mensen die Disney films kijken?
De fantastische act dat iedereen altijd alleen maar spelers van zijn club goed vindt spelenquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik vind het nog altijd jammer dat er geen tweede seizoen gekomen is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Telt de Feyenoord-docu ook mee? Is immers ook Disney
Ik ga dat dus niet kijken!quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Eigenlijk is het werkelijk ongelooflijk hoe stormachtig Hartman zich ontwikkeltquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef Caland het volgende:
[..]
De fantastische act dat iedereen altijd alleen maar spelers van zijn club goed vindt spelen
Ik ga TR's zetten als ik zulke "grappen" langs zie komen (srs)quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik voorspel wel weer een 'Dat is Hart man.'
Dan ben ik gauw Weg horst!quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:48 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ga TR's zetten als ik zulke "grappen" langs zie komen (srs)
Tong drinkt dan graag een Berg Wijnquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan ben ik gauw Weg horst!
Kijk uit, straks scheldt hij je verrot en krijg je een banquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:50 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Tong drinkt dan graag een Berg Wijn
Eens makkerquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eigenlijk is het werkelijk ongelooflijk hoe stormachtig Hartman zich ontwikkelt
waarom krijg ik dan een banquote:Op maandag 16 oktober 2023 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, straks scheldt hij je verrot en krijg je een ban
7385quote:Op maandag 16 oktober 2023 22:07 schreef Jojoortje het volgende:
Vroeger maakte ik veel posts per dag joh.
Maar niet zo triest als Haags Kwartiertje door te tellen in het teltopic.
:’)
🔥🔥🔥quote:
Oh god, nee.quote:SBS6 organiseert lijsttrekkersdebat op 16 november, gewone Nederlanders debatteren mee
De prijze worden steeds duurder en de overheid doet niks!!quote:
Dick Advocaat is mijn favoriete Disney-karakter.quote:Op maandag 16 oktober 2023 19:47 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Telt de Feyenoord-docu ook mee? Is immers ook Disney
Henk Bres bij het Lagerhuis genot.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 12:22 schreef Caland het volgende:
[..]
De prijze worden steeds duurder en de overheid doet niks!!
Je weet nu al dat SBS6 er minimaal één Henk Bres tussen gaat zetten. Gernot.
Sukkel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:05 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik gaat legge, trusten brothers.
Ziggy?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Bedrijven die je belt, waarvan werknemers vanuit huis werken, met een waardeloos slechte verbinding/headset/volume. Het begint inmiddels meer standaard dan uitzondering te worden.
Odido?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Bedrijven die je belt, waarvan werknemers vanuit huis werken, met een waardeloos slechte verbinding/headset/volume. Het begint inmiddels meer standaard dan uitzondering te worden.
De zoon van Bob?quote:
Ik zit bij VodafoneGod maar ik verdenk Odido er wel meteen van, ja.quote:
Trein aan Bobkidsquote:
Vandaag benen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:16 schreef Oriente het volgende:
@:onlogisch vandaag Lats, Biceps en Side Delts
@:Drizzt_dourden nog geen idee maar denk macaroni met basilico saus en gehakt
Lekker man.quote:
Viel tegen man qua kracht. Weekje rust heeft me echt goed gedaan maar meteen ingeboet qua gewicht. Zat vandaag maar op 70%. Zal vd week wel weer bijtrekkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Lekker man.
Elke dag is Side Delt day trouwens. Nou ja, 6x per week in elk geval.
Morgen voor mij Borst/Triceps/Front Delts/Rear Delts/Side Delts
Het is bijna onmogelijk om in een weekje 30% kwijt te raken, of heb je 7 dagen aan de drugs gezeten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Viel tegen man qua kracht. Weekje rust heeft me echt goed gedaan maar meteen ingeboet qua gewicht. Zat vandaag maar op 70%. Zal vd week wel weer bijtrekken
Twee workouts en je zit er weer aan, tenzij je ook kut gegeten hebt. Ik let ook steeds minder op kracht, tuurlijk wil ik vooruit blijven gaan maar ik train toch voor massaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Viel tegen man qua kracht. Weekje rust heeft me echt goed gedaan maar meteen ingeboet qua gewicht. Zat vandaag maar op 70%. Zal vd week wel weer bijtrekken
Mwah, als zijn bench van 10 kilo naar 7 kilo gegaan is kan dat bestquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bijna onmogelijk om in een weekje 30% kwijt te raken, of heb je 7 dagen aan de drugs gezeten?
Drugsgebruik is voor enorme proleten. Ik denk dat ik wel zwaarder kon, maar op mijn leeftijd neem je geen risico's maat.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is bijna onmogelijk om in een weekje 30% kwijt te raken, of heb je 7 dagen aan de drugs gezeten?
Deze slechte broscience is net peer reviewed en afgekeurd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker joh, zonnetje erbij, niks mis mee.quote:
Ik ben er al!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 14:15 schreef Oriente het volgende:
[..]
Geen warm bad.
@:dombohetolifantje1
Waarom zou hij überhaupt een ban langer dan een dag moeten hebben? @GGMMquote:
Geen idee, leuke user.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou hij überhaupt een ban langer dan een dag moeten hebben? @:ggmm
Omdat tong blijkbaar beschermd moet wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou hij überhaupt een ban langer dan een dag moeten hebben? @:ggmm
Maak m gewoon vrij randdebiel!quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:34 schreef Coco het volgende:
Bans worden niet besproken. (voor de schermen)
Google translate is de vriend van @Orientequote:
Nee dit heb ik van Flodderquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Google translate is de vriend van @:oriente
Omerta alsin online browser game Barafranca Omerta?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vaffanculo
Dat doet me altijd weer aan Omerta denken.
Wat een gouden tijden waren dat.
@:Daedaluz @:Alcatraz
Jazeker. We rockten de shit toen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:42 schreef Oriente het volgende:
[..]
Omerta alsin online browser game Barafranca Omerta?
Heb ik ook kapot gespeeld vroeger, ging altijd dood rond ~Soldier of zo zo'n beetjequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jazeker. We rockten de shit toen.
3x Godfather geweest.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb ik ook kapot gespeeld vroeger, ging altijd dood rond ~Soldier of zo zo'n beetje
Ja klopt. #Vaffanculo bestaat ook nog op irc. Maar dat is dood nu. Volgens mij zit alles op discordservers.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:43 schreef Oriente het volgende:
Volgens mij bestaat het nog wel.
Speelde vroeger ook veel Utopia (swirve), simplistisch doch geniaal spel
aantal posts: 498.388 (gemiddeld 106 per dag)quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja klopt. #Vaffanculo bestaat ook nog op irc. Maar dat is dood nu. Volgens mij zit alles op discordservers.
Die killchannels op IRC was altijd ultiem genot.
Wat een tijden hé, hoe oud was ik toen, denk 10-11-12 of zo? Dus rond 2005-2007.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja klopt. #Vaffanculo bestaat ook nog op irc. Maar dat is dood nu. Volgens mij zit alles op discordservers.
@Ajacied422quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
aantal posts: 498.388 (gemiddeld 106 per dag)
Huh maar jij bent toch een jonkie?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:43 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heb ik ook kapot gespeeld vroeger, ging altijd dood rond ~Soldier of zo zo'n beetje
quakenet genotquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ken je Town of Salem?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik heb een oudere broer, die trok mij mee met Omerta/Utopia, en zijn vriendengroep.
Dat zegt me zo niets nee.quote:
Dat is net zoiets als Weerwolven en Mafia. (bordspel)quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:47 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat zegt me zo niets nee.
Speelden vroeger Omerta, Utopia, Maplestory, Gunbound, Quake, Unreal Tournament en DeltaForce
Ik heb het gespeeld van 2003 tot 2011 of zo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:45 schreef Oriente het volgende:
[..]
Wat een tijden hé, hoe oud was ik toen, denk 10-11-12 of zo? Dus rond 2005-2007.
Beiden ook nooit gespeeld geloof ik, qua bordspellen was het vroeger sowieso meer Monopoly/Cluedo en zo.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:48 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als Weerwolven en Mafia. (bordspel)
Toen speelde ik WoW en nog CS.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het gespeeld van 2003 tot 2011 of zo.
2003 speelde ik het nog net niet denk ik, Utopia al wel geloof ik, daardoor kon ik op m'n 8e al redelijk Engelsquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb het gespeeld van 2003 tot 2011 of zo.
Ultieme backstabber spellen wel, zou @paxcon leuk vinden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:49 schreef Oriente het volgende:
[..]
Beiden ook nooit gespeeld geloof ik, qua bordspellen was het vroeger sowieso meer Monopoly/Cluedo en zo.
En qua games vergeet ik nog Guild Wars I, Starcraft, Diablo en AoE
En @Dj_Day-Vquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Ultieme backstabber spellen wel, zou @:paxcon leuk vinden.
Dat heb ik wel gespeeld voor een paar weken toen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:50 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Jammer dat we jou in de coronatijden niet op classic wow hebben gezien
Ik lach nog altijd om de woede die scrummie genereerde met het winnen van de guildnaam contest @Scrummiequote:
Je wordt oud maat, dat is het echte probleem.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Ja weet ik, maar de nostalgie komt nooit meer terug.
Akkoord.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Je wordt oud maat, dat is het echte probleem.
Dat was schitterendquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:52 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik lach nog altijd om de woede die scrummie genereerde met het winnen van de guildnaam contest @:scrummie
Neequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ga je GTA 6 spelen als 'ie uitkomt?
Na Vice City (beste) en San Andreas was ik er wel klaar mee.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:54 schreef Oriente het volgende:
[..]
Matigwordt wel sick denk ik, maar alleen storymode.
Vond IV en V ook wel vet, maar San Andreas boven alles.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Na Vice City (beste) en San Andreas was ik er wel klaar mee.
Katten zitten al in Vquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:56 schreef GGMM het volgende:
GTA6 wordt precies hetzelfde als GTA5 alleen met iets betere graphics en iets van honden of katten ofzo
En iedereen doet weer van
[ afbeelding ]
Het zal me niks verbazen als je een non-binair persoon kan kiezen die een beetje in de war is en met een regenboogtrui rondloopt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:56 schreef GGMM het volgende:
GTA6 wordt precies hetzelfde als GTA5 alleen met iets betere graphics en iets van honden of katten ofzo
En iedereen doet weer van
[ afbeelding ]
Dan speel ik het niet meerquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal me niks verbazen als je een non-binair persoon kan kiezen die een beetje in de war is en met een regenboogtrui rondloopt.
Dat is een beetje dubbelopquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:58 schreef onlogisch het volgende:
een non-binair persoon die een beetje in de war is
Wat leukquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Erg goed, je krijgt de groetjes van hem
en @:fosive ook
quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:56 schreef Oriente het volgende:
[..]
Vond IV en V ook wel vet, maar San Andreas boven alles.
Dit was je 311.000ste postquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:02 schreef GGMM het volgende:
Hopelijk komen er in de volgende GTA volwassen mensen op een step voor
Die mensen wil ik altijd heel graag overrijden
Hopelijk reageert @Sked of @netflipperquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:03 schreef Coco het volgende:
Het FB topic van @:Scrummie loopt helemaal uit de hand!
Erg mooiquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:03 schreef Coco het volgende:
Ik ga METEEN kijken.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:03 schreef Coco het volgende:
Jij of GGMM?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:03 schreef onlogisch het volgende:
Mijn god wat een zooi bagger verspreidt deze man toch op dit forum.
Swirve's Utopiaquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 15:43 schreef Oriente het volgende:
Volgens mij bestaat het nog wel.
Speelde vroeger ook veel Utopia (swirve), simplistisch doch geniaal spel
Helemaal mee eens. Swirve was het echte werk. Heb het nog wel wat keren geprobeerd daarna maar het is niet meer hetzelfdequote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Swirve's UtopiaSinds het spel verkocht is is het veel minder leuk. Heb onlangs nog een paar ages gespeeld, maar de magie van vroeger is echt wel weg.
genquote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:14 schreef GGMM het volgende:
Hij heeft helemaal gen ban
Wat een dom topic.
Nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 16:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Swirve's UtopiaSinds het spel verkocht is is het veel minder leuk. Heb onlangs nog een paar ages gespeeld, maar de magie van vroeger is echt wel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |