Geen scer van hier.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:00 schreef Scrummie het volgende:
laatste bezoek: Verborgen
aantal posts: 338.166 (gemiddeld 80 per dag)
Wie is dit?
Jij bent diegene die het steeds groter maakt dan het is.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Als je vanavond ook zo gaat stoken ben ik snel klaar met je.
Bah wat een geslijm.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Toch ben ik dol op moderator Coco hoor.
pietpukjequote:Op maandag 16 oktober 2023 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
Meeloper @:scrummie likt weer wat kontjes en haalt zwak uit naar het standaard doelwit van pesterijen @:pietpukje2000
Ik en @Tarado liggen dichtbij elkaar qua absolute aantallenquote:Op maandag 16 oktober 2023 15:59 schreef Coco het volgende:
Ik post gemiddeld evenveel als @:onlogisch per dag.
De afgelopen dagen ben je wel flink op hem aan het uitlopenquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik en @:Tarado liggen dichtbij elkaar qua absolute aantallen
inlopen, dom varken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
De afgelopen dagen ben je wel flink op hem aan het uitlopen
Triest dat ze altijd mij moeten hebben.quote:Op maandag 16 oktober 2023 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
Meeloper @:scrummie likt weer wat kontjes en haalt zwak uit naar het standaard doelwit van pesterijen @:pietpukje2000
Aan dat woordje ben je wel vaak verbonden hé, triest.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Triest dat ze altijd mij moeten hebben.
Ik niet.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik vind je aanwezigheid anders op zeer positieve wijze veranderd.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:05 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Moderator @onlogisch wordt met de minuut bozer, omdat de pakketservice niet on point heeft bezorgd.quote:
Straks krijg ik een update 'pakket is vanaf morgen af te halen bij een dhl servicepoint'.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moderater @:onlogisch wordt met de minuut bozer, omdat de pakketservice niet on point heeft bezorgd.
USAgodquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:07 schreef onlogisch het volgende:
https://www.instagram.com(...)hid=MTc4MmM1YmI2Ng==
@:Scrummie
Moest lachen.
Ah hoe dat zo?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik vind je aanwezigheid anders op zeer positieve wijze veranderd.
Haha, dat is echt om woest van te worden, ja.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks krijg ik een update 'pakket is vanaf morgen af te halen bij een dhl servicepoint'.
Heb de laatste tijd ook helemaal niks tegen hem gezegd ook, maarja boeiend lolquote:Op maandag 16 oktober 2023 15:59 schreef RamboDirk het volgende:
Dit is een Nederlands forum.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Moderator @:onlogisch wordt met de minuut bozer, omdat de pakketservice niet on point heeft bezorgd.
Helemaal omdat je in zo'n gehucht woont dat dat 40-45 kilometer rijden is zeker.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:08 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Straks krijg ik een update 'pakket is vanaf morgen af te halen bij een dhl servicepoint'.
Dan word ik heel boos.
Ik heb het niet zo op mensen die veelal zonder hoofdletters en puntjes posten.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd ook helemaal niks tegen hem gezegd ook, maarja boeiend lol
Nee hoor, het zit op 300 meter.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Helemaal omdat je in zo'n gehucht woont dat dat 40-45 kilometer rijden is zeker.
@KingRoland heeft zich de afgelopen jaren sterk verbeterd als user dus ik vind het onterecht dat je hem geen krediet geeft. Terwijl je users als klaas of neef_wuppie wél krediet geeft.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik heb het niet zo op mensen die veelal zonder hoofdletters en puntjes posten.
Dan zullen ze hem bij @onlogisch wel in een fitnesszaak afleveren.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind DHL altijd wel chill, vooral omdat die servicepunten altijd van die zaken zijn waar je normaal nooit komt.
Ik ben al ééns om die reden in een Afrikaanse pruikenwinkel en een Turkse tapijtenzaak geweest, erg vriendelijke mensen
DHL pakketautomaten zijn sowieso de bom.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:24 schreef Caland het volgende:
Ik vind DHL altijd wel chill, vooral omdat die servicepunten altijd van die zaken zijn waar je normaal nooit komt.
Ik ben al ééns om die reden in een Afrikaanse pruikenwinkel en een Turkse tapijtenzaak geweest, erg vriendelijke mensen
Daarvan staat er één bij metrostation Beurs @KingRolandquote:Op maandag 16 oktober 2023 16:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
DHL pakketautomaten zijn sowieso de bom.
Je wil niet weten hoeveel mensen het niet bij de buren bezorgd willen hebben.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:37 schreef GGMM het volgende:
Ik kreeg laatst iets bezorgd via een bedrijf 'Budbee'. (een lamp @:scrummie)
Toen wilde ik via de link checken hoelaat het bezorgd werd moest ik eerst per se 100 vragen invullen "Mag je bij de buren bezorgen", "Welke buren", "woon je in een huis of een appartement", "kunnen we gewoon aanbellen", "Op welke verdieping", "heb je een intercom of een bel" "heb je misschien een mobiel nummer waar we je kunnen bereiken?"
En ik moest doorklikken voordat ik bij m'n track & trace info kwam.
Ik werd daar zo woedend over. Jullie zijn toch niet achterlijk ofzo
Bezorg dat ding en geef het anders af bij de buren, complexer dan dat hoef je het echt niet te maken verder.
Gelachen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dan zullen ze hem bij @:onlogisch wel in een fitnesszaak afleveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |