Oh, misschien! Van mij ben je van harte welkom! Zolang je het niet weer als een knikker in een knikkerbaan tekeer gaat.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ah hoe dat zo?Omdat ik überhaupt nooit meer aanwezig ben in het Feyenoordtopic?
God zal dit wel verder oppakken.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Heb de laatste tijd ook helemaal niks tegen hem gezegd ook, maarja boeiend lol
Namen en rugnummers, dan zet ik het banmeldtopic klaar.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, misschien! Van mij ben je van harte welkom! Zolang je het niet weer als een knikker in een knikkerbaan tekeer gaat.![]()
Alleen users die zeer kortzichtig zijn geven je nu nog een veeg uit de pan, maar goed daar kunnen zij natuurlijk ook niks aan doen. Ik noem uiteraard geen namen.
Eerst Tarado unbannen.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:52 schreef Coco het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, dan zet ik het banmeldtopic klaar.
Gurney gok ik?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, misschien! Van mij ben je van harte welkom! Zolang je het niet weer als een knikker in een knikkerbaan tekeer gaat.![]()
Alleen users die zeer kortzichtig zijn geven je nu nog een veeg uit de pan, maar goed daar kunnen zij natuurlijk ook niks aan doen. Ik noem uiteraard geen namen.
Tarado een ban?quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Eerst Tarado unbannen.
#FreeTarado
NeeNee. Gurney is een goede vriend van mij. Hij mag je niet zo en dat is wederzijds ook zo. Dus dan is het allemaal prima.quote:
Niet doen. We hebben het vaak genoeg geprobeerd. Die plaat voor zijn kop gaat echt niet weg, en dat racistische gedoe ook niet. Het Feyenoord-topic is een warm bad nu. Houden zo.quote:Op maandag 16 oktober 2023 16:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daar ging het warme bad.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet doen. We hebben het vaak genoeg geprobeerd. Die plaat voor zijn kop gaat echt niet weg, en dat racistische gedoe ook niet. Het Feyenoord-topic is een warm bad nu. Houden zo.
Ik doe lekker makkelijk vandaag: Brood met soepquote:Op maandag 16 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik pak soep, en bak een ei.quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Deze is op prime te zien toch?quote:Op maandag 16 oktober 2023 17:05 schreef GGMM het volgende:
Totally Killer(2023)6.6comedy, horror106Rn/aNahnatchka KhanDavid Matalon, Sasha Perl-Raver, Jen D'AngeloKiernan Shipka, Olivia Holt, Charlie GillespieWhen the infamous "Sweet Sixteen Killer" returns 35 years after his first murder spree to claim another victim, 17-year-old Jamie accidentally travels back in time to 1987, determined to stop the killer before he can startAls je er met de mindset ingaat dat dit een enorme kutfilm gaat worden dan valt het eigenlijk best nog wel mee.6.5
@:caland @:maxi-mus @:scrummie @:onlogisch @:sked @:kingroland @:dombohetolifantje1 @:oriente @:coco @:wereldgozer @:yvonne @:PietjePuk2000
Zie review.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |