Joint intel. Het hoogste niveau van de inlichtingen club. G2 is bv landmacht niveau (Ground, A2 Air, N2 Navy) en S2 is bataljonsniveau. Elk niveau heeft zijn eigen letter aanduiding.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
@:AchJa
Je had het eerder over J2, wat is dat?
Netanyahu had al lang geloosd moeten zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in om eerlijk te zijn. Neyanyahu is ook een.... vreselijke kerel. Laten we niet vergeten hoe gigantisch de protesten waren een paar maanden terug tegen hem, omdat hij nog meer macht naar zich toe wou trekken ten koste van de rechtbanken geloof ik.
Een aantal waren mijns inziens inderdaad die-hard neonazi's. Wanneer het niveautje 'kisten met witte veters' werd en men een stijve rechterarm bij snoeiharde terrorfeesten had, was dat wel wat meer duidelijk. Het was ook totaal niet mainstream meer, dus vooral een 'underground' subcultuurtje. Je moest het wel echt willen of interessant vinden om je zo te kleden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Druk je nog zacht uit.
Waren gewoon die hard neonazi's.
Wel heel veel posers er tussen, dat wel.
Senk joe.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Joint intel. Het hoogste niveau van de inlichtingen club. G2 is bv brigade niveau en S2 is bataljons niveau. Elk niveau heeft zijn eigen letter aanduiding.
[ afbeelding ]
Dat was hij eigenlijk ook toch? Althans voor mn gevoel was hij al eens totaal 'done' en opeens was ie er weerquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Netanyahu had al lang geloosd moeten zijn.
Weet ik, ik heb Asterix wel gelezen hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse vertaling van Belgica Belgi is.
[ afbeelding ]
Ondertussen nog een mening over het feit dat er vandaag duizenden mensen met buitenlandse vlaggen in Amsterdam hebben lopen wapperen?
Hij pakt nu wel zijn moment of fame. Dit komt hem, hoe sneu ook, hel goed uit. Maar eerlijk, zijn hoofdje is niet goed voor me.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Netanyahu had al lang geloosd moeten zijn.
Is dat zo? Wie zegt dat?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:00 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik zal niet zo snel met een Nederlandse vlag zwaaien, maar het is wel tekenend dat honderden Palestijnse, Turkse en Marokkaanse vlaggen tijdens een demonstratie in (o.a.) Amsterdam geen wenkbrauwen doet fronsen, maar zeggen dat je graag zwaait met de Nederlandse vlag levert je direct een extreem rechts stempel ('bomberjack') op.
Gaan ze iets speciaals belichten?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond weer Nieuwsuur kijken. @:3rr0r @:monkyyy
Nee, ik ook niet. Enerzijds omdat Netanyahu een corrupte idioot is, en anderzijds omdat het een bijna oplosbaar probleem is. Gaza letterlijk omploegen levert je (terecht) ellende vanuit de internationale gemeenschap op, onderhandelen met terroristen is geen optie en ergens ertussenin komt neer op de status quo van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in om eerlijk te zijn. Neyanyahu is ook een.... vreselijke kerel. Laten we niet vergeten hoe gigantisch de protesten waren een paar maanden terug tegen hem, omdat hij nog meer macht naar zich toe wou trekken ten koste van de rechtbanken geloof ik.
Sorry, ben niet gelovigquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Israel kan doen wat het wil, dat is duidelijk. Ze zijn nu as we speak het oorlogsrecht op meerdere punten langs hun achterwerk aan het halen en NIEMAND doet wat.
Ik maak graag even van de gelegenheid gebruik om stil te staan bij de onnodige slachtoffers aan beide zijdes van het conflict maar in het bijzonder die van de Palestijnen. Sluiten jullie aub aan?
Thanks.
Goede poets, al die mensen voor niks naar het zuiden laten gaan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:08 schreef michaelmoore het volgende:
ik denk dat israel helemaal de Gaza niet ingaat, zitten ze daar allemaal te wachten , zou wel een stunt zijn
Nouuuu ik denk dat de schade al gedaan is hoor. Isreal is hem spuugzat.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij pakt nu wel zijn moment of fame. Dit komt hem, hoe sneu ook, hel goed uit. Maar eerlijk, zijn hoofdje is niet goed voor me.
De meerderheid wilde er gewoon bij horen en vonden de cultuur gewoon gezellig denk ik.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Een aantal waren mijns inziens inderdaad die-hard neonazi's. Wanneer het niveautje 'kisten met witte veters' werd en men een stijve rechterarm bij snoeiharde terrorfeesten had, was dat wel wat meer duidelijk. Het was ook totaal niet mainstream meer, dus vooral een 'underground' subcultuurtje. Je moest het wel echt willen of interessant vinden om je zo te kleden.
Dan nog kun je je afvragen of pubers van 16/17 echt allemaal zo overtuigd waren, of gewoon ergens bij wilden horen. De 'posers' zoals jij terecht zegt. De Aussies en Cavello's waren al lang niet meer de klederdracht van de gabbers, dat was Lonsdale en Fred Perry geworden. De polo's, spencertjes en geruite overhemden, eventueel nog aangevuld met de kisten en omgeslagen boekspjjpen. Maar zelfs daar zaten niet alleen maar overtuigde neonazi's bij. Wanneer het op het niveau 'witte veters' aankwam, was het wel duidelijk: iedereen wist wel waar dat voor stond.
In welk topic? Ik ben met vakantie en zit op de telefoon. En aangezien er 6 topics per minuut doorheen gaan...quote:
Ook gewoon bombarderen, fuck de Russen.quote:
Volstrekt normaal dit in Nederland.quote:
Die indruk kreeg ik ook vanavond. Eerst stonden ze te popelen en nu wordt er gedacht aan de Palestijnse burgerbevolking (terecht)quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:08 schreef michaelmoore het volgende:
ik denk dat israel helemaal de Gaza niet ingaat, zitten ze daar allemaal te wachten onder de grond in die stinkende tunnels , zou wel een stunt zijn
Dan organiseer je toch een demonstratie, het NOS-journaal gaat echt niet openen met het voorlezen van een post op het Fok-forumquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Israel kan doen wat het wil, dat is duidelijk. Ze zijn nu as we speak het oorlogsrecht op meerdere punten langs hun achterwerk aan het halen en NIEMAND doet wat.
Ik maak graag even van de gelegenheid gebruik om stil te staan bij de onnodige slachtoffers aan beide zijdes van het conflict maar in het bijzonder die van de Palestijnen. Sluiten jullie aub aan?
Thanks.
Niemand heeft belang bij een vreedzame oplossing, De Arabieren niet omdat ze Israel willen vernietigen en de Palestijnen als wapen en schild gebruiken en de Israelis niet omdat ze geen 2 staten oplossing willen omdat het dan een verdere constante bedreiging isquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:12 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Enerzijds omdat Netanyahu een corrupte idioot is, en anderzijds omdat het een bijna oplosbaar probleem is. Gaza letterlijk omploegen levert je (terecht) ellende vanuit de internationale gemeenschap op, onderhandelen met terroristen is geen optie en ergens ertussenin komt neer op de status quo van de afgelopen jaren.
Met wat er nu ligt is Palestina geen levensvatbare zelfstandige staat, maar als een soort onderdrukte semi-kolonie van Isral blijft het geweld (begrijpelijk) telkens opnieuw de kop opsteken. Dus waar moet je heen...
nvmquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:05 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nog niet gebruikt volgens bronnen.
Video's nu zouden glare zijn. Enige lasers die wel worden gebruikt zijn schijnbaar voor guidance.
Het vorige.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
In welk topic? Ik ben met vakantie en zit op de telefoon. En aangezien er 6 topics per minuut doorheen gaan...
Plus dat Isral in plaats van er een muur omheen te zetten en het verder zoveel mogelijk te negeren beter had kunnen investeren in een goede relatie met z’n buur.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja kort gezegd waar er twee vechten hebben er twee schuld en dat het eigenlijk wel wat gek is dat de Nederlandse staat zo fors aan de kant van Israel staat.
Gewoon een vraag. Waarom "in het bijzonder die van de Palestijnen"? Misschien bedoel je het anders, maar het lijkt erop dat je hiermee een onderscheid maakt qua slachtofferschap. Dat je meer stil moet staan bij Palestijnse slachtoffers dan bij Isralische, omdat je vraagt hierbij aan te sluiten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Thanks.
Als je had opgelet bij natuurkunde op school wist je sowieso al dat het nep wasquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dan zit de Mossad zelf nepnieuws te verspreiden
[ twitter ]
Hier corrigeren ze hun fout
Maar als je teruggaat naar hun twitter timeline dan zie je dat ze zelf de video's hebben gepromoot, de tweede video is van een videospelletje ffs![]()
Ook geluisterd en een heel verstandig standpunt. Oorlogsmisdrijven zijn altijd fout, wraak of niet.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja kort gezegd waar er twee vechten hebben er twee schuld en dat het eigenlijk wel wat gek is dat de Nederlandse staat zo fors aan de kant van Israel staat.
Is gewoon een of andere dodo die zijn account zo heeft genoemd h. Niet de echte Mossad.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Maar als je teruggaat naar hun twitter timeline dan zie je dat ze zelf de video's hebben gepromoot, de tweede video is van een videospelletje ffs![]()
Omdat we, of de meerderheid geen besef hebben van wat er gebeurt.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens New York Post was weer reden dat ze nog niet gaan, gisteren regen, en het regent vandaag ook, daardoor kunnen drones en vliegtuigen niet zo goed hun werk doen. Dus als het morgenavond/nacht niet gebeurd, dan is het weer verder kijken. Want dan is het weer helemaal droog.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:15 schreef Jippie het volgende:
[..]
Die indruk kreeg ik ook vanavond. Eerst stonden ze te popelen en nu wordt er gedacht aan de Palestijnse burgerbevolking (terecht)
In Rotterdam wel, heerlijk nooit hoeven nadenken bij welke stroming ik hoorde.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De meerderheid wilde er gewoon bij horen en vonden de cultuur gewoon gezellig denk ik.
Waren gabbers in de jaren 90 wel mainstream dan? Geen idee eigenlijk.
Geen al te beste marketing.quote:
Gabber was midden jaren '90 gigantisch, de grootste subcultuur onder de NL jongeren. Gabber was 'cool'.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:13 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
De meerderheid wilde er gewoon bij horen en vonden de cultuur gewoon gezellig denk ik.
Waren gabbers in de jaren 90 wel mainstream dan? Geen idee eigenlijk.
Ik heb hier in de studie eigenlijk vooral een Nederlandse vlag hangen als eerbetoon aan mijn grootvader. Die, godzijdank, is gaan hemelen enkele jaren terug. Op de Peel liggen voor dt. Albert Heyn die een paar onbelezen ahistorische Tik Tok kneuzen laat bepalen wat rechtvaardig is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:17 schreef Droopie het volgende:
[..]
In Rotterdam wel, heerlijk nooit hoeven nadenken bij welke stroming ik hoorde.
Je had nike air max, aussie, energybroek.
Je ging naar school, houseparties en naar Feyenoord..
Klaar.
Omdat die slachtoffers ongoing zijn, ze zijn de zwakkere partij in dit conflict en hen is ook toegang tot eerste levensbehoeften ontzegd en ik heb meer met de Palestijnen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:16 schreef Repentless het volgende:
[..]
Gewoon een vraag. Waarom "in het bijzonder die van de Palestijnen"? Misschien bedoel je het anders, maar het lijkt erop dat je hiermee een onderscheid maakt qua slachtofferschap. Dat je meer stil moet staan bij Palestijnse slachtoffers dan bij Isralische, omdat je vraagt hierbij aan te sluiten.
Gisteren was zelfs 1 van die streams beelden van een videogame, en maar mensen die uren naar hebben zitten kijken alsof ene na het andere gebouw de lucht in ging met camera's aan alle kanten.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:16 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Ik kan het niet zo snel vinden, maar zoeken op de telefoon is ruk. Maar als het waar is wat je zegt dan is die persoon die dat heeft gezegd gewoon van de pot gerukt natuurlijk.quote:
Nu iedereen een blauw vinkje kan krijgen is het niet beter op twitter gewordenquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is gewoon een of andere dodo die zijn account zo heeft genoemd h. Niet de echte Mossad.
Sowieso raar om zo'n boodschap te plaatsen met eronder 'AH Team'. Doe dat gewoon op eigen naam en niet doen alsof je namens de winkel een boodschap uitdraagt.quote:
Met de OekRus oorlog gebeurde dat ook aan het begin.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Gisteren was zelfs 1 van die streams beelden van een videogame, en maar mensen die uren naar hebben zitten kijken alsof ene na het andere gebouw de lucht in ging met camera's aan alle kanten.
Ik voorspel dat de stemming in het westen zal omslaan naar anti Israel, omdat dan de beelden uit Gaza zullen komen en omdat we hier onze autochtone moslim bevolking zoet moeten houden. Jammer voor de Joden, die worden Freiwildquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:17 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Omdat we, of de meerderheid geen besef hebben van wat er gebeurt.
Dit bijv was al gaande:
De Mossad bestaat officieel niet eens.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:17 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is gewoon een of andere dodo die zijn account zo heeft genoemd h. Niet de echte Mossad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |