Joint intel. Het hoogste niveau van de inlichtingen club. G2 is bv landmacht niveau (Ground, A2 Air, N2 Navy) en S2 is bataljonsniveau. Elk niveau heeft zijn eigen letter aanduiding.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:04 schreef TweedeKlum het volgende:
@:AchJa
Je had het eerder over J2, wat is dat?
Netanyahu had al lang geloosd moeten zijn.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in om eerlijk te zijn. Neyanyahu is ook een.... vreselijke kerel. Laten we niet vergeten hoe gigantisch de protesten waren een paar maanden terug tegen hem, omdat hij nog meer macht naar zich toe wou trekken ten koste van de rechtbanken geloof ik.
Een aantal waren mijns inziens inderdaad die-hard neonazi's. Wanneer het niveautje 'kisten met witte veters' werd en men een stijve rechterarm bij snoeiharde terrorfeesten had, was dat wel wat meer duidelijk. Het was ook totaal niet mainstream meer, dus vooral een 'underground' subcultuurtje. Je moest het wel echt willen of interessant vinden om je zo te kleden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Druk je nog zacht uit.
Waren gewoon die hard neonazi's.
Wel heel veel posers er tussen, dat wel.
Senk joe.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:10 schreef AchJa het volgende:
[..]
Joint intel. Het hoogste niveau van de inlichtingen club. G2 is bv brigade niveau en S2 is bataljons niveau. Elk niveau heeft zijn eigen letter aanduiding.
[ afbeelding ]
Dat was hij eigenlijk ook toch? Althans voor mn gevoel was hij al eens totaal 'done' en opeens was ie er weerquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Netanyahu had al lang geloosd moeten zijn.
Weet ik, ik heb Asterix wel gelezen hoor.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse vertaling van Belgica Belgi๋ is.
[ afbeelding ]
Ondertussen nog een mening over het feit dat er vandaag duizenden mensen met buitenlandse vlaggen in Amsterdam hebben lopen wapperen?
Hij pakt nu wel zijn moment of fame. Dit komt hem, hoe sneu ook, h้้้el goed uit. Maar eerlijk, zijn hoofdje is niet goed voor me.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Netanyahu had al lang geloosd moeten zijn.
Is dat zo? Wie zegt dat?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:00 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ik zal niet zo snel met een Nederlandse vlag zwaaien, maar het is wel tekenend dat honderden Palestijnse, Turkse en Marokkaanse vlaggen tijdens een demonstratie in (o.a.) Amsterdam geen wenkbrauwen doet fronsen, maar zeggen dat je graag zwaait met de Nederlandse vlag levert je direct een extreem rechts stempel ('bomberjack') op.
Gaan ze iets speciaals belichten?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Vanavond weer Nieuwsuur kijken. @:3rr0r @:monkyyy
Nee, ik ook niet. Enerzijds omdat Netanyahu een corrupte idioot is, en anderzijds omdat het een bijna oplosbaar probleem is. Gaza letterlijk omploegen levert je (terecht) ellende vanuit de internationale gemeenschap op, onderhandelen met terroristen is geen optie en ergens ertussenin komt neer op de status quo van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb er weinig vertrouwen in om eerlijk te zijn. Neyanyahu is ook een.... vreselijke kerel. Laten we niet vergeten hoe gigantisch de protesten waren een paar maanden terug tegen hem, omdat hij nog meer macht naar zich toe wou trekken ten koste van de rechtbanken geloof ik.
Sorry, ben niet gelovigquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Weet je wat het is. Israel kan doen wat het wil, dat is duidelijk. Ze zijn nu as we speak het oorlogsrecht op meerdere punten langs hun achterwerk aan het halen en NIEMAND doet wat.
Ik maak graag even van de gelegenheid gebruik om stil te staan bij de onnodige slachtoffers aan beide zijdes van het conflict maar in het bijzonder die van de Palestijnen. Sluiten jullie aub aan?
Thanks.ฒ
Goede poets, al die mensen voor niks naar het zuiden laten gaan.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:08 schreef michaelmoore het volgende:
ik denk dat israel helemaal de Gaza niet ingaat, zitten ze daar allemaal te wachten , zou wel een stunt zijn
Nouuuu ik denk dat de schade al gedaan is hoor. Isreal is hem spuugzat.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij pakt nu wel zijn moment of fame. Dit komt hem, hoe sneu ook, h้้้el goed uit. Maar eerlijk, zijn hoofdje is niet goed voor me.ฒ
De meerderheid wilde er gewoon bij horen en vonden de cultuur gewoon gezellig denk ik.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Een aantal waren mijns inziens inderdaad die-hard neonazi's. Wanneer het niveautje 'kisten met witte veters' werd en men een stijve rechterarm bij snoeiharde terrorfeesten had, was dat wel wat meer duidelijk. Het was ook totaal niet mainstream meer, dus vooral een 'underground' subcultuurtje. Je moest het wel echt willen of interessant vinden om je zo te kleden.
Dan nog kun je je afvragen of pubers van 16/17 echt allemaal zo overtuigd waren, of gewoon ergens bij wilden horen. De 'posers' zoals jij terecht zegt. De Aussies en Cavello's waren al lang niet meer de klederdracht van de gabbers, dat was Lonsdale en Fred Perry geworden. De polo's, spencertjes en geruite overhemden, eventueel nog aangevuld met de kisten en omgeslagen boekspjjpen. Maar zelfs daar zaten niet alleen maar overtuigde neonazi's bij. Wanneer het op het niveau 'witte veters' aankwam, was het wel duidelijk: iedereen wist wel waar dat voor stond.
In welk topic? Ik ben met vakantie en zit op de telefoon. En aangezien er 6 topics per minuut doorheen gaan...quote:
Ook gewoon bombarderen, fuck de Russen.quote:
Volstrekt normaal dit in Nederland.quote:
Die indruk kreeg ik ook vanavond. Eerst stonden ze te popelen en nu wordt er gedacht aan de Palestijnse burgerbevolking (terecht)quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:08 schreef michaelmoore het volgende:
ik denk dat israel helemaal de Gaza niet ingaat, zitten ze daar allemaal te wachten onder de grond in die stinkende tunnels , zou wel een stunt zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |