Niet om flauw te doen maar je heet EttovanBelgie en niet EttovanBelgica.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zucht...
Nummer 34.566...
Belgica is de oude Latijnse benaming voor de lage landen.
Affijn, 'geschiedenis' als schoolvak mogen laten vallen. Waarom dat GEEN goed idee is.
Vertel.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:00 schreef BansheeBoy het volgende:
Ze zijn nu as we speak het oorlogsrecht op meerdere punten langs hun achterwerk aan het halen
Oh dat van die Marokkaanse vlaggen wist ik niet want die waren in die tijd helemaal niet relevant in onze regio (Zwolle), waar een grote Turkse gemeenschap was en is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 20:41 schreef Un_Chien_Andalou het volgende:
[..]
Ik ben van jouw leeftijd en ik weet zeker dat het vooral eerst Marokkaanse vlaggen betrof (regio Rotterdam) en pas daarna kleine nl vlaggetjes met meteen dikke heibel
en ja dat waren gabbers en ik was death metal dus had sowieso de schijt aan ze, maar dat is wel hoe het ging in mijn geval, ik vond dat toen al hoogst opmerkelijk, want de nl vlaggetjes kregen idd een verbod, die Marokkaanse pentagrammen echter niet, maja vanwege mijn muziek voorkeur vond ik dat verder ook ok
Oh Belgica, ik dacht dat ik België in je naam las...zeker ook al 34566 keer gehoord?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zucht...
Nummer 34.566...
Belgica is de oude Latijnse benaming voor de lage landen.
Affijn, 'geschiedenis' als schoolvak mogen laten vallen. Waarom dat GEEN goed idee is.
Natuurlijk, maar het is niet wat de schuimbekkende anti-joodse schuimbekkers willen horen.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:00 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
op CNN:
"We have no desire to occupy or reoccupy Gaza. We have no desire to rule over the lives of more than two million Palestinians," Herzog said.
Interessant. Dus misschien toch gewoon in, alles van Hamas kapot maken (de tunnels enzo) en weer terug.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen was dat het ergens in 2024 volledig operationeel zou zijn
Gezien de recente ontwikkelingen waren ze min of meer genoodzaakt om het nu te gebruiken
Maar goed, ik kan het mis hebben![]()
Nou ja, dat lijkt wel op het idee van de afgelopen jaren - het bewaken van de status quo. Maar dat loopt na enige tijd onherroepelijk weer uit op ellende, want dat heeft het in het verleden altijd gedaan. Je zou toch hopen dat ze inmiddels iets verder vooruit denken, toch?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vraag is of Neyanyahu het hamas probleem wel wil oplossen. Maar dat is natuurlijk een beetje conspiracy denken.
Misschien hoopt ie dat het de komende 10 jaar weer ff rustig blijft.
quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:02 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Wat ik heb begrepen was dat het ergens in 2024 volledig operationeel zou zijn
Gezien de recente ontwikkelingen waren ze min of meer genoodzaakt om het nu te gebruiken
Maar goed, ik kan het mis hebben![]()
Ah jammer.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:05 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Nog niet gebruikt volgens bronnen.
Video's nu zouden glare zijn. Enige lasers die wel worden gebruikt zijn schijnbaar voor guidance.
Drone's, vliegtuigen, soms hoor je ook raketten die vanuit Gaza komen. Enkele inslag. Gisterenavond was het wel stiller op die streams.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:05 schreef ReplaR het volgende:
Wat zijn die rare geluiden op de stream, aliens?
De hamas of elk extremistisch groepje die in de toekomst eruit voort gaat komen heeft toch eigenlijk al gewonnen. Er is meer dan ooit aandacht voor de Palestijnse kwestie (zie alleen al Derksen en Van Rossem in dit land) en de acties van Israel de komende dagen/weken/maanden zijn nog meer een extreem vruchtbare voedingsbodem voor nieuwe aanwas van terroristenquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:03 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Vraag is of Neyanyahu het hamas probleem wel wil oplossen. Maar dat is natuurlijk een beetje conspiracy denken.
Misschien hoopt ie dat het de komende 10 jaar weer ff rustig blijft.
Nee er is iets met het geluid hier:quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Drone's, vliegtuigen, soms hoor je ook raketten die vanuit Gaza komen. Enkele inslag. Gisterenavond was het wel stiller op die streams.
Omdat de Nederlandse vertaling van Belgica België is.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:04 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Niet om flauw te doen maar je heet EttovanBelgie en niet EttovanBelgica.
Lijkt mij een bugquote:
Wat was het standunt van Van Rossem eigenlijk?quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:06 schreef Caland het volgende:
[..]
De hamas of elk extremistisch groepje die in de toekomst eruit voort gaat komen heeft toch eigenlijk al gewonnen. Er is meer dan ooit aandacht voor de Palestijnse kwestie (zie alleen al Derksen en Van Rossem in dit land) en de acties van Israel de komende dagen/weken/maanden zijn nog meer een extreem vruchtbare voedingsbodem voor nieuwe aanwas van terroristen
Denk ik ook, eerst het probleem in het noorden oplossenquote:Op zondag 15 oktober 2023 21:08 schreef michaelmoore het volgende:
ik denk dat israel helemaal de Gaza niet ingaat
Ik heb er weinig vertrouwen in om eerlijk te zijn. Neyanyahu is ook een.... vreselijke kerel. Laten we niet vergeten hoe gigantisch de protesten waren een paar maanden terug tegen hem, omdat hij nog meer macht naar zich toe wou trekken ten koste van de rechtbanken geloof ik.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:05 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nou ja, dat lijkt wel op het idee van de afgelopen jaren - het bewaken van de status quo. Maar dat loopt na enige tijd onherroepelijk weer uit op ellende, want dat heeft het in het verleden altijd gedaan. Je zou toch hopen dat ze inmiddels iets verder vooruit denken, toch?
Waarschijnlijk racisme Janneke.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:01 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het zou kunnen. En wat zou dan de langetermijn-visie achter dit verhaal zijn?
quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:07 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Omdat de Nederlandse vertaling van Belgica België is.
Ze hadden het over slecht weer. Het voelt voor mij als een drogreden.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:08 schreef michaelmoore het volgende:
ik denk dat israel helemaal de Gaza niet ingaat, zitten ze daar allemaal te wachten , zou wel een stunt zijn
Nouja kort gezegd waar er twee vechten hebben er twee schuld en dat het eigenlijk wel wat gek is dat de Nederlandse staat zo fors aan de kant van Israel staat.quote:Op zondag 15 oktober 2023 21:07 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Wat was het standunt van Van Rossem eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |