Dat inderdaad, en de spullen zijn ook behoorlijk aan de prijs.quote:Op donderdag 1 februari 2024 11:20 schreef Aventura het volgende:
Ik kijk er niet van op dat het slecht gaat met Blokker. ‘Blokker heeft het in huis’. Het tegenovergestelde blijkt voor mij keer op keer weer waar! Ik kom er alleen nog wel eens omdat het op 400 meter lopen zit en ik daar dan eerst even kijk voor lampjes/vuilniszakken/haakjes noem maar op. Maar datgeen wat ik zoek is er dan niet. Ja kan besteld worden. Maar de aard van hun assortiment is nu juist dat je het meteen nodig hebt.
Het zit hier al in de stad zolang ik leef (en als dat niet zo is dan is dat in ieder geval voor mijn gevoel wel zoquote:Op woensdag 14 februari 2024 14:54 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Dr Shoe? Werkelijk?
Ik krijg meteen beelden van Al Bundy voor me, die had ooit een hulplijn die zo heette...
Vlak bij de ShoeFransKey (klinkt een beetje als Schimanski van Tatort)quote:Op woensdag 14 februari 2024 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het zit hier al in de stad zolang ik leef (en als dat niet zo is dan is dat in ieder geval voor mijn gevoel wel zo). Nu hebben we nog wel een schoenmaker/sleutelmaker in de stad, maar meer ook niet. Zou zonde zijn als deze voorziening helemaal zou wegvallen.
De Halfords gaat hier wel verdwijnen, de eigenaar gaat onder eigen naam verder omdat ie zich meer wil focussen op (sport)fietsen, ten koste van de auto-artikelen.
Kansloze missie, die webshop gaat nooit lopen want de klanten die spaarzaam in de winkels kwamen, begeven zich juist niet in het online segment.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 10:59 schreef Hexagon het volgende:
Handyman maakt toch een doorstart
https://www.nu.nl/economi(...)lijke-doorstart.html
Dat kopen ze tegenwoordig toch al bij Action en dat de kwaliteit kut is geeft niet, kopen ze er 2.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 16:46 schreef Eightyone het volgende:
En de dertigminners die doorgaans online kopen, hebben Handyman niet direct op het netvlies staan, als ze een kabeltje of printerinkt nodig hebben.
The Body Shop.quote:Nederlandse webwinkel The Body Shop dicht na dreigend bankroet moeder
Na de faillissementsaanvragen van The Body Shop in het Verenigd Koninkrijk en Duitsland, zijn ook de webwinkels van de duurzame drogisterijketen – waaronder de Nederlandse - uit de lucht. Volgens een woordvoerster van het bedrijf blijven de 27 Nederlandse winkels voorlopig nog open.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)seance-moederbedrijf
Dat zou wel echt kut zijnquote:
Ja leuk, dan moet je behoorlijk wat vlees op de botten hebben om je (opnieuw) online tussen alle aanbieders te kunnen ellebogen.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 17:35 schreef Hexagon het volgende:
Daar is natuurlijk marketing voor. Maar ze zullen inderdaad wel flink aan de bak moeten in dat opzicht.
Bananenshampooquote:Op maandag 19 februari 2024 13:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat kopen jullie dan wat zo speciaal is bij de Body Shop? Nog nooit geweest eigenlijk.
Ik gebruik de kamille reinigingsboter, gember/bananen shampoo, de avocado bodybutter, de handcrèmes zijn fijn, ik kocht daar ook wel douchegel.quote:Op maandag 19 februari 2024 13:32 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat kopen jullie dan wat zo speciaal is bij de Body Shop? Nog nooit geweest eigenlijk.
Ik kan niet tegen Ritualsquote:Op maandag 19 februari 2024 14:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ben dus niet de enige die bananenshampoo gebruikt![]()
Bij mij is trouwens alles wel zo’n beetje vervangen door Rituals
Moringa douchegelquote:Op maandag 19 februari 2024 14:13 schreef CherryLips het volgende:
De douchegelsMoringa en pink grapefruit, en in het najaar de vanilla pumpkin en de kerstgeurtjes zijn ook lekker.
Hoop voor je dat er een Body Shop in de buurt is en je nog een voorraadje in kan slaan.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:57 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Moringa douchegel.
Hier het enige wat van de bodyshop komt. Moet nu dus nieuwe gaan zoeken als de voorraad op is.
Oeh, gauw een voorraad bananenshampoo inslaan nu het nog kan. Zo te horen is dat product populair.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat er hier geen Bodyshop zit in mijn woonplaats. Zit dus gewoon in mijn straat
Volgende bestemming: Specsavers.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat er hier geen Bodyshop zit in mijn woonplaats. Zit dus gewoon in mijn straat
Mascara-Klodder, of het onderwerp van dit topic?quote:Op maandag 19 februari 2024 16:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Volgende bestemming: Specsavers.
quote:Op maandag 19 februari 2024 16:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mascara-Klodder, of het onderwerp van dit topic?
Mwah is vaak één van de winkels waar het altijd wel druk is en mensen daadwerkelijk wat kopen. Zet ook vol in op kids met de bruisballen en zijn overdreven woke, wat gewoon verkoopt op het moment.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet dat Lush nog bestaat eigenlijk.
Uggs, mascara? Serieus? uggs?...quote:Op maandag 19 februari 2024 17:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Eerlijk is eerlijk, het is zo’n outlet-shopping mall. Heb daar niks te zoeken verder, misschien als er ooit een UGG of Converse winkel komt![]()
Ik loop meestal de hoek om de binnenstad in(eigenlijk pak ik het liefste de trein richting Dordt of Breda om te winkelen)
Het winkelcentrum hier is nogal troosteloos en dan druk ik me nog netjes uit
Bepaalde vrouwen dingen zullen wij mannen nooit snappen...quote:
Naja, bepaalde vrouwen dingen kan ik me voorstellen dat je die doet als vrouw. Hoort bij vrouwen, zeg maar. Maar uggs? Nope.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:56 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bepaalde vrouwen dingen zullen wij mannen nooit snappen...
Het heeft wel iets gezelligs.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naja, bepaalde vrouwen dingen kan ik me voorstellen dat je die doet als vrouw. Hoort bij vrouwen, zeg maar. Maar uggs? Nope.
Ik heb voor een klein vermogen aan UGG’squote:Op maandag 19 februari 2024 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naja, bepaalde vrouwen dingen kan ik me voorstellen dat je die doet als vrouw. Hoort bij vrouwen, zeg maar. Maar uggs? Nope.
Converse levelt het dan weer een beetje.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb voor een klein vermogen aan UGG’s
En Converse inmiddels ook met 8 paar
Zitten gewoon erg fijn, en aangezien ik niet erg groot of dik ben heb ik ook gewoon kleine voetjes en geen stalpoten![]()
Dus ik kan het hebben
Help. Ik wilde het niet zeggen om een totale negatieve zijksfeer te creëren, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het heeft wel iets gezelligs.
Erger: crocs.
Crocs snap ik dan wel weer bij mensen die in de zorg werken. Al is dat geloof ik wel voorbij, bleken geloof ik niet echt goed voor je voeten/houding te zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Converse levelt het dan weer een beetje.
uggs, huuwwwl.
en dit:
[..]
Help. Ik wilde het niet zeggen om een totale negatieve zijksfeer te creëren, maar je hebt gelijk.
Ze hebben volgens mij wel een tijd problemen gehad, ook qua management. Ik kocht er vroeger veel en had ook veel contact met andere lushies, was echt gezellig ook. Maar de prijzen zijn echt niet leuk meer en ze zijn gestopt met social media dus ik mis wat er nieuw is en in de winkel heb je meteen een verkoper in je nekquote:Op maandag 19 februari 2024 17:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mwah is vaak één van de winkels waar het altijd wel druk is en mensen daadwerkelijk wat kopen. Zet ook vol in op kids met de bruisballen en zijn overdreven woke, wat gewoon verkoopt op het moment.
Ff ingelezen, schijnt on-line niet relevant meer te zijn idd. Ik vind het maar een irritante winkel met die overdreven verkopers idd. Koop er heel af en toe wat, maar dat komt omdat dochterlief er altijd even wilt kijken. Anders sloeg ik ze over.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij wel een tijd problemen gehad, ook qua management. Ik kocht er vroeger veel en had ook veel contact met andere lushies, was echt gezellig ook. Maar de prijzen zijn echt niet leuk meer en ze zijn gestopt met social media dus ik mis wat er nieuw is en in de winkel heb je meteen een verkoper in je nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |