Oeh, gauw een voorraad bananenshampoo inslaan nu het nog kan. Zo te horen is dat product populair.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat er hier geen Bodyshop zit in mijn woonplaats. Zit dus gewoon in mijn straat
Volgende bestemming: Specsavers.quote:Op maandag 19 februari 2024 15:10 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik ging er eigenlijk vanuit dat er hier geen Bodyshop zit in mijn woonplaats. Zit dus gewoon in mijn straat
Mascara-Klodder, of het onderwerp van dit topic?quote:Op maandag 19 februari 2024 16:44 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Volgende bestemming: Specsavers.
quote:Op maandag 19 februari 2024 16:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Mascara-Klodder, of het onderwerp van dit topic?
Mwah is vaak één van de winkels waar het altijd wel druk is en mensen daadwerkelijk wat kopen. Zet ook vol in op kids met de bruisballen en zijn overdreven woke, wat gewoon verkoopt op het moment.quote:Op maandag 19 februari 2024 14:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik snap niet dat Lush nog bestaat eigenlijk.
Uggs, mascara? Serieus? uggs?...quote:Op maandag 19 februari 2024 17:01 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]![]()
Eerlijk is eerlijk, het is zo’n outlet-shopping mall. Heb daar niks te zoeken verder, misschien als er ooit een UGG of Converse winkel komt![]()
Ik loop meestal de hoek om de binnenstad in(eigenlijk pak ik het liefste de trein richting Dordt of Breda om te winkelen)
Het winkelcentrum hier is nogal troosteloos en dan druk ik me nog netjes uit
Bepaalde vrouwen dingen zullen wij mannen nooit snappen...quote:
Naja, bepaalde vrouwen dingen kan ik me voorstellen dat je die doet als vrouw. Hoort bij vrouwen, zeg maar. Maar uggs? Nope.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:56 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Bepaalde vrouwen dingen zullen wij mannen nooit snappen...
Het heeft wel iets gezelligs.quote:Op maandag 19 februari 2024 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naja, bepaalde vrouwen dingen kan ik me voorstellen dat je die doet als vrouw. Hoort bij vrouwen, zeg maar. Maar uggs? Nope.
Ik heb voor een klein vermogen aan UGG’squote:Op maandag 19 februari 2024 17:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Naja, bepaalde vrouwen dingen kan ik me voorstellen dat je die doet als vrouw. Hoort bij vrouwen, zeg maar. Maar uggs? Nope.
Converse levelt het dan weer een beetje.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:09 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik heb voor een klein vermogen aan UGG’s
En Converse inmiddels ook met 8 paar
Zitten gewoon erg fijn, en aangezien ik niet erg groot of dik ben heb ik ook gewoon kleine voetjes en geen stalpoten![]()
Dus ik kan het hebben
Help. Ik wilde het niet zeggen om een totale negatieve zijksfeer te creëren, maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:04 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Het heeft wel iets gezelligs.
Erger: crocs.
Crocs snap ik dan wel weer bij mensen die in de zorg werken. Al is dat geloof ik wel voorbij, bleken geloof ik niet echt goed voor je voeten/houding te zijn.quote:Op maandag 19 februari 2024 18:18 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Converse levelt het dan weer een beetje.
uggs, huuwwwl.
en dit:
[..]
Help. Ik wilde het niet zeggen om een totale negatieve zijksfeer te creëren, maar je hebt gelijk.
Ze hebben volgens mij wel een tijd problemen gehad, ook qua management. Ik kocht er vroeger veel en had ook veel contact met andere lushies, was echt gezellig ook. Maar de prijzen zijn echt niet leuk meer en ze zijn gestopt met social media dus ik mis wat er nieuw is en in de winkel heb je meteen een verkoper in je nekquote:Op maandag 19 februari 2024 17:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Mwah is vaak één van de winkels waar het altijd wel druk is en mensen daadwerkelijk wat kopen. Zet ook vol in op kids met de bruisballen en zijn overdreven woke, wat gewoon verkoopt op het moment.
Ff ingelezen, schijnt on-line niet relevant meer te zijn idd. Ik vind het maar een irritante winkel met die overdreven verkopers idd. Koop er heel af en toe wat, maar dat komt omdat dochterlief er altijd even wilt kijken. Anders sloeg ik ze over.quote:Op maandag 19 februari 2024 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij wel een tijd problemen gehad, ook qua management. Ik kocht er vroeger veel en had ook veel contact met andere lushies, was echt gezellig ook. Maar de prijzen zijn echt niet leuk meer en ze zijn gestopt met social media dus ik mis wat er nieuw is en in de winkel heb je meteen een verkoper in je nek
Je vrouw wilde ook een roze?quote:Op maandag 19 februari 2024 19:44 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Ff ingelezen, schijnt on-line niet relevant meer te zijn idd. Ik vind het maar een irritante winkel met die overdreven verkopers idd. Koop er heel af en toe wat, maar dat komt omdat dochterlief er altijd even wilt kijken. Anders sloeg ik ze over.
Ze zijn heel duur en veel natuurlijke ingrediënten zijn vervangen door chemische ingrediënten. Ik kreeg steeds vaker allergische reacties maar dan ook echt chemische verbranding van een bodylotionquote:Op maandag 19 februari 2024 19:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben volgens mij wel een tijd problemen gehad, ook qua management. Ik kocht er vroeger veel en had ook veel contact met andere lushies, was echt gezellig ook. Maar de prijzen zijn echt niet leuk meer en ze zijn gestopt met social media dus ik mis wat er nieuw is en in de winkel heb je meteen een verkoper in je nek
Ik had toen zo'n scrub waar de douchecabine grijs van werd. Had het kunnen weten achteraf gezien met die ingrediënten, maar dat stop je dan toch niet in zo'n body scrubquote:Op maandag 19 februari 2024 20:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze zijn heel duur en veel natuurlijke ingrediënten zijn vervangen door chemische ingrediënten. Ik kreeg steeds vaker allergische reacties maar dan ook echt chemische verbranding van een bodylotion
Wat mensen wel eens vergeten is dat natuurlijke shit ook gewoon chemische reacties of allergieën kunnen triggeren.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:02 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ze zijn heel duur en veel natuurlijke ingrediënten zijn vervangen door chemische ingrediënten. Ik kreeg steeds vaker allergische reacties maar dan ook echt chemische verbranding van een bodylotion
Ja, vaak baking soda in natuurlijke deodorant, of fruitzuren in crèmes.quote:Op maandag 19 februari 2024 20:55 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Wat mensen wel eens vergeten is dat natuurlijke shit ook gewoon chemische reacties of allergieën kunnen triggeren.
Daar hebben ze toch birkenstocks?quote:Op maandag 19 februari 2024 18:48 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Crocs snap ik dan wel weer bij mensen die in de zorg werken. Al is dat geloof ik wel voorbij, bleken geloof ik niet echt goed voor je voeten/houding te zijn.
De meest leuke klompenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |