Laatst beweerde van Haga in een interview in de Volkskrant dat ie uit de Schilderswijk kwam. Werd daar ook niet tegengesproken. On-line kon je later lezen dat ie ergens uit Noord-Holland kwam en zijn vader als arts in een ziekenhuis werktequote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:57 schreef Oostblokkert het volgende:
De ik kom uit Rotterdam Zuid hype.![]()
Ik kom van ver.
zeker een saaie bontebal , absoluut geen premier en ook geen ministerquote:Op vrijdag 13 oktober 2023 23:57 schreef superniger het volgende:
Ik haak af. Wat een saaie lul.
Fijn weekend.
Alle Palestijnen worden gegijzeld door Hamas.quote:Op maandag 16 oktober 2023 23:45 schreef superniger het volgende:
Gijzelaars vrijlaten en de Palestijnen krijgen weer stroom.
Vol laten stromen met chloorgas.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:02 schreef Gehrman het volgende:
Tunnels maak je schoon met vlammenwerpers.
Iets met mosterd à la Sadam H.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 00:00 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb de oplossing om die tunnels te clearen, maar er zal wel ergens een regel zijn dat dat niet mag.
Wat kijk je dan liever?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:50 schreef Bocaj het volgende:
Al die NOS shit moeten we helemaal niet hebben...
NOS probeert het multiculti nog maar steeds te normaliseren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 22:56 schreef svann het volgende:
[..]
Wat kijk je dan liever?
(En waarom kijk je dan toch hiernaar? -lijkt het.)
Het zal maar de radicalen hebben het heft in handen....quote:
Moet je wel gaan graven in je familieverleden?quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:14 schreef monkyyy het volgende:
De vader van Sjonnie Flodder was van de verkeerde kant
Vroeg ik me ook af.quote:
O, jakkes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:26 schreef Bocaj het volgende:
Gevonden...
https://www.rijnmond.nl/n(...)delijk-metro-ongeluk
Slaapwandelend op het perron...
Maar ten halve gekeerd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 23:14 schreef monkyyy het volgende:
De vader van Sjonnie Flodder was van de verkeerde kant
Ik ben deze oorlog alweer moe.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 18:18 schreef dvdfreak het volgende:
Hans Jaap Melissen over de rol van propaganda in het conflict tussen Israël en Hamas
Ronit Palache, Radi Suudi, Sara Chat en Arnon Grunberg over de uitzichtloosheid door het Israëlisch-Palestijnse conflict
Han Bouwmeester en Sjoerd Sjoerdsma over de rol van Joe Biden in de oorlog
Warlord is wel een mooi woord.quote:
Je kunt wat overmaken naar het Rode Kruis of Artsen zonder grenzen, komt gegarandeerd goed terecht als noodhulp aan de/een bevolking.quote:Op woensdag 18 oktober 2023 22:46 schreef Bocaj het volgende:
Ik ben deze oorlog alweer moe.
Wij kunnen toch nix en ze doen toch wat ze willen.
En maar praten en praten en praten... Oh wacht het is natuurlijk ook een talkshow.
Even terugkijkenquote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij RTL Boulevard een dikke fitte tussen John van den Heuvel en Kees van der Spek.
Matige fittiequote:Op woensdag 18 oktober 2023 23:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Bij RTL Boulevard een dikke fitte tussen John van den Heuvel en Kees van der Spek.
Dat is een wat drastische narcose.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:12 schreef superniger het volgende:
In Gaza hebben ze vanalles tekort behalve raketten.
Moeder of vader zou dan Nederlands moeten zijn lijkt mij.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 22:50 schreef svann het volgende:
Snel nederlander worden omdat je opa dat is?
En dan die tweet van Rutte... We hebben INEENS een Nederlander als gegijzelde.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:03 schreef monkyyy het volgende:
Heel vervelend voor die jongen dat hij gevangen is door Hamas, maar waarom maken we hier ons probleem van.
Eus is oké hoor.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:23 schreef superniger het volgende:
Eus als laatste. Dat kunnen we dus mooi skippen.
Eus' reisprogramma's zijn altijd wel interessant.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:23 schreef superniger het volgende:
Eus als laatste. Dat kunnen we dus mooi skippen.
En elke week bij VI.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:27 schreef svann het volgende:
[..]
Eus' reisprogramma's zijn altijd wel interessant.
Sterren op 't doek en dat kappersgedoe soms wat wisselvallig.
Hij verpest VI.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:27 schreef svann het volgende:
[..]
Eus' reisprogramma's zijn altijd wel interessant.
Sterren op 't doek en dat kappersgedoe soms wat wisselvallig.
Jij vindt ze vast vrouwonvriendelijk.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:30 schreef svann het volgende:
[..]
Daar zap ik alleen af en toe een paar minuten langs.
Nee joh! Moet best veel om en met hem lachen!quote:
Hij is te gemaakt. Voorbedachte grapjes en geforceerd tegendraads.quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee joh! Moet best veel om en met hem lachen!
Gühlen?quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:40 schreef Bocaj het volgende:
Hoe heet die andere man die vast zit? 'Oscalan' of zoiets...
quote:Op donderdag 19 oktober 2023 23:41 schreef svann het volgende:
[..]
Wasda?
Niet tutoyeren, neem ik aan.
Omtzigt van Nazareth.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:20 schreef monkyyy het volgende:
Het echte bloedbad is gaande op de beurs.
Ze heeft wel een aardige kijk op de allochtonen jeugd. Die inzichten hoor je niet vaak.quote:Op vrijdag 20 oktober 2023 22:57 schreef superniger het volgende:
Die Lale trapt alleen maar open deuren in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter salaris in de zorg...quote:Op maandag 23 oktober 2023 22:54 schreef monkyyy het volgende:
Al het voetbal afschaffen, en het geld wat daarmee bespaard wordt kunnen we mooi investeren in laadpalen.
Noob Saibot zonder sluier denk ik.quote:
Was wel een leuke meisje bij die aandacht vroeg voor tata en Chemours.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:13 schreef monkyyy het volgende:
Dit was een flop "debat" met activistische vragenstellers
60k schuld...quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:16 schreef NoCigar het volgende:
Er was een studente die het allemaal oneerlijk vond dat niemand haar Amsterdamse lifestyle niet financierde. De rest van de studenten waren het met haar eens.
randstad is alleen geschikt voor nieuwbouwquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Kan mooi in de randstad, daar ligt de infrastructuur al.
quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:23 schreef monkyyy het volgende:
Kan mooi in de randstad, daar ligt de infrastructuur al.
Dat doet me denken aan het spel Polution.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:29 schreef Gehrman het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een mooie locatie
In simcity 3000, de afvalverbrandingsoven tegen de grens aanzetten.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:32 schreef svann het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan het spel Polution.
Je moet een vuilverbranding bouwen maar wil niet dat je eigen burgers in de rook wonen als de wind draait, want dan stemmen ze je weg.
eerder red alertquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:32 schreef svann het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan het spel Polution.
Je moet een vuilverbranding bouwen maar wil niet dat je eigen burgers in de rook wonen als de wind draait, want dan stemmen ze je weg. Dus zoveel mogelijk richting andere spelers.
Inderdaad. Of upgraden, wat duur is.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:34 schreef monkyyy het volgende:
In simcity 3000, de afvalverbrandingsoven tegen de grens aanzetten.
Hij heeft Hunted gekeken; géén sociale media, geen familie.quote:Op maandag 23 oktober 2023 23:37 schreef monkyyy het volgende:
Vraag Apple/Google/Facebook maar, die vinden hem binnen enkele seconden
krimpregios worden ontkrimpt , worden groeiregios die niet onder water lopen met de climate changequote:Op maandag 23 oktober 2023 23:27 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
randstad is alleen geschikt voor nieuwbouw
caroline van de plas is een mens die het van de gewone mens moet hebbenquote:Op maandag 23 oktober 2023 23:23 schreef Gehrman het volgende:
Lientje is niet zo'n goede debater, ze moet het hebben van haar looks.
Mijn god. Kan iemand die van Groningen .........quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 17:40 schreef dvdfreak het volgende:
Iris de Graaf over Poetin, nu de ogen minder op hem gericht zijn
Nabil Sahhar, Jelke Morriën, Ruard Ganzevoort en Shamier Madhar over hun gesprek met Mark Rutte
Thomas van Groningen, Josse de Voogd en Jan-Willem Wits over de verkiezingsprogramma’s
Bas Ragas en Ad van Nieuwpoort over het boek ‘Jezus, waarom?
nee de protestante en katholieke fusies die zijn opquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:03 schreef Gehrman het volgende:
Over 10 jaar krijgen we een fusie tussen CDA, NSC en BBB.
MKB ers hebben een prima leven , zolang de economie goed draaitquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:06 schreef monkyyy het volgende:
Uiteindelijk komt het erop neer dat MKB'ers genaaid gaan worden.
Ik noem als willekeurige voorbeelden:quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:07 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
MKB ers hebben een prima leven , zolang de economie goed draait
Daar heeft de Overheid weinig invloed op
Omtzigt is ervoor om alle overheidssubsidies de nek om te draaien
Werkende mensen struggles.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik noem als willekeurige voorbeelden:
• de zelfstandigenaftrek wordt afgebouwd van ¤ 7.280 in 2019 tot ¤ 900 in 2027;
• vanaf 2023 zijn dotaties aan de FOR niet langer toegestaan;
• de mkb-winstvrijstelling wordt per 2024 verlaagd tot 12,7 procent;
• aftrekposten (w.o. de zelfstandigenaftrek en de mkb-winstvrijstelling) zijn vanaf 2023 hooguit aftrekbaar tegen het box 1-basistarief van ca. 37 procent;
• het box 2-tarief wordt vanaf 2024 gedifferentieerd naar 24,5 procent tot ¤ 67.000 uitkering per persoon per jaar en 33 procent over het meerdere, althans als de motie Klaver c.s. wordt uitgevoerd
• de doelmatigheidsmarge van het gebruikelijk loon is per 2023 afgeschaft;
• de afbouw van de algemene heffingskorting vindt vanaf 2025 ook plaats met uitgekeerd dividend uit de eigen bv;
• de vennootschapsbelasting is vanaf 2019 een echte stuiterbal, zowel voor wat het lage en het hoge tarief als de lengte van de eerste Vpb-schijf;
• het bewijsbedrag dga-loon stijgt in 2024 naar waarschijnlijk van ¤ 51.000 naar ¤ 56.000.
Belastingregels voor ondernemers worden zonder pardoes aangepast, zonder dat er enige vorm van beleid achter zit. Er wordt niet of nauwelijks stil gestaan bij de gevolgen van deze maatregelen voor ondernemers. Begrotingstechnisch opportunisme wint het steeds weer van beleidsmatig handelen. Ik word gezien als een kraan waar gewoon aan gedraaid kan worden en er komt geld uit. De laatste 2 kabinetten "Rutte" zwaaide D66 de scepter. Bereid je voor op veel faillissementen in het MKB.
en wat is jouw probleem dat de subsidies voor MKB worden afgeschaft ??quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik noem als willekeurige voorbeelden:
• de zelfstandigenaftrek wordt afgebouwd van ¤ 7.280 in 2019 tot ¤ 900 in 2027;
• vanaf 2023 zijn dotaties aan de FOR niet langer toegestaan;
• de mkb-winstvrijstelling wordt per 2024 verlaagd tot 12,7 procent;
• aftrekposten (w.o. de zelfstandigenaftrek en de mkb-winstvrijstelling) zijn vanaf 2023 hooguit aftrekbaar tegen het box 1-basistarief van ca. 37 procent;
• het box 2-tarief wordt vanaf 2024 gedifferentieerd naar 24,5 procent tot ¤ 67.000 uitkering per persoon per jaar en 33 procent over het meerdere, althans als de motie Klaver c.s. wordt uitgevoerd
• de doelmatigheidsmarge van het gebruikelijk loon is per 2023 afgeschaft;
• de afbouw van de algemene heffingskorting vindt vanaf 2025 ook plaats met uitgekeerd dividend uit de eigen bv;
• de vennootschapsbelasting is vanaf 2019 een echte stuiterbal, zowel voor wat het lage en het hoge tarief als de lengte van de eerste Vpb-schijf;
• het bewijsbedrag dga-loon stijgt in 2024 naar waarschijnlijk van ¤ 51.000 naar ¤ 56.000.
Belastingregels voor ondernemers worden zonder pardoes aangepast, zonder dat er enige vorm van beleid achter zit. Er wordt niet of nauwelijks stil gestaan bij de gevolgen van deze maatregelen voor ondernemers. Begrotingstechnisch opportunisme wint het steeds weer van beleidsmatig handelen. Ik word gezien als een kraan waar gewoon aan gedraaid kan worden en er komt geld uit. De laatste 2 kabinetten "Rutte" zwaaide D66 de scepter. Bereid je voor op veel faillissementen in het MKB.
Die Bastiaan Ragas heeft een nieuw verdienmodel gevondenquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:14 schreef superniger het volgende:
Nu komen de EO onderwerpen.
Ik haak af.
Slaap lekker en tot morgen.
ik welquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Werkende mensen struggles.
Heb ik geen last van.
Russen zijn botte apenquote:
HAMAS is ISISquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:29 schreef monkyyy het volgende:
Hamas wil vredelievend met de Joden in Israel samenwonen.
Wie gaan dan de mensen een baan aanbieden als we ondernemers het beetje bij beetje het ondernemen onmogelijk maken?quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
en wat is jouw probleem dat de subsidies voor MKB worden afgeschaft ??
de MKBquote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wie gaan dan de mensen een baan aanbieden als we ondernemers het beetje bij beetje het ondernemen onmogelijk maken?
Keer wat anders dan kinderboeken schrijven.quote:Op dinsdag 24 oktober 2023 23:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Die Bastiaan Ragas heeft een nieuw verdienmodel gevonden
de bijbel en jezus
Ik zit altijd naar die 'rondjes' op zijn hoofd te kijken.quote:
Dat hebben ze niet echt over in een woestijnig land.quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:56 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen ze die tunnels niet onder water zetten?
Ik kreeg 50+quote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb de stemwijzer ingevuld, ik schrok een beetje
Beter een mooi metronetwerk van makenquote:Op woensdag 25 oktober 2023 22:56 schreef Bocaj het volgende:
Kunnen ze die tunnels niet onder water zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |